Sziasztok.Van egy THALIA 1.4 8 szelepes 2001. évj. kocsim. Máma olyat csinált, hogy mikor megálltam vele akkor szabályosan felpörgött a motor.Leállítottam és újra indítottam továbbra is csinálta.Majd a sokadik próbálkozás után már helyre is állt volna, de viszont utána meg nem volt alapjárat, leállt a motor.Valaki tudna segíteni??
Látatlanban elég nehéz mit mondani. Elképzelehő, hogy kerékcsapágy lesz a hibás. Fel kellene emelni és átnézni a futóművet. A remegés meg lehet valamelyik motortartó bak hibája miatt jön be jobban. Egy sima bowden megy a folytószelepre, sok minden ott nem tud tönkremenni.
Sziasztok. 2004 Renault Tháliám van benzines 1.4. és olyan problémám van vele hogy ha jobbra kanyarodok(csak jobbra kanyarodásnál) akkor ilyen szakaszos búgó hang jön a felfüggesztés felől amit a kormányon is lehet érezni.Szerintetek mi lehet az? A másik igen zavaró dolog az hogy ha felmelegszik a motor a gázpedálom finom elkezd rezegni ami nagyon zavaró lesz vezetés közben. Esetleg tudnátok segíteni :) Előre is köszönöm a választ. Üdv. Pacomx
Köszönöm. Közben alvázszám alapján utánakérdeztem, és ott is a 65-öst adta ki a rendszer. Úgy látszik ez megint egy olyan terület amit nehéz megfejteni mi alapján melyik kerül bele.
Sziasztok! 1 hónapja vettünk egy Megane I. kombi 1,9 dci-t. Tegnap cserélni akartam az alsó támasztó gömbfejeket, mert lötyögnek. Ugyanaz a thalia és a megane lengőkar gömbfeje. A stift kijött, a két csavar oldódott a trapézon, de a gömbfej csapja nem jött ki, akárhogy próbáltam. Csináltam hozzá villás célszerszámot is. Valaki le tudná írni, hogy kifejezetten erre a műveletre gyártott célszerszám nélkül hogy lehet kiszedni? Előre is köszönet minden segítségnek.
Nem tudja valaki fejből, hogy az abs nélkül Thalianak mekkora az első kerékcsapágya? 75 vagy a 65mm-es? Alkatrész katalógus a 65-öst hozza, de kicsit elbizonytalanodtam. Ha nincs meg valakinek kapásból nem nagy baj, mert akkor lemérem holnap. Azért előre is köszi, ha valakinek le van írva és tudja.
Én szoktam cserélni mindent. Mivel az új szíj sokkal jobban terheti a csapágyakat a vezérlésben mint egy már megnyúlt és valamennyit futott szíj (vízpumpa, feszítő/vezetőgörgő), esélyes lehet hogy valamelyik nem bírja ki a megnövekedett terhelést, és akkor lehet előről kezdeni az egészet. Még ha keveset futott is, és szemre tökéletesnek tűnik. Igaz drágább mint csak szíjat cserélni, de ha előről kell kezdeni az a legdrágább.
Minőségtől függő. Az eredeti kibirt 70 ezret,utánna debica csak negyvenet. De télen téli használat mellett. Nem normális jelenség,esetleg nem valami legolcsóbb gumi? Csak szíjat cseréltünk hasonló esetben,majd következő csereperiódusnál mindent,még vízpumpát is. Nekem bejött. Kilenc éves korára lett benne 100 000 km.
Amennyiben 5 év alatt ment 30000 km-t, akkor nem biztos, hogy túl sokat szopatta magát télen ... ... meg különben is, van aki szeret szopni, had legyen már ez az ő dolga, "valami demokrácia-szerűség" van, különben sem azt kérdezte mennyibe kerül egy HASZNÁLT téli gumi garnitúra ...
most figyeltem meg, hogy a két toronycsapágy síkja kicsit aszimmetrikus. nektek is ilyen? mintha nem teljesen egyformán lenne kialakítva a két rugótorony.
1, kérdésem: Aki nem szokott téli/nyári gumit használni csak nyárit annak mennyit bír ki egy gumi?
Nekem az a gondom, hogy nagyon hamar elöregednek/kirepedeznek a minták tövében. km-er alig van bennük de teljesen tropára mennek. kb 1-2 év alatt. Ez normális? Illetve lehet attól, hogy télen is ez van rajta és esetleg a hideg/hó/jég/só kikezdi?
2, kérdésem: Lejár/járt az 5 év az előző vezérlés csere óta. kb 30 000km lett menve a kocsival. Kell/ajánlott a vezérlés csere megint? Illetve mennyibe kerül ez most kb?
Az fajin lehet Luke! dCi-n milyen turbó szabályzó van? én még nem is láttam, ennyire el van dugva? gyanítom kicsit sokat tölt az enyém alapjárat felett picivel le kéne csekkolnom legalább a vákum csövet, de inkább az elektronyos részét is (törés kidörzsolődés stb) köszi előre is
A hétvégén lecseréltem a téli gumikat a nyárira. Azóta úgy érzem, hogy álló helyzetben illetve, amikor épp csak elindulok, nagyon nehezen tudom tekerni a kormányt. (A gumik 2,2 barra vannak fújva.) Van valakinek valami ötlete, mitől lehet ez? Én úgy tudom az autómon nincs szervo. (2003-as 1.4 8V Authentique)