Keresés

Részletes keresés

zerger88 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 114705

Akkor jól tettem hogy nem mentem :) Bár helyette ment a maszek.

Előzmény: triplaharom (114688)
triplaharom Creative Commons License 2023.02.26 0 0 114704

Kecskemétön nem volt tegnap kisállatvásár valamiért, ott szokott lönni minféle tojas is.

Előzmény: studiod1 (114702)
studiod1 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 114703

Megelőztél

Előzmény: triplaharom (114701)
studiod1 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 114702

Jó reggelt,szebb napot. 0fok havaseső hó, most csak szállingózik. A kutyám nem táncol az ajtónál csak az ólból leskelődik. Tegnap teszteltem a keltetőgépet, hagyományos hő és páratartalom mérővel, pontos a beépített vezérlő kijelző(nem kell a PID-et állítani). A tesztelés végefelé kapott még egy Xiaomi NUN4126GL Mi  hő és pára szenzort(olcsó 2900ft), most már az okos telón látom az adatokat. A jövő héten tyúktojás gyűjtés és a hétvégén indul a keltetés. Most még keresnem kell a keltetés végére szemes kacsa tojást (magyar parlagi) az lesz utána.

triplaharom Creative Commons License 2023.02.26 0 0 114701

Jobb röggelt mindönkinek !

3 fok van nálunk, és szemetel az eső még. Éjjel is esögetött.

Előzmény: Nobody1 (114700)
Nobody1 Creative Commons License 2023.02.26 0 1 114700

"ami 15 ezer forint na az szépen megy ! 6000 forintért csak gagyi van"

 

Nem értem. Akkor miért a gagyit veszed marékszám? Nem lenne olcsóbb venni 3 jót, mint 30 gagyit?

Előzmény: kavicsos64 (114696)
Nobody1 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 114699

Ilyen sok pénzed van koszorúra? Mert ha ezek valamelyikünkre ráülnek, akkor tuti temetés lesz.... :-))

Előzmény: drotszamaras (114695)
triplaharom Creative Commons License 2023.02.26 0 0 114698

Közülük válogatni ?

Minek is, bármelyik mögfeküdné a gyomromat ... (:-)))

Előzmény: kavicsos64 (114697)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114697

Meghagyjuk neked mi már ezekhez a hegymászásokhoz öregek vagyunk ((::!!

Előzmény: drotszamaras (114695)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114696

Sajnos pont az a bajuk hogy lógnak ! Ezt nem igazán tudom elmagyarázni ezt csak a próbapadon tudom megmutatni ! Nagy mennyiségnél rendesen porlaszt de a kis mennyiséget már nem porlasztja hanem pisili ! És ez vadi új csúcs ! Itt mindenki okos de még senki se mutatta meg  hogy ő mit tudna egy ilyen szarral kezdeni ! Ha lenne aki filmez megmutatnám mit tud egy új csúcs egy rakás szar ! Van itt ferguzoné ami 15 ezer forint na az szépen megy ! 6000 forintért csak gagyi van ! Új korában kipottyan belőle a tű ,hol az illesztés ? Mondjam még a poroblémáit ? Alapjáraton olyan picit fecskendez hogy azt a csúcs már nem tudja csak pisilni ,ez felgyűlik a dugattyú kamrájában amitől a nyomás megnő és kinyomja a hengerfej tömítést a nyomás miatt . Már hallom amikor baj van de valahogy haza kell jussak vele ez már elég hogy hazavágja a pakolást !

Előzmény: BWels (114685)
drotszamaras Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114695

Van egy másodpercem , szóval én reggelóta csunyán beszélek 

Tehát Ő most nem ér rá , de van akiböl lehet még válogatni . 

Tessék ,  kinek melyik üljön a szájara ? 

Előzmény: BWels (114683)
studiod1 Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114694

De gyári, csak a honda moci rögzítő furatait átjelöltem a lemezre természetesen a rajta levő aluöntvényhez képest központosan. Én a  gcv160 motort négy ponton rögzítettem. Mindent otthon csináltam csak a két kuplungfelső közép kiszúrást nem azt esztergályos. 

Előzmény: kozso1 (114693)
kozso1 Creative Commons License 2023.02.25 -1 0 114693

Így sajnos magas számomra. 

A kazánlemez az már az ami nem gyári, hanem erre van rá csavarozva a honda motor?

Előzmény: studiod1 (114687)
BWels Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114692
Megyek én is tv-t nézn. Jó éjt.
Előzmény: triplaharom (114691)
triplaharom Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114691

Mindönki máshol van, mögyök én is ...

triplaharom Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114690

Lött volna mit, de ahhoz éppen nem vöttem sömmit.

Barkas-hoz találtan hengerfej tömítést, pár darabot.

Kis dió darálót, mákdarálót, vajköpülőt sem tudtam ott hagyni.

Előzmény: BWels (114689)
BWels Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114689
Akkor nem volt jó idő. Gondolom a robúrhoz spajzoltál.
Előzmény: triplaharom (114688)
triplaharom Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114688

Én sajnos nem láttam ma porlasztó csúcsokat a börzén, igaz nem is jártam be az egész területöt.

Elég holosan voltak kipakolva, volt aki későn pakolt ki, volt aki hamarabb pakolt össze, volt amit letakartak ponyvával, mög olyan is, aki ki sem pakolt az eső miatt. Találtam SZK- kombájn, Robúr és Barkas alkatrészöket, gyűjtögettem is pár dolgot.

Lehet hogy van szennyeződés a gázolajban, az bármikor belekerülhet. De olyankor az adagoló szokott behalni inkább, ami szintén nem olcsó játék. Zsoltinak mög volt olyan új csúcsa is, ami eleve sz@r volt. Talán egy Műszaki szakértő ki tudna deríteni, hol van a kutya elásva.

Előzmény: BWels (114685)
studiod1 Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114687

A motor az illesztett aluöntvény felett levő "kazánlemezre" van rögzítve tehát felerősítés könnyen módosítható, az eredeti főtengelyhossz az 50mm tehát ha hosszabb csak felrősítésnél távtartózás. A főtengely átmérő az 25,4 na ez már inkább behatárol. Én az eredeti kuplungfelső közepét lépcsősen kiszúrattam és helyére egy kidobott 22,4 es főtengelyre való kuplungközepét illesztettem. Így lett nekem 250es kuplungfelsőm 22,4es főtengelyre. Itt van szántás közben https://www.youtube.com/watch?v=iuPRMhRNP6s  

Előzmény: kozso1 (114686)
kozso1 Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114686

studiod1

Igen, az biztos, hogy strapabíróbbak a Robik mint  a ma viszonylag olcsón kapható tőbbi váltós kínai csoda. 

Persze ki kellene fogni egy olyant ami tényleg nincs szétgyepálva. A gcv160 motor bármiféle átalakító nélkül stimmel rá? Akár más féle motor is rátehető aminek passzol a tengely mérete, három felfogató csavar helye?

 

simsondömper Persze jó volna valamit átalakítani, hogy legyen lükverc is és akár többféle fokozat előre, de költségesebb mint egy komplett másik gép.

Valami pedig jó lenne ami hátra is megy. Nézegetem a Honda F600.asokat is, de azok is nagyon ritkák.

BWels Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114685
Ó, basszus a szokásos tavaszi probléma. Behalt az a k....a csúcs. Nincs új a nap alatt. Elgondolkoztál már azon (szavadal élve) ,miért hal meg nálad állandóan a p.csúcs? Javasolták nézd át az üzemanyag rendszert, Azt mondtad átnézted a-tól z-ig azért én azért nem zárnám ki ezt az okot. Talán csak jön kösz még mindég újra és újra . Ok, az mondod a csúcsok szarok, nem jól illesztett, lógnak , nem lehet beállítani a nyomást, hogy rendesen porlaszon. Azért valahogy csak megy, 200 ü. órát, na de utána miért hal meg, mi az oka? Megszorulni nem szorulhat meg , mert ugye új korában is lógós. Talán azok a pici furatok valamiért eltömődnek? Nem lehet, hisz mindent sterilen kitakarítottam. Kíváncsi vagyok mit gondolsz, miert? Van sejtésem, várok válaszodra.
Előzmény: kavicsos64 (114499)
simsondömper Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114684

Annyit nem adnék érte. Meg már nincs is rá szükségem.

Előzmény: triplaharom (114679)
BWels Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114683
Majd én csúnyábbat mondok mint ők. Szólhatsz neki.
Előzmény: drotszamaras (114680)
triplaharom Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114682

Mikor jön ?

Előzmény: drotszamaras (114680)
triplaharom Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114681

Ó hogy az a küszöbnyergölő, betyár qr....  (:-)))

Előzmény: drotszamaras (114680)
drotszamaras Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114680

Láma és Kavicsos 

Én szólok neki !

triplaharom Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114679

Neköd pedig közel volna.

Előzmény: simsondömper (114678)
simsondömper Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114678

Én is ilyet kerestem, de a házi megoldásom nekem jobban megfelel.

Előzmény: L_áma (114675)
simsondömper Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114677

Az a baj a Simson gyári hátramenetével hogy csak a 2. vagy 3. fokozat helyére tehető be. Így a váltás körülményes. Én a dömperhez építettem egy saját váltót amiben a hátramenet az eredeti egyes helyén van. Az egyes pedig a kettes helyén, a kettes pedig a hármasén. Így üresből tudok kapcsolni előre is és hátra is. A simson blokkba azért nem lehet az egyes helyére rakni mert akkor a berúgó mehanizmus kiiktatódik.

Nálam a hajtás a Swalbe blokk kettes fokozatából indul lánc áttétellel a váltóra. Onnan szintén lánc a difire. Szóval van lassítás bőven. Teljes gázon kettesben lassú gyalogos tempó. 

Előzmény: kozso1 (114672)
studiod1 Creative Commons License 2023.02.25 0 0 114676

Nekem van egy 30+ éves r250t, nagyon sokat ment. Kettő teljes garnitúra külsőt lekoptatott, az eredeti gyártmányt nem tudom a második az barun jelenleg meg egy 6x12 kistraki gumi van fenn. A kuplungal nem volt gondom talán a második garnitúra van fenn. Az egész váltó csigahajtásban csak hézagoltam 3x és a bemenő tengely csapágyait cseréltem egyszer. A kuplungkosár rögzítése régebben többször fellazult de kapott egy nagy rugós tányéralátétet(valamilyen fűnyírókés rögzítése) s azóta stabil. A keréktengelyek csatlakozásánál a szorítóhüvelynél levő csapfurat az 10mm-ről 15-17mm-re oválosodott az kapott egy javítást. Ja a járókerekekben levő szabadonfutó pályát egyszer már felújjítottam most pedig komplett terra kerekek/agy van rajta. Az eredeti 8le briggs egyszer perselyezve lett,most viszont egy gcv160 van a hajtóművön. Én azt mondom a hajtómű lehajtás örökös mint a nyomorúság.

Előzmény: kozso1 (114672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!