nekem is volt minimum jelzésem, fel kell tölteni, aztán Jena307 tudatja vele, mert magától nem múlik el a minimum jelzés, legalábbis nekem nem változott
Üdv, azok patentok, fogóval ki tudod húzni őket, ki vannak lazulva a házukban. Cserélheted a patentházat vagy újra, vagy az egészet megcsinálod csavarosra.
307 sw 1.6 16v (XT Premium) 80KW/109LE 2003.06 havi. Motorkód: NFU Alvázkód: 3H az autóm, a kuplung benyomásakor némelyest akadozik; bowdenes vagy hidraulikus? Érzetileg bowdenesnek tűnik, mert van egy Vectra B1-em több, mint 11 éve
és annak vaj puhán műkszik mióta megvettem és soha nem volt vele gondom még. :)
Olvastam, hogy ezeknél a típusoknál, ha bowdenes , akkor ez betegségük és van benne "automata után-állító szerkezet".
Szeretném, ha megerősítenétek ebben és, hogy mit tegyek/vegyek (márkája is)vele/bele?
A zöld és piros szervóolaj között az a különbség, hogy a piros csak magában használható. És így csak a teljes lefejtéskor lehet használni. A zöldet pedig oda boríthatod bármilyen, már a rendszerben lévő olajhoz.
Második infó:
Zöld szervóolaj
Piros: autómata váltóba való olaj, melyett szervókba is szoktak önteni.
én is azért gondoltam rá hogy 1úttal legyen az is kicserélve mert lehet, hogy fél év múlva lenne cserés csak akkor megint mindent szétszedni. egy csomó + költség!
multkor nézte a szerelőm és ő mondta, hogy lassan esedékes lesz a csere. Ki van repedve. Most lesz kuplung csere rajta és úgygondolom, hogy lehet,hogy egyszerűbb most mert ő is mondta, hogy féltengely bontás meg minden.
Szia gondolom olyan lehet mint a 9hy nál - gyárit vegyél csak bele mert a többi túl lágy és jegyezd meg hogy áll benne mert fontos , nem egyszerű kicserélni vagy helyszínen próbálod meg ,vagy féltengelyt ki kell venned abban van a hosszú féltengely megvezető csapágya is . nem egyszerű maradjunk annyiban én a helyén cseréltem ki (de semmit sem változott ) miért is kell cserélned ?
Hasonló gond lépet fel nálam is, (307-es 1,6) hogy néha nem indul, majd magától megoldódik minden és indul. Kérlek írd le nálad mi volt a gond, hogyan sikerült megoldani a problémát.
Hasonló gond lépet fel nálam is, (307-es 1,6) hogy néha nem indul, majd magától megoldódik minden és indul. Kérlek írd meg nálad mi volt a gond, hogyan sikerült megoldani a problémát.
Segítségeteket kérném a következő probléma megoldásában. 307 SW 2.0 HDI (2002.11.) Nemrég kidobta a FAP folyadék minimum jelzést az autó.
A folyadék tartály fehér csatlakozója és kód alapján a DPX 42-es jelzésű folyadék a hozzávaló. Utána olvasva csak ezzel a fajtával tölthető újra, de neten nem igazán találom ezt jelzésűt. Használni pedig úgy tudom nem igazán javasolt az autót. Nem tudom mennyire károsítja így a részecskeszűrőt!
Nekem is manuális klímám van mint Vecserom kollégának :) és igen nálam is szétégett a vezeték. Gondolom ez tervezési hiba, hogy szétég a csatlakozónál. Több Francia fórumot végignézve tesóm jóvoltából áthidaltuk a problémát, levágta a csatlakozót, majd direktbe beforrasztotta az ellenállásba a vezetékeket. Azóta semmi baja. Azért választottuk ezt, mert a kábelköteg elég drága. :D
Ma szétszedtem megnézegettem a vezetékek épek, széthúztam majd összedugtam és azóta is megy. Tehát a probléma valóban ott lesz csak még nem jelentkezett teljesen. Érdekes a dolog, hiszen egy fél éve mikor szétégett az egyik vezeték kicseréltem a kábelt és a csatlakozót.