Dialogys - an electronic version of documentation for RENAULT and after sales car RENAULT, DACIA. Dialogys includes everything guidance on repair, diagnostics, and parts catalogs for all models of cars Renault. Circuit wiring in this program. Tehnoty MRy in ENGLISH car after about 1996. release. Goal VINu car if you are not a dealer, NOT POSSIBLE!
Installation: 1. DVD0 2. DVD1 3. DVD2 4. DVD3 5. DVD4 (Comply with the order)
Azt gondolom, ez tudatos a Renault részéről. Aki nem ért hozzá, az hittel tud hülyeséget mondani az ügyfélnek. Gyártói szemszögből cél lehet műszakilag alulképzett munkaerő alkalmazása az ügyfélkapcsolati részen, mert annak megmondják, hogy mit kell a vevőnek megmondani, és az a szerencsétlen el is hiszi, hogy az a frankó....
Nem, ilyen tudatosság biztosan nincs.
Az ügyfélkapcsolatosoknak rengeteg képzésük, tréningjük van, ráadásul többségükben eleve komoly technikusi múlttal kerülnek be.
születése óta hülye vagy megjátsza aki nekünk válaszolt
Azt gondolom, ez tudatos a Renault részéről. Aki nem ért hozzá, az hittel tud hülyeséget mondani az ügyfélnek. Gyártói szemszögből cél lehet műszakilag alulképzett munkaerő alkalmazása az ügyfélkapcsolati részen, mert annak megmondják, hogy mit kell a vevőnek megmondani, és az a szerencsétlen el is hiszi, hogy az a frankó....
nem szabad annyiban hagyni a félrebeszélő és tróger válaszokat
Lesz az ügynek folytatása, most még a háttérmunka zajlik...
Amit belinkeltél 1.9 dci-t, ha jól értem, senki nem tudja mennyi km van benne, az enyémben tuti 185 e km. Abban volt 4 harkály, az enyémben nem. Gyönyörű hangja volt, semmi kopogás, csattogás nem nem volt.
A BMW-s történethez meg csak annyi, hogy szerintem kicsit más egy 500 lovas gép, mint egy 120, illetve a max fordulatszám ott 8500...
Ja, és az egy versenyautó.
Továbbra sem gondolom, hogy szar autó a renault. Továbbra is vagyok annyira mazohista, hogy csak renault-t keresek a döglött boci helyett....
Bár nem II. még, de azért talán tudtok róla egy s mást. 2000 utáni ráncvarrott kivitel. Mire kell odafigyelni ennél a típusnál, az 1,6-os motornál? Automata váltó mennyire strapabíró? Használt autó vásárlásnál milyen jelenségekre (olajfolyás, kopogás stb) kell odafigyelni? A km -ert csak a km órában rögzíti vagy máshonnan is kiolvasható a - valóshoz talán közelebb álló - km? A karosszéria hol hajlamos rohadásra?
Nincs miért elnézést kérned. A válságnak nevezett kamu pénzeltűntető játék megtépázta az autó ipart, köztük a RH-t is. Nincs itt már senki sem. Csehszlovák ostoba droidok válaszolnak a reklamációkra, igazából nem tudtam eldönteni, hogy születése óta hülye vagy megjátsza aki nekünk válaszolt. Régen nem így volt.
Nincs miért elnézést kérned. A válságnak nevezett kamu pénzeltűntető játék megtépázta az autó ipart, köztük a RH-t is. Nincs itt már senki sem. Csehszlovák ostoba droidok válaszolnak a reklamációkra, igazából nem tudtam eldönteni, hogy születése óta hülye vagy megjátsza aki nekünk válaszolt. Régen nem így volt.
Én azt gondolom, hogy nem szabad annyiban hagyni a félrebeszélő és tróger válaszokat. Én kemény voltam velük és célt értem, pedig 100ezer forint volt a tét nem bő fél millió.
Remélem az én 1.9es Grand Scenicem egészséges, szépen ketyeg, a turbó is oké, pöcc-röff.
Ma takarítottam ki teljesen az ablaktörlő "vályúját", totál eltömődött az évek alatt az előző tulajoknál, marékkal szedtem ki a sarat, falevelet, miegyebet. Most szép tiszta és simán lefolyik a víz.
A következő hőstettem a bal hátsó elektromos ablak javítása lesz, valamiért nem megy...
Az első lengéscsillapítókat takarja valami gumifedél vagy teljesen normális, hogy a tányér alakú alátétben áll a víz eső után?
Éppen töltöm le a Dialogys 4.28-at, de még csak a felénél járok, mert tetű lassan jön le.
és beleakadtam egy hsz-be ahol arról van szó, hogy a szerelő akihez többen is járnak a klubból elmondta az 1,9-es motorok is hajtókarcsapágy gonddal küzdenek
Az 1.9-re (eddig) nem volt jellemző a hajtókar törés, mindenki azt mondta, hogy az 1.9 nem érintett...
1,9-re nem merek esküt tenni, de mintha a klubban lett volna cserélve 1,9-es csapágy is és az se volt jó
Akkor ez konstrukciós hiba! Ezért is különösen méltánytalannak tartom, hogy a RH 10% méltányossági kedvezményt ajánlott fel a javítás összegéből...
Tulajdonképpen elnézést kell kérnem mindenkitől, akiknek a márkaszervizben javítást-karbantartást propagáltam, saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy HÜLYE VOLTAM!
gari után, mossák kezeiket
hallgattak már el gyártók nagyobb mellélövést is :(
ami emberéletet is követelt :((
de volt olyan, hogy 10? éves autókat is visszahívtak- suzi teleszkóp-
"a 1,5 1,9 motorokon a hajtókarcsapágy csere majdnem olyan karbantartás mint a vezérlés csere"
Az 1.9-re (eddig) nem volt jellemző a hajtókar törés, mindenki azt mondta, hogy az 1.9 nem érintett...
"CSAK ez kimaradt a karbantartási füzetből :( és a tulajok nagyrésze nem tudja"
Akkor ez konstrukciós hiba! Ezért is különösen méltánytalannak tartom, hogy a RH 10% méltányossági kedvezményt ajánlott fel a javítás összegéből...
Tulajdonképpen elnézést kell kérnem mindenkitől, akiknek a márkaszervizben javítást-karbantartást propagáltam, saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy HÜLYE VOLTAM!
"a valaki sokat használta 1500 fordulat alatt és ott terhelte a motort -város 5-be 50-el ne adj isten 6-ba sicc akkor az odabaszott a csapágyaknak"
Ez nálunk nem volt jellemző.
"a 30e olajcsere se segítette az életét a csapágynak"
A gyártó objekív felelősségi körébe tartozik a korrekt karbantartási ciklus megállapítása, ezért nem számonkérhető a tulajdonoson, hogy miért nem cserélt olajat 10-15 e km után. (Egyébként igazad van.)
Igen lehet, de az nem indokolná, hogy 2000 fordulat alatt nincs ereje. Holnap azért megmérem az izzítógyertyákat is. Hátha azért indul nehezen de véletlenül gyengélkedik a motor is az előző hozzászólásaimra írtam ezt. Köszönöm neked is.
Üzemmeleg motornál, ha víz kerül az égéstérbe, akkor annak fehéres füstje (gőz) van, fordulaton, vagy alapjáraton is. Esetleg meg lehetne nézni, hogy a kiegyenlítőtartályba visszabeszél-e. Éi. ha bugyborog a lötty, akkor biztosan kifúj. De, mint írtam ezek a jelenségek az átégett HF tömítésnél jelentkezhetnek. (arról ne beszéljünk, hogy gátrepedésnél is)
Ha kizárható a kompresszióvesztés, akkor marad a turbó, illetve ennek a részegységnek a kiszolgáló perifériái. (vákuumcsövek, dob, nyomásszabályozó stb.)
Mivel gondos gazdát jellemző csereperiódokat írtál, így vélelmezem, hogy valami pitiáner hiba lehet a rendszerben. Sok sikert a felderítéshez és elhárításhoz!
Az autóban 212 és fél ezer km van. Most megnéztem a kiegyenlítő tartályt áttetsző rózsaszínes a hűtőfolyadék. Holnap tudom majd megnézni a kipufogógázt. Alapjáraton vagy fordulaton? 2011 óta van az autó a tulajdonomban azóta 10-15000 km olajcsere az összes szűrőkkel együtt. A kompressziót megméretem amint lesz rá módom. Köszönöm.
Sokáig nem írtam, de mivel a Te géped is hasonló paraméterekkel rendelkezik a miénkéhez még évjáratban is, megtöröm a csendet. Ennyi adatból azt feltételezem, hogy egy, vagy több hengerből valamilyen oknál fogva eltűnt a kompresszió. Lehet a motor kopottsága (mennyi km van benne?), vagy netán egy átégett hengerfejtömítés (kiegyenlítőtartályban nem olajos a vízszint vagy nem fehéres üzemmeleg motornál a kipufogógáz?) Kellene mérni egy hengerenkénti kompressziót, az azonnal diagnózist állítana fel, utána már csak az okot kell célirányosan felderíteni.
Más:
Átléptük a 280E km-t. Köszönjük jól vagyunk.
Kérdés: Van valaki, aki hasonló futásteljesítményű rövid Scenicet hajt, egykilencessel?
a 1,5 1,9 motorokon a hajtókarcsapágy csere majdnem olyan karbantartás mint a vezérlés csere
CSAK ez kimaradt a karbantartási füzetből :( és a tulajok nagyrésze nem tudja
na lehet ezért cseréltek motort az emlegetett autóban
100-200 között használatfüggően jöhet ez a hiba elő,ha valaki sokat használta 1500 fordulat alatt és ott terhelte a motort -város 5-be 50-el ne adj isten 6-ba sicc akkor az odabaszott a csapágyaknak, a 30e olajcsere se segítette az életét a csapágynak
nem tudom itt voltak-e fényképek a kiszerelt csapágyakról, a meganeklub forumán találhatsz párat van ami utolsó pillanatos volt de volt olyan is ami elment volna még 100e-t
Érdeklődnék tőletek, hogy a kocsi mostanában olyat csinál, hogy reggelente (6-7 fok) nehezebben indul (tovább teker a szokottnál). És a motor 2000 fordulat alatt nincs benn erő (hidegen és melegen egyaránt) de 2000 fordulattól megjön bármelyik sebesség fokozatban. Járt már valaki így vagy tudja valaki minek az előjele mi fog meghalni benn? Az autó 1.9 dci 120LE 2004. Előre is köszönöm a válaszokat, tippeket.
Ha a helyzetjelzők elöl-hátul nem világítanak, akkor az akksinál lévő biztosíték kimehetett. Ennek a cseréje nem egyszerű: ki kell venni az akksit, talán még a motorvezérlőt is, és csak utána férsz hozzá.
Ha volt nem visszatérő hibakód, akkor ez az akksi kivétel feltehetően törölni fogja a hibakódot.
Nem találtam meg a kapcsolási rajzokon a beltéri biszbaszok világítását, de feltehetően a helyzetjelzővel van egy biztosítékon. Ha a helyzetjelző izzók jók, de nem világítanak, akkor érdemes nekifogni a szerelésnek. Ha pl a hátsó világít, az első nem, akkor valami más hiba lehet...
Köszönöm. Igen tényleg merészség, igaz csak véletlenül. A beltéri ledekkel pl nem volt semmi gond. Szóval kódot nézessem, meg, addig nem is tehetek semmit?