Nekünk szerencsénk volt a mienkkel (lekopogom :) ) 155 ezer van az autóba (thp) és motorikus baja nem volt. Az előző tulajnál garanciaidő alatt volt lánc cserélve. Azt olvastam, hogy 2010 után sok alkatrészen módosítottak, láncfeszítő,rugók, ami nagyban csökkentette a meghibásodások számát. Így az új alkatrészekkel talán a te gondjaid is megoldódnak. Mit produkált az autó, ami miatt üa. szivattyút kellett cserélni?
Az enyém 90 Le-s. Ezzel a teljesítménnyel négy személlyel, csomagokkal vidáman húzott fölfelé az Alpokban 110-120 km/h-s tempóban. A probléma nem itt van, hanem a fordulattal. 2300-2400 f/p-nél többet nem szeret, ennél magasabb az gyilkolja a dizelt. Ezért jobb a hatfokozatú váltó. Egyébként az erőt a nyomaték adja, a sebességet a lóerő. (leegyszerűsítve). Az enyém csak 90LE-s, de harmadikban vidáman megy úgy, hogy a lábam nincs a gázpedálon. A 308-as SW 15 cm-el hosszabb, nyolc centivel szélesebb és egy centivel alacsonyabb mint a 307. A 308 az a 407 utúdja, nem a 307-é.
Nem annyira jellemző. Én most kaptam új szoftvert ez ráadásul mintha toleránsabb lenne a hibákkal szemben. Nem dob anti pollutiont azonnal ha egy szunyog elrepul a szélvédő előtt :)
De van egy sereg más probléma elég körbenézni a neten. (külföldi fórumok) Pl a turbósnál Cooper stb.
Franciáknál petíció is volt a tervezési hibás motorra, aminek végül nem tudom mi lett a vége. Talán gari időszakban néhányaknak cseréltek alkatrészeket.
Én épp most kínlódik egy benzines 1.6THP-vel. 120 ezer környékén vagyok.
Múlt évben turbó csere, most hajtáslánc és üzemanyag-szivattyú. Remélem megoldja az 1 éve zajló szívásokat és nem motorcsere lesz a vége.
Zabálja az olajat. 10.000-es szervizintervallum, de már 7 környékén tolnom kell neki az olajat.
80 ezerig szinte gondtalan volt. Egy álom :)
Azt az apróságot persze elfeledem, hogy szalonból kihozva új korában egyből turbó alkatrész csere volt (anyag hiba).
Előtte 307 2.0 benzines volt. A computer beázási problémákon kívül motorikusan tökéletes volt.
Esőben nem volt jó használni :) Centrál zárt nem csukta stb :)
Ezek a turbó csodák (év motorja.... ) nagyon jók addig amíg új az autó.
Használtan pedig nézd meg mert volt 3-4 év amikor új generáció jött és javítottak néhány dolgon.
De röhejesnek tartom, hogy egy 120 ezres autóba szinte kötelezően előírt lánc csere van.
Volt nemrég egy jó kis cikk totalcar 10 motor amit ne címmel. A fenti THP prince motor is benne volt sajnos.
406-nak 140e-ig a folyadék kristályos kijelzője múlt ki, 407-nek 200e-ig szintén nem volt. Nekem Peuget-okkal megbízhatóság terén sokkal jobb a tapasztalatom eddig mint VW-el vagy Audi-val. A VW vadonat új volt, az Audi nem.
Van a benzinesből is közvetlen befecskendezős, de ha jól tudom a szívó 1.4 és 1.6 nem közvetlen befecskendezős. Így ezért gondolom a szívó benzineseket számomra jobbnak, de már a diesellel is kezdek megbarátkozni.
Szívesen... :9 A fap kiiktatása nemhogy hibát nem jelez, hanem azóta nincsenek hibáim! Nem kell figyelned a tankolásnál, hogy lehetőleg üres tanknál tankolj a fap folyadék miatt (minél tovább tartson a meglévő mennyiséged), nem kell figyelned a fap szűrő regenerációjára, kisebb fogyi lett... A befecsiket Jena307 diagolta, a 307-es fórumon megtalálod, ha kell. Márkaszervízben sem tudnak többet mondani, sőt... Ő legalább tényleg képben van hdi témában.
Köszönöm szépen a válaszodat! A fap kiiktatása nem jelez semmi hibát? Peugeot szervizben nézték a befecskendezőket? Az igazság az, hogy a befecskendezőktől félek a legjobban, ezért lennék inkább a benzin mellett.
A fap-ot egyszer úgyis ki kell irtani, az nem fontos hogy legyen, nekem 140.000-t bírt ki. 9hy motorkód a jó, abban nincs fap. 9hz-ban van.a turbóval, kettőstömegűvel ha jól használod nincs gond. Enyémbe 145.000 van, befecsik gyakorlatilag még gyári állapotúak a diag szerint.