sajnos gyenge a térerő általában...nálam is ilyen...itt Budapesten is egyik jól szól, a másik harmatosan...persze a készülék is lehetne érzékenyebb..de az kicsit drágább mulatozás...a gyenge jelet az sem fogja(sokkal) jobban...ez van...az antenna növelésével is lehetne valamit kavarni, de fogalmam sincs, hogy'...
Mostanában elég gyakran hallgatok rádiót a kocsiban. Régebben mindig Cd-t hallgattam, így csak most tűnik fel, hogy mennyivel rosszabbul szól a rádió mint a cd.
Tavaly cseréltem hangszórókat a kocsiban és az új Hertz szettel, Cd-t hallgatva elég tisztességesen szól. De a rádió botrányosan gyenge. Semmi dinamika, kb mint a szokol hangzása.
Én vidéken lakom és a helyi rádió még úgy ahogy elmegy (persze a cd-től így is nagyon messze van), de az országos adók (neo, class) borzasztó. Nem reccseg, szól de nagyon gyengén. Kb 10-15-el kell növelnem a hangerő szintjét, a cd-hez képest, hogy legalább halljam ami szól a rádióban. Tudom az fm soha nem lesz cd minőségű de javítani sem lehet rajta? Lehet valami kütyüvel segíteni ezen (antenna erősítő, vagy más cucc) vagy törődjek bele, hogy ez ilyen.
Ahogy a diagnosztikára van lámpakapcsolgatós megoldás, így erre is van módszer. Meg már a régi Swift különálló távirányítóját is ilyesféleképpen lehetett új egységre áttanítani.
De van ilyen módszer pl. az ESP újrakalibrálására is, ha le lett véve az akkusaru, és az elvesztette a fonalat.
Nekem 2db távirányítós van hozzá gyárilag!Az elvesztés (kopp-kopp-kopp) még nem történt meg, csak a biléta, ezért jártam utána!megilyedtem, hogy most akkor kulcs elvesztéskor az egész autó zárrendszerét cserélni kell!
A biléta a kulcs kódja. De, ha megvan a kulcs, arról tudsz úgyis másoltatni, miért rendelnél gyárit? Azon kívül, ha a távirányítós elveszik. Most nem tudom, hogy alvázszám mellett megvan-e a kulcskód.
Nem kell akksiról levenni, a kulcs ne legyen az autóban, ennyi elég hozzá.
Joco :
én is anno azért vettem ki, mert a falevél belegyógyult :) (és mert nincs kompresszorom) ráadásul max 3 perc kivenni a ventillátort, ha nagyon béna valaki akkor 4 perc.
Köszi, közben megtaláltam a szerelési kézikönyvben is. Ott írnak olyat, hogy az akksit le kell csatlakoztatni, illetve a légzsákrendszert kiiktatni, ami kb. 8 lépésből áll. Ezeket muszáj megtennem?
Azért szeretném szétszedni, mert belekerült valahogy egy levél vagy valami, ami miatt rezgő, búgó hangot ad.
Megkérdeztem a kulcs - biléta dolgot szervízbe/ szervízekbe
Lehet pótolni, ha tudod hol helyezték üzembe a kocsit- nem tudom.
A biléte lényege, hogy sok pénzért leküld a gyár pontos kulcsot lemarva, majd itt felprogramozzák a kocsihoz. Olcsóbb viszont- és biléta sem kell hozzá- ha a kereskedésbe veszel üres kulcsot és kulcsoshoz viszed rámaratni a mintát, majd ua a procedúra következik: hozzáprogramozzák a kocsihoz.Ez utobbi pár 10e forinttal olcsóbb megoldás.Azt nem tudom, hogy lehet-e kapni interneten mégolcsobb üres kulcsot, de gyanítom!Magyarul a biléta nem sokat ér, max kényelmesebb,drágább és mivel a gyár küldi tovább is tart.