Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutráslaci Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20556

Fogadja együttérző,őszinte részvétünket,a Dutra Club vezetősége,és az egész tagság nevében!

Előzmény: korbulyandi (20544)
Ali71 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20555

FOGADJA ŐSZINTE RÉSZVÉTEM.

Ali71.

dakaros Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20554

Fogadja őszinte részvétünk.

Előzmény: korbulyandi (20544)
kiscsera Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20553

A szomorúságon átevezni minden érzékkel,valamennyi gondolattal,rangot jelent:a végtelenben önmagunkat odahagyni,mindmesszebbről csodálkozni távolodó önmagunkra...Tisztelettel.Együttérzéssel.  kiscsera

 

Előzmény: korbulyandi (20544)
thebad74 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20552

Nyugodjék békében.

Előzmény: korbulyandi (20544)
Dencsi Dutrás Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20551

Őszinte részvétem.Nyugodjék békében. Dencsidutrás.

Előzmény: korbulyandi (20544)
Öregdömperes Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20550

NYUGOGJÉK BÉKÉBEN.ÁLLMODJON NAGYON NAGYON SZÉPET.

endrebá Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20549

        Nyugodjék békével.

hotib Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20548

Őszinte részvétem!

Előzmény: korbulyandi (20544)
korbulyandi Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20547

Nagyon szépen köszönjük! Nem tudjuk még felfogni!

Előzmény: jozsitraktor (20546)
jozsitraktor Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20546

Őszinte részvétem nyugodjon békésen!

Előzmény: korbulyandi (20544)
szhelyi69 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20545

Ma megnézte a hegesztő ismerősöm a féktámasz kitörését. Azt mondta mivel már volt hegesztve ne próbálkozzunk vele újbó. Esetleg valakinek nincs 28-ashoz féktámasza, amit eladna? Tegnap visszahozták a szabályozott fékdobjaimat és felújított betéteket. Sajna a féktámasz hiánya miatt egyelőre csak az egyik oldalt tudom összerakni.

 

korbulyandi Creative Commons License 2012.11.21 0 0 20544

Kedves Dutra Club tagok!

 

Szeretném Nektek elmondani, hogy férjem, Horváth Tibor tegnap délben rövid szenvedés után váratlanul itt hagyott minket.

Óriási az űr, nem tudom, mennyi idő alatt fogjuk az elvesztését feldolgozni.

 

Csendes, visszahúzódó, nagy tudású ember volt, nagyon szeretett Titeket!

 

A legutolsó hozzászólásomat is ő diktálta még a betegágyából, miközben megkönnyezte a Ti szereteteket!

 

Kérlek, gondoljatok Rá szeretettel!

 

Üdvözlettel - Korbuly Andrea és az egész Korbuly család

peti ue50 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20543

üdv

 

Annyit tennék még hozzá ehhez az elméleti kérdéshez.

Ma  szántottam az 50-es Dutrával egy kb 20 éve nem művelt hegyoldalt.Egy szóval kegyetlen volt.A hármas Lajta ekét művelt földbe T3-ba vitte.Itt T2-ben lejtőnek lefele sem bírta.Le kellett vennem egy ekefejet,és ennek ellenére több órán keresztűl szenvedtem 3000m2-rel.

T2-ben nem igazán lehet megfullasztani a motort,de nem volt megfelelő tapadás.Sokszor ki kellett emelnem az ekét mert csak pattogott a gép.

Most bosszankodtam ,hogy ilyen kőnnyedén elkapart,de amúgy azért komoly a vonóereje.

Úgy kellene megválasztani a gépet,milyen munkára szeretnénk használni.Mint ahogy a hajtáslánc van túltervezve..Akkor nincs csalódás.

Előzmény: matzox (20526)
endrebá Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20542

(jójóóó, tényleg nem teszi közhírré a cvakk, de legalább kutattatok utána?)

 

Süti is volt? Jajaaajjj... a huust nem sajnálom annyira, meg a karfiolt se, de a süteméén...

 

(a viccbéli etiópgyerök biztos gyomorrontást kapna - ha ezt mind csak elolvasná)

Előzmény: pléhúsz (20540)
pléhúsz Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20541

Ja igen, remek pálinkával kezdtük a "koplalást" Tompán.

Előzmény: pléhúsz (20540)
pléhúsz Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20540

Zwack sem árulja el az unikum titkát. Azt még nem mondtam, hogy a degyeszre zabáltuk magunkat után, video bemutató volt a D4KB munkáiról, s egyéb Dutraságokról. Az asztalon hegyekben folyóiratok, éppen a Dutráknál kinyitva. Majdan mentünk a telepre, élő muzsikaszós Dutra vizitre.

Azért a menüt vázolnám:

- birkapörkölt, álá nagyon finom

- sült és rántott húsok

- táposoknak rántott sajt, - karfiol

- főtt krumpli, krumpli saláta

- gyümölcs saláta

- sörök, két féle bor

- savanyúság, ubi sali, sav. ubi, zöld paradicsom

- finom kenyér

- sütemény hegyek

- furcsáknak kávé

- meg nem tudom mit hagyok ki még

 

Ehhez az etióp gyerek mit szólna?

Előzmény: endrebá (20539)
endrebá Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20539

Aztán sikerült-e kiderítenetek hogy hol tartja azokat a teljesen ismeretlen Dutrásképeket MDW?

 

(vagy legalább azt hogy mennyit tartalékol még publikálatlanul...?)

Előzmény: pléhúsz (20535)
endrebá Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20538

Zdravo tomink, lassan kifejlődik az a tapasztalat - aztán hadd terjedjen.  :-))))

Előzmény: t. tomi (20532)
pléhúsz Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20537

Jártunk mi még sok fele, főleg sötétben is, ahol én mentem előre az esetleges pofonokat kapni. Ált. akkor lemaradt a fényképezőm. Ha van kép Bbéciről, a szerb 90-esről, Kiszé 2-ről, akkor az utazók tegyék fel.

Bbécinek sokat köszönhetünk, a címeket, a kitűnő vadászlakot, ahol megszálltunk 1800 Ft/nap költségen.

Előzmény: pléhúsz (20536)
pléhúsz Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20536

Láttunk ilyet is a Kunsági homokon.

Meg készülő dümpert.

Előzmény: pléhúsz (20535)
pléhúsz Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20535

A 28-as most is dolgozik, 60 lóvas régi Perkinsszel, szervó gyártás, 10 euroért Merci szivattyú, másik 10-ért, BMW személyautó kormány szervo.

Ilyen terítékkel vártak minket. Lukulluszi lakoma várt ránk. A vacsora alatt is azon gondolkodtam, megérdemeljük mi ezt?

Köszönet MDW barátunknak és arany kezű feleségének, a nagyon magas színvonalú vendég várásért.

Mégegyszer kössz, plé.

 

Előzmény: pléhúsz (20534)
pléhúsz Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20534

A Zseravica múzeum kis részlete.

Itt a világ legfinomabb páleszét kóstoltuk.

A Csantavéri vásár legjobb részét majdnem kihagytuk. Egy kánaán, át fogok járni. Rozsda gyönyörűség mindenütt. Gép építőknek kielégíthetetlen mennyiségben. Azon kívül ilyen házi kis ügyesek mérsékelt áron.

Előzmény: pléhúsz (20533)
pléhúsz Creative Commons License 2012.11.20 0 0 20533

Akkor egy kis ízelítő Szerbiából.

A boszniai piramis tetejéről, a nagyon valóságosnak tűnő felvezető.

Egy férfi, aki nem hagyta magát. A kíméletlen magas piramis, amelybe az össz egyiptomi beleférne. Kéményen tart a mi Ferink a csúcs felé.

A piramis valósága vitatható, mert olyan mint egy másik hegy, amely pontos 4 élű kup. Azonban az alá vezető több km alagút, amelyben 5 tonnás ember alkotta 32 ezer éves kerámiában magyarhoz hasonló rovást írtak 4-5 ezer éve.

 

 

t. tomi Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20532

Ja!

Azt elfelejtettem, hogy örülünk, hogy Endrebá, és Kemenyes65 igy kifejlesztették magukat hidraulika felújítás ügyben. Nagyon jó, csak mentsétek el magatoknak a leírtakat, mert szerintem három nap múlva tizen fogják megkérdezni, hogy ugyan, hogy lehet javítani 28-s hidraulikát. ( legalább akkor csak be kell másolni )

Lehet, hogy On- Off volt!!!

t. tomi Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20531

Hát úgy gondolom, hogy ettől ki elégítőbb válszt nem is kaphattál volna amit Füge, és Endrebá megírt!

Én csak annyit a tapasztalatomból: ugyan az az eke, más traktor, és majd a "főd", megmondja, hogy melyik a jobb traktor!

Előzmény: matzox (20526)
kiscsera Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20530

Bocs, hogy belevau:John Deere

Előzmény: matzox (20526)
endrebá Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20529

Nodeee... azt kérdezed pontosabban, hogy egy vontatójármű direktbe kapcsolva lefullad egy elmozdíthatatlan vontatmányhoz kapcsolva? Illetve alacsony fokozatba kapcsolva csak kaparászik?

Ha házilag építesz majd valami holdkompot vontatási célzattal, akkor szembetűnik majd, hogy egy traktornak kevésbé fontos gyorsan mennie, viszont nagyon fontos lassan és nagy vonóerőt kifejtve ballagnia. Amelyik házigyártmány csak gyorsan tud menni, azt nem szabad megvenni sem, mert egy traktornak nem az a fontos.

   A gyári taligák mind tudnak nagyon lassan menni, nincsen olyan traktor amelyik a legalacsonyabb fokozatban is odadöglik a teli pótkocsi vagy a mélyre eresztett eke elé, az már többször előfordul hogy két falu között idegesítően hosszú ideig tart az utazás némelyikkel.

Vedd figyelembe hogy a vontatójárművek legnagyobb igénybevételnek kitett alkatrésze a differenciálmű, ha a gyárilag meghatározottnál nagyobb mintázatú illetve átmérőjű gumikkal van szerelve a traktor, akkor alacsonyabb fokozatba kapcsolva a motort kímélheted, de a differenciálmű bolygókerekeinek a perselyein a teljes talajra átviendő vonóerőnek át kell adódnia.

  Az löttyen meg először a túlterheléstől, és kezd ordítani főként terhelésváltáskor (mikor vontatásból átvált motorfék üzemmódba vagy viszont)

 

Na... nem tudom hogy mennyivel lettél okosabb az alapkérdésben, de szerintem kihagytátok abból az okfejtésből azt hogy minden gyári traktoron vissza lehet kapcsolni olyan fokozatba amelyikben már nem fullad le a motor. Akkor se ha bele van a gumiabroncs betonozva a sziklába, mert inkább letépi magáról a gumit minthogy ledögöljön a motorja.

Én erdei munkán láttam olyant LKT-n, hogy inkább lerogyott a gumi, letette a felnit a földre mikor a mintázat nem rúgott el, a felnit viszont kíméletlenül tekerte a sebváltó.

A nagyDutra is ilyenkor szokott elkezdeni vontatás közben elkezdeni pattogni, mert a gumi először megrogyik, aztán megcsúszva felpattan és dobja fel az egész gépet.

   (emlékszel arra a videóra amelyiken a ZT303-as IFA traktor betonon elhúzta a nagydutrát? Na ott is látszott ez a pattogás)

Előzmény: matzox (20526)
endrebá Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20528

Szép társaság vacsorázik... bár vannak akiket csak nicknévről ismerek, arcról nem annyira.

 

Aztán mennyire voltak tudástól és történetektől duzzadóak?

Előzmény: MDW (20524)
FügeGLX Creative Commons License 2012.11.19 0 0 20527

A helyzet az, hogy ha csak ezeket a viszonyokat nézzük egyáltalán nem lesz helytálló az eredmény. Hiszen a talaj ami a villanypózna közelében volt gondolom kicsit sem hasonlított egy 10 hektáros földarab kellős közepére. És ha már a sima talajon is esett a motor teljesítménye mi lenne vele akkor ha valóban lenne esélye fogni a kerekeknek?

Előzmény: matzox (20526)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!