Ma megnézte a hegesztő ismerősöm a féktámasz kitörését. Azt mondta mivel már volt hegesztve ne próbálkozzunk vele újbó. Esetleg valakinek nincs 28-ashoz féktámasza, amit eladna? Tegnap visszahozták a szabályozott fékdobjaimat és felújított betéteket. Sajna a féktámasz hiánya miatt egyelőre csak az egyik oldalt tudom összerakni.
Annyit tennék még hozzá ehhez az elméleti kérdéshez.
Ma szántottam az 50-es Dutrával egy kb 20 éve nem művelt hegyoldalt.Egy szóval kegyetlen volt.A hármas Lajta ekét művelt földbe T3-ba vitte.Itt T2-ben lejtőnek lefele sem bírta.Le kellett vennem egy ekefejet,és ennek ellenére több órán keresztűl szenvedtem 3000m2-rel.
T2-ben nem igazán lehet megfullasztani a motort,de nem volt megfelelő tapadás.Sokszor ki kellett emelnem az ekét mert csak pattogott a gép.
Most bosszankodtam ,hogy ilyen kőnnyedén elkapart,de amúgy azért komoly a vonóereje.
Úgy kellene megválasztani a gépet,milyen munkára szeretnénk használni.Mint ahogy a hajtáslánc van túltervezve..Akkor nincs csalódás.
Zwack sem árulja el az unikum titkát. Azt még nem mondtam, hogy a degyeszre zabáltuk magunkat után, video bemutató volt a D4KB munkáiról, s egyéb Dutraságokról. Az asztalon hegyekben folyóiratok, éppen a Dutráknál kinyitva. Majdan mentünk a telepre, élő muzsikaszós Dutra vizitre.
Jártunk mi még sok fele, főleg sötétben is, ahol én mentem előre az esetleges pofonokat kapni. Ált. akkor lemaradt a fényképezőm. Ha van kép Bbéciről, a szerb 90-esről, Kiszé 2-ről, akkor az utazók tegyék fel.
Bbécinek sokat köszönhetünk, a címeket, a kitűnő vadászlakot, ahol megszálltunk 1800 Ft/nap költségen.
A Csantavéri vásár legjobb részét majdnem kihagytuk. Egy kánaán, át fogok járni. Rozsda gyönyörűség mindenütt. Gép építőknek kielégíthetetlen mennyiségben. Azon kívül ilyen házi kis ügyesek mérsékelt áron.
A boszniai piramis tetejéről, a nagyon valóságosnak tűnő felvezető.
Egy férfi, aki nem hagyta magát. A kíméletlen magas piramis, amelybe az össz egyiptomi beleférne. Kéményen tart a mi Ferink a csúcs felé.
A piramis valósága vitatható, mert olyan mint egy másik hegy, amely pontos 4 élű kup. Azonban az alá vezető több km alagút, amelyben 5 tonnás ember alkotta 32 ezer éves kerámiában magyarhoz hasonló rovást írtak 4-5 ezer éve.
Azt elfelejtettem, hogy örülünk, hogy Endrebá, és Kemenyes65 igy kifejlesztették magukat hidraulika felújítás ügyben. Nagyon jó, csak mentsétek el magatoknak a leírtakat, mert szerintem három nap múlva tizen fogják megkérdezni, hogy ugyan, hogy lehet javítani 28-s hidraulikát. ( legalább akkor csak be kell másolni )