A kilincs egyben van én úgy tudom,és kb.10-12 ezer Ft a Citroennél!Bontóból érdemes inkább ezt is venni.Ha kell adok egy számot akinek vannak bontott cuccai!Már vásároltam tőle,bár alkudni kell!!! :) Mailt dobsz én dobok számot! :) A Srác Soroksári!
Már olvastam,hogy másoknak is tört le a belső kilincs:( nah tegnap este nekem is.Kérdésem az lenne ,hogy ilyenkor kompletten kell cserélni a belső kilincs szerkezetet vagy lehet kapni külön is csak az öntvény kilincs testet? KB mennyibe kerülhet ?
Jah és sajna a hátsó dobom is szétrohad remélem nincs tele az is valami elektromos kütyükkel:) és vehetek rá bármilyen dobot.
Az lenne a kérésem, hogy ha meg van a pontos találkozóhely és időpont, akkor írjátok be ide, hogy időbe oda tudjak találni. Nem nagyon vagyok ismerős Budaörsön, de pontos címre oda tudok találni.
Szia!Muszáj vagyok cserélni az egészet ,mert a mutatók nem működnek, és nem a szervómotor a baj. A bontott működik rendesen csak mérföldbe számol.Ja és nem működik a távvezérlő, csak kulcsal zár nyit ,ötlet ?BSI-t már próbáltam újraindítani,de semmi változás.A tanítás sem segített.Üdv.
Ha esetleg nem vagytok ellene, akkor én is szívesen elmennék a találkozóra, hátha ott is tudtok jó tanácsokat adni nekem. Egyenlőre ugyan nem 100%, mert bármi közbe jöhet nekem.
Én dél Pestről fogok indulni, örülnék, ha valakivel valahol találkozhatnék, hogy könnyebben oda találhassak.
Nyár óta, nálam is jelentkezett pár alkalommal ugyan ez a hibajelenség. Aztán ahogy jött, úgy el is ment. Ez eddig 4 alkalommal fordult elő. Októberben a vizsga előtt, a szerelő átnézte, és nem talált semmi hibát, de érdekes módon, mikor hoztam haza a kocsit, akkor pont az M0-on, újra jelentkezett a hiba. Nálam olyankor olyan, mintha minden szufla elfogyna belőle, és szinte csiga módon akar csak menni egy jó ideig. Utána valahogy kezd észhez térni.
Nagyon kíváncsi lennék, hogy Nálad mit fognak találni hibának, hogy miért van ez.
Ma szintén pont mentem a szervízbe, hogy megcsinálják a diagnosztikát, és oda úton, megint előadta ezt a hibajelenséget, és az összes hibajelzés kijött.
Sajnos a diagnosztika prolongálódik valószínűleg a jövő hétre, mert most az a gép romlott el.:((((
Ha esetleg Neked hamarabb sikerülne, akkor kérlek írd már meg, hogy mit hoztak ki problémának.
Előre is köszönöm a leendő válaszod.
Elnézést kérek Mindenkitől az esetleges nem szakszerű, pongyola fogalmazásért, de én csak egy egyszerű kicsit "idősebb" női vezető vagyok, aki a kocsi műszaki részéhez bizony nem igen ért, csak vezetni tudja. Azért sokat olvastam már itt, jegyeztem is meg dolgokat, volt hogy veztés közben már hasznát is láttam. Ezt köszönöm is az ide íroknak.
Hello! Hozd el hozzám. En diagnosztikával foglalkozom, van gyári műszerem is. Szinte biztos, hogy látni fogjuk mi a probléma. Bp. Fehérvári út 44. 06307385415
Hello! Nekem va negy komplett jol mukodo kipufogo rendszerem, trafosorom, es egyeb alkatreszem C5 höz. Illetve diagnosztikaval is foglalkozom. Ha érdekel keress meg. Üdv: Viktor
A dugattyút nem kell kivenni, az csak kinyomódik,ahogy mozgatod a fékkart, mindíg jobban kipumpálja az olaj. Jobban Én sem szedtem szét, meg helyben csináltam Én is, nem akartam megbontani a féket.
Sziasztok! J.E. fékkel a hétvégén nekem is meggyült a bajom. Még jó, hogy olvasgatom a fórumot és emlékeztem rá, hogy csavargatva kell visszatolni a dugattyút. A kézifék kar szorult. Nem mertem a dugyttyút teljesen kivenni igy csak WD40 -el áztatgattam + ilyenek, de jó lett. Ha normálisan + akarom csinálni akkor a dugattyút ki kell venni? A dugattyút érdekes módon nekem csak az ellentétes óramutató járással tekerve ment vissza, ha ellenkező irányba tekertem akkor kifele jött! Ez így volt nálatok is?
De a munkahengerVisszatolósCsavargatós dolog az jó móka volt ... ugyis mondhatnánk szívás... bármi mást csináltam akkor kifele jött és utánna elég nehéz volt visszatekergetni... ja és persze csak ott a helyszinen ameddig a fékcső elért mert annyira rá van gyógyulva a halylékonfékcsőre a fix fékcső csavar hogy nem tudtam lecsavarni. A sarkát szedte volna le inkább. Lehet h veszek majd aszem 11 csillag kulcsot valami erősebbet és flexel bevágom hogy a fékcsőnél be tudja dugni és akkor több helyen fog felfeküdni a csavaron és nagyobb lesz az esély h le tudjam szedni. ( vagy eggyetlen húzással a csavar mind a 6 sarkát egyszerre kerekítem le :) )
Na csak ennyit akartam...
Ja nyáron nem lesz tali? sajnos elég messza lakom és így nem éri + nekem leruccanni dunántúlra még így kemény 87Ft gázármellett sem. Azé aki ott lesz készítsen fényképet + ilyenek... + legyen benne mindenki a közösségbe aki ott van! Voltam már olyan talin ahol a szervezők és a haveri körei szépen tartották a talit a többiek + le se voltak ... .
Nekem is volt hasonló problémám. Ez akkor volt,amikor már a tankban nagyon kevés üzemanyag volt. Ezek után olyan koszos üzemanyagot szívott a rendszer, hogy az üzemanyag rendszer berakódott. Szervizben kivettek egy kütyüt belőle, és ultrahangos mosást kapott. Azóta nincs problémám vele. /állítólag az előző tulaj kannás olajat tett a gépbe/
A tank alatt, bal oldalt van a tartály, le kell venni a hővédő burkolatnak a tartály alatti részét ás fogod is látni. (az eolys sem olcsó dolog, de még mindig jobb ha ez a gond mintha a FAP szűrőt cseréled)
2002-es C5-ösöm reggel, hideg motorral, néhány méter megtétele után azt mondta, hogy "szennyezőanyag kibocsátás hiba". A kocsi teljesítménye lényegesen csökkent.
segítséget kérnék a megfejtésben, hogy vajon mi okozhatja ezt a jelenséget?"
Nos, ha jól sejtem 2.0 benzines a gép, magam ugyenebben a cipőben járok. Írd majd meg légyszíves mire, és meddig jutottál, röviden leírom Én mit tapasztaltam, bár korábban írtunk róla páran.
Szóval, nekem ugyanezt kezdte írogatni, a pontos hiba csak komoly géppel derül ki, nekem márkaszervízben nézte meg egy srác. A hiba: "katalizátor öregedés!" Namost, két lambda szondája van, egy a katalizátor előtt, egy meg utána, a másodikat hívják alsó, vagy hátsó szondának, annak egyenletes értéket kellene mutatnia, ahogy a katalizátor ugye redukálja a gázokat, meg ilyesmi. Nekem ugrált az értéke nagyokat. Mit tehettem, új katalizátor (univerzális), utána ugyanezt csinálta, újra mérés, szonda még mindíg ugrál, inenntől gondolom a szonda a szar...
Itt tartok, most próbálok a környéken ilyen típust találni, akitől próbára elkérhetem a szondát, mert ezt is megvenni lutrira kicsit drága, 20 ezer píz felett van.
Más nem tudom mi szólhat bele, tanácsoltak már trafósor cserét is pl., de ezekben annyi a kütyü, hogy az kimondhatatlan. A teljesítmény nekem is csökken ilyenkor, meg nem is jár olyan egyenletesen a motor. Volt, hogy eltűnt, de egy ideje most már világít a rohadék!
Hát úgy tűnik időben elkaptam, a féknyereg még nem károsodott, és kis átmozgatással a kézifék kar is rendesen kezdett mozogni. Viszont arra nem jöttem rá, hogy csavarva kell visszanyomni a dugattyút, de azért mielőtt tropára vertem volna felhívtam a szerelő havert, hozott hozzá fogókat is, meg rögtön vissza is ment, ahogy csavarva nyomtuk vissza:)
diagnosztizálni sokra nem mész ezekkel az olcsó diag müszerekkel pláne ha diesel az autód lexia3 az igazi csak drága , vagy az olcsóbb változata a kinai az még elérhető áron van, minőségükről hallani hideget -meleget..kínait még én vennék ha lenne felesleges zsetonom:))