Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tarr2 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1370

Szia

 

Köszönöm elfogadom a számot a cimem tarr2@freemail.hu

 

köszi.

Előzmény: Birdiee (1369)
Birdiee Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1369
A kilincs egyben van én úgy tudom,és kb.10-12 ezer Ft a Citroennél!Bontóból érdemes inkább ezt is venni.Ha kell adok egy számot akinek vannak bontott cuccai!Már vásároltam tőle,bár alkudni kell!!! :) Mailt dobsz én dobok számot! :) A Srác Soroksári!
Előzmény: tarr2 (1368)
tarr2 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1368
Sziasztok

Már olvastam,hogy másoknak is tört le a belső kilincs:( nah tegnap este nekem is.Kérdésem az lenne ,hogy ilyenkor kompletten kell cserélni a belső kilincs szerkezetet vagy lehet kapni külön is csak az öntvény kilincs testet? KB mennyibe kerülhet ?

Jah és sajna a hátsó dobom is szétrohad remélem nincs tele az is valami elektromos kütyükkel:) és vehetek rá bármilyen dobot.

Köszönöm elöre is.
ÖREGANYO Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1367

Köszönöm a kedves válaszod. :))))

 

Az lenne a kérésem, hogy ha meg van a pontos találkozóhely és időpont, akkor írjátok be ide, hogy időbe oda tudjak találni. Nem nagyon vagyok ismerős Budaörsön, de pontos címre oda tudok találni.

Előre is köszönöm.

Előzmény: m-tom4 (1360)
Birdiee Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1366
Ha Érdnél lejönnétek a pályáról én ott lennék a Shell kútnál,onnan mehetnénk Velencére a 70esen! :)
N_Joco Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1365
Sziasztok!

Hogy mindenki biztosan oda találjon:

Az IFI Szálló pontos címe: 2481. Velence, Tópart u. 51.

térkép

A Budaörsről indulóknak!:
Milyen útvonalon akartok menni?

Üdv.: Józsi
Drzs Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1364

Szia Sefti!

 

Feltétlenűl kereslek a jövőhéten! Egyezetünk időt és amikor jó Neked megyek.

 

Üdv. Drzs

Előzmény: sefti (1357)
csori01 Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1363

szia

Budaörsön kB hánykor kellene találkozni

jo lenne többen menni egyszerre.

vinizol Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1362
Szia!Muszáj vagyok cserélni az egészet ,mert a mutatók nem működnek, és nem a szervómotor a baj. A bontott működik rendesen csak mérföldbe számol.Ja és nem működik a távvezérlő, csak kulcsal zár nyit ,ötlet ?BSI-t már próbáltam újraindítani,de semmi változás.A tanítás sem segített.Üdv.
ace100 Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1361

Szia!

Mindeképen az egész kilóméteróra egységet akkarod cserélni?

Mert van rá más lehetőség is!

Nem múszály cserélni a komplet egységet,elég csak pár dolgot áttenni.

De nem tudom mi a gondod pontosan.

Írd meg hogy mi a gondod!

Üdv:ace100

m-tom4 Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1360

Mint az első női "tagot" természetesen különösen szívesen látunk! :-)))

 

Sztem ki lehetne jelölni pestieknek és -környékiek egy találkozóhelyet és időpontot és onnan együtt vonulni tovább.

 

Budaörs, McDönci - Agip? kút parkolója?

Előzmény: ÖREGANYO (1359)
ÖREGANYO Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1359

Ha esetleg nem vagytok ellene, akkor én is szívesen elmennék a találkozóra, hátha ott is tudtok jó tanácsokat adni nekem. Egyenlőre ugyan nem 100%, mert bármi közbe jöhet nekem.

Én dél Pestről fogok indulni, örülnék, ha valakivel valahol találkozhatnék, hogy könnyebben oda találhassak.

 

Jelentkezők:

 

  1.(bocs)m-tom
  2.bferi56
  3.Birdiee
  4.ace100
  5.tazmanördög33
  6.N_Joco
  7.csori01
  8.reseller(feltételesen)
  9.chendo

10.Öreganyó /feltételesen/

Előzmény: chendo (1334)
ÖREGANYO Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1358

Szia Drzs!

Nekem is 2003-as C5 BREAK 2.2 HDI-m van.

Nyár óta, nálam is jelentkezett pár alkalommal ugyan ez a hibajelenség. Aztán ahogy jött, úgy el is ment. Ez eddig 4 alkalommal fordult elő. Októberben a vizsga előtt, a szerelő átnézte, és nem talált semmi hibát, de érdekes módon, mikor hoztam haza a kocsit, akkor pont az M0-on, újra jelentkezett a hiba. Nálam olyankor olyan, mintha minden szufla elfogyna belőle, és szinte csiga módon akar csak menni egy jó ideig. Utána valahogy kezd észhez térni.

Nagyon kíváncsi lennék, hogy Nálad mit fognak találni hibának, hogy miért van ez.

Ma szintén pont mentem a szervízbe, hogy megcsinálják a diagnosztikát, és oda úton, megint előadta ezt a hibajelenséget, és az összes hibajelzés kijött.

Sajnos a diagnosztika prolongálódik valószínűleg a jövő hétre, mert most az a gép romlott el.:((((

Ha esetleg Neked hamarabb sikerülne, akkor kérlek írd már meg, hogy mit hoztak ki problémának.

Előre is köszönöm a leendő válaszod.

 

 

Elnézést kérek Mindenkitől az esetleges nem szakszerű, pongyola fogalmazásért, de én csak egy egyszerű kicsit "idősebb" női vezető vagyok, aki a kocsi műszaki részéhez bizony nem igen ért, csak vezetni tudja. Azért sokat olvastam már itt, jegyeztem is meg dolgokat, volt hogy veztés közben már hasznát is láttam. Ezt köszönöm is az ide íroknak.

 

 

 

Előzmény: Drzs (1339)
sefti Creative Commons License 2010.03.04 0 0 1357
Hello! Hozd el hozzám. En diagnosztikával foglalkozom, van gyári műszerem is. Szinte biztos, hogy látni fogjuk mi a probléma. Bp. Fehérvári út 44. 06307385415
Előzmény: Drzs (1349)
sefti Creative Commons License 2010.03.04 0 0 1356
Hello! Nekem va negy komplett jol mukodo kipufogo rendszerem, trafosorom, es egyeb alkatreszem C5 höz. Illetve diagnosztikaval is foglalkozom. Ha érdekel keress meg. Üdv: Viktor
vinizol Creative Commons License 2010.03.04 0 0 1355
Sziasztok!Lenne egy kérdésem, km órát cseréltem,de mérföldbe számol,át lehet programozni,hogy km-be számoljon?Köszi a segítséget.
oszcilloszkop Creative Commons License 2010.03.04 0 0 1354
Szerintem pillanatszorítóval a legegyszerűbb és legkönnyebb visszanyomni a dugattyút
Előzmény: miki_sys (1351)
m-tom4 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1353

Pontosítanék: a dugattyút tekerve és erősen befelé nyomva kell visszatekerni, de erre már biztos Te is rájöttél némi sz...s után...;-)))

Igen, a jobb és baloldali ellenkező irányba tekerendő, hogy visszamenjen a helyére.

Én laposvasból 2 perc alatt flexeltem egy célszerszámot ("fésű" formájú), így könnyebb volt...

 

A tali rajtunk múlik, hogy jó legyen, ha az első sikeres lesz, sztem nincs akadálya egy nyárinak sem...

Előzmény: miki_sys (1351)
egoka76 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1352
A dugattyút nem kell kivenni, az csak kinyomódik,ahogy mozgatod a fékkart, mindíg jobban kipumpálja az olaj. Jobban Én sem szedtem szét, meg helyben csináltam Én is, nem akartam megbontani a féket.
Előzmény: miki_sys (1351)
miki_sys Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1351

Sziasztok! J.E. fékkel a hétvégén nekem is meggyült a bajom. Még jó, hogy olvasgatom a fórumot és emlékeztem rá, hogy csavargatva kell visszatolni a dugattyút. A kézifék kar szorult. Nem mertem a dugyttyút teljesen kivenni igy csak WD40 -el áztatgattam + ilyenek, de jó lett. Ha normálisan + akarom csinálni akkor a dugattyút ki kell venni? A dugattyút érdekes módon nekem csak az ellentétes óramutató járással tekerve ment vissza, ha ellenkező irányba tekertem akkor kifele jött! Ez így volt nálatok is?

De a munkahengerVisszatolósCsavargatós dolog az jó móka volt ... ugyis mondhatnánk szívás... bármi mást csináltam akkor kifele jött és utánna elég nehéz volt visszatekergetni... ja és persze csak ott a helyszinen ameddig a fékcső elért mert annyira rá van gyógyulva a halylékonfékcsőre a fix fékcső csavar hogy nem tudtam lecsavarni. A sarkát szedte volna le inkább. Lehet h veszek majd aszem 11 csillag kulcsot valami erősebbet és flexel bevágom hogy a fékcsőnél be tudja dugni és akkor több helyen fog felfeküdni a csavaron és nagyobb lesz az esély h le tudjam szedni. ( vagy eggyetlen húzással a csavar mind a 6 sarkát egyszerre kerekítem le :) )

Na csak ennyit akartam...

Ja nyáron nem lesz tali? sajnos elég messza lakom és így nem éri + nekem leruccanni dunántúlra még így kemény 87Ft gázármellett sem. Azé aki ott lesz készítsen fényképet + ilyenek... + legyen benne mindenki a közösségbe aki ott van! Voltam már olyan talin ahol a szervezők és a haveri körei szépen tartották a talit a többiek + le se voltak ... .

 

Sziasztok!

Előzmény: egoka76 (1345)
zsociman Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1350
Sziasztok!

Nekem is volt hasonló problémám. Ez akkor volt,amikor már a tankban nagyon kevés üzemanyag volt. Ezek után olyan koszos üzemanyagot szívott a rendszer, hogy az üzemanyag rendszer berakódott. Szervizben kivettek egy kütyüt belőle, és ultrahangos mosást kapott. Azóta nincs problémám vele. /állítólag az előző tulaj kannás olajat tett a gépbe/

Előzmény: egoka76 (1346)
Drzs Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1349

Köszi, csak nem tudom hogy hova vigyem egyáltalán (Bp  és körbényékén)?!

Nagyon nem vagyok Citroen szerelő :-)

Előzmény: moli1 (1343)
Drzs Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1348
Köszönöm a válaszod!
N_Joco Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1347
Szia!

A tank alatt, bal oldalt van a tartály, le kell venni a hővédő burkolatnak a tartály alatti részét ás fogod is látni. (az eolys sem olcsó dolog, de még mindig jobb ha ez a gond mintha a FAP szűrőt cseréled)

Üdv.: Józsi
Előzmény: Drzs (1342)
egoka76 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1346
"csikicsoki

sziasztok!

 

2002-es C5-ösöm reggel, hideg motorral, néhány méter megtétele után azt mondta, hogy "szennyezőanyag kibocsátás hiba". A kocsi teljesítménye lényegesen csökkent.

 

segítséget kérnék a megfejtésben, hogy vajon mi okozhatja ezt a jelenséget?"

 

Nos, ha jól sejtem 2.0 benzines a gép, magam ugyenebben a cipőben járok. Írd majd meg légyszíves mire, és meddig jutottál, röviden leírom Én mit tapasztaltam, bár korábban írtunk róla páran.

 

Szóval, nekem ugyanezt kezdte írogatni, a pontos hiba csak komoly géppel derül ki, nekem márkaszervízben nézte meg egy srác. A hiba: "katalizátor öregedés!" Namost, két lambda szondája van, egy a katalizátor előtt, egy meg utána, a másodikat hívják alsó, vagy hátsó szondának, annak egyenletes értéket kellene mutatnia, ahogy a katalizátor ugye redukálja a gázokat, meg ilyesmi. Nekem ugrált az értéke nagyokat. Mit tehettem, új katalizátor (univerzális), utána ugyanezt csinálta, újra mérés, szonda még mindíg ugrál, inenntől gondolom a szonda a szar...

 

Itt tartok, most próbálok a környéken ilyen típust találni, akitől próbára elkérhetem a szondát, mert ezt is megvenni lutrira kicsit drága, 20 ezer píz felett van.

 

Más nem tudom mi szólhat bele, tanácsoltak már trafósor cserét is pl., de ezekben annyi a kütyü, hogy az kimondhatatlan. A teljesítmény nekem is csökken ilyenkor, meg nem is jár olyan egyenletesen a motor. Volt, hogy eltűnt, de egy ideje most már világít a rohadék!

 

Várom a tapasztalatodat!

 

Üdv.

Előzmény: csikicsoki (1298)
egoka76 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1345
Hát úgy tűnik időben elkaptam, a féknyereg még nem károsodott, és kis átmozgatással a kézifék kar is rendesen kezdett mozogni. Viszont arra nem jöttem rá, hogy csavarva kell visszanyomni a dugattyút, de azért mielőtt tropára vertem volna felhívtam a szerelő havert, hozott hozzá fogókat is, meg rögtön vissza is ment, ahogy csavarva nyomtuk vissza:)
Előzmény: önindítópersely (1288)
moli1 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1344
diagnosztizálni sokra nem mész ezekkel az olcsó diag müszerekkel pláne ha diesel az
autód lexia3 az igazi csak drága , vagy az olcsóbb változata a kinai az még elérhető áron van, minőségükről hallani hideget -meleget..kínait még én vennék ha lenne felesleges zsetonom:))
Előzmény: kiotoone (1336)
moli1 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1343
Nagynyomású adagoló nyomásszabályzó szelep, okozott nekem ilyen hibát tisztítás , hibakód törlés és elmúlt a gond..
Előzmény: Drzs (1339)
Drzs Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1342

Szia !

Eddig volt 2 maszek (felejtős) majd M5 Budapest, és Pécsen  a citroen szervízben, mert ajánlották. Nem tudták eddig megfejteni.

A a FAP olajszintet hol lehet ellenőrízni?

Előzmény: N_Joco (1340)
N_Joco Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1341
bocsi nem szerviz hanem szervizes úriember, aki nem jött rá.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!