406-nak 140e-ig a folyadék kristályos kijelzője múlt ki, 407-nek 200e-ig szintén nem volt. Nekem Peuget-okkal megbízhatóság terén sokkal jobb a tapasztalatom eddig mint VW-el vagy Audi-val. A VW vadonat új volt, az Audi nem.
Van a benzinesből is közvetlen befecskendezős, de ha jól tudom a szívó 1.4 és 1.6 nem közvetlen befecskendezős. Így ezért gondolom a szívó benzineseket számomra jobbnak, de már a diesellel is kezdek megbarátkozni.
Szívesen... :9 A fap kiiktatása nemhogy hibát nem jelez, hanem azóta nincsenek hibáim! Nem kell figyelned a tankolásnál, hogy lehetőleg üres tanknál tankolj a fap folyadék miatt (minél tovább tartson a meglévő mennyiséged), nem kell figyelned a fap szűrő regenerációjára, kisebb fogyi lett... A befecsiket Jena307 diagolta, a 307-es fórumon megtalálod, ha kell. Márkaszervízben sem tudnak többet mondani, sőt... Ő legalább tényleg képben van hdi témában.
Köszönöm szépen a válaszodat! A fap kiiktatása nem jelez semmi hibát? Peugeot szervizben nézték a befecskendezőket? Az igazság az, hogy a befecskendezőktől félek a legjobban, ezért lennék inkább a benzin mellett.
A fap-ot egyszer úgyis ki kell irtani, az nem fontos hogy legyen, nekem 140.000-t bírt ki. 9hy motorkód a jó, abban nincs fap. 9hz-ban van.a turbóval, kettőstömegűvel ha jól használod nincs gond. Enyémbe 145.000 van, befecsik gyakorlatilag még gyári állapotúak a diag szerint.
Az enyémbe 110e km van. A nyáron megkérdeztem egy kereskedőt mennyit adna érte, 2,1m-t ajánlott. Azonban 2400 f/p-nél ritkán járunk többel, akkor se többel mint 2700 f/p. 4000 f/p a maximum. A kereskedő beindította a motort, majd a kormányt és a váltót megrángatta, végül figyelte, hogy hogyan áll le. Gondolom ha kopott akkor alulról olajat kap föl és nehezen áll le mint a régebbi VW dieselek. (a fönököm Golfja addig ment amíg volt benne kenőolaj, aztán besült). Az enyém eddig nem mutatott hibát. Ha nem hajtják akkor nagyobb javítás nélkül tudja 3-400e. km-t. A hatfokozatú annyival jobb, hogy alacsonyabb fordulaton tudja ugyanazt az utazó sebességet.
Most készülök vásárolni 3-4 év körüli 308 kombit. Mire érdemes odafigyelni? Kb 20 ezer km-t megyek egy évben, így inkább benzinest vennék, de olyan nincs is eladó szinte soha (sajnos), így marad a diesel. Részecskeszűrővel, turbóval, kettős tömegű lendkerékkel, befecskendező szelepekkel mennyire van rossz tapasztalatotok? Megbízható autó a 308?
Nem biztos. Korábban 407-em volt, az is adott ilyen hangokat benzines létére. 37000km után megadta magát, szerencsére garanciális volt. Jó néhány napig javították, de sohasem sikerült megtudnom, hogy mi volt a baja. (Gázadásnál koppant egyet).
Hátha valaki tapasztalt már ilyet....a napokban hogy röpködtek a mínuszok kint ( - 12 fok is volt erre) a motortérből ( a sofőr előtt) fura hang hallatszik amit eddig nem hallottunk. Először műanyag kopogós hangra tippeltünk, de inkább olyan mintha egy alumíniumdarabhoz verődne hozzá pl egy csavar,és akkor hallani a leginkább amikor elindulunk az autóval hideg a motor és ezen a jó magyar hepehupás aszfalton megyünk vele (autópályán nem hallani).
Nemtudom,tanácstalanok vagyunk,ezt a hangot is nehéz leírni de az biztos hogy eddig ilyet nem hallottunk. Nincs elhanyagolva az autó,decemberben volt kötelező szervízen....lehet hogy nem húztak meg egy csavart kellően?
Üdv, olyan kérdésem lenne hogy a fedélzeti computert hogyan lehet resetelni? 6 éve van meg a kocsi...és az átlag km/h meg az átlag fogyasztás 6 éve ugyan azt mutatja...38km/h és 7.8l ...csak kivi lennék már h a fogyasztásmérő mit mutatna ha menne rendesen :D