Szeretném megtudni hogy 307-esben (2002-es évjárat) az első hangszórókat ha kicserélni szeretném milyen mélységű fér el maximum? Esetleg milyen hangszóró szett hangzik szépen?
Adott egy 1920x1200 natív felbontású dell u2410 monitor, amit dvi kábelen keresztül simán használtam az elmúlt években ezen a felbontáson. a mostani laptopon már csak hdmi kijárat van, így összekötve viszont hiába állítom a felbontást akárhová, a monitor mindig tesz alulra-felülre egy-egy fekete csíkot, azaz csak 1080 sort hajlandó megjeleníteni. A gépen tehát pl be van állítva az 1920x1200, a kép mégis csak 1080p, és természetesen torz a képarány. már minden monitormenüt hatszor átnéztem, de a két fekete csíkot nem tudtam lerobbantani onnan.
valakinek van-e ötlete, hogy ez a hdmi kábel miatt van-e, vagy a monitor nem tud többet átvinni hdmi-n keresztül? (a gépre nem gyanakodnék, tavalyi i7-es négymagos, megfelelően bika vedokártyával, 1.4a hdmi szabvánnyal).
Esetleg más oka lehet? most szégyenszemre egy vga kábelen megy... :D
illetve van-e vkinek kölcsönbe tesztelésre hdmi-dvi kábele?
A hiba: random nem reagál az autó a gázpedál helyzetére. Ez teljesen kiszámíthatatlanul jön elő menet közben és nem kíséri sem előtte, sem utána semmilyen ráutaló jelenség. A motor visszaáll alapjáratba, nem gyullad ki a motordiagnosztika lámpa, nincs hibaüzenet a képernyőn, nem áll le a motor. Leveszem a gyújtást és újraindítom az autót és működik, mintha mi sem történt volna. Tavaly, amikor ugyanez a hiba jelentkezett, kétségbeesésemben kicseréltem a gázpedált egy bontottra. Akkor megszűnt a hiba, de mostanában újra jelentkezett, teljesen véletlenszerűen, függetlenül az időjárástól, a motorhőmérséklettől és a megtett úttól. Van, hogy egész nap csak egyszer vagy egyszer sem jelentkezik a hiba, de ma reggel például egymás után HÉTSZER, három kilométeren belül. Azóta szándékosan tekergek vele és nem jelentkezik a probléma. A rá csatlakoztatott ODB műszer semmiféle hibakódot nem érzékelt.
Ha valakinek esetleg van valami ötlete, vagy találkozott már hasonló gonddal és tudja a megoldást, kérem ossza meg velem.
Van egy 2002-es évjáratú 307-es amiben a gyári cd-lejátszót szeretném egy komolyabb 2-DIN-es fejegységre cserélni. A kérdésem hogy a többfunkciós képernyő működését befolyásolná-e valamilyen módon a fejegység csere?
Jena! Tesómnak van egy 2.0 bkd pd-je, tegnap előzés közben elment az ereje, 2000 fölé nem ment. Se diag lámpa se semmi nem jelzett neki. Leállítás, majd beindítása után töltött a turbo rendesen. Esetleg egy diag kimutatja higy mi lehetett az oka ennek? Érdemes elvinni, ha nem fordul elő többet a probléma?
Most beszéltem az unixosokkal és az ő véleményük szerint az Exedy CTK2021 kuplung fog kelleni! ez egy 230mm-es tárcsa. eddig mindenki más a luk 624 3218 00 cikkszámút javasolta ez egy 240mm-es. na bonyolódik a helyzet az a baj, hogy motorcserés volt és mindenki csak találgat. váltón van valami azonosító hogy legalább azt biztosra tudjam? az említett kuplungokról vélemény?
Olyan problémával találkoztam már 2-szer (307 1.6 hdi 9hx 2006 90le) hogy, kettesben kihúzatom olyan 2500-ig majd tenném harmadikba és a váltó beakad, nem tudom kivenni kettesből!Egy kicsit kintebb jön de akkor ha ráengedem a kuplungot azonnal darálja a fogaskereket!Szóval ilyenkor kettesből sehova!Megállok megmozgatom párszor a kocsit előre hátra és kitudtam nagy nehezen venni!Aztán újra kettesben meghúzatom és semmi gond egymás után jó párszor!250 ezer van a kocsiban, egyébként céges autó volt az utolsó izzót is szervízben cserélték, számlával igazoltan!Váltóolajat nem rég cseréltem!Lehet az a baj hogy gyorsan váltanék és lehet még fullra nincs kinyomva a kuplung és összeakad?Mert a hiba után nem csinálja de olyankor figyelek is hogy ne váltsak gyorsan!A 206 2.0 hdi peugeotommal nem volt ilyen hiba sosem!
"Hosszú távú oxidációs stabilitás - A tesztek szerint akár 37%-kal hatékonyabb védelmet biztosít más vezető márkák teljesen szintetikus olajaihoz képest"
"Megnövelt oxidációs stabilitás - A tesztek szerint akár 19%-kal hatékonyabb védelmet biztosít más vezető márkák szintetikus technológiájú olajaihoz képest"
Nekem a Bravoban(1.4 benya 12v) volt shell helix hx8 5-30as olajom. Ez az olaj a selemia performernek a helyetesítője. Bravoban jól viselkedett és tény hogy soha nem volt semilyen lerakódás. Braóban csak ilyesmi olajat lehetett használni mert alulméretezett volt az olajzórendszere, túl kicsik volatak a járatok.