Olyan problémával találkoztam már 2-szer (307 1.6 hdi 9hx 2006 90le) hogy, kettesben kihúzatom olyan 2500-ig majd tenném harmadikba és a váltó beakad, nem tudom kivenni kettesből!Egy kicsit kintebb jön de akkor ha ráengedem a kuplungot azonnal darálja a fogaskereket!Szóval ilyenkor kettesből sehova!Megállok megmozgatom párszor a kocsit előre hátra és kitudtam nagy nehezen venni!Aztán újra kettesben meghúzatom és semmi gond egymás után jó párszor!250 ezer van a kocsiban, egyébként céges autó volt az utolsó izzót is szervízben cserélték, számlával igazoltan!Váltóolajat nem rég cseréltem!Lehet az a baj hogy gyorsan váltanék és lehet még fullra nincs kinyomva a kuplung és összeakad?Mert a hiba után nem csinálja de olyankor figyelek is hogy ne váltsak gyorsan!A 206 2.0 hdi peugeotommal nem volt ilyen hiba sosem!
"Hosszú távú oxidációs stabilitás - A tesztek szerint akár 37%-kal hatékonyabb védelmet biztosít más vezető márkák teljesen szintetikus olajaihoz képest"
"Megnövelt oxidációs stabilitás - A tesztek szerint akár 19%-kal hatékonyabb védelmet biztosít más vezető márkák szintetikus technológiájú olajaihoz képest"
Nekem a Bravoban(1.4 benya 12v) volt shell helix hx8 5-30as olajom. Ez az olaj a selemia performernek a helyetesítője. Bravoban jól viselkedett és tény hogy soha nem volt semilyen lerakódás. Braóban csak ilyesmi olajat lehetett használni mert alulméretezett volt az olajzórendszere, túl kicsik volatak a járatok.
Számomra a legnagyobb kérdés, hogy a sárvédő levétele nélkül meg lehet e oldani hogy leszedjem és ki tudjam takarítani. A második milyen csöveket kell lekötni, ha lekötöm akkor folyik tehát meg kell oldani hogy ne follyon vagy nincs ott nyomás nélkül semmi? Ha jó idő lesz biztos, hogy nekiállok leszedni csak a kérdés mennyire lesz hozzáférhető a dobbetét kivétele után. Ha nekiállok dokumentálom fotókkal.
Olajból milyet érdemes beleönteni?Most lesz cserélve.Sok helyen a Totalt írják (Ineo ECS) mi a véleményetek erről az olajról? (2.0Hdi 107Le 2001 évj. Fap kilőve :) ) Köszi a választ!
Kérdésem a következő lenne 1.4 benya kfu de szerintem ez most nem lényeges. Ezzel a kaniszterszelep kattogással mit lehet kezdeni, mert már nagyon elegem van belöle úgy kattog, hol mennyiért lehet újat venni és házilag megoldható a cseréje? Gondolom ha kicserélem megszünik a kattogás? Esetleg valakinek nincs olyan eladó ami nem kattog?
Nekem trafósor csere oldotta meg. Bár egyből vészüzemre állt - 130-nál a pályán -, reset oldotta meg, hogy rendesen működjön. Trafósor csere után jó lett, de az meg nem olcsó, így mindenképp nézesd meg előtte.
Amúgy hiba előtt eléggé össze-vissza járt nálam is az alapjárat, feleségem mindig panaszkodott, hogy remeg a feneke :)
A 2 literes benzinesemmel szinte állandó hiba volt - dízelben csak egyszer, amikor volt szerencsém benzint nyomni bele. Aztán 2Y kiirtotta a hibát, előtte sem és utána sem jött elő, immár 8 éve. Hát ennyit arról, hogy melyikre jellemző.) Mint ahogy 2Y is írta.
A kocsim menet közben kiírta hogy, Antipollution fault olvasgattam utána a club oldalon, de azt láttam, hogy elég sokrétű lehet a hiba és inkább disel-eknél fordul elő.
Teljesítményvesztés nem tapasztalható, sőt semmi furát nem vettem észre. Van valakinek ötlete hogy benzinnél mi lehet?
Katalizátor esetleg?
Reggelente, amíg nem melegszik be a motor, addig ingadozik az alapjárat, de az már mióta megvettem azóta megvan ez a hiba.