Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.12.27 0 0 55078

A kérdés az, hogy a hatástanulmány témát lefutottnak tekintjük-e. Ha igen, akkor nincs, ha még nem lezárt a történet (társadalmi egyeztetés után esetleg további kör) akkor még a hatástanulmány kör részeként van.

Előzmény: Aladár46 (55067)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.27 -2 2 55077

újságírók

 

mit vársz tőlük ?

 

már annak is örülni kell ha Szolnok megyét megtalálják a térképen.............:-((

 

 

Előzmény: berva1 (55076)
berva1 Creative Commons License 2021.12.27 0 0 55076

Ez érdekes lenne, ha fizetőssé válna jan.01-től:

  • az M4-es autóút Abony és Törökszentmiklós-nyugat közötti szakasza, hiszen az átadás csak február 15 körül várható.

Én itt nem is látom JNSZ megyát: https://officina.hu/belfoeld/272-fizetos-utak-magyarorszag

Előzmény: trizs77 (55075)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.27 -1 0 55075

Január 1-től fizetőssé válik :

 

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) rendelete alapján fizetőssé válik a

  • az M4-es autóút Abony és Törökszentmiklós-nyugat közötti szakasza,
  • az M30-as autópálya Miskolc-észak és Tornyosnémeti közötti szakasza (az M30-as autópálya Miskolcot elkerülő szakasza továbbra is díjmentes),
  • az M76-os autóút Balatonszentgyörgy és Keszthely-Fenékpuszta közötti szakasza,
  • és az M85-ös autóút Sopron-kelet és Sopron-észak közötti szakasza.
NAR Creative Commons License 2021.12.26 0 0 55074

Nem, ez a köznyelv és a szakmai nyelv közötti különbség.

Előzmény: trizs77 (55072)
. kata31 Creative Commons License 2021.12.26 0 1 55073

Abban igaza van, hogy az ellenzékben nincs összefogás a témában. Az ismert, hogy a PM kikérte a nyomvonalakat még az M0 nyugat októberi közbeszerzése lőtt.

 

38.18-tól - Karácsony egyetért az M0 nyugat megépülésével. - szembehelyezkedve Bernadett Széllel és Buzinkay Györggyel. https://onkormanyzati.tv/stream/budapest1?fbclid=IwAR039Nctr2ZuA_ZQtYKyq3AlmvE-6aSPIbn7bsRDaniZfDHI7KxX4LO-OAg

Előzmény: Aladár46 (55067)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.26 -1 2 55072

https://www.napi.hu/magyar-vallalatok/gyorsforgalmi-ut-autopalya-autout-esztergom-bicske.742870.html

 

Ugye ez az ÚJ autópályát kap Magyarország című sületlen cím csak a napi.hu újságírójának blődsége ?

 

Hisz pont autópálya nem lesz az M100.

 

 

. kata31 Creative Commons License 2021.12.25 0 0 55071

Van jogszabályi háttér a területrendezési Tv. 4/1  mellékletében, az akarat meg a múlt havi pilisi polgármesterek megbeszélésen elhangzott prioritásával lett jelezve és az októberi közbeszerzése támasztja alá.

 

Javítottam, mert nem paragrafus szám, ahogy előszőr írtam-...de biztos igazad van.

Előzmény: Aladár46 (55067)
. kata31 Creative Commons License 2021.12.25 0 0 55070
. kata31 Creative Commons License 2021.12.25 -2 1 55069

Jobban hiszek a ITM -ből jövő kijelentésnek, mint a libsi G7 híreinek, amit átvesz a többi, csak nem releváns.. :-) 

Előzmény: Aladár46 (55066)
. kata31 Creative Commons License 2021.12.25 0 0 55068

Van jogszabályi háttér a területrendezési Tv. 4/1  §-ban, az akarat meg a múlt havi pilisi polgármesterek megbeszélésen elhangzott prioritásával lett jelezve és az októberi közbeszerzése támasztja alá.

 

..de biztos igazad van.

Előzmény: Aladár46 (55067)
Aladár46 Creative Commons License 2021.12.25 -1 0 55067

Jelenleg nincs meg a jogszabályi háttér az M0Ny továbbtervezésére. Így sem jogi, sem pedig akarat nincs az M0-s bezárására. 

 

 

Előzmény: . kata31 (55065)
Aladár46 Creative Commons License 2021.12.25 0 0 55066

És ezt Te el is hiszed, hogy nem tekinti alternatívának? :)

Előzmény: . kata31 (55065)
. kata31 Creative Commons License 2021.12.25 0 0 55065

 

 

- Viszont csúszik az M0 észak is két évet, az ide ömlő M100 fel fogja az M0 nyugatot gyorsítani, ami ezért hamarabb lesz kész, mint a tervezett 2034.. A kormány pedig nem tekinti egymás alternatíváinak az M100-at és az M0 nyugatot, amint elhangzott a pilisi térség polgármestereivel egyeztetve..

Előzmény: Aladár46 (55064)
Aladár46 Creative Commons License 2021.12.25 0 1 55064

Aláírták az M100 autóút kiviteli szerződéseit. Nettó 345 Mrd Ft volt.

Így belátható időn belül nem lesz M0Ny.

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:659359-2021:TEXT:HU:HTML

aladar644 Creative Commons License 2021.12.24 0 0 55063

Olvasni lehetett az 53-as útig tartó meghosszabbításáról, de hiszem, ha látom. Eleve nagyobb értelme lett volna a nyugati hosszabbításnak a 61-es útig, mert igazán ott hiányzik egy útszakasz még a Rákosi időkből.

Ha a hídtól keleti irányba Csávoly térségéig csináltak volna egy 2x1-es összeköttetést, már használható lenne a déli út, hiszen az 55-öst 5 éve teljesen felújították, kevés a falú, és egy Budget gyorsforgalmi alternatív K-Ny déli útnak megfelelne, ha lenne nyugati irányba folytatása.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (55062)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2021.12.23 0 6 55062

Remélem egyenlőre ad acta tették, mert semmi szükségét nem látom. Foglalkoznának inkább a Szent-László híd hasznos úthálózatba illesztésével.

Előzmény: trizs77 (55060)
nyebojsza Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55061

A mohácsi hidat már legalább 40 éve tervezik... de túl nagy a Duna...

Előzmény: trizs77 (55060)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.23 -3 0 55060

Mi van a mohácsi híddal ?

 

Egy időben hetente volt róla egy cikk:

 - már tervezik,

 - megkötötték a nemtudommilyen szerződést,

 - mindjárt indul az építkezés,

 - .....................

 

Most meg egy éve csak csönd van.

 

Dobták az ügyet ?

 

 

mzdude Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55059

De igen.

 

A másik résznek nem látom elsőre azt a hűdenagy értelmét, de az biztos, hogy átjárhatóbbá teszi a környéket, hiszen jelenleg a forgalom a 100 éves tanyautakon folyik. Kellemetlen mellékhatás, hogy az érintett települések mellett a senkiföldjén épülő "lakóparkokat" még vonzóbbá teszi a 2-3 autót birtokolni hajlandó családok körében.

 

Ami még nagyon várja a ráncfelvarrást, az a veresegyházi vasútvonal, de az itt offtopic.

Előzmény: NAR (55049)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55058

Ez hülyeség mert 1 hete voltam,Az almádi csomópontnál kell lemenni.

Előzmény: Aladár46 (55057)
Aladár46 Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55057

A Győr felől Balatonfüredre tartó autósoknak marad a régi csomópont, ha fel akarnak jutni a 8-as főútra:

 

Lehet tanulmányozni: :)

 

 

 

Előzmény: radio100jozsi (55053)
VixxyVoxxy Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55056

Össze fogják kötni a Lidl melletti körforgalmat a 8229 folytatásával?

Előzmény: radio100jozsi (55053)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.23 -1 1 55055

Na végre.

Köszönöm.

 

 

Előzmény: Aladár46 (55052)
radio100jozsi Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55054

Még át sem adták, de már fizetős az Abony-Törökszentmiklós közötti M4-es, az este megjelent Magyar Közlöny 2021/237-es száma alapján a 62/2021. (XII. 22.) ITM rendelete a használati díj megfizetése ellenében használható autópályákról, autóutakról, főutakról és azok díjáról szóló 45/2020. (XI. 28.) ITM rendelet módosításáról.

 

Abban már végig matricás az út, sőt megjelent a Jász-Nagykun-Szolnok megyei matrica is a rendeletben már, ezen fent írt szakaszra való érvényességgel.

Az M30-as miskolci elkerülője viszont maradt továbbra is ingyenes.

 

Változás!!!

 

A Komárom-Esztergom megyei matrica már Pest felé nem a a Bicskei, hanem az új Szárligeti csp-ig jó január 1-től!!!

 

radio100jozsi Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55053

De arra épül az új átkötés az új M8-Veszprém kelet csp-ból át a 82-esre az áruházak mögött, így nem lesz hosszabba az állomás. Egyedül közvetlen be a városba marad ez a hosszabb út, de az meg nem életszerű, hogy ott van a városba a füredi meg az almádi úton is a behajtás, akkor minek jön körbe, ha a belvárosba megy valaki?

 

Előzmény: VixxyVoxxy (55039)
Aladár46 Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55052
Előzmény: trizs77 (55051)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.23 -1 0 55051

Mogyoród és Fót girbe-gurba és dombos.

Lehet, hogy valamilyen app ott mutatja a frankót, de valóban átmenni inkább vergődés.

 

Ha Gödöllő és Dunakeszi közé építesz tizen valahány km olyan utat ami nem érint lakott területet, akkor az említett települések belső forgalmát kb. lefelezed.

És a 20+ tonnás járművek se mennek többet a 100 éves házak között.

 

 

Előzmény: NAR (55050)
NAR Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55050

Ezt most nem egészen értem, hiszen Gödöllő és Dunakeszi között most a leggyorsabb út Mogyoródón és Fóton keresztül vezet, nem Szadán és Veresegyházon keresztül. Autópályán ugyanez a Google szerint alig egy perccel lassabb (bár kilométerben jelentősen hosszabb). Szóval van településeket elkerülő út jelenleg is, ami időben nem sokkal hosszabb.

Előzmény: trizs77 (55046)
NAR Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55049

Ehhez elég lenne egy ág, a "déli", nem?

Előzmény: mzdude (55048)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!