Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

simkor Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43723

MII 2.0T 130-nal pályán tuning mentesen tempomattal 7.3 atlagfogyasztas. városban 10 körül labtol függően.

Előzmény: pisstike (43708)
ThomBoy Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43722

Én nem vagyok dízel fetisiszta, ha a volt cégem nem cseszik ki velem, akkor egy 2.0T Megane II kabrió van most a GSIII mögött és nem egy off mondeo. :)

 

De tény, hogy a két autó között nem éreztem -pár km alatt- olyan különbséget, hogy dönteni tudjak.

Anno azért vettünk dízelt, mert nem volt céges csomagban magánhasználatra üzemanyag, most egy Honda Jazz is elég lenne sajátnak mióta tudom elfér benne a 3 gyerekülés hátul. Persze nem panaszkodom miután 1 év alatt egy forintot nem csökkent az értéke a GSIII-nak. :)

Előzmény: bnorci71 (43713)
oleek15 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43721

Bízhatsz Vargamunkában! Profi!!!

Előzmény: keeway71 (43718)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43720
Ez volt a probléma:
"Izzot szerettem volna cserelni a futespanelben. Ket db
led izzot tettem bele. Az elso gond nelkul mukodott,
viszont a masodikat behelyezve(bekapcsolt vilagitasnal
csinaltam a masodaikat) kialudt az elso is. elotte kisse
fabrikaltam oket, mert tul hosszuak voltak. Lehet, hogy
a masodiknal a ket vezetek valahogy osszeert es
zarlatos lett. Innentol kezdve nem vilagit a ket izzo, az
ablakemelok gomjai(kiveve a gyerekzar piros egoje), a
radio fenyei sem mukodnek valamint a veszvillogo es
lock gomb jelzofenyei sem csak a bekapcsolast jelzo
fenyek. A klima es ablakfutes piros ledjei mukodnek.
Minden kezeloszerv mukodik, csak azok az egok nem,
amiknek felkapcsolt vilagitasnal mukodniuk kellene. Ja,
kihagytam, a fenyszoro allito es a kijelzo dimmer
tarcsak sem vilagitanak, sot a kijelzo fenyerejet sem
tudom azota allitani. Mukodokepes maradt a
kartyanyilas vilagitasa es a start/stop gombbe is. Plusz
meg egy hibat tapasztaltam, ami az ominozus eset ota
fordult csak elo, ma ket alkalommal, korforgalomban
egy-egy pillanatra "elment" a kormanyszervo. Ez is
osszefugghet a dologgal?"

A helyzetjelzőm sem világított.
Hátha ebből kapsz valami ihletet.
Előzmény: keeway71 (43718)
zerik1 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43719
Nekem akkor volt ilyen, amikor a fűtéspanelban egy égő cseréjénél zárlatot csináltam. Nemrég tárgyaltuk ki. A motortérben egy biztosíték csere után nem jelentkezett többé.
Előzmény: keeway71 (43718)
keeway71 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43718

Már többször voltam műszeres hibakód kiolvasáson de ezt a hibát nem találták.

 

fvcc Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43717

Szerintem már kaptál segítséget. Felkínált neked egy ingyenes diagnosztikát. Mit szeretnél még?

Előzmény: keeway71 (43716)
keeway71 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43716

Vargamunka válaszára reagálva:-helyesbítésképp leírom, hogy ha teljesen kitekerem a kormányt indulásoknál pl.parkolóbol ki vagy be állásnál szokott elmenni a szervó de akkor is tudok kormányozni csak nehezebben. És én sem szeretném családom vagy más életét veszélyeztetni, ezért szeretnék tanácsot, segítséget kérni.

vargamunka Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43715

ilyenkor reménykedek nem egy úton haladsz, Te és a családom  ......

egy diagra sem telik szívesen vendégem vagy ....ingyen de ne veszélyeztess senkit ...nem bántásképp írom,gondolom te sem szeretnéd ha ,én mennék veled szemben és mondogatnám csak ritkán megy el szervó,fék stb stb .üdv kellemes pihenést

Előzmény: keeway71 (43714)
keeway71 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 43714

Van egy 2004 es grandom 1.5 dci ,az aprobléma, hogy a kormányszervóm néha elmegy. Ilyenkor leveszem az aksisarut vezérlőn a csatlakozókat megmozgatom(nincsen meg a bajonett zár) és utána jó egy darabig. mi lehet a hiba. Csatlakozó , szervó vagy vezérlő hiba?

bnorci71 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43713

halkan megjegyezném, hogy a GSII-ben a benzines motor ugyan 11 lóerővel erősebb, ellenben szerényebb a nyomatéka és a gyári gyorsulási értéke is két tizeddel elmarad a dizeltől.

 

 

a nyomatékot gondoltam, a gyorsulást viszont nem, az érzés az ami más lehet benne, bár turbós benzinest még sose vezettem

 

Előzmény: ThomBoy (43711)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43712
Előzmény: pisstike (43704)
ThomBoy Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43711

háááát szerintem azért egy 2T motor feelingebb mint a 2.0dCi

 

Azt leszámítva, hogy sokak szerint gázolaj munkagépbe való, illetve nyilván más a két motor karakterisztikája, halkan megjegyezném, hogy a GSII-ben a benzines motor ugyan 11 lóerővel erősebb, ellenben szerényebb a nyomatéka és a gyári gyorsulási értéke is két tizeddel elmarad a dizeltől.

Ha nem tapossa szét az ember, akkor 10 liter körül ejrárhat vele szemben a 8 liter körüli dízel fogyasztással. Anno amikor találkoztunk Zsolesszal és autót cseréltünk ugyan azon a szakaszon egyikünk sem érzett szignifikáns különbséget dinamikában, ahogy írtam a két motor karakterisztikája különbségén kívül. Nekem bejött egyébként.

Előzmény: bnorci71 (43697)
bananatree Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43710

2.0 nem turbós, rövid kasznis SII, főként ovijáratban (2-4km egyszerre) 12-14l.

Autópályán 10,5-11.

Menetdinamika (nyomaték) elhanyagolható, hacsak nem pörgeted. De akkor még ennél is többet eszik.

Asszony autója, előtte off P206 volt neki, 1.4HDI, acélos 68 lóerővel, ez meg ugye elvileg 136, de a régit jobbnak érezte.

Persze ez a belterével, luxusával, no meg a napfénytetővel megfordítja az eredményt, de egyértelmű, hogy nem a motorteljesítmény miatt szeretjük. 

 

 

Előzmény: pisstike (43708)
yenoee Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43709

Passz. 120 felett azért megjön az étvágya, ezt már tapasztaltuk. :)

Előzmény: pisstike (43708)
pisstike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43708

130km/h esetén milyen fogyira lehet számítani?
Keveset kocsikázunk , de annak nagy részét pályán. (évi 15ekm, 70% pályával)

Előzmény: yenoee (43706)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43707

kb mennyit fogyaszt a 2.0T ill a sima 2.0 benzines motor?

 

 

A sima szívómotor szerintem ugyanannyit fogyaszt, mint az 1.6-os. Az 1.6-os egy picit mindig erőlködik a nagy bódéban, és csak ötfokozatú a váltója. A 2.0 literes pont annyival erősebb, és főleg nyomatékosabb, hogy könnyű a komfort zónáján belül tartani, pláne a széria 6 fokozatú váltóval.

 

A turbós változat fogyasztása teljesen lábfüggő. Alap esetben semmi oka többet fogyasztani, mint egy szívó benzinesnek, viszont ha kihasználod azt a plusz teljesítményt, amire képes, akkor durván meg tud szaladni a fogyasztása.

 

Nekem volt 1.8 Turbó Octaviám, nyári éjszakai krúzingolással akár 5 alá is lehetett vinni a fogyasztását, viszont amikor egyszer kivittem a Hungaroringra nyílt napra, akkor huszon-harminc körül zabált :-)

Előzmény: pisstike (43704)
yenoee Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43706

Nekünk 8 alatt kajál a sima 2,0 GS.

De mi szinte csak országúton megyünk vele.

Előzmény: pisstike (43704)
pisstike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43705

használ valaki GS esetén az alvázra utólag rögzített pótkereket? (a racing bazáron található 9eft-os pótkeréktartóra gondolok, hogy utólag tennék fel, ha sikerül egy jó állapotú gs-t találnom)
Kérdésem, hogy patka, fekvőrendőr nem kapja el?

pisstike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43704

kb mennyit fogyaszt a 2.0T ill a sima 2.0 benzines motor?
A turbómentes verzió még tán kapható is a hahu-n.

Előzmény: bnorci71 (43697)
Trotter66 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43703

Az én véleményem is hasonló. Szerintem is az elégtelen kenés okozhatja. Alapvetően az kocsi újkorában alkalmazott időszakos szervizek és a használt kenőanyagok minősége, megfelelősége okán következhet be a HKCS kopása.  A 30E intervallum extrasok, ez már többszörösen bizonyított. A hosszabb periód alatt felhalmozódott lebegő koromszemcsék, miegyebek klasszul szűkítik az olajjáratokat a motor belsejében. Arról nem is beszélve, hogy a fáradó olaj egyre kevésbé tudja ellátni a feladatát.

 

Én a magam részéről áttértem a 10E km-es periódra.

Előzmény: stevie-13 (43702)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 43702

Tehát konstrukciós hiba?

 

 

Szerintem nem tudom :-)

 

Én arra gyanakszom, mint az 1.6-os benzinesek okoskerekénél: nem (csak) az az alkatrész a probléma, amit ilyenkor cserélnek, hanem a komplett egység.

 

Ilyen hkcs-t nem láttam élőben, de pl. az okoskeréknél egyértelműen kenési problémák miatt romlik el az alkatrész. Tehát hiába cserélik ki egy újra, ezzel csak elodázzák a probléma bekövetkeztét, mert azt valójában kenési hiányosság okozza, így előbb-utóbb a cserélt alkatrész is kuka lesz.

 

De ez egyelőre csak egy gyanú, egy gondolat.

Előzmény: S.P (43699)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43701

Egyébként anno mikor Zoltán cserélte nekem MAGLÓDON! Én is rákérdeztem arra, hogy a cserélt új csapággyal voltak-e gondok. Akkor azt válaszolta, hogy hozzá még nem került vissza ilyen hibával....

 

 

Ez egy pár napos történet.

 

 

azok a motorok már többet mentek el azzal a csapággyal, mint a gyárival mentek, vagy mentek volna.

 

 

Ööööö, szerintem ezt nehéz igazolni.

 

 

Előzmény: szalaics (43700)
szalaics Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43700

Hát, ha erre a kérdésre választ tud adni akkor Stevie-13 egy jövőbelátó =látnok.:)

Egyébként anno mikor Zoltán cserélte nekem MAGLÓDON! Én is rákérdeztem arra, hogy a cserélt új csapággyal voltak-e gondok. Akkor azt válaszolta, hogy hozzá még nem került vissza ilyen hibával....ami akkor azt jelentette, hogy amióta cserél csapágyat azóta azok a motorok már többet mentek el azzal a csapággyal, mint a gyárival mentek, vagy mentek volna.

 

Mivel gondolom nem 10-db kocsiban cserélt már, ha Ő volt aki ezt a megane-t (nem scenic :) ) orvosolta akkor nem rossz arány...igaz sovány vigasz annak akivel ez történt...

 

De rettegjetek 1,9-esek!....is! :D

 

 

Előzmény: bnorci71 (43698)
S.P Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43699

Tehát konstrukciós hiba?

Előzmény: stevie-13 (43696)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43698

Murphy megmondta, ami elromolhat....

 

 

Szerinted, ha nem cseréli akkor menne még most is a régi csapággyal?

 

Előzmény: stevie-13 (43696)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43697

Ha viszont nem mész túl sokat és rövid utakra kell, nézzél 2.0T benzinest, az ugyan olyan feeling, mint a 2.0 dCi. :)

 

háááát szerintem azért egy 2T motor feelingebb mint a 2.0dCi

ja és itthon szerintem nem nagyon találsz, még sima 2.0 se nagyon van

ha találtam volna lehet azt veszek és LPG bele és nem kell befecsfej+csapágy+turbó-val foglalkozni

 

mobile.de-n nézem ~6e juró

 

 

ja és a 2.0T-hez nem árt ha benzinkútja van az embernek :)))

Előzmény: ThomBoy (43692)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43696

Sorry , csak nem tudtam hova tenni, hogy mit akartál vele mondani!

 

 

Csak azt, hogy a cserélt csapágy is tönkremehet. Tönkre is megy :-(

 

 

Ez a Renault Scenic II fórum! :)

 

 

A motor ugyanaz.

 

 

Előzmény: szalaics (43695)
szalaics Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43695

Nekem is van egy jóhírem! Én is megcsináltattam immáron 3 éve elővigyázatosságból Maglódon! Azóta mentem vele kb 50 ekm és hiba mentes!

 

Sorry , csak nem tudtam hova tenni, hogy mit akartál vele mondani!

Ez a Renault Scenic II fórum! :)

Előzmény: stevie-13 (43693)
zerik1 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43694
Tökéletes, köszi :)
Előzmény: stevie-13 (43691)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!