Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Robi-1976 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 43620

Szia!

 

Renault Dialogys 4.28 Multilanguage | 12.87 GB

Dialogys - an electronic version of documentation for RENAULT and after sales car RENAULT, DACIA.
Dialogys includes everything guidance on repair, diagnostics, and parts catalogs for all models of cars Renault.
Circuit wiring in this program.
Tehnoty MRy in ENGLISH car after about 1996. release.
Goal VINu car if you are not a dealer, NOT POSSIBLE!

Installation:
1. DVD0
2. DVD1
3. DVD2
4. DVD3
5. DVD4
(Comply with the order)

Year / Release Date: 2014.21.03
Version: 4.28
Developer: Renault S.A.S.
Language: Multilingual (Russian present)
Tablet: Not required

Read more at http://ebookee.org/Renault-Dialogys-4-28-Multilanguage_2790248.html#k9AXYTGcscYCsDXc.99

 

 

Előzmény: Dietrich123 (43613)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 43619

Azt gondolom, ez tudatos a Renault részéről. Aki nem ért hozzá, az hittel tud hülyeséget mondani az ügyfélnek. Gyártói szemszögből cél lehet műszakilag alulképzett munkaerő alkalmazása az ügyfélkapcsolati részen, mert annak megmondják, hogy mit kell a vevőnek megmondani, és az a szerencsétlen el is hiszi, hogy az a frankó....

 

 

Nem, ilyen tudatosság biztosan nincs.

 

Az ügyfélkapcsolatosoknak rengeteg képzésük, tréningjük van, ráadásul többségükben eleve komoly technikusi múlttal kerülnek be.

Előzmény: S.P (43618)
S.P Creative Commons License 2014.10.26 0 0 43618

Csehszlovák ostoba droidok válaszolnak

Sajnos igazad van.

 

 

születése óta hülye vagy megjátsza aki nekünk válaszolt

 

Azt gondolom, ez tudatos a Renault részéről. Aki nem ért hozzá, az hittel tud hülyeséget mondani az ügyfélnek. Gyártói szemszögből cél lehet műszakilag alulképzett munkaerő alkalmazása az ügyfélkapcsolati részen, mert annak megmondják, hogy mit kell a vevőnek megmondani, és az a szerencsétlen el is hiszi, hogy az a frankó....

 

 

nem szabad annyiban hagyni a félrebeszélő és tróger válaszokat

 

Lesz az ügynek folytatása, most még a háttérmunka zajlik...

 

 

Előzmény: ThomBoy (43612)
S.P Creative Commons License 2014.10.26 0 0 43617

Amit belinkeltél 1.9 dci-t, ha jól értem, senki nem tudja mennyi km van benne, az enyémben tuti 185 e km. Abban volt 4 harkály, az enyémben nem. Gyönyörű hangja volt, semmi kopogás, csattogás nem nem volt.

 

A BMW-s történethez meg csak annyi, hogy szerintem kicsit más egy 500 lovas gép, mint egy 120, illetve a max fordulatszám ott 8500...

Ja, és az egy versenyautó.

 

Továbbra sem gondolom, hogy szar autó a renault. Továbbra is vagyok annyira mazohista, hogy csak renault-t keresek a döglött boci helyett....

 

Előzmény: bnorci71 (43610)
Kedv Creative Commons License 2014.10.26 0 0 43616

Sziasztok!

 

Kis segítséget ill. tapasztalatokat kérném.

 

Bár nem II. még, de azért talán tudtok róla egy s mást. 2000 utáni ráncvarrott kivitel. Mire kell odafigyelni ennél a típusnál, az 1,6-os motornál? Automata váltó mennyire strapabíró? Használt autó vásárlásnál milyen jelenségekre (olajfolyás, kopogás stb) kell odafigyelni? A km -ert csak a km órában rögzíti vagy máshonnan is kiolvasható a - valóshoz talán közelebb álló - km? A karosszéria hol hajlamos rohadásra?

 

Előre is köszönettel: Gábor

ThomBoy Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43615

Hát igen, mindketten más okból de ismerjük a Renault háza táját, nyilván Te más márkákat is.

Előzmény: stevie-13 (43614)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43614

Nincs miért elnézést kérned. A válságnak nevezett kamu pénzeltűntető játék megtépázta az autó ipart, köztük a RH-t is. Nincs itt már senki sem. Csehszlovák ostoba droidok válaszolnak a reklamációkra, igazából nem tudtam eldönteni, hogy születése óta hülye vagy megjátsza aki nekünk válaszolt. Régen nem így volt.

 

 

Hát erről lenne mit mesélnem... :-((((((

Előzmény: ThomBoy (43612)
Dietrich123 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43613

Éppen töltöm le a Dialogys 4.28-at

Az mire is jó tulajdonképpen? Ki lehet nézni a hibakódok javítását, vagy lehet valamit mókolni a rendszerben?

Előzmény: Robi-1976 (43611)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43612

Nincs miért elnézést kérned. A válságnak nevezett kamu pénzeltűntető játék megtépázta az autó ipart, köztük a RH-t is. Nincs itt már senki sem. Csehszlovák ostoba droidok válaszolnak a reklamációkra, igazából nem tudtam eldönteni, hogy születése óta hülye vagy megjátsza aki nekünk válaszolt. Régen nem így volt. 

 

Én azt gondolom, hogy nem szabad annyiban hagyni a félrebeszélő és tróger válaszokat. Én kemény voltam velük és célt értem, pedig 100ezer forint volt a tét nem bő fél millió.

Előzmény: S.P (43608)
Robi-1976 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43611

Üdvözletem!

 

Remélem az én 1.9es Grand Scenicem egészséges, szépen ketyeg, a turbó is oké, pöcc-röff.

 

Ma takarítottam ki teljesen az ablaktörlő "vályúját", totál eltömődött az évek alatt az előző tulajoknál, marékkal szedtem ki a sarat, falevelet, miegyebet. Most szép tiszta és simán lefolyik a víz.

 

A következő hőstettem a bal hátsó elektromos ablak javítása lesz, valamiért nem megy...

 

Az első lengéscsillapítókat takarja valami gumifedél vagy teljesen normális, hogy a tányér alakú alátétben áll a víz eső után?

 

 

 

Éppen töltöm le a Dialogys 4.28-at, de még csak a felénél járok, mert tetű lassan jön le.

 

 

bnorci71 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43610

csak sikerült megtalálni a képeket

1,9Dci

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131819008&t=9015399

 

1,5Dci

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126972184&t=9015399

 

ennyit találtam hirtelen de van még sok a forumon

és beleakadtam egy hsz-be ahol arról van szó, hogy a szerelő akihez többen is járnak a klubból elmondta az 1,9-es motorok is hajtókarcsapágy gonddal küzdenek

 

és aki azt mondja szar rönó

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/10/10/soha_tobbe_bmw-t/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum

Előzmény: bnorci71 (43609)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43609

Az 1.9-re (eddig) nem volt jellemző a hajtókar törés, mindenki azt mondta, hogy az 1.9 nem érintett...

 

1,9-re nem merek esküt tenni, de mintha a klubban lett volna cserélve 1,9-es csapágy is és az se volt jó

 

 

Akkor ez konstrukciós hiba! Ezért is különösen méltánytalannak tartom, hogy a RH 10% méltányossági kedvezményt ajánlott fel a javítás összegéből...

Tulajdonképpen elnézést kell kérnem mindenkitől, akiknek a márkaszervizben javítást-karbantartást propagáltam, saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy HÜLYE VOLTAM!

 

gari után, mossák kezeiket

hallgattak már el gyártók nagyobb mellélövést is :(

ami emberéletet is követelt :((

de volt olyan, hogy 10? éves autókat is visszahívtak- suzi teleszkóp-

Előzmény: S.P (43608)
S.P Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43608

"a 1,5 1,9 motorokon a hajtókarcsapágy csere majdnem olyan karbantartás mint a vezérlés csere"

 

 

Az 1.9-re (eddig) nem volt jellemző a hajtókar törés, mindenki azt mondta, hogy az 1.9 nem érintett...

 

 

"CSAK ez kimaradt a karbantartási füzetből :( és a tulajok nagyrésze nem tudja"

Akkor ez konstrukciós hiba! Ezért is különösen méltánytalannak tartom, hogy a RH 10% méltányossági kedvezményt ajánlott fel a javítás összegéből...

Tulajdonképpen elnézést kell kérnem mindenkitől, akiknek a márkaszervizben javítást-karbantartást propagáltam, saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy HÜLYE VOLTAM!

 

 

"a valaki sokat használta 1500 fordulat alatt és ott terhelte a motort -város 5-be 50-el ne adj isten 6-ba sicc akkor az odabaszott a csapágyaknak"

Ez nálunk nem volt jellemző.

"a 30e olajcsere se segítette az életét a csapágynak"

A gyártó objekív felelősségi körébe tartozik a korrekt karbantartási ciklus megállapítása, ezért nem számonkérhető a tulajdonoson, hogy miért nem cserélt olajat 10-15 e km után. (Egyébként igazad van.)

Előzmény: bnorci71 (43596)
Trotter66 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43607

XDDD

Előzmény: bananatree (43603)
Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43606

Szia.

Igen lehet, de az nem indokolná, hogy 2000 fordulat alatt nincs ereje. Holnap azért megmérem az izzítógyertyákat is. Hátha azért indul nehezen de véletlenül gyengélkedik a motor is az előző hozzászólásaimra írtam ezt. Köszönöm neked is.

Előzmény: bnorci71 (43602)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43605

:) :)

 

A többség svájci vagy francia vidéki orvos autóját hajtja amit 3 évesen vett kevés km-el.

Előzmény: bnorci71 (43604)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43604

na ez a nap mondásának is elmenne :)))

Előzmény: bananatree (43603)
bananatree Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43603

"Van valaki, aki hasonló futásteljesítményű rövid Scenicet hajt, egykilencessel?"

 

vannak sokan.

csak nem feltétlenül tudják

:) 

Előzmény: Trotter66 (43598)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43602

és melegen meg indul pöcre?

 

izzítás is lehet ludas?

Előzmény: Jopi73 (43599)
Trotter66 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43601

Üzemmeleg motornál, ha víz kerül az égéstérbe, akkor annak fehéres füstje (gőz) van, fordulaton, vagy alapjáraton is. Esetleg meg lehetne nézni, hogy a kiegyenlítőtartályba visszabeszél-e. Éi. ha bugyborog a lötty, akkor biztosan kifúj. De, mint írtam ezek a jelenségek az átégett HF tömítésnél jelentkezhetnek. (arról ne beszéljünk, hogy gátrepedésnél is)

 

Ha kizárható a kompresszióvesztés, akkor marad a turbó, illetve ennek a részegységnek a kiszolgáló perifériái. (vákuumcsövek, dob, nyomásszabályozó stb.)

 

Mivel gondos gazdát jellemző csereperiódokat írtál, így vélelmezem, hogy valami pitiáner hiba lehet a rendszerben. Sok sikert a felderítéshez és elhárításhoz!

Előzmény: Jopi73 (43600)
Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43600

Szia. 

Az autóban 212 és fél ezer km van. Most megnéztem a kiegyenlítő tartályt áttetsző rózsaszínes a hűtőfolyadék. Holnap tudom majd megnézni a kipufogógázt. Alapjáraton vagy fordulaton? 2011 óta van az autó a tulajdonomban azóta 10-15000 km olajcsere az összes szűrőkkel együtt. A kompressziót megméretem amint lesz rá módom. Köszönöm.

Előzmény: Trotter66 (43598)
Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43599

Szia. 

Az akkumulátor 2011 évjáratú. Nem teker lassaban csak hosszabban. 

 

Előzmény: bnorci71 (43597)
Trotter66 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43598

Sokáig nem írtam, de mivel a Te géped is hasonló paraméterekkel rendelkezik a miénkéhez még évjáratban is, megtöröm a csendet. Ennyi adatból azt feltételezem, hogy egy, vagy több hengerből valamilyen oknál fogva eltűnt a kompresszió. Lehet a motor kopottsága (mennyi km van benne?), vagy netán egy átégett hengerfejtömítés (kiegyenlítőtartályban nem olajos a vízszint vagy nem fehéres üzemmeleg motornál a kipufogógáz?)  Kellene mérni egy hengerenkénti kompressziót, az azonnal diagnózist állítana fel, utána már csak az okot kell célirányosan felderíteni.

 

 

Más:

 

Átléptük a 280E km-t. Köszönjük jól vagyunk.

 

Kérdés:  Van valaki, aki hasonló futásteljesítményű rövid Scenicet hajt, egykilencessel?

Előzmény: Jopi73 (43595)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43597

és lassabban is teker?

aksi hány éves lehet nem áll már a helyzet magaslatán

Előzmény: Jopi73 (43595)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43596

a 1,5 1,9 motorokon a hajtókarcsapágy csere majdnem olyan karbantartás mint a vezérlés csere

CSAK ez kimaradt a karbantartási füzetből :( és a tulajok nagyrésze nem tudja

na lehet ezért cseréltek motort az emlegetett autóban

 

100-200 között használatfüggően jöhet ez a hiba elő,ha valaki sokat használta 1500 fordulat alatt és ott terhelte a motort -város 5-be 50-el ne adj isten 6-ba sicc akkor az odabaszott a csapágyaknak, a 30e olajcsere se segítette az életét a csapágynak

nem tudom itt voltak-e fényképek a kiszerelt csapágyakról, a meganeklub forumán találhatsz párat van ami utolsó pillanatos volt de volt olyan is ami elment volna még 100e-t

Előzmény: S.P (43593)
Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43595

Sziasztok.

Érdeklődnék tőletek, hogy a kocsi mostanában olyat csinál, hogy reggelente (6-7 fok) nehezebben indul (tovább teker a szokottnál). És a motor 2000 fordulat alatt nincs benn erő (hidegen és melegen egyaránt) de 2000 fordulattól megjön bármelyik sebesség fokozatban. Járt már valaki így vagy tudja valaki minek az előjele mi fog meghalni benn? Az autó 1.9 dci 120LE 2004. Előre is köszönöm a válaszokat, tippeket.

zerik1 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43594

Köszi, megnézem :) A hátsók sem világítanak azt hiszem.

Előzmény: S.P (43592)
S.P Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43593

Én megvettem egy tökéletes 1.9 dci-t 163 e km-rel, és 185-nél eltört egy hajtókar...

Ilyen szempontból mindegy mit nézel meg, ez egy időzített bomba..

 

Érdekelne annak az 1.9 dci-nek a sztorija. Miért volt motorcsere?

Hol van az autó?

Előzmény: Tánczi01 (43590)
S.P Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43592

Ha a helyzetjelzők elöl-hátul nem világítanak, akkor az akksinál lévő biztosíték kimehetett. Ennek a cseréje nem egyszerű: ki kell venni az akksit, talán még a motorvezérlőt is, és csak utána férsz hozzá.

Ha volt nem visszatérő hibakód, akkor ez az akksi kivétel feltehetően törölni fogja a hibakódot.

 

Nem találtam meg a kapcsolási rajzokon a beltéri biszbaszok világítását, de feltehetően a helyzetjelzővel van egy biztosítékon. Ha a helyzetjelző izzók jók, de nem világítanak, akkor érdemes nekifogni a szerelésnek. Ha pl a hátsó világít, az első nem, akkor valami más hiba lehet...

Előzmény: zerik1 (43591)
zerik1 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43591

Köszönöm. Igen tényleg merészség, igaz csak véletlenül. A beltéri ledekkel pl nem volt semmi gond. Szóval kódot nézessem, meg, addig nem is tehetek semmit?

Előzmény: Robi-1976 (43589)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!