Sikerült abszolválni a trafócserét. Kocsi újra a régi. Akinek K7J-s motorja van és esetleg leszedésre kerül a trafó, megnézné, hogy a trafó műanyag háza neki is repedt? A rossz trafón lett egy pár repedés az idők során.
Nem tudom most mi nem tetszik, pont te voltál aki feltette a kérdést, hogy mi a gyári előírás. Leírom, hogy mi az, próbálom alátámasztani, hogy miért az és hogy valószínű azért tekeredik el sok mindenkinek a 8x8-as leszedő mert nem azzal van összerakva és sokkal jobban meg van amiatt tépve a leeresztő, erre én vagyok a vita végén megint kimondatlanul buzizva meg savazva. Ugyanúgy mint a vezérműszíj feszítéses hasonló vita végén is. Persze a de meg a jó az úgy is, meg az így szoktuk csinálni érvek mellett nem sok minden más hangzik el. Legközelebb szóljatok a gyárnak is hogy hülyék. Mindenki úgy élvez ahogy tud. Téma Lezárva.
Volt már többször szó róla, hogy melyikben mi van, igazán nem sikerült megfejteni a logikát melyikbe mit miért tettek, de a dci-kben talán csak az elektrohidraulikus volt. Egyébként ugyanaz az egész mint a sima hidraulikus annyi különbséggel, hogy itt nem a motor hajtja szíjon keresztül a szivattyút, hanem egy elektromos motorral van egybeszerelve. Az olajról is megoszlanak a vélemények, hogy D3 vagy D2. D2-es a gyári feltöltés. Én amikor cseréltem azt is tettem bele. Viszont valaki D3-assal használja. Külön szervókormány olaj nem létezik. Sima automataváltó olaj kell bele.
Köszönöm a gyors válaszod. Elf renaultmatic d2, azt hittem ez váltó olaj. Amúgy ebben a típusban csak elektromos rásegítéses szervó van ugye? Szíjhajtás nincs a szervón. Értem ezalatt, hogy szíjprobléma nem igen lehet..
Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Az Autom egy 2004.10 havi Renault Thalia 1,5 dCi 48kW K9K700 motorkódú autó. Indításkor úgy 5-15 secig sipoló hangot ad a servó, ekkor a kormány eltekerése is nehézkes.. Azt tanácsolták első körben cseréljek servó olajat. A kérdésem az lenne, milyen fajta kell bele. piros, zöld illetve márka tekintetében. Esetleg volt hasonló probléma már valakinek? Köszönet a válaszokért!!
Na ma beszart a gyújtótrafóm. Néha felvillantotta az engine check-et de semmi letárolt hiba, se freeze frame, semmi infó hogy miért villant fel a visszajelző. Hidegen semmi baja, viszont üzemmelegen meg elkezdett gyorsításkor rángatni. Méregettem egy darabig mire kiderült mi a franc kínja van. Holnap kell egyet szereznem.
no, hát ugye az úgy van, hogy nem csak a réz-alu tud beindulni, hanem bármilyen más, eltérő potenciáljú fém is, de ehhez kell azért hétköznapi értelemben egy kis víz is és fémtiszta felület:)
az alukartellel én nem is nagyon kezdegetnék egyébként, mert aztán egyszer csak jönnek a nehézfiúk,hogy mi a helyzet?!:)))
Sziasztok! Keresek Thalia vagy Clio első rugó párt, vagy ha véletlen van valakinek egy darab piros-zöld akkor azt. Dci motoros az autó, színkód eltérhet. Természetesen normális áron. Ha bontót tudtok ahol kapható, az is oké! Köszönöm!
Én jártam úgy C-s motorral, hogy már legalább 3 réz tömítést próbálunk, és még mindig csöpögött. Nem volt jó hozzá sem a roppantógyűrűs, sem a tömör. Nyilván valaki agyonhúzta az egészet és deformálódott. Viszont a gumis tömítéssel jó lett. Szóval az a régihez is jó. Csak én azt vettem észre, hogy abból is van több fajta attól függ ki gyártotta.
Részemről a gyári rézalátétet szeretem,az jó mindenhova de hozzáteszem azt illik mindig cserélni.Kivéve a váltónál mert az nem érzékeny rá.A gumis alátét alukarterhoz jó ,lemezhez nem az igazi.Viszont a gumist vissza lehet tenni mert nem szokott gond lenni vele. Ez nem előírás csak én így szoktam.
Talán alukartelhez nem párosítottak réz tömítést! Legalábbis remélem, de nagyon, már csak a galvánelem kialakulásának a veszélye miatt se! Ha tévedek akkor bocsi....
Ne viccelj már! Miért kellene köszörülni amikor lehet kapni olyan dugófejet aminek 8X8 a kialakítása 1/2" hajtó négyszöggel! A másik ami megütötte a fülemet igazából a szememet :-) , hogy aki spórol a gumis tömítéssel miért is nem vesz alukarikát? Minek kellene a rezet agyonhúzni és mint írtad alukartelhez nem is való! Hali...
20Nm. Sem az alu karternek nem tesz jót ha jobban meg van húzva, na meg értelme sincs sok, mivel a gyári tömítésnél az a kis gumi betét tömít. Ezt az tépi meg a kelleténél jobban aki lusta megvenni a gyári tömítést, és hagyományos réz tömítést használ. Mert az viszont folyik ha nincs rendesen meghúzva, hiába lágyítják ki előtte. Viszont azt meg az alu karter is meg fogja elégelni idővel. Szóval ki van ez találva, ahogy azt a szerszám kialakítása is mutatja.