Véletlenül nem tudja valaki, hogy van-e különbség az 1-es és a 2-es xsara hátsó lámpája között? Az a helyzet, hogy gyönyörködtem lámpákba, de egyik-másikhoz oda van írva, hogy az 1-es hez való, meg hogy a 2-es hez való, viszont amit néztem az használt, és ott nem tudni, hogy melyikhez lenne.....
Természetesen. BSI-ben és a motorelektronikánál is, de semmi. Annyira nem bosszankodok, mert csak autópályán használnám, ott meg úgy is ritkán járok, évente kb. egyszer :) Szóval visszacsináltam mindent gyári állapotra.
Az enyém 2002.08-as, nem tudom, hogy van-e különbség vajon közte.
Most ott tartok, hogy két forrás is (az egyik egy márkakaraskedés) utánajár, hogy alvázszám szerint mi kellhet még az autómba, utána meg még eldöntöm, hogy megéri-e az egész a befektetést. Nagyon jó lenne, mert áprilistól minden hónapban mennem kell külföldre, és hát ugye nem kicsi kényelmesebb úgy zúzni :)
Viszont ha már itt vagyok, szeretnék körbekérdezn egy-két "apróság" után, hátha akad vkinek elfekvőben, amitől meg szeretne válni:
Elég hosszú a történet, megpróbálom röviden leírni :) Vettem bele új féklámpa kapcsolót amilyen a tempomathoz kell. Behúztam hozzá a 2 plusz kábelt a megfelelő helyekre. Kuplunghoz is kellet kapcsoló, és mivel az drága így kijátszottam, hogy ne kelljen fölöslegesen megvenni, de nem ez miatt nem működött :) Aztán jött a gázpedál ami úgymond a motortértől elektromos...elméletileg az úgy jó ahogy van. Tempomat be a helyére, lepróbálva, működik. Felprogramozva minden próba...és nem csinált az égvilágon semmit. Átnéztem mindent, próbáltam mindent és arra a következtetésre jutottam, hogy lehet az ECU kéne olyan ami már gyárilag is tempomatos és 1.6 16v motorral van. Az évjáratom: 2001. 11. 30. Sok sikert, ha működik neked részletes beszámolót kérünk ;)
Ok, amint megvan felteszem és utána gyorsan méretezek. Addig esetleg találd ki, hogy mekkora szélesítés kell neked...mondjuk mérj :) Szárnyat ragaszd fel szélvédő ragasztóval, mocitetőt meg le kell fényezni ;)
Időm mint a tenger:) Addig még ki kell találnom, hogy teszem fel a csavar nélküli gyári szárnyat a kocsira, meg fóliázás helyett mi kerüljön a mocitetőre :(
Sziasztok! Kezdek félni. A xsarám kormánya néhány héttel ezelőtt új projektbe fogott, most járó motorral, vagy anélkül (szervóval és nélküle) szabályosan nyikorog.
Nem nagyon tudom mi fog történni, ha nem orvosoljuk ezt a történetet, de azt sem, hogy mi romolhatott el megint. Arról ne is beszéljünk, hogy mennyibe fog
Már kidobtam :) Én csináltam a rajzot méretezve. Szerintem te is tudsz olyat :) Ha minden igaz jövőhétvége fele lesznek készen a pogik, és utána postázzák... Ha tudsz várni lefényképezem és ott beméretezem.
Újabb update a 99-es xsara1 1.9dízelem stop és vízhőfokjelző villogása ügyében:
Sajnos a hét elején ismét előjött a probléma, most már nemcsak néha, hanem egy idő után folyamatosan villog, megállás nélkül. Elvittem szerelőhöz. Két helyen próbálták gépre kötni, de egyik gép sem ismerte fel az autót (nem értették). Így ők továbbpasszolták a dolgot, mondván, kikeresgélni a hibát "manuálisan" most épp nincs idejük.
Egy harmadik szerelő szerencsére megnézte, neki sem olvasta be a gépe az autót. De legalább ő elkezdett rajta nézelődni. Addig jutottunk, hogy ha lehúztuk a kék 4ágú gombát, akkor megszűnik a villódzás. Viszont miután lehúztuk, és leállítottuk az autót, a hűtő ventilátorok nem álltak le.... Érdekes... A gomba rendelős lesz, úgyhogy pénteken folytatódik a sztori.
Majd írok, hogy a kék 4ágú gomba volt-e a baj, vagy mégsem. Sajnos a legrosszabbkor jött a hiba, most akartam elutazni, de így inkább maradok "szerelő" közelben.
Fordulatszámmérő ebben sem volt eredetileg, és digitális óra sem. Ezek itt már pótolva lettek, sőt, első ködlámpákat is kapott. A hátsó ülés egyben dönthető. Az enyém kupé, nincs hátsó utastéri lámpa. A kesztyűtartó sem zárható kulccsal. Klíma nincs.
Szervó van természetesen, hátsó ablaktörlő és mosás ism jobbos elektromos tükör, elektromos ablakok (nem automata), elektromos napfénytető, térképolvasó mennyezeti lámpa, távirányítós kpi zár, ABS, 4 légzsák.
Citroen Servicen megnéztem alvázszám alapján és minden stimmel. "Különleges jármű" és "megerősített differenciálmű" megjegyzés van melléírva, valószinűleg egyedi rendelés, osztrák autó volt.
Xsara1-nél (az egyébként igen ritka) X felszereltség eddigi infoim alapján a full fapadot jelenti.
Egyszer ültem egy ilyenben: se fordulatszámmérő, se villanyablak, se ABS, se digitális óra, se hátsó ablakmosó fúvóka, se hátsó utastéri lámpa, se jobb oldali elektromos tükör, csak 1 légzsák, se szervokormány, lehet, hogy még centrálzár sem volt, de arra már nem emlékszem... Érdekes módon viszont gyári manuális klíma az volt abban az autóban.