A helyedben lennék, megmérném műszerrel az akksi feszültséget először is. Indítás előtt, valamint járó motornál is. (feltételezve, hogy van mérőműszered)
Kölcsön autónak tökéletes volt,mikor anyám lemurdelte a sportrol a hátsó lókőst.Érdekes ez a müszerfal téma.Legyen már a pofám elött.Dizájnos meg tényleg kurvajó de rakhatnák a hátsó ülésbe is.müszakilalig fuull OK
Van ám lejjebb is Kölcsönautó astra g kombi karaván(tudja a bánat hogy hivják azt a szeméthalmot) 1.6 eleje szét akar hullani(tudjuk toronvsapágy)1.0 3 hengeres suzukik beelőznek....Váltókarral a sebességeket olyan megtalálni mintha FH12 Volvó kamionnal mennék.
Volt opelom 2 is.Ennek fényében 1elöször2 utoljára3 sohatöbbé...
Mindenesetre eleg reg rohadnak mar a telepen. Es utana meg a kereskedonel is dekkolhat egy darabig (bar gondolom, most nem spajzolnak be, rohadjon a gyar nyakan inkabb, megrendeli, ha el tudja adni a hozzaallas).
Mert gondolom, ezek valamiert megmaradt szabad predak.
Egy kollégámnak van új Vitarája, de eladó. Sokat jár vele autópályán is, meg sok cuccal (vadász egyébként) és kevesli a 129 lóerőt. Legalább 150-170 diesel lóerő kellene bele sok nyomatékkal, és ez a minimum. Németeknél még ez is kevés egy ekkora autóhoz.