Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.20 0 0 1042

Az enyém 90 Le-s. Ezzel a teljesítménnyel négy személlyel, csomagokkal vidáman húzott fölfelé az Alpokban 110-120 km/h-s tempóban. A probléma nem itt van, hanem a fordulattal. 2300-2400 f/p-nél többet nem szeret, ennél magasabb az gyilkolja a dizelt. Ezért jobb a hatfokozatú váltó. Egyébként az erőt a nyomaték adja, a sebességet a lóerő. (leegyszerűsítve). Az enyém csak 90LE-s, de harmadikban vidáman megy úgy, hogy a lábam nincs a gázpedálon. A 308-as SW 15 cm-el hosszabb, nyolc centivel szélesebb és egy centivel alacsonyabb mint a 307. A 308 az a 407 utúdja, nem a 307-é.

Előzmény: lantibutor (1041)
lantibutor Creative Commons License 2015.01.20 0 0 1041

Üdv!

Diesel 308 sw vásárlásán gondolkodom.

A 92 lóeró elég vagy inkább a 110 lóerőset keressem?

Jelenleg 110 lóerős no Fap 307 Breaket használok, jól megy, minden rendben van vele,152000km van benne.

A 308-as van akkora, mint a 307-es?

Megmérné valaki nekem a hátsó doblemezek közti távolságot és a kombi hátsó ajtó nyílását?

Köszönöm a válaszokat

viktorlantos Creative Commons License 2015.01.19 0 0 1040

Nem annyira jellemző. Én most kaptam új szoftvert ez ráadásul mintha toleránsabb lenne a hibákkal szemben. Nem dob anti pollutiont azonnal ha egy szunyog elrepul a szélvédő előtt :)

 

De van egy sereg más probléma elég körbenézni a neten. (külföldi fórumok) Pl a turbósnál Cooper stb.

Franciáknál petíció is volt a tervezési hibás motorra, aminek végül nem tudom mi lett a vége. Talán gari időszakban néhányaknak cseréltek alkatrészeket.

 

Én épp most kínlódik egy benzines 1.6THP-vel. 120 ezer környékén vagyok.

 

Múlt évben turbó csere, most hajtáslánc és üzemanyag-szivattyú. Remélem megoldja az 1 éve zajló szívásokat és nem motorcsere lesz a vége.

 

Zabálja az olajat. 10.000-es szervizintervallum, de már 7 környékén tolnom kell neki az olajat.

 

80 ezerig szinte gondtalan volt. Egy álom :)

Azt az apróságot persze elfeledem, hogy szalonból kihozva új korában egyből turbó alkatrész csere volt (anyag hiba).

 

Előtte 307 2.0 benzines volt. A computer beázási problémákon kívül motorikusan tökéletes volt.

Esőben nem volt jó használni :) Centrál zárt nem csukta stb :)

 

Ezek a turbó csodák (év motorja.... ) nagyon jók addig amíg új az autó.

Használtan pedig nézd meg mert volt 3-4 év amikor új generáció jött és javítottak néhány dolgon.

 

De röhejesnek tartom, hogy egy 120 ezres autóba szinte kötelezően előírt lánc csere van.

 

Volt nemrég egy jó kis cikk totalcar 10 motor amit ne címmel. A fenti THP prince motor is benne volt sajnos.

 

Előzmény: sura_e21 (1031)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1039

9HY

Előzmény: sura_e21 (1038)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1038

Az autód motorjának mi a motorkódja?

Előzmény: Törölt nick (1036)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1037

Köszönöm szépen a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1036

Nagyon jó autók,Én a B6-os Passatomat cseréltem le egy 90le-s no fap no kettőstömegű SW-re.

Nem bántam meg!!!

Előzmény: sura_e21 (1031)
olló01 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1035

Az elmúlt 22 ezer km alatt, egyedül a hűtőventilátor bénázott kicsit, más hibája nem volt.

Előzmény: sura_e21 (1031)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1034

406-nak 140e-ig a folyadék kristályos kijelzője múlt ki, 407-nek 200e-ig szintén nem volt. Nekem Peuget-okkal megbízhatóság terén sokkal jobb a tapasztalatom eddig mint VW-el vagy Audi-val. A VW vadonat új volt, az Audi nem.

Előzmény: sura_e21 (1031)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1033

307 el sem volt elektronika baj....

sztereotipiák....

Előzmény: sura_e21 (1031)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1032

110e-ig nem volt.

Előzmény: sura_e21 (1031)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1031

Köszönöm szépen a válaszokat! A 308-esok is szenvednek elektronikai problémáktól vagy erre a típusra nem jellemző?

Rolidave007 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1030

Így van, mototorkód 9hy...

Előzmény: Törölt nick (1029)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1029

Nem kell félni tőle!Az 1.6HDI 90L-as elvileg gyárilag nem részecskeszűrős és kettőstömegő sincs benne.

Ez az info Jenától van!

Előzmény: sura_e21 (1027)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1028

Azért a szívó benzinesek is befecskendezősek...

Előzmény: sura_e21 (1027)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1027

Van a benzinesből is közvetlen befecskendezős, de ha jól tudom a szívó 1.4 és 1.6 nem közvetlen befecskendezős. Így ezért gondolom a szívó benzineseket számomra jobbnak, de már a diesellel is kezdek megbarátkozni.

Előzmény: Töck Jenő (1025)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1026

Köszi, szerintem fel fogom Jena307-t keresni azon a fórumon.

Előzmény: Rolidave007 (1024)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1025

Benzinesben is van befecskendezős...

Előzmény: sura_e21 (1021)
Rolidave007 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1024

Szívesen... :9 A fap kiiktatása nemhogy hibát nem jelez, hanem azóta nincsenek hibáim! Nem kell figyelned a tankolásnál, hogy lehetőleg üres tanknál tankolj a fap folyadék miatt (minél tovább tartson a meglévő mennyiséged), nem kell figyelned a fap szűrő regenerációjára, kisebb fogyi lett... A befecsiket Jena307 diagolta, a 307-es fórumon megtalálod, ha kell. Márkaszervízben sem tudnak többet mondani, sőt... Ő legalább tényleg képben van hdi témában. 

Előzmény: sura_e21 (1021)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1023

100 körüli tempónál 4,5 l körül, 125-130-nál 5,0-5,5l sík úton.

Előzmény: sura_e21 (1020)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1022

semmi probléma.Sőőőt. kevesebbe eszik a  gép kb 1 literrel...

Előzmény: sura_e21 (1021)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1021

Köszönöm szépen a válaszodat! A fap kiiktatása nem jelez semmi hibát? Peugeot szervizben nézték a befecskendezőket? Az igazság az, hogy a befecskendezőktől félek a legjobban, ezért lennék inkább a benzin mellett.

Előzmény: Rolidave007 (1018)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1020

Köszönöm szépen a válaszodat! Neked mennyi a fogyasztásod átlagban?

Előzmény: Töck Jenő (1017)
Rolidave007 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1019

A leállításnál a kettőstömegűt lehet tesztelni, azt figyelte a kereskedő. Ha már haldoklik, akkor nagyot csattan, amikor megáll.

Előzmény: Töck Jenő (1017)
Rolidave007 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1018

A fap-ot egyszer úgyis ki kell irtani, az nem fontos hogy legyen, nekem 140.000-t bírt ki. 9hy motorkód a jó, abban nincs fap. 9hz-ban van.a turbóval, kettőstömegűvel ha jól használod nincs gond. Enyémbe 145.000 van, befecsik gyakorlatilag még gyári állapotúak a diag szerint.

Előzmény: sura_e21 (1016)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1017

Az enyémbe 110e km van. A nyáron megkérdeztem egy kereskedőt mennyit adna érte, 2,1m-t ajánlott. Azonban 2400 f/p-nél ritkán járunk többel, akkor se többel mint 2700 f/p. 4000 f/p a maximum. A kereskedő beindította a motort, majd a kormányt és a váltót megrángatta, végül figyelte, hogy hogyan áll le. Gondolom ha kopott akkor alulról olajat kap föl és nehezen áll le mint a régebbi VW dieselek. (a fönököm Golfja addig ment amíg volt benne kenőolaj, aztán besült). Az enyém eddig nem mutatott hibát. Ha nem hajtják akkor nagyobb javítás nélkül tudja 3-400e. km-t. A hatfokozatú annyival jobb, hogy alacsonyabb fordulaton tudja ugyanazt az utazó sebességet.

Előzmény: sura_e21 (1016)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1016

Sziasztok!

 

Most készülök vásárolni 3-4 év körüli 308 kombit. Mire érdemes odafigyelni? Kb 20 ezer km-t megyek egy évben, így inkább benzinest vennék, de olyan nincs is eladó szinte soha (sajnos), így marad a diesel. Részecskeszűrővel, turbóval, kettős tömegű lendkerékkel, befecskendező szelepekkel mennyire van rossz tapasztalatotok? Megbízható autó a 308?

Rolidave007 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 1015

Akkor nem ugyanarról a hangról beszélünk. Nekem csak a -12 fok körül csinálta, most 0 fok körül nem.

Előzmény: Töck Jenő (1014)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.04 0 0 1014

Nem biztos. Korábban 407-em volt, az is adott ilyen hangokat benzines létére. 37000km után megadta magát, szerencsére garanciális volt. Jó néhány napig javították, de sohasem sikerült megtudnom, hogy mi volt a baja. (Gázadásnál koppant egyet).

Előzmény: Rolidave007 (1013)
Rolidave007 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 1013

Nagyon hideg motor traktorosabban jár. Ha felmelegszig, gondolom elmúlik. 

Előzmény: jager. (1012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!