Helló Tetőcsomagtartó felszerelésével kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Az 5 ajtósnál a tetőn azokat a kis ablakokat csavarhúzóval vagy esetleg valami mással ki kell esetleg nyitni vagy levenni ?? Van esetleg valamelyikőtöknek rajz ami alapján fel kell szerelni?? Köszönöm előre a segítséget.
Nem civakodunk ígérem!Egyébként valóban kiverte a biztosítékot a kijelentés.. :D :D
Na de hagyjuk a múltat.. :)
Én bármiben benne vagyok,csak legyen valami tali tapasztalatcsere stb.Megnéznék egy-két másik C5-öt is! :) Felírhatsz engem is,bár jobb lenne csupa citroen közt lenni.. :)
Ne marjuk már egymást ilyen marhaság miatt, nem vagyunk olyan sokan, hogy bomlasztani kéne!
Tény, hogy Joco kijelentése ("Ne haragudjon, de gyártottak olyat belőle amiben nincs (csak sima gátlók és rugók).") ebben a formában nem igaz, - de később pontosított, viszont nyilván azok között, akik már csecsemőként is hidraulikaolajat szívtak magukba ez első körben kiverte a biztosítékot....
Joco, sztem rád férne egy kis lazulás (magázódás, "tisztelettel"), de majd a talin jól lesörözitek..... ;-))) Take it easy , man!
Viszont a talival kapcsolatban: Március 14-én (vas) a Peugeot306Klub rendez egy talit Velencén a 206-osokkal együtt. Nagyon jó kis csapat, ajánlom őket.
Nem lenne kedvünk betársulni? Sztem szívesen fogadnának minket is....
Kinek lenne kedve? (Ha más időpont vagy helyszín javaslatotok lenne, mondjátok!)
Én mindenesetre felírom ide magam:
1. m-tom
2. ....
3. ....
(Birdiee, veled mehetünk "konvojban" is, mert elég közel vagyok Tárnokhoz...;-))))
2002-es C5-ösöm reggel, hideg motorral, néhány méter megtétele után azt mondta, hogy "szennyezőanyag kibocsátás hiba". A kocsi teljesítménye lényegesen csökkent.
segítséget kérnék a megfejtésben, hogy vajon mi okozhatja ezt a jelenséget?
természetesen keresek fogadóképes szerelőt is, de addig is szeretnék több infóval rendelkezni.
Amíg nem tudod biztosan,hogy gyárottak ilyen futóművel c5-öt addig nem kellene vért izzadva is ragaszkodni a BUTASÁGHOZ!Ne csodálkozz,ha kinevetnek..Én elöbb utánanéztem volna,bár nekem nem szükséges mert amióta eszemet tudom citroenes vagyok és nem is ez az első citroenem!Ilyen marhaságot nem írnék le gondolkodás nélkül............NO COMMENT!
Én most kérdeztem meg a Citroën-esektől a rádiót és azt mondták hogy gyárilag Philips márkájú rádió van benne (ha van cd tár is akkor az Clarion) és a pioneer rendszereket támogatja még teljes egészében! Ha bővebben érdekel akkor e-mail címedre tudok küldeni képeket meg a teljes levelet amit a szerviz válaszolt!
Először is VÉNYOLC-tól elnézést kérek mert tényleg nem gyári (megkérdeztem a tulajt)
Másodszor Egonka76 igazad van, átalakították (ami a vicces hogy a "szak"szervíz csinálta), hogy miért ne kérdezd én sem értem...
Harmadszor ha már mindenképpen azt akarja írni valaki hogy: pont ide ne írjak butaságot, akkor tegye azt rendesen! (különben meg a saját szememmel láttam úgyhogy a többi meg nem érdekel, vagy elhiszi vagy nem)
Érdeklődöm, van-é walakinek felesleges alu felnije C5 2006 évjáratra? És, ha van, hogyé adná? Ha nincs, kb mennyit érdemes érte adni hogy ne lökjék át az embert nagyon?
Ki használ Lexiát? Attól az lenne a kérdésem, hogy a program csak a kábelek megléte esetén telepíthető? Mert próbálkozok felrakni, de mindig megszakad az install. Tudom hogy a kábelek nélkül úgysem használható, de hátha nemsokára lesz madzag is hozzá. :)
Nekem ez volt dettó, meg is égett a bal első fékbetétem. Leszedtem a nyerget, kis csiszolás a vakrozsdától, kis kenés stb. A munkahengert csavarva tudod visszatolni és a csúszókat is kicsit zsírozd meg, amin a nyereg mozog.
Fogyaszást nézted? Egyenes úton 70-80km körüli sebességnél a FedComp szerint 4liter körüli. Ha ennél többet látsz, akkor éppen tisztítja a FAP-ot. Szerintem ez lehetett a "füst".
Hát Én is csodálkozva olvastam, hogy I.-es C5-ben hagyományo srugózás, de lehet valaki elvetemült, aki átalakította műhelyben....
Nekem most a kézifék szart be, a bal első keréknél a karja rohadt be, amit a bowden húz meg. Másiknál kézzel tudom mozgatni. MOst megpróbálom leoperálni, és kitisztítom, meg befújom mindenfélével hátha, álítólag lagunánál már sikerült így megjavítani...
Mentem tegnap a citrommal és egyszer csak elkezdett füstölni mint az állat.Látszólag minden OK csak a nagy füst nem OK. Mi lehet vele? 2008 as HDI tuti 45000km el.
Ha már nagyon fent fog, akkor úgy sem tart soká, csak addig amíg el nem kezd csúszni a kuplung. Ha le kell venni a váltót, akkor úgy is meglátjátok a motortartókat. érdemes az ékszíj oldalit is megnézni, azt így is lehet látni, szétszedés nélkül.
A 2007-est honnét töltötted le? Mert nem akarok megint egy problémást kifogni. Különben a SEDRE egyszer elindult! A service documentaiton viszont nem. Hogy hogyan indult el, fogalmam sincs. Mert azután már valami hibát írt és többé nem tudtam életet lehelni bele. Aztán gondoltam letörlöm és megint felteszem. Na ez sem ment egyszerűen. A regisztrációs bázisba beírt valamit, és nem volt hajlandó távozni a gépről. Ezt egy csökkentett módú indítással megoldottam. Szépen el is tűnt. Most már viszont az újra installnál hibát ír és leáll.
Voltam múltévben is,bár kicsit lekéstem pedig csak 20km Velence..De hát a nőők mindig keresztbehúzzák a számításaim.. :)Ha lesz tali én megyek az tuti! :)