Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B45524D N3K1 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56305

Sziasztok!

 

Egy ismerősöm ismerőse, Erdélyben megnézte a Rönó szerverén (valami ilyen helyen dolgozik) a Clio-m "múltját".

Annyi látszik mindössze, hogy 2002-ben leszállították, akkor volt benne 5 km.

Ennyi!

Szerintetek ez mit jelent?

 

a/ nem járt soha szakszervizben.

b /nem járt soha szervizben.

c/ ennyire ügyes volt a kereskedő, hogy törölte(töröltette) az előzményeket.

d/ szar a rendszer.

 

???

Köhike Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56304
Sikerült abszolválni a trafócserét. Kocsi újra a régi. Akinek K7J-s motorja van és esetleg leszedésre kerül a trafó, megnézné, hogy a trafó műanyag háza neki is repedt? A rossz trafón lett egy pár repedés az idők során.
Köhike Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56303
Lehet akkor a klíma lesz a kulcs a dologban. Egyszer tényleg jó lenne kideríteni minek a függvényében melyik kerül bele.
Előzmény: nagya2 (56302)
nagya2 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56302

HAli!!

Az enyém 2002-es Dönci, nincs légkondi, és sima szijhajtásos szervós.

Üdv Nagya

Előzmény: Attaska (56298)
Köhike Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56301
Nem tudom most mi nem tetszik, pont te voltál aki feltette a kérdést, hogy mi a gyári előírás. Leírom, hogy mi az, próbálom alátámasztani, hogy miért az és hogy valószínű azért tekeredik el sok mindenkinek a 8x8-as leszedő mert nem azzal van összerakva és sokkal jobban meg van amiatt tépve a leeresztő, erre én vagyok a vita végén megint kimondatlanul buzizva meg savazva. Ugyanúgy mint a vezérműszíj feszítéses hasonló vita végén is. Persze a de meg a jó az úgy is, meg az így szoktuk csinálni érvek mellett nem sok minden más hangzik el. Legközelebb szóljatok a gyárnak is hogy hülyék. Mindenki úgy élvez ahogy tud. Téma Lezárva.
Előzmény: Garfield007 (56300)
Garfield007 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56300

Ja-ja, informatikai topikokban ezért nem dumálok én sem ;-)

Előzmény: Luck Skywalker (56294)
Köhike Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56299

Volt már többször szó róla, hogy melyikben mi van, igazán nem sikerült megfejteni a logikát melyikbe mit miért tettek, de a dci-kben talán csak az elektrohidraulikus volt. Egyébként ugyanaz az egész mint a sima hidraulikus annyi különbséggel, hogy itt nem a motor hajtja szíjon keresztül a szivattyút, hanem egy elektromos motorral van egybeszerelve. Az olajról is megoszlanak a vélemények, hogy D3 vagy D2. D2-es a gyári feltöltés. Én amikor cseréltem azt is tettem bele. Viszont valaki D3-assal használja. Külön szervókormány olaj nem létezik. Sima automataváltó olaj kell bele.

Előzmény: Attaska (56298)
Attaska Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56298

Köszönöm a gyors válaszod. Elf renaultmatic d2, azt hittem ez váltó olaj. Amúgy ebben a típusban csak elektromos rásegítéses szervó van ugye? Szíjhajtás nincs  a szervón. Értem ezalatt, hogy szíjprobléma nem igen lehet..

 

Előzmény: Köhike (56297)
Köhike Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56297
Elf renaultmatic d2. De nem vagyok biztos benne, hogy ez megoldja.
Előzmény: Attaska (56296)
Attaska Creative Commons License 2014.03.28 0 0 56296

Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Az Autom egy 2004.10 havi Renault Thalia 1,5 dCi 48kW K9K700 motorkódú autó. Indításkor úgy 5-15 secig sipoló hangot ad a servó, ekkor a kormány eltekerése is nehézkes.. Azt tanácsolták első körben cseréljek servó olajat. A kérdésem az lenne, milyen fajta kell bele. piros, zöld illetve márka tekintetében. Esetleg volt hasonló probléma már valakinek? Köszönet a válaszokért!!

Köhike Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56295

Nem bonyolítom túl, csak volt egy kérdés korábban, hogy mi a gyári ajánlás.

Előzmény: Luck Skywalker (56293)
Luck Skywalker Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56294

Egyébként ezért nem reagáltam a 8 szelep 16 szelep mi mennyi melyik drágább kérdésedre.Bármit írtam volna tuti nem jövök ki jól :)

Előzmény: Garfield007 (56278)
Luck Skywalker Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56293

Csak hogy tisztázzuk én ugyanezt írtam,kiegészítve hogy jó a Gyári réz is.

Galvánelemről jut eszembe két kérdés:

A váltónál milyen alátét van?

A váltóház miből van?

Nem kell mindent túlbonyolítani.

 

Előzmény: Köhike (56290)
Köhike Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56292

Na ma beszart a gyújtótrafóm. Néha felvillantotta az engine check-et de semmi letárolt hiba, se freeze frame, semmi infó hogy miért villant fel a visszajelző. Hidegen semmi baja, viszont üzemmelegen meg elkezdett gyorsításkor rángatni. Méregettem egy darabig mire kiderült mi a franc kínja van. Holnap kell egyet szereznem.

B45524D N3K1 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56291

Kössz, neked is!
(Majd hívom őket is, akit eddig hívtam, csak gólyalábbal együtt akart adni :-(  )

Előzmény: Garfield007 (56289)
Köhike Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56290

Csak, hogy tisztázzuk a tömítés dolgot. Gyári leírásból:

Garfield007 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56289

http://forum.index.hu/Search/showArticleResult?topic_id=9027813&aq_ext=1&aq_text=bont%F3

Pl.:

 

Szia,
Budapesten egymáshoz közel van két Renault bontó is:

1. Garo Super XVII. Pesti út 474. (ahogy már írták itt).

Telefon: 061 253.83.66 / 128, Mobil: 0620. 9.22.33.57

Fax: 061 253 8367"

Ny: H-P: 9-17h

2. Renault-Citroen-Peugeot bontó: XVII. Péceli út 139.
Tel: 257 0136
30/948 8902
Ny: H-P 8-17h

Előzmény: B45524D N3K1 (56288)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56288

Köszi!

Előzmény: desavel (56286)
desavel Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56287

no, hát ugye az úgy van, hogy nem csak a réz-alu tud beindulni, hanem bármilyen más, eltérő potenciáljú fém is, de ehhez kell azért hétköznapi értelemben egy kis víz is és fémtiszta felület:)

az alukartellel én nem is nagyon kezdegetnék egyébként, mert aztán egyszer csak jönnek a nehézfiúk,hogy mi a helyzet?!:)))

Előzmény: SGN (56279)
desavel Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56286
Előzmény: B45524D N3K1 (56285)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 56285

Sziasztok!
Keresek Thalia vagy Clio első rugó párt, vagy ha véletlen van valakinek egy darab piros-zöld akkor azt.
Dci motoros az autó, színkód eltérhet.
Természetesen normális áron.
Ha bontót tudtok ahol kapható, az is oké!
Köszönöm!

Köhike Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56284

Galvánelemt képez, viszont kérdés abban az olajos környezetben mennyire tud valóban kialakulni és esetleg kárt okozni.

Előzmény: SGN (56279)
Köhike Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56283

Én jártam úgy C-s motorral, hogy már legalább 3 réz tömítést próbálunk, és még mindig csöpögött. Nem volt jó hozzá sem a roppantógyűrűs, sem a tömör. Nyilván valaki agyonhúzta az egészet és deformálódott. Viszont a gumis tömítéssel jó lett. Szóval az a régihez is jó. Csak én azt vettem észre, hogy abból is van több fajta attól függ ki gyártotta.

Előzmény: Luck Skywalker (56280)
Köhike Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56282

Lehet alut is venni, de ezekhez az alu karteres motorokhoz a renaultnál az a gumis tömítés a hozzávaló. Egyébként a régiekhez is kiváló.

Előzmény: SGN (56277)
Köhike Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56281

Ez egy megoldás volt, de ha lehet kapni az a legjobb. Igazából marhára mindegy.

Előzmény: SGN (56277)
Luck Skywalker Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56280

Részemről a gyári rézalátétet szeretem,az jó mindenhova de hozzáteszem azt illik mindig cserélni.Kivéve a váltónál mert az nem érzékeny rá.A gumis alátét alukarterhoz jó ,lemezhez nem az igazi.Viszont a gumist vissza lehet tenni mert nem szokott gond lenni vele. Ez nem előírás csak én így szoktam.

Előzmény: Garfield007 (56278)
SGN Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56279

Talán alukartelhez nem párosítottak réz tömítést! Legalábbis remélem, de nagyon, már csak a galvánelem kialakulásának a veszélye miatt se! Ha tévedek akkor bocsi.... 

Előzmény: Garfield007 (56278)
Garfield007 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56278

Ha jól emlékezem a gyári előírás is réz, de majd Luck cáfol vagy megerősít :-)

Előzmény: SGN (56277)
SGN Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56277

Ne viccelj már! Miért kellene köszörülni amikor lehet kapni olyan dugófejet aminek 8X8 a kialakítása 1/2" hajtó négyszöggel! A másik ami megütötte a fülemet igazából a szememet :-) , hogy aki spórol a gumis tömítéssel miért is nem vesz alukarikát? Minek kellene a rezet agyonhúzni és mint írtad alukartelhez nem is való! Hali...

Előzmény: Köhike (56272)
Köhike Creative Commons License 2014.03.26 0 0 56276
20Nm. Sem az alu karternek nem tesz jót ha jobban meg van húzva, na meg értelme sincs sok, mivel a gyári tömítésnél az a kis gumi betét tömít. Ezt az tépi meg a kelleténél jobban aki lusta megvenni a gyári tömítést, és hagyományos réz tömítést használ. Mert az viszont folyik ha nincs rendesen meghúzva, hiába lágyítják ki előtte. Viszont azt meg az alu karter is meg fogja elégelni idővel. Szóval ki van ez találva, ahogy azt a szerszám kialakítása is mutatja.
Előzmény: desavel (56275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!