Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jó hír Creative Commons License 2011.07.14 0 0 62852

sajnos gyenge a térerő általában...nálam is ilyen...itt Budapesten is egyik jól szól, a másik harmatosan...persze a készülék is lehetne érzékenyebb..de az kicsit drágább mulatozás...a gyenge jelet az sem fogja(sokkal) jobban...ez van...az antenna növelésével is lehetne valamit kavarni, de fogalmam sincs, hogy'...

 

szerintem.

Előzmény: Törölt nick (62851)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.14 0 0 62851

Üdv!

 

Mostanában elég gyakran hallgatok rádiót a kocsiban. Régebben mindig Cd-t hallgattam, így csak most tűnik fel, hogy mennyivel rosszabbul szól a rádió mint a cd.

Tavaly cseréltem hangszórókat a kocsiban és az új Hertz szettel, Cd-t hallgatva elég tisztességesen szól. De a rádió botrányosan gyenge. Semmi dinamika, kb mint a szokol hangzása.

Én vidéken lakom és a helyi rádió még úgy ahogy elmegy (persze a cd-től így is nagyon messze van), de az országos adók (neo, class) borzasztó. Nem reccseg, szól de nagyon gyengén. Kb 10-15-el kell növelnem a hangerő szintjét, a cd-hez képest, hogy legalább halljam ami szól a rádióban. Tudom az fm soha nem lesz cd minőségű de javítani sem lehet rajta? Lehet valami kütyüvel segíteni ezen (antenna erősítő, vagy más cucc) vagy törődjek bele, hogy ez ilyen.

Köszi!

kkn Creative Commons License 2011.07.12 0 0 62850

Ahogy a diagnosztikára van lámpakapcsolgatós megoldás, így erre is van módszer. Meg már a régi Swift különálló távirányítóját is ilyesféleképpen lehetett új egységre áttanítani.

 

De van ilyen módszer pl. az ESP újrakalibrálására is, ha le lett véve az akkusaru, és az elvesztette a fonalat.

 

Egy rész a szervízkönyvből:

 

Előzmény: BoGar (62845)
P.Bandita Creative Commons License 2011.07.11 0 0 62849

köszönöm szépen a segítséget!

Előzmény: t.lantos (62848)
t.lantos Creative Commons License 2011.07.11 0 0 62848

OFF: 4x114.3x60 (alap 4.5x13" ET45, de 5x13" ET45 es 5.5x13" ET45, esetleg 5x14" ET45 is lehet)

Előzmény: P.Bandita (62847)
P.Bandita Creative Commons License 2011.07.11 0 0 62847

Sziasztok!

 

Szeretnék érdeklődni, ti biztos tudtok nekem segíteni!

Szóval 2001-es évjáratú suzuki swiftnek mekkora az osztóköre???

Ha valaki tudja akkor a válaszát nagyon megköszönném!

Üdv

Bandi

tyu Creative Commons License 2011.07.10 0 0 62846

Szívesen.

 

Nem volt még rá szükségem, ezért még nem próbáltam ki.

Szerintem a 6. pontnál kell az új kulcs nyitógombját megnyomni.

Előzmény: volt_nincs (62842)
BoGar Creative Commons License 2011.07.10 0 0 62845

És mi a véleményed, működik ez a programozás, amit itt leírtak?

Előzmény: kkn (62839)
humanMber Creative Commons License 2011.07.10 0 0 62844

Akit érdekel!

 

Tesztelhető a Suzuki KIZASHI júli16-17 hétvégén a salgótarjáni Suzukinál. Ja és az új Alto és Swift Sky is.

volt_nincs Creative Commons License 2011.07.08 0 0 62843

Nekem 2db távirányítós van hozzá gyárilag!Az elvesztés (kopp-kopp-kopp) még nem történt meg, csak a biléta, ezért jártam utána!megilyedtem, hogy most akkor kulcs elvesztéskor az egész autó zárrendszerét cserélni kell!

Előzmény: kkn (62839)
volt_nincs Creative Commons License 2011.07.08 0 0 62842

Köszönöm!

 

Utoljára az új kulcsot kell bedugni?

Előzmény: tyu (62837)
kkn Creative Commons License 2011.07.08 0 0 62841

Nem emlékszem. Szerintem csak méretezés lehet a különbség, de nem akarok hülyeséget írni.

Előzmény: AFUTO (62840)
AFUTO Creative Commons License 2011.07.08 0 0 62840

cikkszáma más csak, vagy szerkezetileg is eltér?

Előzmény: kkn (62838)
kkn Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62839

A biléta a kulcs kódja. De, ha megvan a kulcs, arról tudsz úgyis másoltatni, miért rendelnél gyárit? Azon kívül, ha a távirányítós elveszik. Most nem tudom, hogy alvázszám mellett megvan-e a kulcskód.

Előzmény: volt_nincs (62801)
kkn Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62838

Gyárilag nem.

 

3-1 22400-86G00 DISC, CLUTCH 1 RS413
3-2 22400-86G40 DISC, CLUTCH 1 RS415

Előzmény: AFUTO (62825)
tyu Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62837

Szia! Segítek Neked még spórolni :-)

 

Ajtókulcsok programozása:

 

1. minden ajtó be legyen zárva (nem kulccsal) és a kulcs kivéve a gyújtáskapcsolóbol

2. vezető oldali ajtót kinyitni

3. gyújtást rá adni majd 10 másodpercen belül levenni és kulcsot ismét kivenni

4. a kulcs kivétele után 20 másodpercen belül 3-szor megnyomni és elengedni a vezető oldali ajtókapcsolót (ami a belső világítást is működteti)

5. gyújtást rá adni és 10 másodpercen belül gyújtás le és kulcsot kivenni

6. a kulcs nyitás gombját megnyomni

 

Ennyi a programozás, ezt mindkét kulcsnál az 1-6 pontig végig kell játszani.

Előzmény: volt_nincs (62828)
joco145 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62836

Köszi, így már bejelentkezést követően látszik, különben csak:

Hozzászólásod elküldéséhez lépj be Indapassoddal. Ha még nincsen, regisztrálj!

Mivel nem a saját masinámról néztem az oldalt, nem is voltam bejelentkezve.

Így simán is működik a link:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=107434098&t=9114434

 

Mégegyszer köszi.

 

Előzmény: joeyfiu (62835)
joeyfiu Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62835

Ne innen próbáld megnyitni, másold ki a linket a címsorba.

Előzmény: joco145 (62834)
joco145 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62834

Szívesen megnéztem volna, de sajnos azt írja:

A művelet elvégzéséhez sajnos nem rendelkezik a szükséges jogosultsággal.

 

Előzmény: sumi19740807 (62832)
joeyfiu Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62833

Na ezaaaz! Erre emlékeztem!

 

Köszi és a többieknek is!

Előzmény: sumi19740807 (62832)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62832
Előzmény: joeyfiu (62826)
arpeen2 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62831

Nem kell akksiról levenni, a kulcs ne legyen az autóban, ennyi elég hozzá.

 

Joco :

 

én is anno azért vettem ki, mert a falevél belegyógyult  :) (és mert nincs kompresszorom) ráadásul max 3 perc kivenni a ventillátort, ha nagyon béna valaki akkor 4 perc.

Előzmény: joeyfiu (62829)
joco145 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62830

Mielőtt szétdöntöd a gépet, vedd ki a pollenszűrőt, és a helyén próbáld meg levegővel kifújatni a zörgődet.

Pollenszűrő kivételhez regisztráció után segítség:

 

http://www.myswift-team.hu/page.php?70

 

Előzmény: joeyfiu (62829)
joeyfiu Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62829

Köszi, közben megtaláltam a szerelési kézikönyvben is. Ott írnak olyat, hogy az akksit le kell csatlakoztatni, illetve a légzsákrendszert kiiktatni, ami kb. 8 lépésből áll. Ezeket muszáj megtennem?

Azért szeretném szétszedni, mert belekerült valahogy egy levél vagy valami, ami miatt rezgő, búgó hangot ad.

Előzmény: arpeen2 (62827)
volt_nincs Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62828

Megkérdeztem a kulcs - biléta dolgot szervízbe/ szervízekbe

Lehet pótolni, ha tudod hol helyezték üzembe a kocsit- nem tudom.

A biléte lényege, hogy sok pénzért leküld a gyár pontos kulcsot lemarva, majd itt felprogramozzák a kocsihoz. Olcsóbb viszont- és biléta sem kell hozzá- ha a kereskedésbe veszel üres kulcsot és kulcsoshoz viszed rámaratni a mintát, majd ua a procedúra következik: hozzáprogramozzák a kocsihoz.Ez utobbi pár 10e forinttal olcsóbb megoldás.Azt nem tudom, hogy lehet-e kapni interneten mégolcsobb üres kulcsot, de gyanítom!Magyarul a biléta nem sokat ér, max kényelmesebb,drágább és mivel a gyár küldi tovább is tart.

arpeen2 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 62827

A lábtérnél megismered a ventillátorházat. Alulról egymáshoz 120 fokban van 3db csillagcsavar (hatlapfejű) azokat kicsavarozod, vezetéket lehúzod, ventillátor kijön lefelé kompletten. Marokcsavarhúzó needed.

Előzmény: joeyfiu (62826)
joeyfiu Creative Commons License 2011.07.05 0 0 62826

Sziasztok!

 

Úgy emlékszem régebben volt itt szó a belső szellőztető rendszer és ventillátor tisztításáról. Viszont most nem találom sehol.

Kérem, akinek van néhány fotója, vagy instrukciója, hogy hogy kell szétszedni a kesztyűtartó alatti részt, válaszoljon.

 

Köszi!

AFUTO Creative Commons License 2011.07.04 0 0 62825

1,3 és 1,5 kuplungja megegyezik?

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.03 0 0 62824

Ha télen garázsban állsz, akkor jó a 10W-40, ha viszont minusz tízben naponta indítgatod akkor lehet hogy jobb az 5W-40 vagy 5W30

Előzmény: BrunciT (62823)
BrunciT Creative Commons License 2011.07.02 0 0 62823

Hát nekem eddig ezt mondták :) meg a verdába (ha igaz az infó) kb. 160e km van...

 

Ha új lenne akkor sztem beleborítanám a 0W-30-at de így, hogy ennyi van benne sztem már a 10W-40-es kell

 

Asszem valami félszintetikus Castrol lesz a győztes :)

 

Előzmény: Törölt nick (62816)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!