Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

matzox Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20526

Üdv az Uraknak( és Hölgyeknek)!!
Lenne egy elméleti kérdésem , ami szorosan nem kapcsolódik a dutrához.
Tehát a következő:
Adott 2 eltérő karakterisztikájú traktor.
1.: Az teljesítmény tapadás tényezője úgy alakul hogy ha egy fix elemhez kötjük( pl erős villanypózna) akkor a traktor kerekei elkaparnak, de a motor nem nagyon fullasztható le
2. A motor teljesítménye jó, de a tapadási és súlyi tényezői miatt kiemelkedő tapadása van , ezáltal  kissebb az elkaparás esélye, de a motort jobban visszafogja
Kérdésem: melyik traktor a "jobb" ? Melyik a valós életben a használhatóbb?

( Egy úgy Jonh Deer traktor javítása közben merült fel a kérdése egy kollégámmal:D:D ( Jonh Deer fanantikus az ember))

babszis28 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20525

Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem! Kellene néhány adat a D4K-b traktor hajtásláncáról. Gondolok itt a nyomaték váltó fogaskerekeinek a fogszámára illetve a bolygóművek, mellső hajtás fogszámaira. Aki tud segíteni kérem privátba küldje el nekem ezeket. Illetve ha valakinek lenne elektronikus formátumban ehhez a típushoz való javítási útmutatója azt is megköszönném.(A suliba kell. Kiszeretném számolni a traktor teljesítményét, a kerekekre leadott forgatónyomatékot, vonóerőt stb. Csak így szorgalmi feladatként.) Aki tudna nekem segíteni kérem hogy jelezze nekem! Előre is köszönöm!! 

MDW Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20524

Üdv!A Szerbiából hazaérkező Dutrások nálunk:

Dutra UE28 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 20523
Dutra UE28 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 20522

Üdv

Nemrég vásároltam egy UE28-as típusú Dutrát. A felújítás elején vagyok.A kormány sajnos hiányzik a gépről, érdeklődnék hogy valakinek nem lenne a képen látható kormánya?

joebatyo Creative Commons License 2012.11.17 0 0 20521
Helyesbítenék, nekünk bejött :))
Most megyünk folytatni a tegnapit.

Üdv.
Előzmény: Dzsokko (20520)
Dzsokko Creative Commons License 2012.11.17 0 0 20520

Neked bejött az élet üdv

Előzmény: joebatyo (20519)
joebatyo Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20519
Hello.
Van bizony, meghozza elsö kezbol:)
Epp most erkeztunk meg a szállásra vegre.
Megneztuk a piramist Boszniaban es mar lattunk 1 Dutrat is.
Most isszuk a jo hideg sort, es varunk a vacsorara.

Udv
Előzmény: szabosti (20514)
endrebá Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20518

Na az enyim olyan... le van a szomszédjához drótozva.

  A megmunkálási furatokat lezáró vakcsavarokat már ezen is síkba munkálták.

 

Kérdeztem neked keréksúlyokat, ha megjönnek pléhúszasék Szerbiából, akkor megkapom a vasöntöde elérhetőségét, az esetleges ötvenes lemezből lánggal vágott súlyok viszont egyedileg gyárthatóak, szerintem a te környékeden is van ilyen vasmegmunkáló műhely.

Előzmény: Kemenyes65 (20517)
Kemenyes65 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20517

Azok a bizonyos csavarok amelyekből 3 vagy 4 van,- egy kivételével - vakcsavarok, amelyek a megmunkálási furatokat hivatottak lezárni.  Ne akard kivenni őket, úgy vannak behelyezve, hogy ne is nagyon lehessen. Egyébként nem is nagyon van rá szükség. Újabb kiadásoknál, amit én láttam, le voltak a tömb síkjáig munkálva. Még nehezebb legyen kivenni. Az egy kivétel a biztonsági/nyomáshatároló szelep. Ha még nem volt hozzányúlva, le van plombálva és össze van kötve a mellette lévő vakcsavarral elmozdulás ellen biztosítandó. 

Előzmény: endrebá (20511)
gajtox Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20516

Köszönöm!

Előzmény: 208D (20509)
endrebá Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20515

Egyelőre nincsen.

Előzmény: szabosti (20514)
szabosti Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20514

van valami hír a szerbiai látogatáson lévő Dutrásokról?

pinter63 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20513

Na jól van nem kísérletezek tovább.....

Előzmény: pinter63 (20512)
pinter63 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 20512

<embed src='http://www.duna-media.hu/plugins/content/jw_allvideos/jw_allvideos/includes/js/mediaplayer/player.swf' height='300' width='400' bgcolor='0x010101' allowscriptaccess='always' allowfullscreen='true' flashvars="&autostart=true&backcolor=0x010101&controlbar=over&file=http%3A%2F%2Fwww.duna-media.hu%2Fvideok%2Fkronika%2F12_10_26_csepel_autogyar_dm_flv.flv&plugins=viral-2h&skin=http%3A%2F%2Fwww.duna-media.hu%2Fplugins%2Fcontent%2Fjw_allvideos%2Fjw_allvideos%2Fincludes%2Fjs%2Fmediaplayer%2Fskins%2Fbekle%2Fbekle.zip&viral.oncomplete=true&viral.onpause=false&viral.pluginmode=FLASH"/>

Előzmény: offroader (20508)
endrebá Creative Commons License 2012.11.15 0 0 20511

Nem én vagyok az ötletgazdi, én is Babócsáról hallottam azokat a zsákmeneteket....   :-))))

   Viszont azt elmondhatnád ha van kedved hozzá, hogy mit kell állítani a vezértömbből kiálló hernyócsavarokkal? Azokkal a nagy (kábé tízes) menetűekkel, egymás mellett kettő van kontraanyákkal miegyébbel. Valami rugókat szorítanak lejjebb a tömbben, vagy lazítanak.

Előzmény: Kemenyes65 (20510)
Kemenyes65 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 20510

A kiegyenlítőszelepet és a tolócsapot lezáró fedélbe kialakított 5-ös zsákmenet jó gondolat, nekem még nem jutott eszembe, igaz a kivételével sem volt még soha gondom. A kivételükre odaillő méretű csavarkiszedőt szoktam használni. Ezenkívül -hidraulikaolaj ide és olajfürdő oda - a gumigyűrűket és a csatlakozó felületeket mindig sűrű olajjal átkenjük, más gépeknél is, így még letapadásos meglepetésben nem volt részem. 

Előzmény: endrebá (20507)
208D Creative Commons License 2012.11.15 0 0 20509
Előzmény: gajtox (20501)
offroader Creative Commons License 2012.11.15 0 0 20508
endrebá Creative Commons License 2012.11.15 0 0 20507

Köszönöm szépen az aprólékos segítséget, érdekes volt a Digép-es kiegészítés... azt a 65 mm-t megjegyzem.

  Azt a HSCS beütést tudtam hogy visszautalás a múltra, azért is említettem.

Annyit kértem pluszban a műhelyesektől, hogy azokba a zégergyűrűvel lebiztosított kis dugattyúkba majd fúrjanak egy-egy ötös kis zsákmenetet, hogy a következő szereléskor egyszerű legyen rajtuk a kihúzáshoz fogást venni.

Előzmény: Kemenyes65 (20490)
szhelyi69 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 20506

Köszönöm a tanácsokat hidraulka ügyben. Sajna a héten nincs időm a géppel foglalkozni. A hátsó dobokat elküldtem szabályozni, fékbetéteket most ferrodorozzák. Aztán a kitörés hegesztés és a hátsó fékek összerakása, majd jön a hidraulika. Az erdei munkák miatt először a járóképességet kell összerakni. Meg holnap megyek első üvegeket vágatni, mert eddig sima üveg volt beragasztva. Egyszerűség miatt valószínű az újakat is csak beragasztással rakom be.

Előzmény: peti ue50 (20504)
DutrásMisi Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20505

Kérlek jelez vissza, hogy megkaptad e az emailt.

Előzmény: 77jr03 (20503)
peti ue50 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20504

Üdv

 

Nekem is volt ugyanilyen gondom.Egyik probléma a simmering volt,állandóan kifordult.

Ezt a rosszul átfordított forgásirány okozta.Kicseréltem a szivattyút és megoldódott.

A másik gond a eldeformált fémcsatlakozó miatt volt Ez.alatt szivárgott el az olaj.

Úgy tudod ellenőrizni,ha kiszereled az egész lapot,és a szvó ill a nyomóágat is megnyomatod

 levegővel.Sehonnan nem ereszthet át,mivel a szivattyú lezár.

Én simán átfújtam,így jőttem rá a szivárgás helyére.Ha ezt az infót tudtam volna,nem kellett volna 4 szer szétszednem.

Előzmény: szhelyi69 (20480)
77jr03 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20503

Egy e-mailt várnék az UE 50 alkatrészek tárgyában részedről ha nem kelt el minden.

Előzmény: DutrásMisi (20500)
vignetto48 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20502

Üdv szhelyi69!

 

 

Régebben már egy hasonló problémával találkoztam, hogy az U-28 as hidraulikája a váltóba engedte az olajat. Én is gyanakodtam a vezérlőtömbre. Készítettem egy csatlakozót, MTZ-re rákötöttem folytószeleppel 100 Bar ra lecsökkentettem +óra mérni a nyomást. Ez rendben volt. A hátulsó emelőszerkezet alatt ami van lap erre van felfogatva a hidraulika szivattyú,

egy áteresz csavaron kapja az olajat. Ennek a csavarnak a menetje volt kitöredezve, és nem lehetett jól meghúzni a tömítést, így bekerült a hidraulika tartályból a z olaj a váltóba.

Szerintem ezt nézd meg.

Remélem tudtam segíteni.

 

 

Üdv Vignetto

Előzmény: szhelyi69 (20476)
gajtox Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20501

A szervizes srác azt mondja hogy össze jelölte a két fogaskereket, és úgy tette vissza. Nézegettem az adagoló dőlésszögét is lehet állítani szerintem, 1-2 fokot az is jelentene. De sajnos nem találok javítási útmutatót ahol meg tudnám nézni, hogy valóban azzal lehet e állítani és milyen mértékben.

Előzmény: MDW (20497)
DutrásMisi Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20500

Szia. Megkaptad az e-mailt?

Előzmény: csokas_rich (20493)
mérnökferi Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20499

Köszönöm, hogy fáradtál vele.

 

Előzmény: MDW (20496)
joebatyo Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20498

http://www.jofogas.hu/somogy/Egyedi_traktor_elado_6896289.htm

 

Ez is olyan Dutrás kinézetü.

Biztosan nem rossz, de "kicsit" sokat kér érte.

MDW Creative Commons License 2012.11.14 0 0 20497

Üdv!Az előbefecskendezési szög jó helyen van?

Előzmény: gajtox (20483)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!