Azt remélem tudod,hogy faragni kell egy kicsit,hogyha kiakarod cserélni a fényszórókat az újabbikra.Az sem mindegy,hogy valeo vagy carello van neked benne most.A fényszóróállító motorok sem egyformák.
buék mindenkinek. hátsóhosszanti lengőkar elsőszilent cserét végzek holnap . tudja valaki a folyamatot? nagyon helpvan. szerelőre nincs zsém hétfőnmeg indulok a paripámmal az ország másik felébe.
nos rendeltem 2 febi stabszilentet... ezen ne múljon semmi... Gátló szerdán ugrik bele... A 2 kis szilentet ha megpróbálnám beletenni,hogy érdemesebb neki fogni?! Földön vagy emelve? Hogy van benne kisebb feszültség... Ha emelve akkor is csak 1 oldal . Bár igaz akkor belegondolva ha aknán állok akkor egyenletesebb a futómű poziciója...
sinek nálam is érdekesek.. Én ezzel nem azt mondtam hogy nem fogja megoldani,hanem hogy ez a szinte fel se semmit nem mozdul a segge,csak pusztán elrántja oldalra... ezt nem tudom miben gátolja meg majd a lengéscsillapító... De mondom már semmin nem lepődök meg.. Biztos ami biztos veszek 2 stabilizátor szilentet is
Nekem az A Vectra segge úgy pattogott, mint a gumilabda, pláne amikor kanyarban mentem át bukkanón, villamossínen, stb.. Kicseréltettem a csillapítókat és stabilan állt a cucc, mint katiban a gyerek. :-)
máshol olvastam,és már hallottam is ilyen segg riszálásról,és ott a stabszilent csere volt a megoldás.... BIZTOS hogy azok hibátlanok???? Mert már semmin nem lepődnék meg.. lassan azon sem ha ráköltöttem 70 et eddig... és egy 1000ft os alkatrész oldaná meg,mivel erről mindenki lebeszélt,mert az nem csinálja ezt... Szó szerint mindenki! De mégis ez oldott meg pár teljesen hasonló problémát másoknál..
nálam jobban nem lepődhettél meg... Mert ugyan itt mérték be a műszaki előtt a nyár végén... Csak most annyi a változás hoyg nem a takony málós ballonos gimi van alatta és hitelesítve lett műszakiztathatás miatt a rázópadjuk. tényleg ennyit mértünk ... most meg egyből fütyült a gép hogy kuka mind a kettő... De ezenkívül már tényleg nem tudok mit kicserélni! Mert már semmi nem mozog csak amit kell és ahol kell... ezt elhiszem h kuka.. itt az új... ezzel végülis fel lett újítva a hátulja! Jövőhét szerdán teszik be, akkor minden kiderül...
Ha eredeti Valeo, akkor érdemes megvenni mindenképp. Utángyártott mondjuk TYC vagy DEPO, az már kicsit veszélyesebb állítólag, hallottam már olyat hogy egyszerűen nem lehetett beállítani őket. De valakinek biztos van ilyes is, szóval majd megírják az illetők a tapasztalatot :-)
Nekem eredeti Valeo került bele kicsit több mint 3 éve már, és jól bírja a strapát, nem mattul, nem párásodik.
Nos kezd összeállni a kép a világításhibával kapcsolatban.
Tegnap le lett bontva a műszerfal, mert egy keresztbe átmenő, kb. 20 kábeles köteg egy része össze volt égve. Nem tudjuk, hogy mitől, de ezért összeérhetett a világítás, meg a fék és ezért hatottak egymásra.
Teljes kötegcsere lesz és emellett a gyújtás zárbetét is kuka, vagyis átlemellázés, ahogy korábban már említettétek.
Szerencsére a gyújtáskapcsoló elektromos része nem rossz.
Nagyon köszönöm az eddigi segítséget, az ötleteket és a rajzokat.
Ha ezzel megvagyunk, akkor kis pénzgyűjtés után lecserélem a B1-es fényszórókat szép B2-esekre.
Ha jól rémlik Valeo gyártmányút találtam 11-12 ezer körül. Érdemes ezt megvenni?
Szia! A hátsokat könnyedén ki tudod cserélni (lengéscsillapítókra gondolok) akár akna és emelő nélkül is, és még rugó összehúzó sem kell hozzá. Az első már bonyibb, utána a futóművet és állítani kell, de lagalábbis javasolt
Szerezzetek már nekem egy X20XEV automata komplett autót bontásra. Motor+váltó menjen, az a lényeg, de azért nem baj, ha más is hasznosítható. Ha caravan, az még jobb.
Ha gyújtás lesz, szólj. Arra alapozva már érdemes lenne egy nagyobb szabású talit rendezni, hogy amint rádobod gyufát téged is beleültessünk némi benzinnel nyakon öntve. ;)))
Ma végre meglett a kocsi gariban megcsinálták a szilent problémát. Tettek bele újat,ami a helyén is maradt.. a régit egy koppintásra kiütötték... DE! nem javult... Az tény hogy már nem kóvályog az úton és mivel belőtték a futóművet egyenesen megy minden... nincs külön kormányzott kerék.. Ám ez az elrántás maradt.. Ismét mondtam a szerelőnek ,de inkább oda adtam az összes szakinak és mindenki kipróbálta,és együtt csodálkoztak.. Végül rááltunk a rázópadra,hogy annak ellenére hogy mindenki aki megnyomkodta a kocsit azt mondta a lengéscsillapító jó,azért megnéztük. hmm... a jobb hátulja ami a szívatós,5% os a gátló.. a bal hátsó 15%.. Ez szerintük megmagyarázhatja hogy miért csattan ha hirtelen kátyúba kerül a kerék,plusz miért ugrik el.. hiszen ezekszerint csapkod meg libeg a hátsó kerék fel le,és ez már saját következtetés,de sztem az ABS em is ezért túl érzékeny,mert szinte minden picit is rázós úton egyből dolgozik!
Ez ugrik bele.. el ugrottam venni egy párat : Jövőhét szerdán beletesszük,és remélek.. Most ma én is átnéztem mindent minden felé szaggatuk a futóművet ,hibátlan,és új... Ez ha bele kerül akkor konkrétan fel lett újítva teljesen a hátulja! Ha ennek ellenére is elmászik a segge ,felgyúúúúúútom :@ :)
:))) Nekem az zavaró (bár már nem annyira), hogy sötétbe belevilágít a pofámba a gombok fényei... Jó lett volna ha úgy csinálják, hogy ha kikapcsolnám a lejátszót, akkor minden fénye is elaludna... Bár most termosztát problémám van, szóval ez tényleg huszadrangú :)
Komolyan mondom vicces már az egész :) Nem vagyok analfabéta, ne gondold, de ez a lejátszó nekem akkor is világít... Sőt! Ha nem rakom be a gyújtáskapcsolóba a kulcsot és csak felkapcsolom a világítást, akkor is világít a lejátdzónak a kezelőgombjai (kijelző nem). Ha hosszan nyomom akkor kikapcsol... Mindegy már, köszi szépen azért az ötleteket! :)
Akkor ne add fell mert ennyiért venni burzsujság:) duen.hu, racinbazar, itt nézz bontásra ítélt vasakat, biztos leszen amiben van ilyen alkatrész. És gondolom 5-10e ft-ért.
Hát pedig már végsőelkeseredésemben azt kell, hogy tegyem. Ajánlottak újan 40500 Ft-ért, de 60000 Ft-ért is. 2 bontót kérdeztem és nincs. Neten is keresgélek, de sehol.