Szia kisvadon! Nagyon köszönöm. Bár én most tőled tudtam meg, hogy reggel szerepeletem, feltételezem, hogy tegnapi anyagot ismételtek. Ez a jobbik eset, a rosszabbik az volt mikor az egyik rádió csinált velem egy hosszú 1/4 órás riporot, csak elfelejtették megmondani, hogy élőben megy, én meg voltam róla győzödve, hogy utólag szerkesztett anyag lesz, igen ciki volt. :) Üdvözlettel: birobandi
és mire jutottaok? Nekem nem egészen igy kellene mint a videon, hanem a z indexel eggyútt a lednek is villogni kellene majd tovább folyamatosan kellene égni? Be linkeled nekem a tempo rögzítönek a cikk számát?
A projekt a következő: Elöl adva van egy borostyán színű ledsor., úgy kellene megoldani, hogy alapjáraton a helyzetjelző bekapcsolása után égjen,de az idex működése közben villogjon majd újra folyamatosan égjen ha index kikapcsolva? Megoldja valaki nekem? Kérlek csak finoman érthetően mert még nincs doktorátusom a témában. Kösz
Irányjelző izzóhibát jelent a kijelzés. De mivel nem indexeléskor jelzi, hanem fékezéskor, valószínűleg kontaktos a testelés az egyik hátsó lámpádban. Szedd ki a lámpa belsejét, húzd le a csatlakozót, és tisztítsd meg kontakt spray-vel, wd40-el, kapirgálással az érintkezőket. Be szokott válni.
Én biztos, ami biztos, az összes izzót is meg szoktam mozgatni, ne legyen ott se érintkezési hiba.
Kár érte... Nagyon szép a belseje... kívülről már kevésbé... Moó! mennyi mindent lehetne belőle bugázni, mi? :) nagy navi, elektro ülés und so weiter...
Annyit tennék még hozzá a témához, hogy ez egy eléggé eltérő megoldás a hagyományos rendszerekhez képest. Azt gondolom, hogy amennyiben megfelelő az alkatrész minősége (ld. javitott kiadás ), akkor egy elég komfortos szolgáltaatást nyújt az egész kilimatizáló rendszer. Üdvözlettel: birobandi
Most van benne 136ezer, egyszer csak elment az ereje, majd rögtön el is kezdtem lassítani vele, majd alig hogy megálltam, már kivillant az oljanyomás jelző is:(. Bár utána pár másodperccel már le is állítottam, majd pedig elhúztuk a szerelőhöz.
Félek én is a bontottól, felújítósra pedig nehezen akadok és meg is vagyok lőve most autó nélkül:(, de valami megoldást próbálok azért kreálni...
A Racing bazárt néztem én is, mondjuk utóbbit még nem láttam, köszi: unomma:)
Felkeresem Jena-t is, most minden megoldás érdekel, mert valahol munka eszközöm a "kislány":), így mondhatni életbevágóan fontos..
Köszi mindenkinek, remélem legközelebb már jobb hírekkel szolgálhatok:)..
Új tag vagyok, sok jót megtudtam a 407-esemről olvasgatva a tapasztalatokat:).
Viszont most elért az áradat, tönkrement a turbóm. 1.6 HDI motoros, 109 LE és szinte nem találok hozzá. Bontottan szeretném, mert az újra most - főleg így karácsony előtt - nem telik.
Tudna valaki segíteni benne, hol találhatnék megbízható bontott alkatrészest?
Bács-Kiskun megyei vagyok, így a környező megyékből keresgélek.
Janika ! Egy hónapja feltettél egy kérdést, amiben felajánlottam a segitségemet, telefonszámot is megadva!! Nem reklamálok, csak segiteni szerettem, volna mert az emlitett problémát én a szerviz-ár töredékéért megoldottam magamnak. Persze segitséget nem kötelező elfogadni, csak egyszerüen nem értem. Ennyire azért nem drága a telefon. De te tudod..:-)
Ha meg lesz a hiba oka, feltétlen számítok a tájékoztatásodra:) Nálam is így kezdődött, majd egy hete nem megy a bal oldal. Egy fórumtársunk ajánlotta, hogy megnézi, csakhát Zalaegerszeg-Budapest nem egyszerű.
Szia Tamás! Jó esélyed van a terelő zsalú cserére és feltétlen jó, hogy gariban meg tudod csináltatni, mert elég nagy meló. Sikeres gyógyulást kívánok a gépnek :) birobandi
Szia zumi1974! A fűtőventilátornak csendben kell működnie. A levegő áramlási hangon kívűl más hangot nem adhat, tehát érdemes megnézetni. Üdvözlettel: birobandi
Szia gaboj69! Az első történet valószinűleg valami kontakt hiba, nem szokott ilyet csinálni. A második story, valószinűleg a hőmérő érzékelő megadta magát. Üdvözlet: birobandi
Egy kis problémával fordulnék hozzátok! Sajnos még nem igazán ismerem az autót! Pár hete van nálam! Ma azt a furcsaságot csinálta, hogy elkezdett villogni a középkonzol kijelzője! Nincs benne rendszeresség, de csinálja folyamatosan! Igazából nem tudom milyen elven működik, de ha jobban megnézem minden működik szóval ugyanúgy mutat mindent, csak mintha a háttér világítás menne el 1-2mp-re aztán ismét visszavillan! Azóta többször is mentem vele és nem szünt meg! Találkozott már valaki hasonlóval?
Másik gondom a víz hőmérője! Ez igazából nem nagyon akar nekem működni! Meg sem mozdul! Mit érdemes megnéznem? Esetleg lehet, hogy levegős a rendszerem? hol lehet légteleníteni?
Az egri kereskedés, ahol anno beszámítattam az autót sajnos végelszámolás alá került, így egyelőre nem jött össze a családi autó projekt. Kb. 700.000 Ft-om (foglaló) bánja a dolgot és mellette még járhatok a rendőrségre és a valószínűleg nemsokára bíróságra is Magyarország 2011
Amennyiben valakit érdekel, ne fogja vissza magát Szinte már üveggyöngyé árulom :-(
Igazad volt..:( kapom is a hibaüziket sorba...Directions indicator faulty no bulb blown Left hand brake light bulb faulty... Írtam is zolforgnak mikor van ideje, mert kicsit felspanoltam magam hajnalba...:S
Szia kovgyu! Nem lett belőle sorozat jármű, maradt tanulmány autó. Másfél évvel ezelött jártam Sochaux-ban a Peugeot múzeumban, sajnos még ott sem lehetett megtalálni.
Szia mex77! Kapni, mindkét fajtát, én simát kaptam akkor, azzal is meg lehet szépen csinálni, nyilván a simából vékonyabb (5 mm) tökéletesen megfelel. Üdvözlet: birobandi
Akkor beesett a foncsor alá, a magasságállításodat remélem nem fogja zavarni, innen már csak a fényszóró kiszedésével tudnád kiszedni. Hát canbusosat kell beletenni és akkor nincsen gond.
és bocsánat engem is érdekelne, hogy hol lehet ilyen U alakú krómcsíkot venni:) és hogy van e valami praktikája felrakásnál, mert már figyeltem, hogy itt mindenki ügyesen megcsinálta magának:)
Hát az a helyzet h birizgálás közepette beesett egy olyan lyukba amit eddig nem is láttam:D ugyhogy most kivulről nem látszik, de a lámpatestben van:S rem ott nem fog sok vizet zavarni... amugy nem can busos azért akartam pont kivenni mert vettem sima helyzetjelző égőt, mert már menetközben is kiírta hogy sidelight blubs fault.... ráadásul az még a problémám hogy balra indexnél is folyton irogatta ugyanezt a hibát meg néha még gyorsabban is villogott a bal oldali indexem... de azt is leellenőriztem hogy hátha az index szívózik, mert ha gyorsabban is villogott égett az összes szóval tanácstalan vagyok...:(
Nekem 4ledes canbusos helyzetjelző esett be, ugyanígy voltam, bár nekem befelé nem szorult meg, csak kifelé :)
10 perc agyalás után, mert baromira nem akartam levenni a lökhárítót, kivenni a lámpát hogy aztán összevissza rázhassam a lámpát amíg kijön ez a kis szar, fogtam a garázsban a régi autóm antennáját, kb 1 méter hosszú hajlékony de merev cucc, a végére körbe 2oldalas ragasztót ragasztottam, amivel a rendszámomat is ragasztottam a lökhárítóra, benyúltam, beleragadt a led, és szépen kihúztam vele. Ezt javaslom neked is. A legjobb a patex kétoldalas (valami 40kg/métert tud megtartani), de erre a megoldásra a tescoban is lehet venni montázs ragasztót amivel tükröt lehet felragasztani fürdőszobába fehér meg ilyen méregzöld színben láttam ott. Szóval ezt javaslom neked is.
Nagy segítséget szeretnék kérni.... mint a képen látjátok a led helyzetjelzom mikor ki akartam cserélni becsuszott mert már bemenni is alig ment kijönni meg nem akart lecsuszott a kezemről és bele esett a lámpába a képen látahtó módon most mi a teendő?!
Jó hír!!!! Sikerült kiszedni a terelő lapátot anélkül hogy ki kellett volna szedni a műszerfalat, ÉÉÉÉS úgy lett megcsinálva hogy soha többet nem kell bajlódni vele ha eltörne!
Kicsit brutálisan fog hagozni, de szervíznyilást csináltam a fűtés box oldalára :)
Na mostmár értem, ma fogok mókázni az enyémmel, megnézem hogy van-e valami hasonló beállítás a ppsbe, ha van akkor kedden megyek Tankcsapda koncertre, úgyhogy előtte megnézhetjük, vagy szerda reggel/napközben ráérek.
Hello zumi1974! Preston mellet lakok, tehát nem sok ha nem te csinálod itt az tűrhetőnek mondható de ha javasolhatom TE vedd meg az anyagot mert szerintem a műhely tuti a legolcsóbbat tenné fel.
Szia Viktor! Én azt hiszem értem a kérdést, de csak tapogatozom, mint vak a ...., talán a PP-vel a menűben valahol állítható. Ne verj meg, ha tévedek :) Üdvözlet: birobandi
Részt veszek egy facebookos nyereményjátékban, ami vasárnap 23:59ig tart. Meglepetés számomra, hogy úgy alakult, hogy 2 hete átvettem a vezetést, és azóta szépen tartom magam az 1. helyen. A különbség a javamra 60-70 között volt végig. Most viszont 24 a különbség köztünk, ezért szeretném kérni a támogatásotokat.
oldalra kell lépni, likeolni a Hella hungáriát, utánna pedig szavazás gomb. Ha ez megvan, akkor felül szavazat szerint kell rendezni, és Gabor Molnar egy fekete Peugeot 407es. Szavazás, megosztás. Ma és holnap nagyon sokat jelentene nekem ez a pár szavazat. (Az helyezésen kívül 50ezer forintot is!) Ezért szeretném kérni a támogatásotokat, ami nem kerül 1 forintba sem, és kb 1 perc. Köszönöm szépen.
A 2. helyezett egyébként egy Opel Kadett, aki folyamatosan kritizálta az autómat, és a szavazótáboromat, már csak ezért is szeretném megmutatni neki.
Pontosan így van, ahogyan Zolysys topiktársunk írja. A gond az, hogy legtöbbször mire a fékbetét leamortizálódik, a tárcsa is eléri vagy megközeliti a gyári engedélyezett minimális vastagságot. Ezért érdemes csínján bánni vele. (A hátsó az tömör tárcsa, az jobban bírja a kiképzést) Mível egy új tárcsa nem egy horribilis összeg, talán érdemesebb cserélni. (Fékről van szó!) Üdvözlet: birobandi
Szia zumi1974! Az első tárcsák felszabályoztatásával óvatosságra intelek. Sajnos a gyár eléggé vékonyra méretezi, 2 mm. kopást engedélyez mindössze. A kopásjelzővel nem szokott gond lenni, tudomásom szerint. Üdvzlettel: birobandi
egy tanacsra lenne szuksegem megpedig, a fekbetetek es fektarcsa cserejevel kapcsolatba. mar egy hete hogy kiirja a verda hogy elvannak hasznalodva a fekbetetek. megneztem es eleg gaz mar az elso ketto tarcsaval egyutt.
a kerdesem az lenne hogyha elviszem muhelybe akkor szolnom kell hogy nekem vannak kopaserzekeloim vagy eszre vogjak venni? persze nem csak arra hagyatkozok amugy is ellenorzom csak, az is jo erzes hogy ez mukodik a verdamon.
Gondom van a fűtéssel nekem is. Két zónás a rendszer az autóban és bal oldalon nem tolja a meleget. A jobb oldalon elöl-hátul rendesen működik. Véleményetek?
Hát nem lesz egy gyalog galopp :) na majd két ünnep közt belevágok lesz rá 1 hetem hogy megcsináljam :) köszönöm szépen a segítséget, ha alkatrész kell értesíts.
Szia! Örülök, ha nem érzel semmi különbséget. A menetstabilizátor és kipörgésgátló működéséhez szükséges hogy mindig az aktuális kerékméret legyen feltanítva, különben nem megy rendesen.
Tudom, mert nekem volt már 16-17-18-as kerék is az autómon, sőt egy téli szezont annó úgy nyomtam le, hogy 17esre volt állítva az esp-m, és sokkal könnyebben kipörgöt, legjobb tudásom szerint a kerékátmérőből is számolgat az esp, ezért fontos az aktuális méret beállítása.
Nekem mostmár télen/nyáron azonos kerékátmérőjű kerék van (pont váltóméret), de mindig átállítom ha csere van mostmár.
Szia dieselboyrlz! A gyári konfiguráció szerit, ahhoz bekapcsold a ködfényt, minimum a helyzetjelző (alap) világításnak be kell lennie kapcsolva. Tehát automataán is: 1, alap világítás
és még egy olyan kérdés ha automatán van a lámpám világosba nem engedi felkapcsolni a ködlámpát?:D mert jottem haza nem engedte hogy felkapcsoljam beértem a garázsba felkapcsoldott a muszerfal világitás és ott meg már mukodott is...
Király, szerintem ezzel majd meg kereslek de most a menű leforditásán dolgozom éppen snem akarok addig másba belefogni amig nagyrészt el nem készülők vele. Ha bár ez a két dolog gondolom nincs összefügésbe egymással.
Ez még nem a végleges verzió, csak egy erősen demó, még sok hiba van benne, de dolgozo az ügyön!
Megnéztem az oldalad és találtam egy számomra érdekes dolgot, ha ezt egy kicsit jobban kifejtenéd nekem mit is értesz ez alatt "Vizuális tolatóradar aktiválása (RT3)."
én azt szeretném kérdezni tőled,hogy az én autómon(1.6hdi) 205/50-17-es kerék van. ilyenkor mi van? mert ugye a gyári az nekem is a 205/60-16-os volt ! végül is jól fut vele az autó,nem vettem észre semmi furcsát. az igaz,hogy lejjebb került a kasztni a földhöz kicsit sportosabb. de írtad,hogy köze van a menetstabilizátorhoz. ez méret milyen változást idézhet elő ?
igen, ezek szerint nem te voltál az a hang, aki szerint ez hülyeség... Túl polkorrekt voltam az előző posztommal, úgy vettem észre, ez kell is a fórumon.
Szia abw1101! Én nem értem, miért ne lenne jó 1500 f/p menni? Ezek a motorok 1200 f/p-től terhelhetők és 4000 f/p ig károsodás nélkűl kihuzathatók. Ha valaki azt kérdezi melyik az ideális tartomány, akkor az én szerény ismereteim alapján: 1500 és 3000 között van. Üdvözlet: birobandi
mindig csak kérdezgetek, most meg is osztok. Nálam is jelentkezett a rángatás 1500-1700-as fordulaton. Nekem automata váltóm van, és 2200nál vált, pont kb 1500-ra (csak volt, aki írta, hogy nem jó a kocsinak 1500-on menni...). Szóval nálam a megoldás a gyári gázolajszűrő csere volt. Azóta semmi baj, úgy megy, mint a kisangyal. Más kérdés, hogy a szűrőm úgy nézett ki, mint egy olajszűrő... Nekem ennyi megoldotta, remélem hasznára válik másnak is.
ESP-ben és BSI-ben is lehet állítani a kerékméretet a gyári méretek közül, ezeket ajánlott betartani, főleg ha mondjuk neked 17es a gyári méreted és 4cmrel kissebb kerék van az autón.
Ha akarod rádughatjuk majd gépet, meg vihetek neked kupakokat mert kedden megyek Tankcsapda koncertre :)
Moo! Erről az Esp állitásról írnál bővebben? Hol? Hogyan? Mit? Nekem is át kellene ezek szerint állítani? Szervizben nem mondtak semmi eféle procedúrát mikor feltették az 55 gumikat. :-( V.
Na szuper, akkor biztos fogunk talizni, mert én Sátoraljaújhely.
Szőnyeget kompletten tudsz csak venni, mivel tél és latyak várható a közeljövőben :) javaslom nézd meg a reggeli hozzászólásomat :)
Jól tudod a cdtár a jobboldali takaróburkolat alatt van. Ha nincs akkor bontottan 15-20ezer forint körül mozog. Bekell kábelezni a magnótól a cdtárig, felprogramozni és kész. Kb 2 hónapja építettem be magamnak, segítek szívesen.
A kerékméretet nem véletlenül írtam hogy maradj a 17nél.
Csak nem akartam bővebben belefolyni, de nagyvonalakban leírom miért:
Átmérő különbség -2.4% azaz 16mm. Legjobb tudásom szerint motor/felszereltség függő volt, hogy a kicsi vagy a nagy kerekeket kapta az autó.
A kicsi kerék 205/60 R16 a nagy pedig 215/55 R17 illetve ennek a pontos váltómérete a 235/45 R18
Az ESP-ben át lehet, és kell állítani a kerékméretet, a menetstabilizátor működése, és a kmóra pontossága miatt.
Tudom mert én anno réges régen a kicsi kerékméretről indultam és jutottam el egészen 18"ig.
Pro:
-megmarad a gyári méreted nem kell átprogramozni az ESP-t.
-megmarad a hasmagasságod ahol sokszor számít az a majdnem 1 centi
-nem kell feltétlenül venned felnit is
Kontra:
-olcsóbb a gumi, mert gyakoribb méret
-más toronycsapágy kell a kissebb kerékhez hogy normálisan álljon a futóműved
És akkor egy kis bemutatkozás! Miskolc mellett lakom, az autó mint már írtam is 2.0HDI Sportline (Ez pontosan nem tudom mit takar)!81000 km-t mutat a számláló (ez nem tudom mennyire lehet valós, bár az autó belseje nagyon kultúrált)
Fekete bőr belső, elektromos tolótető, igazából nem tudom mi számít extrának, és mi alapfelszereltségnek, ha a 306hoz viszonyítom, minden extra benne! A kereskedő szerint egyedül a beépített navigáció nincs benne és az automata váltó (ez nem is hiányzik).
Pár kérdést még nem tettem fel! Bár az egyikre meg is találtam a választ (Nekem is hiányzik az ablakmosó tartály kupakja)
Na de... hiányzik még a vezető oldali szőnyegem, ezt az egyet tudom pótolni?
Valamint, ha jól tudom a cd tár a csomagtartó jobb oldali rekeszében van, ha persze van! Nálam ezen a helyen nincsen sajnos, ezt utólag tudom pótolni? vajon kábelnek kell lenni valahol?
Egyenlőre azt hiszem ennyi, bár előre elnézést kérek, valószínűleg sok-sok "hülye" kérdést felfogok még tenni!
Köszönöm a kerekekhez is a választ! Most egyenlőre, valószínűleg valami jobb állapotú használt gumi lesz!
Ha esetleg egy 205/60 r16 osat szereznék, az nagy eltérés lenne a 17-hez képest? az az igazság, picit félek a 17-től, elég rosszak errefelé az utak!
Szia gaboj69! Semmiképpen nem ajánlom a 15' kereket. Abból biztosan sok gond lenne. A többiben ls egyetértek Moó barátunkkal. Sok örömet kívánok az új autóhoz! Üdvözlet: birobnadi
Szia! Üdv a körünkben, a fórumozók nagy %-ának van ilyen motorral szerelt autója, sokunk átélt már mindent vele, biztosan tudunk majd segíteni.
Mesélj az autóról mit tud, mennyi km, mennyiért, merre laktok. Kép?
Amit így általánosságban tudok javasolni:
10 max 15ezrenként olaj és összes szűrő csere.
Gyári olaj lehetőleg Total Ineo ECS, vagy Quartz9000
Mint minden turbós autót ameddig hideg nem űzni, ha csapatás van akkor nem rögtön leállítani alapjáraton járatni 1 percig
A részecskeszűrő miatt ha tudod mindig tankold tele az autót, és tankonként legalább legyen 1 félórás csapatás hogy tudjon regenerálni a szűrő
Nagyjából ennyi jutott hirtelen eszembe, a többiek kiegészítenek majd.
Kerék:
Ha új akkor javaslom az automax.hu-t általában itt vannak a legjobb árak.
Kerékméret, ha 17es nyárid van, akkor a kmóra csalás miatt javaslom a 17es nyárit is, ennek vannak fizikai/ESP-vel kapcsolatos okai, persze orvosolható ha van a közelben diagnosztika, de macerásabb.
A 15ös szerintem nem megy rá a fék miatt, bár biztosan baromi komfortos lenne :)
Ha használtban is gondolkodsz, akkor javasolnék neked egy hírdetést, tegnap találtam 17es acélfelni+4 jó téligumi 100 volt azthiszem.
Tudnátok tanácsot adni, hogyan tudom kicserélni a xenon izzómat. Leszedtem a trafót, de meg sem mozdul. Van spec. eszköz hozzá vagy van valami technikája? Nem szívesen vinném szervízbe.
Köszi a választ, remélem sikerül megcsinálni, egy teljesen új fajta flexibilis NEON csövet akarok berakni, ami 360 fokban világít az elejétöl a végéig ugyan ojan erővel.
Szerintem ha sikerül úttörő megoldás és divatteremtő lesz.
Na tegnap elhoztam a féknyergeket a szinterezőstől, ma reggel felinstalláltam a gépre. Elég fasza lett, de baromi sokat szívtam a dugattyúk visszarakásával, meg lecseréltem a fékolajat dot 5.1re stb.
Picit viszont ráz. Szerintem abba fogja hagyni, mert egyre kevésbé csinálja, megdrótkeféztem a tárcsát, meg a betéteket is.
Jaj ne haragudj, természetesen semmi szándékosság nincsen benne, csak baromi sok projectben vagyok benne, mostanában látod, nemis nagyon fórumozok.
A menetfényem, közvetlen tápos, bevan relézve, és a helyzetjelzőre kapcsol be, a tompított jelére pedig lecsökkeni kb 20%ára a fényerőt. A magyar köhém rendeletnek megfelelően van így bekötve, mert gyárilag úgy kell kötni ezeket, hogy gyújtás 12, tompított fényére pedig vagy elhalványol, vagy kikapcsol.
Maga a relének a jel , simán a bal lámpa kábelkorbácsáról van leszedve a csatlakozó előtt. Lehúzod a csatit és simán mérheted próbalámpával. Hova szeretnél beépíteni és milyet?
Nem tudom, hogy ugyanazzal a problemaval kuzdesz-e mint en, de nekem is valami hasonlo jelenseg van..jobb elorol hallom, es nagyobb katyuknal, bukkanoknal jon elo a hang.Mintha valami razkodna..nem sima koppanas hallatszik, hanem mintha pattogna..elmagyarazni se tudom rendesen.Most voltam razopadon, semmit se talaltak. En is valami motortarto bakra tudok mar csak gondolni!
Ha esetleg sikerül megtalalni a zörej okat, tudasd velem is legyszi!Hatha ugyanaz a problemank.
Szeretném a véleményeteket kérni, hogy mi okozhatja, hogy rázós úton haladva a kesztyútartó felöl kopogó zörej hallható. Olyasmi, mintha valami a kesztyűtartóban zörögne.
Kiürítettem, de utána is hallható. Hibaüzenet semmi, az autó tökéletesen működik, csak zavar ez a kopogó hang a kátyúknál. Arra gondoltam, hogy talán a jobb oldali ablaktőrlő nincs megfelelően rögzítve.
Várom a tippjeiteket, mert eddig is mindig igen hasznos és használható tanácsot kaptam!
Elküldtem már egy féltengely javítóhoz aki ígérte,hogy mindent meg tud javítani,de sajnos nem így történt,persze a postaköltségek engem terheltek,Sajnos már nem igazán bízok bennük,de fölég nem a minőségben.Azért köszi!
Köszönöm,hogy szóltál,de megvan a beépítendő darab még megmaradt az előző kocsiból azt kellene beépíteni. Persze a gyári cucc szebben mutatna benne:):), de a mocskos anyagiak tudod:)(megy a cirkusz a végtörlesztéssel)
Citroen C5 2006 200 HDI féltengely ügyben,állítólag a Peugeot 407 2000 HDI 136LE lehet,hogy jó.Nekem az is elég volna,ha a váltó felőli csukló része megegyezne.
Nekem tavaly őszel volt ugyan ilyen problémám azt mondták elvan szakadva a fűtőszál,közben nekiálltam nézegetni és csak egy szál vezeték volt elszakadva az ülés alatt,gondolom a mozgatás és a hideg miatt eltört.Összekötöttem azóta is tökéletes.
Meg van szakadva valószínűleg a fűtőpárna az ülésedben. Új ülőlap kell bele, vagy bontott.
Az új 390ezer forint :)
Amúgy nekem is megvan most szakadva, ezért tudom.
Javítani nem lehet, mert csakúgy mint a plüss, a félbőr, és a gumimatrac mintás bőrnél ragasztva van a szivacsra a huzat, így csak letépni lehet róla :(
PPS-el nem lehet diagnosztikázni, mert a fűtésrész nem igényel távkódolást.
Sziasztok
ülésfütés tovàbbra is:
ilyen hogy relé illetve kapcsolo hiba nem lehet?
Tovàbbà planetba nem lehet ilyet kikapcsoln?
Gondolok arra le lett tiltva az öv csipogàs és akkor esetleg az is..
Bele tudna nézni akinek van planetja. Köszönöm.
Akinek van fütése minden ok vele?
307es eknél sok pàr évesen ko.
http://www.tme.eu/dok/00_caraudio/cts_peugeot_pg007_8.pdf elsődlegesen belepillantanál a hivatkozásba? Lehet hogy ez a megoldás a fejegységhez? Persze nem nagyon értem az egészet,hogyan lehet ezt a cuccost az új fejegységhez kapcsolni stb..... Megnéznéd?Ja holnap hívlak napközben ha neked jó
Nekem az lenne a kérdésem, félre értettél utolag beszerelt menetfény city light ledsor vezetékét hova lehet bekötni beforrasztani, hol a legalkalmasabb? :)
Valakinek vették már le a részecskeszűrőjét? A "youtube"-n fent van 1.6 HDI-nek annyi lenne az egész?Levétel-tisztítás-visszarakás,semmi újratanítás stb....Köszi.
Kicsit zaklatnálak kérdéssel. Moó néhány dologban átirányított hozzád idézem :
"Zolysys barátom meg tud valami megoldást, amivel a kormánytáv összevissza nyomogatásával tudsz a menüben mászkálni, kérdezd meg hogy mennyire bonyolult a megvalósítása, erről nemtudok semmi többet, egy videon láttam csak működés közben.'
A téma egy utólasgos fejegység beépítés a gyári helyett illetve annak megtartása is szóba jöhet
Szia krisztianqn! Egy négszög profil kulcsot kell a müanyag szoritó megfelelő részébe rakni és elfordítani. Szerintem is a 3-as a jó felelet. Üdvözlet: birobandi
Engem még anno ugy tanitott az áldott emlékü MHSZ, hogyha megállunk az autóval akkor behúzzuk a kéziféket, meeazazévan! És én valószinü most már igy is fogok meghalni, hogy behúzom, és sebességbe teszem az autót. Az a biztos. Egyszer ifjú koromban ezt elmulasztottam egy dinnyével teli IFA esetében. Csak a vakszerencsémnek köszönhetem hogy nem lett belőle tragédia..Ha nem használod egyértelmű, hogy a bowdennek előbb-utóbb ártani fog. Nekem egyszer volt problémám ezzel, amikor havas latyakos autópálya menet után másnap reggelre befagyott a bowden. De egy kis melegitésre megindult. Ilyen extrém esetben nem húzom be, de sebességbe, abba bizony beteszem.
Szia kovgyu! Egy normálisan karbantartott autónál nem ragad be a kézifék, valóban a ritka használat nem szolgálja megbízható működését. Talán az egyetlen a durva ónos eső, amikor nem javaslom a használatát. Üdvözlet: birobandi
Véleményeteket szeretném kérni, hogy okoz-e problémát, ha télen, mínusz fokokban is használom a kéziféket? Természetesen sík terepen történő parkolásra gondolok.
Volt olyan javaslat, hogy csak akkor használjam, ha feltétlenül indokolt.
"Zolysys barátom meg tud valami megoldást, amivel a kormánytáv összevissza nyomogatásával tudsz a menüben mászkálni, kérdezd meg hogy mennyire bonyolult a megvalósítása, erről nemtudok semmi többet, egy videon láttam csak működés közben.' A fenti idézet alapján megkérdezhetnélek az abban foglaltakról. A téma egy utólasgos fejegység beépítés a gyári helyett illetve annak megtartása is szóba jöhet. Kösz
A can bus-os rendszer nem fog bezavarni elvileg, ha a gyári kábeleket használod. Vagy pps-be kikapcsolod az rd4 jelenlétét.
Javaslom hogy a tápot közvetlenül az akksiról húzd be! Egyébként is jobb a fejegységenek a fix táp, megfelelő keresztmetszetű kábelekkel.
A cuccban nincsen kormánytáv adapter, elvileg lehet hozzá venni, ha valami márkás fejegységet veszel.
A fantom tápos erősítős cucc legyen mondjuk vagy 3ezer.
Ha mindenáron utólagos fejegységet akarsz, akkor létezik egy panel amivel tudsz a menüben mászkálni beállítgatni az órát stb stb. Serviceboxból kikereshető.
Zolysys barátom meg tud valami megoldást, amivel a kormánytáv összevissza nyomogatásával tudsz a menüben mászkálni, kérdezd meg hogy mennyire bonyolult a megvalósítása, erről nemtudok semmi többet, egy videon láttam csak működés közben.
Szia dieselboyrlz! Igen, jó eséllyel kerék csapágy. Vigyázzál az "olcsóbb" cserével, mert a csapágy tartalmazza az ABS jeladóját, tehát nem mindegy, hogy milyet szerelnek be. Itt sem csak a méret számít, :) Üdvözlettel: birobandi
Tavaly vettem az autót felrakattam a téli gumikat és jött a búgás a kerékfelől bizonyos sebességnél. kerékagycsapágyat cseréltem a jobb elsőbe 30 korul és meg is javult.Pontosan eltelt 1 év és megint ugyanez a probléma ha egyenesen megyek 60 70 nél búg,ha balra kanyarodok akkor elcsendesül, ha jobbra akkor hangosabb akkor a bal kerekem lehet csapágyas? és valaki akinek volt már ilyen probléma hallottam hogy ezt lehet olcsobban is. vki vmi szerelő pesten délpesten ?! Köszönöm!!!
Köszönöm a napokban elkezdem csinálni, úgy néztem a cucchoz van valami erősítős antenne is de meglátom hogy megy a dolog . Kérdés can bus be fog nekem zavarni? A cuccba gyárilag benne az adapter a kormányvezérlőhőz -fog működni? Ja és mennyi ha kellene az a fantom tápos antennás cuccod?
Mostanában fel-fel villan egy hibaüzenet: ,,airbag or pretensioner seat belt faulty" és felvillan az AIRBAG felirat a középkonzolon, kicsit aggasztó van valakinek hasonló tapasztalata? Mitől lehet vagy mi a megoldás?
Konkrét tapasztalatom nincsen a sonax téli ablakmosóval, de általánosságban elmondhatom, hogy nagyon jó cuccokat gyárt a sonax, így valószínűleg jó a mosója is. Bár ilyen árkategóriában inkább vennék 2liter castrol koncentrátumot és bekeverném vízzel.
Zsolcán pontosan kinél lehet venni ilyen müszerfalápolót mert már rá férne a kocsira. Téli szelvédőmoso Sonax 5l -20C 2390FT,a madaras Tescóban (Auchan) arrol mi a véleményed?
Sziasztok. Valaki meg tudja nekem mondani a Budaorsi peugeotosok szamat? Vagy esetleg egy jo szerelot bp.n, aki automata valtohoz ert? Sajna ma reggel azt tapasztaltam, h az otosnel szarakodik az auto valto... Tanacsot tud valaki adni?
Szeretnék megkérni minden Peugeot szimpatizánst, hogy aki jelen van Facebookon segítsen nekem egy szavazattal, jelenleg első vagyok egy fotópályázaton, de nagyon közel van hozzám egy Opel Kadett (aki mellesleg kritizálja az autómat az üzenőfalán...)
Felsőzsolcán van a forgalmazója, de ha kell elvileg tudok szerezni.
Téli szélvédőmosóból pedig nagyon meg kell gondolni mit vesz az ember. Ezek az olcsók nagyon szarok. Olvastam hogy a tesco-s -10 fok körül megfagy :)
Drágák közül szerintem mindegyik jó a BERNER-es kivételével. Tavaly is és idén is úgy összemaszatolja az ablakot hogy alig lehet kilátni. Alig várom hogy kifogyjon.
Ami ár/értékben hibátlan az a mastercare amit a Trost autó forgalmaz.
Utolért a részecskeszűrő tőmítettségének hibaüzenete, 180ezernél járok, nyilvánvalóan cserélnem, vagy tisztítanom kell. Felbuzdulva az eolys feltöltésének egyszerűségén, még ha ez nehezebb is, nekilátnék ennek is magam, az alkatrészt beazonosítottam.
Kíváncsi lennék arra, hogy milyen tisztítószerrel tísztítottatok, illetve van-e valami gyakorlati tanácsotok vele kapcsolatban.
Az Autochem tisztítószerét(ha az egyáltalán ajánlatos) hol lehet beszerezni?
Szia dreco11! Csak arra válaszolok, amit tudni vélek.
1, Igen kiírja, ha fogy az adalék, bár azt javasolták, biztosabb nem megvárni. 2, A FAP regenerálást nem írja ki, tapasztaltbbak már tudják mikor csinálja. (Más egy kicsit a motor hangja, megy a hűtőventilátor ha kell, ha nem) 3, Sajnos az átlagfogyasztás mérők nem pontosak, csalnak. (nálam kevesebbet mutat.) Üdvözlet: birobandi
érdekesség, hogy a pp2000 program nam látja a fap-ot. pug szervízben azt mondják, hogy ebben már nincs külön komputer a fap-hoz, majd kiírja a gép, ha fogy az adalék. Igaz lehet ez ? Adalékolási hibát viszont írt egyszer, bár akkor sikeresen teletankoltam benzinnel a kocsit.(ezért mondjuk pont szégyellem magam)
A FAP regenerálást kírja a kijelzőn? Én még sosem láttam.
EGR szelep tisztítására valmi helyet tudtok javasolni? egr szelep hibát ír ki a pp2000. Nekem is rángat, illetve kihagy, fullad a motor kis gázadásnál 1200 rpm körül.
Fogyasztás hosszú távon 5,5 körül van, városban (Budapest) felmegy 7-8-ra.( kijelző szerint )(bár nekem plusban csal a kijelző kb 5-10 százalékot))
No,tegnam kicseréltük az ominózus motortartó gumibakot.Gondoltam megoldódik a problémám.Sajnos nem így lett.
Kérdés: találkoztatok olyan problémával,hogy intenzív gyorsítás után (felpörgeted a motort 3500-4000 fordulatig), ha lelépsz a gázról,motorfékezel vagy sebességet váltasz, a kipufogót a FAP szűrőnél lévő 2 db gumi tartóból kirántja a helyéről?
csak nekem probléma az, hogy a gyerekülést nem tudom bekötni a hátsó ülésre, mert rövid a biztiöv? Találkozott már hasonló problémával? Három gyerekülésem is van, és mind akkora, hogy nem éri át az öv. kizárólag a dokkolóst lehet, azt is csak középre. Léteizik valami hosszabbító, vagy toldó a biztiövhöz? (Francesco Toldo nem megoldás...)
Nekem is hasonlóan zörgött a két hátsó üléstámla pedig az előző tulaj nem is nyitotta le soha . Én egyszer lenyitottam azután kezdett el zörögni nem is halottam rögtön ,hogy az zörög. Én úgy oldottam meg ,hogy tekertem szigszalagot a két fülre amibe beakad azóta csend van.
Szia Bertalan59! Az egyetlen amit jó szivvel javasolni tudok neked, hogy az újnál, majd figyelj oda, hogy túlzott hő terhelés ne érje. -Ablakvédő, ha nyáron napon parkolsz. Nekem 7-dik évében jár a kocsim és semmi baja még az RD 4-es kijelzőmnek. Amennyiben menet közben kezd túlmelegedni, -nyári kánikulában, érdemes egy időre átváltani inverzre. Üdvözlet: birobandi
Szeretnék kérdezni valamit,a kijelzőm a kocsiba már teljesen elvan mosodva eddig csak ha nagyon meleg volt akkor mosodott el de most már hidegbe is csinálja..és idegesit..szeretném lecserélni nekem még csak a sima van benne a "narancsárga" van olyan kijelző ami már ezt nem csinálja? Ha vkinek van vmi ötlete szivesen meghallgatnám(olvasnám) :) köszönöm előre is ..
Jönnek a hidegek nehezebben indul a jármű, de most nem tudom, hogy az aksi miatt lehet vagy hogy a dizel fagyogat!? Ilyen fázismérővel kilehet mérni h az aksi milyen állapotban van? és ha igen akkor milyen értéket kell mutatnia ami jó ? Lehet hülyeséget kérdeztem de mintha láttam már volna ilyet:) köszi
Szia Moó .! Köszi a választ csak ezzel kapcsolatban kellene valami magyarázat:Az antenna amúgy fakra csatiból csinál sima iso-t. Meg van benne egy erősítő aminek kell tápot adni, mert amúgy szar a vétel. Az a fakra micsoda az micsoda?holvan?
Zoolan65!Én nagyon kíváncsi vagyok. Iso átalakítóm van. Elsőre rádugtam vele a cuccot, nem volt semmi hiba üzenet és minden ment rendesen. Kivéve a rádiót mert nem kapott antennát. Mi jöhet elő hiba ?
" SOHA NE CSATLAKOZTASS IDEGEN FEJEGYSÉGET EGY PEUGEOT407 RE A GYÁRI HELYETT,NEM SZABAD!MARADJ A GYÁRINÁL!HASZNÁLJ TRANSZMITTERT VAGY OLVASS PÁR HSZ EL VISSZA ÉS HASZNÁLD AZT!!NEKEM MEGBOLONDULT AZ EGÉSZ:S Aki kíváncsi rá leírom részletesen mi történt és hogy oldódott meg."
Ha kell nekem van mindenem hozzá, régen volt nekem utólagos fejegység beépítve. Van beépítőkeretem, atennaátalakítóm meg kábelköteg átalakítóm. 13 volt anno a pugba. Az antenna amúgy fakra csatiból csinál sima iso-t. Meg van benne egy erősítő aminek kell tápot adni, mert amúgy szar a vétel.
Sziasztok! Cserélem a rádiót a kocsiban. A kérdésem az lenne,hogy ennek a gyári rádiónak milyen antennája van és melyik vezeték az mert lövésm sincs róla. A másik rádióhoz be kell-e szerelnem egy hagyományos antennát esetleg? Köszönöm
Szia csabimiskolc! Bizonyára teljesen így van, én valamelyik alkatrészáruház katalógusából vettem és ehhez a tipúshoz a hagyományosat hozta a program. Érdekesség, hogy néhány hete néztem a katalogust HDI-hez és ahhoz az elktronikusat hozza a program. (Lehet, hogy még maradt raktáron). Én nem nagyon hallottam gondot az elektronikussal, de biztos lehetséges, mert Murphy megmondta... :) Üdvözlettel: birobandi
Az 1.8 as és a 2.0 benzinesben is gyárilag elektromos termosztát van. Nekem elromlott itt Miskolcon a peugeotban cserélték (már bánom) ki de elektromosat már nem gyártanak . Mivel az elektromos termosztát a víz hőmérsékletétől függetlenül ki tud nyitni extrém körülmények esetén pld :hideg motornál való hirtelen gázadás újra kell prohramozni a motorvezérlőt. Ezt csak teljesen hideg motorral lehet ezért ott aludt az autóm és reggel csinálták meg. Viszont a hibakód megmaradt benne mert nem tudták kiszedni mivel a Peugeot központ nem tud biztosítani söntkábelt amivel rövidre lehetne zárni ezt a kört. Én leveleztem a Francia Peugeottal és igérték ,hogy szólnak ha van megoldás a problémára . Egyébként ugyanazt a 3500 Ft os termosztátot tették bele a Peugeot szervízbe ami a Bárdiba kapható csak nekem ez benne volt 18700 -ba. Ez kb juniusban volt azóta csend van a Peugeot részéről.
Ma voltam a helyi citroen szervízben,ahol kiolvasták volna a computerben tárolt hibaüzenetet,ha lett volna.Hibaüzenet nincs.Elméletileg minden rendben.Legalábbis a computer szerint.Ezt az EGR szelep problémát kellene jeleznie?Az autó továbbra sem jó.
Hőmérséklet szenzor (ha jól mondom) cserével meggyógyulni látszik az autó. "Depollution system fault" jelzés rövid ideig induláskor marad, illetve a kis sárga motor jel ég. Ez azt jelenti, hogy törölni kell a hibát és akár rendben van, vagy még egyéb hibára utal?
Köszönöm az ötletet! Szerelőink keresik a baj okát, hőmérséklet jeladóra kaptunk még ötletet (jelentsen ez bármit is). Sajnos hibakódot nem tudunk kiolvasni saját műhelyünkben, a pécsi Peugeot szalonban viszont napokat kellene várni erre, így nézünk egy cserét és meglátjuk javul-e.
Persze nagyon szívesen fogadnám, ha valaki ráismerne a hibára!
No akkor én is csatlakoznék a hibajelenséget közzétevők csapatához.Pár napja az autóm (2.0HDI) az alapjárat és 1800-2000-ig fordulatszám tartományban, "finom" gyorsításkor rángat,motorfordulat hullámzik.Alapjáraton is hallani a hullámzó hangot,viszont a fordulatszámmutató fixen áll,tehát nem a fordulatszám ingadozik.Mi a fene lehet ez?
Fogyasztás:Nekem a computer szerint a vegyes fogyasztásom 5,5 és 5,8 liter között van,70%rövid táv (6-8 km-es utak).Ha 110 km/h körül vagy alatta tartom a városon kívüli sebességet 4,5-5 litert jelez a kijelző,úttól függően.
Szia Bnandesz! Én is a termosztátra tippelnék, csak az zavar, hogy ezek ki tudják írni a termosztát hibát, bár öszintén bevallom lövésem sincs, hogy a 2-es benzinesbe is elektronikus termosztát van e. (megpróbálok utána nézni) Üdvözlet: birobandi
1.6hdi-m van. A porlasztó lefogató csavarnál ismét szivárog az olaj. Az idei évben már másodszor történik velem ugyanez.
Valakinek fordult már elő ilyen?
A másik gondom, hogy a jobb első kerék felől minden elindulásnál egy roppanó hangot hallok.
A jelenség csak akkor fordul elő, ha a kocsit teljessen lefékezem. Ha csak lassítok, vagy kézifékkel fékezem le akkor a gyorsításnál nem jelentkezik a hang.
A szerelő hibát nem talál, se a féknyeregnél, se a futóműnél.
Ma autópályán hazajöttem Pécsre, minden rendben, normál tempó. Az autó állt kb 2 órát, majd mentem 2 km-t és 2-3 sec alatt felment a vízhőfok jelző maxra, majd "Depollution system faulty", meg magas vízhőfok hibaüzenet, piros STOP felirat. Termmészetesen megálltam. A motor nem tűnt melegnek, hideg van és alig mentem. Ha újra beindítottam, akkor 8-10 sec után újra ez történt, de addig lent volt a mutató a helyén, és ennyi idő után megint gyorsan felment.
1-2 hete furcsa sípoló jellegű hangot hallottam leállításkor, meg talán indításkor. Nem tudom leírni, a hangot de kicsit mint a kompresszor sípolása.
Arra gyanakszom, hogy esetleg vízpumpa, és nem kering a víz, aminek köszönhetően ennyi idő alatt tényleg elmelegszik. Esetleg érzékelő?
Segítésetek kérlek, legalább ötlettel, pénteken utaznom kell!!!
Nem értem mire gondolsz? a te fogyasztásod normális és csak ezt mondtuk hogy ez a különbség a manuális és autaomata váltóval szerelt kocsik fogyasztása közt.
Szia golybli! Nem értem, hogy miről beszélsz. A 2005-ös RD-4-es nem tud ilyet, talán a késöbbi évjáratok igen, az bluetooth technológián alapul. Üdvözlet: birobandi
Na látod ez volt a bajom. idézem : "mert be mertem szólni". Ahogy látom te is rájöttél hogy a fogalmazásod nem az autókról szólt, hanem személyes jelleget öltött. Miközben én az autókról írtam mégha épp neked nem is tettszőt.
Semmi rossz érzésed ne legyen. Szerintem mi csak beszélgettünk. Véleményt cseréltünk, te voltál az akinek szavait hitelesnek tartom és elfogadom. Mert elmondtad a véleményed normális, emberi hangon.
Bocsi,de szerintem Én vagyok a hibás,mert bemertem szólni az miatt,hogy Martn1sw "lefikázta"azt az autót amit nap mint nap hiba nélkül használok !
Különben szerintem ez a FÓRUM arról szól,hogy megosszuk egymással a tapasztalokat,netán az előforduló hibaforrásokat,észrevételeket,hogy a másik tanuljon,okuljon belőle ! (a fogyasztásos témában legalább többen egyetértünk,valójában erről is szól a FÓRUM )
Én szeretem ha megértjük egymást mindenkivel(függetlenül attól,hogy milyen motor hajtja a 407-est) ,de az igazamért kiállok !
Szia golybli! Mindent lehet. A barack magból is lehet atommagot csinálni :). Egy vagyonba kerűlne, szerintem egyértelmüen nem érné meg. Üdvözlet. birobandi
nemt udjátok véletlenül esetleg h gyári nagy navit be lehet e építeni abba amelyikbe nincs?ahogy elnéztem az enyémet hát elég gyenge a felszereltsége..pl ott az a "tel" gomb....bárhol gugliztam sehol sem találom h hogyn tudom összehozni a kocsit a telefonommal....
Szia Martn1sw! Sajnálom, hogy így látod. A magam részéről igyekezni szoktam bármely témában a saját, de lehetőleg korrekt véleményemet vagy tapasztalatomat leírni. Ráadásúl a Fórumon (szerencsére) vannak barátaim akiknek 2-es HDI-e van. Amennyiben most anyagi lehetőségem engedné, nem az új 1,6HDI-t venném, hanem az új 2,2-est (200 LE 6L-es max fogyasztással) Sajnos ez csak egy álom, de hogy igyekszem korrekt lenni, arra egy példa, hogy a nyári lakókocsi vonatáshoz egyáltalában nem tartom ideálisnak ezt az 1,6-os gépet, csak ez van. Amennyiben bármiben az érzéseidet megsértettem, sajnálom, nem akartam ezzel a fogyasztási dologgal ekkora víhart okozni. Egyszerűen csak arról van szó, hogy ezek mellett a szemét árak mellett értékelem ezt az autót. Üdvözlettel: birobandi
Értem. Ahogy látom át kéne írni a topic nevét Peugeot 407 1.6 Hdi re. Mert merjen itt valaki olyan véleményt írnia, ami sajátja. Főleg meg akkor, ha az más, mint a tömeg akarat már, mint amit szeretne itt látni néhány user....
Üdv.
ui: a Fórum azért van, hogy bárki szabad véleményét leírja. Még akkor is, ha valaki egyet ért vele, meg akkor is ha nem, vagy csak magában, de büszkeségből leírni sose fogja.... Vagy ha nem egy a vélemény, akkor el kell húzni innen?
Nemrég vettem egy 1.6 os HDi 407est a legalapabb felszereléssel.Tudna valaki linkelni egy magyar használatit hozzá esetleg?Vagy meg tudná valaki mondani h hogyan kell a telefont összehozni a kocisval?
Nekem is 1.6 sw van de motorikusan semmi baja nem volt és karcolom a 200 ezer km-t!!!
A vátomban egy csapágy halt meg mert amikor egyhuzamban mentem vele 2000 km ( csak tankolni áltam meg ez alatt) elszivárgott a váltó olaj a féltengelyszimeringnél.
Megjártam csörgő váltóval a magas tátrát, ami nem kis terhelést jelentett a motornak és váltónak, és kibírta.
És még ezutát csörgö váltóval még lementem 4000 km-t, és csak azért cseréltem ki mert idegesített a hangja.
Korábban írtam, hogy hosszú távon 97 km/h átlagsebességnél ami néhol 160 km/h is jelent átlagban meg 130-at volt a fogyasztásom 4.6 liter.
Hétköznap kb 20 km oda 20 km vissza amit megteszek 60% autopálya 40% város és szeretem nyomni így hidegekben légkondi használattal is max 6 litert eszik.
Szóval én meg vagyok elégedve az 1.6 hdi komfortjával, előtte 2.0 hdi (406 os ban ) több bajom volt.
Szia Zolysys! Én mindig intek minden 407-es tulajnak :) Hallottam a bontóról, de eddig még nem kellett semmi, persze ami késik, nem múlik. :) Ja és van még egy 407-es kis falunkban. Üdvözlet: birobandi
Amit írtam az tény. Ha valaki elolvassa fórumot nem kevés ahogy te mondanád "tapasztalat" hibát lehet találni és főleg 1.6 ra. Ha ez neked leszólás akkor van egy mondás: akinek inge... Másrészről én szeretek autózni és tettszik a teljesítmény. Akárhányszor beülök a feleségem 1.6 hdi 207 esébe érzem, hogy kevés. Pedig az a kasztni nem 407sw és nem autómata.
Ne érts félre,nincs bennem gonosz szándék. de teljesen egyet értek a "birobandi" hozzászólásaival ,mivel ugyanazt a típust használjuk ! csak az nem tetszett a hozzászólásaidban pl: "5220".,hogy leszólod az 1.6hdi-t. mert mi itt általában tapasztalatból beszélünk. kb.ennyi sorry.....
Hát igen érdekes ez a származás dolog. Nemrég meghírdettem a 6 éves autóm 155.000 km el. 1 gazdás itthoni leinfozható. Tudod hányan jöttek azzal, hogy túl sok a km, mert rengeteg autó van amiben csak 80-90.000 van(persze nem itthoni). Legalábbis a hírdetésben ennyi a km. Hat év alatt végül is hihető, hogy kint évi 12-13.000 mennek csak. :) Így pontosan megértem ha valakinek baja van a "kevés" km ellenére is. Nekem szerencse nem szerencse semmi gondom.
Szia Martn1sw! Én nem szeretnék senkit az érzéseiben megbántani, ezt előre kell bocsátanom! A Fórumon jelenlévők között alig-alig van olyan, aki 0 Km-esen a szalonból hozta el az autót. Sajnos még az is ritka közöttünk, aki megbízhatóan ismerné az autója előéletét. Többségében valahonnan kűlföldről behozott autók tulajdonosai vannak jelen, és bizony a HDI-k (függetlenűl a henger űrtartalomtól) elég érzékeny jószágok, tehát ezeknél nagyon is fontos, hogy ki és hogyan használta az autót. Amíg egy 20 évvel ezelötti Merci dizelt szétverni is nehéz volt, ezeket néhány tízezer kilóméter alatt haza lehet vágni, ha valaki barbár. Hidd el ez nem azon múlik, hogy 1,6-os vagy 2,0-ás HDI. Az 1,6-os egy újabb és már tovább fejleszett konstrukció, mint a 136 LE-s 2,0-ás, de egetverő különbség nincs a kettő között. Üdvözlettel: birobandi
Szia Martn1sw! Szerény megitélésem szerint az 1,6 HDI egy igen eltalált szerkezet. HDI sorozat általában sikeres, s ezen belűl is a 9HZ egyik legjobban sikerűlt konstrukció. Nyilvánvalóan nem tökéletes, mert a műszaki fejlesztések, mindig kompromisszumokon alapúlnak, ez is. Vannak érzékeny pontjai -általában a HDI-nek, a FAP és a turbó. Ezek is bizonyos játékszabályok betartása mellett nagy biztonsággal üzemeltethetők. Tény, hogy a fejlődés nem áll meg, és a PSA-nak is fel kell kötni a fehérnaműt, ha versenyben akar maradni. Láttam egy BMW tesztet, 2-es dizel, 180 lovacska és 4L-es országúti fogyasztás. Lehet vitatkozni azon, hogy a 110 LE kevés vagy elég a 1450 kg. körűli tömeghez, én azt tudom, hogy lakókocsit húztam át vele az Olasz-Francia Alpokon (Tende) és semmi baja nem lett az autónak. Üdvözlet: birobandi
Igen erre a kettőre gondoltam én is!A regenerálást az autóm 500-600-km között végzi.Ahogy olvasgatom az ideális.A tartályban 3 liter folyadék van a Peugeot Planet szerint.Részecskeszürő tisztitásra gondoltam,de a Peugeotnál a szerelő azt mondta,hogy 10km után újra tele rakom korommal felesleges.Most a legutolsó regenerálásnál bedobott egy Depollution System Fault-s és nem gyorsult az autó.A héten megyek kiolvastatni.
Nem teljesen de feltételeztem, hogy belváros. (hídból) Én mindig azt a fogyasztást nézem amit valóban ad az autó. Úgy vezetek ahogy kényelmes. Erőltettve nyilván nyerhetnék pár decit talán. De annyit meg nem megyek, hogy ebből gazdagodjak meg.
más.
Itt folyamatosan sokan panaszkodnak az 1.6 hdi re motorproblémák miatt. Nekem most van 155.000 km és semmi gondom. Nem tudom lehet túl van húzva az 1.6 vagy nehéz neki a kasztni. De hiába 4.x a fogyasztás ha sokba kerül a javítgatás. De ez csak egy meglátás mert ritkán olvasom, hogy a 2.0 val baj van. Vagy csak én nézem ritkán a fórumot ?
Ha figyelsz az autódra egy idő után megtanulod a váltót és ő téged. Ezért ott vált el ahol te akarod. Ez csak gázadagolás kérdése. Az viszont tény hogy 1600 alatt nem vált el. De akkor még a turbó sem működik és nem alakul ki a fogyasztásilag optimális nyomás.
Szia Martn1sw! Nem tudom mennyire ismered az általam leírt útvonalat, itt Vasárnap szinte folyamatosan lehet haladni, legalább is ha figyelsz a forgalom ritmusára. Remélem nem feltételezed, hogy mást írtam le, mint ami a valóság, miért tenném? Hétköznap csúcs időben, szetrintem ez kb. 5,7-es fogyasztást mutatott volna és 20 körüli átlagsebességet. Még annyit tennék hozzá, hogy egész életemet közlekedésben töltöttem, valami talán ragadt rám a koszon kívűl is. :) Üdvözlettel: birobandi
Azon már túl vagyok voltam a Peugeot szervízben 3órán keresztül nézték azt mondták minden rendben ők a porlasztót nézetnék meg.Kaptam is rá ajánlatot (50000)-ért megnézik.Na én megnézettem ennek a 10%-ért és minden ok.Valami szaki kellene aki ért is hozzá!
Csak a 38km/h átlagsebesség furcsálom egy budapesti forgalomban. Az én adatom 250km Debrecenben csak város. És itt azért még kissebb a forgalom és kevesebb a lámpa. Ennek ellenére nekem így is csak 24km/h. Ez érdekes.
Sziasztok! Az 1,6 HDI mai (Vasárnap) produktuma. Kizárólag Budapest. Útvonal: XVII. Pesti út-Keresztúri út-Kerepesi út- Rákoczi út-Erzsébet Híd-Krisztina Krt.-Városmajor utca-Szilágyi Erzsébet fasor-Hűvösvölgyi út-Hüvösvölgy. Ugyan ez visszafelé is. A számítógép többszöri ellenőrzésem szerint 10-12 %-ot csal, de ez akkor is egy értékelhető fogyasztás. Persze rosszabb, mint Viktoré, de adalék nélkűl. Üdvözlet: birobandi
Szia ma9net! Sőt még azzal a jó hirrel is szolgálhatok, hogy ha visszakerűlnek a jeladós kerekek, nem kell semmit csinálnod, önmagát inicializálja. Üdvözlet: birobandi
Mióta lecseréltettem a nyári gumi + alufelnis garnitúrát téli gumi + acélfelnire, azóta állandóan megjelenik egy hibaüzenet : Reifendruck nichts geprüft - a guminyomás nincs megvizsgálva ??? Gondolom a nem megfelelő guminyomásra utal, mind a 4 kerék villog az ábrán. Ellenőriztem, a nyomás megfelelő, mégis mindig kidobja a hibaüzenetet, korábban alufelninél sosem volt gond.Valakinek valami ötlet?
Nem ködre csak skandináv fény az pedig a tompika...
Mondjuk ha felkapcsolod a tompítottat akkor elvileg el kéne aludnia akkor a ködnek...és utána külön fel. ha tompit leveszed akkor meg automatán fel kellene kapcsolódnia a ködnek. nem egy könnyű játék...
Urak!
Be lehet állítani, hogy csak a ködlámpa működjön a gyújtás ráadásakor, Led-re csere és elvileg így még szinte szabályos is a nappali fény megoldás?
hát nem tudom... az üzemanyag szint jelző is meghibásodott?
A 3.5 liter valóban extrém, nem is állítom hogy élvezhető teljesítmény mellett is ennyi lenne.
Kíváncsi voltam mit tud a szer amit ajánlottak....
Előtte 4,3 volt a nyári legjobb értékem kb 500 km alatt.
Ha ezzel a cuccal normál használat mellett télen (fűtetlen garázs nélkül) 4,8-5 literel el tudok járni ,akkor azt is büszkén fogom referálni. A fogyasztás nem csak attól függ hol használod, hanem milyen nehéz a lábad, milyen stílusban vezetsz.
Kis odafigyeléssel, jelentős mértékben lehet negatív irányba "befolyásolni" a fogyasztást.
Én rendszeresen használom a tempomatot. 90km/h-nál 4,2 litert mutat, 85km/h-nál éppen 2000 fordulat alatt 3,5 litert. A nyáron Róma oda-vissza 2500 km vegyesen 5 liter volt, igaz pályán átlag 130 km/h.
Ez lesz az első telem dizellel. Normális, ha ilyenkor hidegen a motor hangosabban zenél? Ha bemelegszik, gyönyörű dizel muzsika. :)
Hát, igen,-hogy rohadjanak meg. És még a kommenyistákat sem lehet szidni. Egyébként igaz, hogy rosszabbul élünk, mint négy éve, de jobban, mint négy év múlva fogunk! Azt meg nem győzöm hangsúlyozni, hogy a fedcomp. csal,-méréseim szerint egy literrel,-és persze lefelé. Úgyhogy csak a telitank-lótifuti-telitank mérés a hiteles, hacsak nem önmagát akarja ámitani az ember. Az meg felesleges, arra ott van a Vezér-karunk.:-)
Nekem a 2l-es benzines így a hidegben vegyesben 7-7,5, főként városban, tempósan. Nem vagyok messze a ti fogyasztásotoktól, és ha ilyen szépen alakulnak az üzemanyag árak, még a végén egálban leszünk. :-)
Egyszer az én c5 1.6 Hdi-m is be volt rúgva és valami lehetetlen alacsony értéket mutatott. Aztán szép lassan kijózanodott, és beállt 4.8-ra. Ami hiteles méréseim szerint 5.8l/ 100km. Úgyhogy várj, elmúlik neki..:-)
Nem tudom, hogy kinek milyen lehetőségei vannak, hogyan használhatja az autóját. Én 80% város 20% országút használom, de eddig 6 l alá nem tudtam menni fogyasztásban. Tempós vezetés mellett 6-6,1 literes fogyasztás van, az istenért nem megy lejjebb. 1.6 Hdi.
Amikor meg a szuperkíméletes módot választottam, akkor ment véletlenül 5,9 l-re.
Szia Martn1sw! Én Budapest aglomerációjában lakom. Budapest belvárosába ritkán megyek be, szinte fehér holló. Általában itt kint vagy normál országúton illetve az MO-on használom az autót. A sebességem változó -forgami viszonyok függvénye, de nem csiga-biga vagyok. MO-on tempomat 110 Km/h. Jellemző fogyasztási adtok, hogy amig dolgoztam, addig nap mint nap a 4-es út, Ferihegyi gyorsforgalmi volt a program, itt nyáron 5, télen 5,5 L. körűl fogyasztott. Idén nyáron 3500 Km-t vontattam vele lakókocsit (üresen 650 Kg) az átlag 8 L. volt. A vontatási sebességem 70-90 Km/h volt. Üdvözlet: birobandi
Hiszi-nem hiszi,ez van ! ezt az adatot már többen mérték,tehát lehet valami alapja ! egyébként ha megnézzük a gyári adatokat,azok sem nagyon térnek el ,az említett méréseknél.(4.6l-5.6l/100km.) s itt kizárólag az 1.6 hdi (109le ) motorról beszélünk. a common-rail technikának köszönhetően a gázolajat olyan finom részekre bontja a magasnyomású befecskendező rendszer,hogy az égés még tökéletesebb s így kevesebb üzemanyagot használ el !!! s mégegyszer mondom a vezetési stílus nagyon sokat számít ! ezalatt nem a nyugdíjas tempot értem ,hanem a normális használatot. én sem hittem el, míg nem tapasztaltam !
Nos nem tagadom nehezen hiszem el. Már mint fizikailag. Én autókkal foglalkozom és Fuel Safe azaz üzemanyag megtakarítási rendszereket is szerelünk, értékesítünk. Sokféle autóba, szinte nem láttam még 4.x átlagot (computerben) legyen az bármilyen autó. Persze egy időben az 1.9 pdtdi passat tulajok között volt divat a 4.x literezés.
Egy biztos ha valóban városban is tolod (és nem kisvárosaban dugo gáz fék araszól) akkor valami hihetettlen a lábad. És 2-3 km városi etapokat kizárt hogy mész vele hideg motorral. Nekem ebben az esetbe finom gyorsításnál is 10 felett mutat a pillanatnyi. Egyébként a HDI motor 2000rpm felett kevesebbet eszik mint alatta, így ezen az adaton is meg vagyok lepve. Mi lenne ha 2000-2300 között használnád.
Szia!Voltam a lökös javítóknál. Sajna azt momdták nem tudnak vele foglalkozni mert a lis átbillenő fület nem tudják normálisan kialakítani.(szerintem nem akartak vele pepecselni)Marad a bontó. A Debreceni(józsai) postáz kérésre. Lehet,hogy a komplet sint meg kellene venni
Felraktam a teligumit 235/45 r17.2.2-re fujta nekem a gumis, mondvan, hogy nem kell tobb ekkora sulyu gepnek..Nekem viszont allandoan sir a fedelzeti, hogy keves neki.Szerintetek?Mennyivel jartok?Esetleg akinek ilyen gumija van?
Szia Martn1sw! Több esetben hoztam be képeket a kijelzőről. 4,3-4,5-ös fogyasztásokat mutatott. Remélem nem hiszed, hogy Photoshop-al csinálom. Méréssel is kontroláltam ezeket az értékeket, legfeljebb 10%-os eltérést mértem. Ezek 20 C fok feletti kűlső hőmérsékletnél, gyári nyári Michlein gumikkal (elől-hátúl 2,5 Bár) és nyugodt vezetési tempóval elérhetőek. A váltót 2000 f/perc-nél kapcsolom ilyenkor, motorféket -már ami van, kihasználom, az autóban legfeljebb 2 fő utazik. Motor olaj: Quartz 9000-es. Üdvözlettel: birobandi
Hát az én autóm ettől messze van. Csak város 8.9 pályán vagy országúton meg 7.6 de én nem 130 al megyek. Ha 90 tempomat és nem előz nem fékez akkor 4.2 de igy meg nem járok :) . Viszont a 4.7 azért fura nekem mert a feleségem kézi váltos 207 1.6 Hdi je is 6 városban.
Én kicsit szerencsésebb helyzetben vagyok,mivel itt a szomszédban Szlovéniában 7km-re 376 forintra jön ki 1liter gázolaj(299-es euro-val számolva),Horvátországban innen- 16km-re 362 forint a gázolaj (a mai napon számolva )!!! s nem rosszabb minőségü mint a Mol-os gázolaj. én különben tankolásonként
50ml Spuri-adalékot használok ( spuri.hu ).jobb teljesítmény,alacsonyabb fogyasztás,és tísztítja a üzemanyag rendszert ! én különben olyan 4.7 l/100km errel járok normál körülmények között ! de én is kíváncsi lennék erre a "plus20km" -es termékre. ha lehet én is kipróbálom minél hamarabb.
Letöltöttem a PP2000-et tudja valaki,hogy honnan lehet hozzá kábelt szerezni ami csatlakozik a kocsihoz?Kimondottan Peugeot kell vagy jó hozzá univerzális is?Árat tud vki mondani?köszönöm.
Szia kisvadon! Amennyiben rendszeresen csinálja és nincs semmi hiba üzid, akkor azt tanácsolom, menj vele legalább 20 percet 2500-3000-es fordulatszám tartományban, valószinűleg el fog múlni. Üdvözlet: birobandi