Remélem tudtok segíteni, a műszerfal le és fel szerelése után nincs index, minden más funkció működik, kábeleket megnéztem és a biztosíték táblát is. Nincs valami ötletetek hogy hol/mit érdemes még megnézni?
Sejtettem eddig is, hogy a legeslegutolsó BSI-nélküliek közül való. :)
A motortéri biztosítéktábla ezen az autón már egészen más, mint a korai Xsara1-eseken, és a műszerfal-fényerőszabályzót is már száműzték a műszeregységre. :(
Közben sikerült annak utánajárnom, hogy a felszereltségi szintem szerint (sx) megvan minden elektronika az autóban, elég csak a kapcsoló, és a programozás.
A programozást csak szakszervizben tudják elvégezni, vagy esetleg tud itt ajánlani vki egy szakembert erre a feladatra?
Így van, igazad van! 10e Ft körül kapni 16 csavart. Nekem jobban megérte mint új felniket venni. Nagyon olcsón megtudtam venni őket, és külföldön csinálnak pogácsákat csavarokkal együtt kb. 20e Ft-ért. Természetesen tehermentesítősek, és duralumíniumból vannak. Még egy 40mm-s ültetés és jó is lesz :)
Minél beljebb kerül a felni, annál nagyobb az ET. Ha kijjebb kerül a felni, akkor pedig kisebb az ET. Na most a Xsara II-nek ET18 a gyárija. Az új felnijeim ET25-ök. Értelem szerűen a felnim befele kerül, sőt mivel a gyári szélességtől (6") eltértem 1"-al, így azt is hozzá kell számolni. Kifelé szeretném hozni a felniket, így pogácsára kényszerültem. Ha a 15 milis pogácsát hozzáadod a ET25-ös felnihez, akkor nem ET40-et kapsz, hanem ET10-et. Így tehát az én esetemben az új ET szám 10 lesz. 8mm-el fog kijjebb kerülni a felni a gyári mérethez képest + hozzájön még az 1" szélesség 2 oldalra elosztva. Bízom benne, hogy nagyjából érthető volt :)
Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de akkor az úgy nézne ki, hogy lényegébe az et számok határa úgy módosul az eredetihez képest, hogy 13-18 helyett 28-33 et számú felnit fel tudsz rakni a kocsira?