Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BmS1 Creative Commons License 2016.06.11 0 0 72983

Urak,

 

a probléma ott kezdődik, hogy az emberek meghatározó része két számmal nagyobb zakót vesz, mint a mérete.

 

Adott egy keret, amit autóra költhet. Nem a józan ész dönt, hanem hogy "menő", "trendi" legyen a gépezet. Ahelyett, hogy egy jó állapotú, hétköznapibb, olcsóbban fenntartható autót vennének, megveszik az esetleg külsőre még vonzó, de műszaki tartalmat nézve már rég hulladék egykori presztízsautókat, vagy a tényleg üveggyöngy árú (és valós értékű) régebbi, nagyobb autókat. Fenntartásra már semmi zseton nem marad, a viszonylag kis hibák korrekt javítása is átugorhatatlan léc, jön a sufnituning, bontókban bukdácsolás, tülekedés húszéves kurrens alkatrészek aprópénzért megvételéért, jön a kaka pofozása. Ha már beleesett ebbe az utcába, akkor érthető, hogy a kis értékű autójára nem akar sokat költeni.

 

Itt lép be a kat. kiütés, az EGR lefalazás, a részecskeszűrő eltávolítás, az NOx csapda kidobása, a szoftver "ügyesítése". Az autósok meghatározó része nemigen látja át, hogy ez mennyire veszélyezteti mondjuk a saját gyerekei, unokái egészségét. Ha átlátja, akkor meg magasról tesz rá. A neten persze megnyugtatják egymást az érintettek, pl. "na és? volt eleve részecskeszűrő nélküli motor is" Persze, volt, az sem volt éppen környezetkímélő, de az első generációs CR dízelek égési csúcsnyomása kb. a fele volt, mint az újakénak, ebből adódóan a részecskék mérete meg még jóval kisebb (és ebből adódóan az emberre egyre veszélyesebb) lett.

 

Az a tapasztalat, hogy a motorok úgy 200e km-ig általában jól tartják magukat, azután jön a lejtő, sorra esnek le a környezet szempontjából fontos (és: drága) alkatrészek, ez az újabb (pl. NOx csapdás) benzinesekre is igaz. Ekkor veszi meg a harmadik tulajdonos, aki már ruppótlan, nem akar, esetleg nem is tudna ilyesmire költeni. A németek, angolok, franciák.... pl. gyakran ilyenkor adják el az autóikat, amik százezer számra öntik el a szegényebb kelet régiókat, ahol aztán kevés az esély, hogy korrekt állapotba hozzák őket.

 

A kör be is zárult. "Szép új világ"

 

üdv

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.11 0 0 72982

Olyan szempontból egy csónakban evezünk, hogy én is a benzines szeretem, de gyakorlatilag nálam is csak a Punto cabrio és a Beta coupé benzines jelenleg a családi és céges "flottában". Viszont rengeteg olyan dízelessel találkozok, akik alapból is jobban szeretik a dízel autókat, mint a benzineseket - akkor is, ha többe kerül esetleg a szerelésük. Én könnyen visszacsábulok a benzines vonalra, de sokan meg nem.

Az elektromossal kapcsolatban pedig egyelőre elég pesszimista vagyok. Azt elismerem, hogy vártnál jobban terjednek újabban, de szerintem főleg Magyarországon addig nem lesz piacrobbanás, ameddig nagyságrenddel nem lesznek olcsóbbak. 

A legolcsóbb semmirevaló méretű elektromos autók (Leaf) valahol a 10 millió Ft környékén kerülnek újonnan. Hibridben kapsz mondjuk egy kicsit használhatóbb méretű Toyota Aurist 6-7 millióért, Priust megint csak közel 10-ért. 

Szerintem sokan vannak úgy, mint én, hogy ha lenne 10 millió a zsebemben autóra, akkor az utolsó autók egyike lenne a képzeletbeli listámon egy Nissan Leaf. 10 millióból már rendes autót is lehet kapni :). Addig én biztosan nem gondolkodnék elektromosban vagy hibridben új autónál, amíg olyan 4-5-6 millió Forint alatt értelmes méretű autót nem lehet kapni belőlük.

Ráadásul nyilvánvaló, hogy az elektromos autók tömeges terjedésével együtt meg fognak szűnni az olyan kiváltságok, min a regadó mentesség, ingyen parkolás, ingyen töltőoszlop használat stb - amivel azért jelenleg nem keveset spórolnak jelenleg a tulajdonosaik. 

Előzmény: granturismo (72980)
Imre.G Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72981

Én nem boldogultam vele, és mivel Soty cuccai voltak, nem is mertem nagyon kísérletezni velük.

Neki sikerült életre kelteni, és használni is. Majd alkalomadtán ha visszakerül hozzám a cucc, ismét próbálkozunk.

Előzmény: granturismo (72976)
granturismo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72980

Most per pillanat 5 autóm van amelyből 3 diesel és csak a két Coupe benzines.

Szóval ennek alapján én akkor diesel párti lennék?

 

Nem vagyok az. Én azt látom a túlnyomó többség gazdasági megfontolások miatt dönt a diesel mellett.

Aztán esetleg néha ezek a gazdasági érvek esetleg megdőlnek.

 

De tényleg azt gondolom most már, hogy idejétmúlttá vált ez az egész benzin/diesel dilemma, szélsebesen véget ér a belsőégésű korszak. Szerintem mi magunk is meg fogunk lepődni mennyire gyorsan.

 

És jön egy még nagyobb ugrás a sötétbe és persze nem a fejlődés normál módján hanem ismét bürokratikus eszközökkel, újabb zsákutcákkal.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (72978)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72979

Egyként csak halkan jegyezném meg azoknak, akik esetleg elő szoktak fordulni a rendezvényen - idén július 30-án lesz az immáron hetedik Lancia Workshop :) .. Idén meglepően nagy az előzetes érdeklődés egyelőre, viszont a rendezvény jövője bizonytalan a jelenlegi helyszínen, mert várhatóan 8-10 hét múlva befejezem végre két év után az építkezésem és elköltözünk a találkozó helyszínéről. 

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72978

Szerintem ez a dizel megéri-neméri nem ilyen egyszerű. 

Nálunk a Grandis fórumon is már-már megbántam, hogy dízelt vettem a 2.4 benzines helyett, de az elmúlt 1-2 év tapasztalatai alapján most már azt látom, hogy a japán motoros benzines cartársak valamiért mégis sokkal többet szopnak, mint én a szaros fosvagen dízelessel. És a poén az, hogy nem konkrétan a benzines motorral van a baj, hanem az egyéb alkatrészekkel, amik jellemzően nem ugyanazok, mint a dízelnél és jellemzően drágább is hozzá az alkatrész, mint a dízelhez, mert ritkább.

Én például jelenleg azt a tábor képviselem, aki olyan keveset jár a dízellel (jelenleg talán évi max 5e km), hogy a statisztikákat nézve jó eséllyel megeshet, hogy ha 10 év múlva adnám el, akkor sem jönne elő semmi hiba, mert belemegy mondjuk plusz 50e km ez idő alatt.  Persze lehet, hogy nem így lesz és mondjuk holnap úgy vontatnak haza, de az esélye ilyen kevés éves futásteljesítmény esetén mégis nagyobb annak, hogy nem. És Grandisnál a benzines a ritkasága miatt lassan kezd drágább lenni használtan, mint a dízel és az előbbi eszik 8,5-10 litert, míg az utóbbi 5,5-7-et.

Szóval szerintem az az igazság, hogy nincs igazság - benzinessel és dízellel, japánnal-olasszal-némettel is lehet nagyot szopni és mindegyiknél lehet mázlistának lenni. Talán olyan ez a használt autó téma, mint a kártyázás - némi tudással lehet jobban dönteni, de azért nem jelentéktelen a szerencse kérdése sem. 


Előzmény: granturismo (72973)
granturismo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72977

Ja a kérdőjel lemaradt.

Előzmény: granturismo (72976)
granturismo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72976

ImreG!

Mi a helyzet a Multiecuscan al? Működik már.

Előzmény: Imre.G (72938)
DonPrego Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72975

Ha tudnád mik mennek Toyotás fórumokon ... :D

Előzmény: tomsojer (72974)
tomsojer Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72974

 Igen, minden területnek meg van a maga elemi kérdése, mint pl. a benzin vagy dízel, de lehetne több szinten is folytatni:

Windows Phone - Iphone vagy Android, Plazma - LCD vagy LED, BMW - Audi  vagy Mercedes, MAN - Scania - vagy Volvo,

Horvát - Montenegro vagy Görög, Castrol - Mobil 1 vagy Valvoline? (...nyilván a teljesség igénye nélkül írtam mert van amelyiknél

még jó-párat mögé lehetne írni) Kb. ezekkel az "világot megrengető fontosságú" dilemmákkal találkozhatunk a mai életben.

 (és akkor még az akku- és a gumimárkákat meg benzinkút-társaságokat nem is írtam:) 

Amilyen magasröptű diskurzusokat néha olvasok, vagy végighallgatok - szörnyű.

 

 

Előzmény: granturismo (72973)
granturismo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72973

Ilyen éves futásnál már megéri a diesel szerintem még most, ezekkel a a technológiákkal.

És látod neked sem volt gondod vele. Mert végülis a számítás ott borulhat meg ha belép egy combosabb hiba.

 

 

De hogy mit hoz a jövő?

 

Nyilván ezt mindenki akinek csöppnyi rálátása is van a témára és józanul gondolkodik előre jól tudta, hogy ez a kibocsátási botrány nem csak a VW-t érinti hanem valójában az összes autógyártót, lényegében az összes közelmúltban gyártott diesel motort így a pld. Fiat Mjet motorokat is.

 

Most már látszik, hogy a Mjtd motorok közelmúltban gyártott változatain a németek mérései szerint 22 perc folyamatos üzem után a kipufogógáz tisztító rendszer üzemmódot vált és csökkentett mértékben üzemel. Már ezen a ponton vita van a hatósággal, hogy mit is jelent az előírás hiszen a szennyezés java hidegüzemben keletkezik, namost 22 perc folyamatos üzem után már mindenképpen üzemmeleg egy motor tehát a Fiatosok nézete szerint teljesen felesleges sőt káros ugyanez üzemmeleg motor esetén.

A műszaki részről egyértelműen olyan nyilatkozat hangzott el, hogy a tisztító rendszer elsősorban a visszavezetés folyamatos, nagymértékű működése esetén a motorok drasztikus élettartam csökkenésére kell számítani. És ehhez sem kell túl nagy jóstehetség, hogy belássuk ez bizony így van. Elég ha betekintünk egy nyitott visszavezető rendszerbe, hogy mi dzsuvát visz vissza ez a holmi amit így nem a mi hanem a motor korai elhalálozását okozza.

 

Felmerül etikai kérdés. Pld. engem személyesen is érint majd egy esetleges ezen motorokat érintő visszahívás. És ott a döntés: feltöltenek egy új szoftvert az autóra amelyet követően a gyártó nyilatkozata, de józan emberi számítás szerint is a motor és mellette jónéhány, drága alkatrész (EGR szelep, oxidációs katalizátor stb..) élettartama csökkenni, az autó fogyasztása pedig növekedni fog.

 

Remélem nem tartotok lelketlen népírtónak, ha azt mondom nem szívesen vinném az autót vissza egy esetleges ilyen beavatkozásra. De hogy ezzel nem vagyok egyedül arra a VW már folyamatban lévő visszahívása a bizonyíték. Az eddigi hazai tapasztalatok szerint egyáltalán nem tolakodnak a kuncsaftok az átalakításért. A németeknél a környezetvédelmi plakett elvételét helyezték kilátásba azoknál akik nem hajtják végre az átalakítást.

 

És itt érünk vissza az eredeti témára no meg arra a fejlesztési üvegkupolára amelybe a diesel technológia jelenleg már nyilvánvalóan belefutott. Az egy dolog hogy egymás után hozzák a politikailag elvárt egyre szigorúbb környezetvédelmi előírásokat miközben a mérnökök egyre hangosabban kiabálják hogy egy falba ütközünk egyszerűen nem lehet költséghatékonyan gazdaságosan megfelelő élettartamú motorokat építeni amelyek teljesítik akár már a mai előírásokat is és a mostani botrány után rögtön automatikusan megint csak a szigorítás a reakció. Azt senki sem nézi, hogy ez az egyén szintjén esetleg mit jelent.

 

 

Előzmény: Alfás Theo (72970)
BmS1 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72972

A munkáink közel három negyede hosszú évek óta dízel.

A CR dízel minden erényét (nyomaték, fajlagos fogyasztás) előtt kellő tisztelettel megemelem a kalapom.

Viszont nem szeretem őket, mert még mindig kulturálatlanok, rettenetesen környezetszennyezőek, büdösek, ráadásul a korrekt állapotban tartásuk (magasabb km. futás után) könnyfakasztó összegeket visz el. 

 

Úgy hogy az egész környezetemből minden dízelt -érdemeik elismerése mellett- elhajtottam.

 

Ment két dízel Saab, egy Renault Megane.

 

Régebben a dízellel is meg kellett állnom egyszer tankolni Dortmundig, a benzinesekkel ugyanez a helyzet. :-D

 

üdv.

 

Előzmény: Alfás Theo (72970)
gyoer Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72971

Sziasztok,

 

szükségem volna két műanyag elemre,esetleg valaki,aki bont járművet?

Egyszer a jobb hátsó ajtó első élén levő,műanyag sin kellene,amire egy gumi perem van rádolgozva(ez leszakadt,fütyül a szél),és a hátsó ülés támlájának élén levő műanyag,ami az ülés hátsó takaró paneljét a helyén tartja(4 műanyag pöcök nyomulna a helyére,amik letörtek)Ez szintén jobb hátsó.

SW,de gondom ez max.a hátsó ülésnél lényeges.

Ha van pest környékén ilyesmi,szívesen odaugranék érte,és egy - a tulaj által meghatározott összegért - elhoznám. 

Alfás Theo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 72970

Kérdésedre a válaszom:
Időben nem elég, nem szeretek feleslegesen dolgokkal foglalkozni, ha van olyan amit szívesen csinálok helyette, pl gyermekekkel kirándulni.

 

Összehasonlításom, amiért átálltam a gázolajos oldalra anno. Offos: Ulysse 2.0 tekintve alanynak, mivel ott van benzines 9 liter/100 km és dízel is 7,5 liter/100km fogyasztással, és mert ezt használok jó pár éve.

 

Napi 2x50 km, heti 500 km, azaz havonta 2000 km-t megyek, ami kb 3 tankolás benzinből. 800km hatótávolsággal.

Ugyan ez 2 tankolás gázolajból. 1065km hatótávolsággal. Tehát nem kell 10 naponta kútra járnom, csak 15-20 naponta. Erre nem elegendő nekem a benzines.

 

Árban:

Benzin: 80 literrel számolva jelenleg (3x 80 liter)x 342 ft/Shell Tesco.= 82080 ft

Gázolaj 80 literrel (2x80)x336 ft/Shell Tesco=53760 Ft

Tehát nekem ebben a hónapban: 28320 ft "maradt" meg. Persze, elméletben.

 

Ez csak az én véleményem, csak a saját tapasztalataim immár 10. éve.

Persze eddig nem igazán kellett a dízelt javíttatnom, csak a szükséges dolgokat olaj, szűrők, ellenőrzések, vizsga...  Megvásárláskor kapott komplett felújított befecskendezőket. Az összes többi javíttatásom pl generátor, klímatöltés, fék- futómű az mindegy, mert uaaz a költség a benzines és dízel ulyssén.

Előzmény: BmS1 (72967)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72969

Marklar!

Holnap du Pesten járok.Betudok ugrrani pár dologért a TDS ből amit régebben beszéltünk?

Köszi

DonPrego Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72968

130-nál az enyém nyáron 8, télen 9,5-et eszik, igaz comfort drive-os. Pösti városi fogyit még nem mertem lemérni, 12-13-ra tippelek.

Egyszer sikerült ennél kevesebbet etetni vele, Unterneukirchen-Innsbruch távon, de az lényegében egy 200km-es leejtő volt

BmS1 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72967

Mire nem elég a benzines 600....800 km-es hatótáv?

Előzmény: Alfás Theo (72966)
Alfás Theo Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72966

Nekem nem a fogyasztásbeli pénzösszeggel van gondom, hanem a használható hatótávolság az, ami a dízel mellett dönt a mindennapokban. (Nemhiába használ a NATO is dízel parkot.)

:)

 

Előzmény: probody (72964)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72965

Azért ahol te 8,4 litert használva autózol benzinnel, ott egy dízel 6-ot eszik, a 7 l az autópálya 130-140.

Előzmény: probody (72964)
probody Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72964

Én országúton járok, bármikor hozom a 8,4-es átlagot.

Tehát 1,5literrel  500ft-al többet fogyaszt mint a JTD. Én a fogyasztást máshogy értelmezem (mint sok mindent:-)

 

Ezt a pénzt úgy elkölti az ember minden kis szarra, hogy észere sem veszi.

Eszel egy fagyit, hopp ugrott az 500-as. Vagy dohányzol, csak a napi cigid egy ezres....

Kitöltesz két lottót...

Szóval erre értettem, hogy amennyivel többet fogyaszt az manapság elhanyagolható.

 

(Azt már megfigyeltem,hogy annyi fölösleges dolgokra szórják a pénzt két kézzel az emberek, de az üzemanyagra sajnálják.)

Előzmény: Marklar T ie (72961)
granturismo Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72963

Mitsubishi hűtőmaszk cserével.. áááá volt részem belőlük az Elműben, eleget....

 

Hihetetlen mekkora divat lett oda vissza címke a Fiatnál. Kezdődött pont a Lanciára cimkézett Chryslerekkel. Aztán a Freemont, az 500X Jeep Renegade-ként.

Most jön ez a Mitsubishi mint Fullback. És még jön a Mazda mint Fiat Spider.

 

Az L200.

 

Most egy Ford Rangert volt módom próbálni a 6 hengeres benzinessel.

 

Őszintén a véleményem az egész kategóriáról azóta sem sokat változott. Távol áll tőlem. Ügyesen ötvözi egybe az egyes járműkategóriák meglévő hátrányos tulajdonságait, hát persze, érdekes a világunk, hogy ennek ellenére divattá vált és persze, mint minden felfújt őrület ez is az USA-ból indult.

 

Előszöris hatalmas autó, parkolni nagyon nehéz vele. Magas, ki-beszállni kényelmetlen. A plató viszont kicsi, tehát komolyabb szállításra nem lehet használni pláne ha fedős akkor nehézkes kinyitni benyúlni elérni fel kell mászni minden elgurul, ezzel szívtam a legtöbbet.

Ha nagyítani akarod a platót (fölfelé) akkor  veszel rá valami plusz plasztik fülkét (a ponyvát mondjuk zárjuk ki ha személyautó) Ha fülke van az átláthatóság zéró, tudom akkor jönnek az ilyen olyan kamerák stb.

 

Namost az ember ránéz hatalmas autó akkor legalább tágas, kényelmes. Namost ez a legnagyobb csalódás a Rangerből akkor épp egy mostani Deltába (jó elvileg azt sem gyártják már) ültem át hát nevetni fogsz a még egy Delta is sokkal tágasabb, kényelmesebb. Elöl is!

A vezetési élmény meg már alapjaiban kizárt eleve a mérete a magassága meg hát alváza merevtengelyes ősbölények ezek.

 

Azt gondolom nem jószántából kerül ez a járgány a Fiat-hoz Marchione ügye ez még mindig a Chrysler vásárlás és a Daimlerrel való elszámolás kapcsán valami földi halandó számára áttekinthetetlen barter, a Mitsubishi is Daimler partner volt, a csőd szélén táncolnak pénzük semmi így gondolom járművel tudnak fizetni amit a továbbadtak a Fiat-nak.

 

Gondolom ezt azért hiszen a Fiat maga is gyárt hasonló kategóriájú járgányt ami ráadásul önhordó karosszériás, normális futóművel stb...:

 

http://toro.fiat.com.br/

 

Szóval megtisztelő a meghívás, de inkább kihagyom. Viszont ha majd a Giulia-t mész megnézni akkor szívesen elmegyek többedjére is!!!

Vagy ha Abarth 595 vagy 696-ost lehetőleg Maserati edition by Akrapovic-ot, esetleg 4C-t.:-)))

Előzmény: Alfás Theo (72956)
BmS1 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72962

Meg egy 2,0 16V T Delta 2 büntetni ;)

 

Tegnap egy 1993-as Porsche 911 Carrera 2-vel gurultam. Akkoriban ez volt a király a maga 3,6 literes 6 hengeres boxerével, 250 lóerővel. Mivel könnyű, még ma is elég gyors, (ráadásul az idő nem kezdte ki a formát, még ma is szép) de büntetésre már ez is alkalmatlan. Akinek nincs elég rutinja ehhez, könnyen elszáll egy kanyarban vele, ott, ahol egy korszerűbb, jobb középkategóriás autó vidáman elboldogul.

 

A 23 év az nem kis idő. A Delta is hasonló korú lehet, mai szemmel nem is egy ütős motorral.

 

Üdv.

 

Előzmény: Marklar T ie (72961)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72961

Ühhm. 28 éve autózom. Kb három évvel ezelőttig én is azt vallottam, hogy az üzemanyag neve Benzin. Aztán három éve használtam vagy fél évet ezt a Kappát amit azóta meg is vettem. Ügye JTD. Nemrég adtam el a sima TD Deltát. Vezettem vagy 4-5 másik sima TD-t. Azok tényleg kerregnek. De ez a JTD bentről tényleg nem gáz. Azt, hogy 6-7,5L közt fogyaszt nem hinném, hogy űbereli a benyás. ;) Haver 166 osa ezzel a motorral 6l alatt is eszik. Igaz Ő megtért, s már nem nyomja :D Szerintem nálam is lehet ezen leszorítani, ha átnézném a csöveket. Persze, az unalmas hétköznapok mellé van egy VVT Dedra kombim cuccolni. Meg egy 2,0 16V T Delta 2 büntetni ;)

Előzmény: probody (72952)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.06.09 0 0 72960

Áhh. Már beírtam párszor. ;) De az adagoló nem sokkal korábban lett felújítva, mint ahogy le lett állítva. Porlasztóra írtam a 12e, ha kiveszi akinek kell. Adagoló 30e, aki leszedi magának. Minden ami TDS 50e egyben: ha leszedik az adagolót/ csúcsokat, ha nem ;) váltó, sallangok is ami meg van még motor is. A motor még a bódéban. De 60e a full maradék cucc bódéval cakk-pakk. Ebben +benne van 1 pár fényszóró, mh tető, első sárvédők. (egyik horpadt) E/H szélvédő. 4 ajtó,kárpitok nélkül,kormánymű,  bölcső, h futómű.... Ahogy lenne rá időm és nekem kell onnan elpucolni akkor már elfér ahova viszem, s nem szaréhugyé adom... ;) Ráérek kivárni a "komoly" vevőt. ;) Tehát kell rá 2-3 kerék, s fel kell húzni egy tréllerre. ;) Kerekeit eladtam, téglán áll.  B.e futómű nincs alatta Érden van. Papírjai a héten nem lesznek már leadva, de amúgy "megvan a külföldi vásárló is" ha az nem kell.  20 4723609

Előzmény: LanciAdam (72945)
tomsojer Creative Commons License 2016.06.08 0 0 72959

kayaba

 

Előzmény: KappaTD (72958)
KappaTD Creative Commons License 2016.06.08 0 0 72958

Tomi,

a rugó milyen márkájú?

Előzmény: tomsojer (72941)
sooty Creative Commons License 2016.06.08 0 0 72957

Jó alaposan nézd már át, mérd fel légyszi, mert valószínű beruházunk egy ilyenre. (növekedési hitel)

Legnagyobb motor, legnagyobb felszerelés stb miegymás, és persze ár.

Előzmény: Alfás Theo (72956)
Alfás Theo Creative Commons License 2016.06.08 0 0 72956

Mai nappal megjelent a Fiat fullback-je.


Jövőhéten a Fiat Szabónál is meglesz már. Én jelentkeztem tesztvezetésre itt: http://www.fiatprofessional.hu/hu/akciok?campaignid=Fullback_1606&advertiserid=444&bannerid=640x360&source=display

 

 

GT nem jössz?

Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 72955
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 72954

Üdv!Hűtőventi alacsony fokozat nem indul csak a magas.Se a klíma miatt se a vízhőfok miatt nem kapcsol.Zöld hőgomba tuti jó.Egyszer lehúztam a hőgomba csatiját akkor véletlenül elindult szolidan.Elvileg szakadás nincs relék jók.Tavaly hibátlan volt a klíma.

Ez gyanús nekem .Ami letörött arra mi ment mert nem találtam semmit.

Köszi szépen

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!