ma kipróbáltam a leszerelt kockának a szivattyú motorját, és működik :) szóval már csak neheze van vissza :) kibányásztam a biztosítékot is, sajnos az teljesen jó, de a tervezők nem gondolták át rendesen a helyét :(
Nekünk 2.2 dci van, 2004-s. 3 és fél éve vettük. Nagyon sokat dolgoztam rajta, most is van mit csinálnom :)
Városban keveset megy, nincs versenyzés, asszony cipeli vele az unokákat, meg evvel kirándulgatunk, 3 felnőtt, 3 gyermek. Alapvetően 7 liter, +- 2-3 dl-l eljárunk vele. Alapvetően problémás motorként van nyilvántartva, és is megjártam vele az utamat, turbó hibával vettem, csere után nem ment 100 km-t és hajtókarcsapágyas lett. Nem volt olcsó játék.
Szóval én most a 2.0 benzin, vagy dízel motorból választanék. Én szeretem a dízelt :) A többi az mind az előéletén múlik, hogy mennyi és milyen mentalitású gazdája volt előtte. Egyébként nagy, kényelmes, jó vele utazni hosszútávon is. Szóval szerintem egy jól megválasztott példány lehet jó döntés :)
Bár minden ismerősöm lebeszélne, nekem nagyon becsípődött az Espace típus és csak adnék esélyt neki - ugyanakkor nulla ismeretem van ezzel kapcsolatban.
Röviden és tömören: a 4. generációs altípusok közül melyik a legkevésbé problémás?
2 literes benzines vagy dízel? Illetve - biztos kérdezték már - de típusismeret nélkül mi alapján nézegessen autót az ember - mikre figyeljen a típust ismerve az evidens, alap általános megfigyelendő dolgokon kívül?
(minthogy füstöl-e a motor, van-e fehéres szmötyi a hűtővíz tartályban, gyanús hangok, futóműkopogás menet közben, stb...
Nekem van egy renolink 1.52. + 1 laptop. Az mindent tud, mikor javítottam a bálnát akkor vettem. 3 éve 10 körül volt az ebajen. Csak a nyelvvel van gondom, a keretprogram angol, az még elmegy, de utána a modulok franciák, na az nem megy :( de azért eddig megoldottam vele mindent :)
Végül is ha nem jó el tudsz állni a vásárlástól. 1 perc alatt kiderül, hogy jó-e.
Én egy fócusos haverommal cseréltem el, mert az ő autóját nem tudta kezelni, az opelomat mind a kettő kezelte. Elvileg szabvány, csak nem mindent részt olvastak kínában :)
Egyébként fura h nem ismeri az elm 327 az espacet, nekem kesesőben azt is feldobta mint kompatibilis, de ezek szerint akkor lutri és nem biztos semmi..
Ha kompatibilis az obd-d akkor tudsz olvasni, törölni hibakódot. Nekem van egy elm 327, opel, ford néhány típusával működik, de az espaceval, és citroennel, amit próbáltam nem volt kompatibilis. De mindenképpen meg kell próbálni, hátha ismeri a renault-t.
Sziasztok! Check engine és injectionalkalmanként elöjövő hibajelzésekre nemrég szerelőm kicserélte a turbó szabályzót de most megint előjött, autópályán nyaralásra indulva. Ilyenkor nincs tempomat, pedig vas jövök haza olaszországból és jhét hétfőn már indulnék is vissza vele cannes-ba, a tempomat hiányozna nagyon.. Gondolom egy akksi levétel után is megmarad ez a hibajelzés, nem tudom kitörölni magam? Melóhelyemen egy szerelő srác pc-ről hibaolvasós programmal ki tudta törölni anno első alkalommal.
Mi lehet a legegyszerübb módja, hogy most tűzoltásként kitöröltessem vagy magam kitöröljem abban a fél napban jhét hétfőn amikor otthon leszek? Van droidos ODB pro programom, meg odb otthon, de ha jól sejtem az kevés lesz? Clip-et vajon lehet venni vhonnan? Már egy ideje ezen is gondolkodtam h kéne.
YT-n mindenre van megoldás :) Találtam videót a kocka ellenőrzéséről, javításáról is. Arra jutottam, hogy szétszedem a meglévőt, annak nem volt hibajelzése, és letesztelem a motort. Ha szerencsém van és működik akkor összeházasítom a most fent lévő kocka hidraulikájával, és elektronikájával. Ha szerencsém lesz akkor működni fog :) de előtte megnézem a biztosítékot, mert az egyik videóban is azt javasolják elsőnek ellenőrizni :)
Sziasztok. Meg új vagyok és azt szeretném megérdeklődni,hogy találkozott e már valaki közületek olyannal,hogy a müszerfel elmegy aztán visszajön (ütésre) viszont ha a motort beindítom akkor a fele elhalványodil leállítom megint telibe jó ajtót nyitok elmegy teljesen? (RENAULT Espese 1.9, 2004ev) igazából azért kérdezem mert nem tudom eldönteni hogy most ez a KM óra hibája vagy máshol lehet valami. Előre is köszönöm a segítséget.
Ma telefonálgattam kicsit. Nem lettem okosabb, és a megoldás sem jött közelebb :( Sajnos az agárdiak nem vállalják. A pesti az csinálja, de az MK-60 elektronikát nem tudják javítani, a hidraulika javítás 83 körül. A szivattyú is javítható. Találtam egyet a neten 30-t, ami jól néz ki, minden szám egyezik az enyémmel, de csak beépítési garancia. Van még egy pesti cég aki 45-től hirdeti a javítást egy órán belül, vagy postafordultával. Velük nem tudtam ár beszélni, majd holnap.
Én fogalmaztam félreérthetően, a kockában lévő szivattyúra értettem, hogy hibás. A fék működik, fog, de simán csúszik, nincs abs reakció. A pedálerővel nincs gond, működik a rásegítés.
Van mindenem ami a cseréhez kell, ezelőtt is magam csináltam. Nem clippem van, rönó linkem, kínai klón. Mindent tud ami kell, csak kicsit megvezettek, mert angolként vettem, de franciául beszél amit fordítgatnom kell. Evvel lehet légteleníteni a rendszert, a kocka saját szivattyújával.
Az enyém 2,2 dci, ott mechanikus vákuum szivattyú van.
Csak azért gondoltam, hogy velük megcsináltatom, ha nem túl drágák, mert akkor nincs mutogatás, ha valami nem stimmel. Most 65 ért hirdetik, de még nem beszéltem velük.
Beszereles utan legteleniteni kell. Ehhez szukseg lesz clip-re, es van leiras hozza dialogys-ban, hogy milyen sorrendben kell nyitogatni a munkahengereknel a legtelenito csavart. Ja, es valami megoldasra is szukseg lesz, amivel fel tudod nyomnia fekrendszert kb 2 bar-ra. Egy tartaly kupakba ha belemokolsz egy auto szelepet, ugy menni fog.
Fog kelleni egy bika is hozza, mert elegge megterheli az akksit a dolog, es elvileg allo motornal kellene vegezni.
Most mennyiert csinaljak? Nekem 60k korul volt a teljes felujitas ~4 eve.
Erdemes cserelni a fekfolyadekot ezekben, mert a viz tonkreteszi a finom illeszteseket.
A héten felhívom a felújítós céget, megérdeklődöm a dolog mikéntjét. Ha vállalják cserével együtt is, akkor kirándulunk egyet Agárdra, persze egy épp ésszel megfizethető összegért :) ha nem akkor rendelem a felújítottat tőlük, és beépítem/beépíttetem.
Ma rászabadítottam a kínai doktort a masinára. Egyenlőre elkeserítő az eredmény, hidraulika szivattyú a ludas szerinte. Kicsit kevesebb volt a fékolaj a tartályban, de szerintem nem az a hiba oka. Ellenben az aksi lehet kuka, szép csendben lemerült amíg tesztelgettem. Ha nem az alacsony feszültség miatt van, akkor viszont kocka csere lesz, megspékelve egy aksi cserével, hogy drágább legyen :)