Még egy kis adalék a légzsákhoz: nem tudja véletlen valaki, hogy a jobb oldali légzsákot be lehet-e utólag szereltetni? Egy kicsit már megbántam, hogy csak egy légzsákot kértem. Szegény nejem (vagy aki épp ott ül) most kénytelen ilyen biztonsági felszerelés nélkül utazni :-))))))))))))))
Egy légzsák 80 ezer a kettő 150. Nekem sajna csak egyre futotta :(((
A 2000-es szervíz valójában 1000 és 2000 között esedékes és tényleg teljesen ingyenes (tudom mert én most voltam 1800km-nél) ez inkább amolyan átvizsgálás szerű dolog... Ájánlották az olajcserét de én eltekintettem tőle (a gyári előírás 15e km-nél van) már előre tartok az ártól azért valszeg a 15 ezret nem fogom megvárni.
Négyesi: azért ez nem semmi már előre kitépték a szervízkönyvből a lapot? Én a helyedben tuti, hogy visszamennék és minimum kérdőre vonnám az eladót, hogy akkor hogy is van ez? Mindenesetre megosztanád velünk, hogy melyik kereskedő volt? Csak azért, hogy oda tutira ne menjünk
A régi kocsimról meghagytam a téligumikat annak reményében hogy jó lesz az újra de de azthiszem nem.Méret 185/60/14 es.Mellé raktam a kalos 13colos kerekéhez egyforma magasak.
Ez egy "mű." bizonylattal rendelkező fólia. Fényáteresztést lehet rajt mérni, azt hiszem műszaki vizsgán azt nézik, bár az egy kicsit odébb van. Szombathelyen.
Üdv.mindenkinek!
5 napos Kalosos vagyok én is.Nagy részben eggyezik a véleményünk.Lentének írom ismét a légzsák 250 000 ft.Az én öreg uras autom 8.3litert fogyasztott az második tankolásig.
Azt nemtudom miért voltatok 2000 km szervizen.Mikor átvettem azt mondták ha letelik az egy év nagy a 15000km akkor találkozunk.
Basszus, légzsákot egyikőtök sem vett??? Asszem 150 a pár... hát én inkább olyanra költenék.
Ez azért csúnya dolog a Daewootól, hogy egyet nem ad alapból, mert így szegény vásárlók könnyen lemondanak az életük biztonságának védelméről. Ha csak egyszer lesz rá szükség az életben, nincs az a pénz, amit ne fizetnél ki abban a pillanatban az életedért.... Na ez túl filozófikus és... volt, de a lényeg bizonyára érthető
Tegnap előtt vettem meg az "öregpapis" ezüstmetál változatát.Eddig 190km-t mentem vele és a benyomásaim a következőek:
Nemtom mennnyit eszik de lassan utána kell kötni az egyik benzinkutat...5 ropiért tankoltam bele amikor megvettük, most ippeg hogy van egy kevés a mutató szerint.A futóművére nincs panaszom...sőőt!Előtte egy 3-as Golfot hajtottam, na ez ahhoz képest úgy siklik mint egy hajó.80km felett érzek egy enyhe bologatást amitől a barátnőm kicsit rosszúl is lett:)A motorjára nincs panaszom csak a Kalos 83 lova megfelel a Golfom 65 lovának.Egyébként csendes és alacsom fordulaton is rugalmas.Bár nem nagyon mertem neki még nyomni valoszínű hogy magasabb tartományban (bejáratás után) harapósabb lesz.A belseje kielégítő..minden ott van ahol kell és minden könnyen elérhető (szerintem).Az ülések kifejezetten kényelmesek.Én 120 kiló vagyok és 182 centi de így is nagyon komfortos.A külső tükrök holttere kissé nagy, a belsőn pedig a hátsó ülés fejtámlái miatt nem igazán lehet kilátni.Végül az ára: 2.170.000 volt szervóval, metálfénnyel, riasztóval, központival, el.ablakkal..Ráadásul kaptam hozzá egy 26 ezres rádiót (amit ráfizetéssel drágábbra cserértettem) és egy garnitúra szőnyeget..
Összességébe az első benyomásom a fogyasztástól eltekintve jó..
Már alig várom hogy benne legyen 3-4000 km és megzavarjam egy kicsit...
Tényleg furán néz ki ezekkel a kerekekkel. Kimondottan a 4 ajtósoknál venni észre első ránézésre. A kereskedőnél mondták,hogy az 1,5-től szerelik nagyobb kerekekkel.
A Kalos csak 13-es kerekekkel kapható? +15-20 ezer felárért nem lehet kérni legalább 14 colos felnit rá? Egész Ny-Európában olyanon gurul. Annyira idióta így ez. ...?