Keresés

Részletes keresés

HLP Creative Commons License 2005.11.16 0 0 106
Jó kérdés. Ez különösen a Citadella IC és Goldoni EC-nél érdekes.
Előzmény: PLACI (103)
gw Creative Commons License 2005.11.16 0 0 105
Nem.
Előzmény: PLACI (104)
PLACI Creative Commons License 2005.11.16 0 0 104
Lehet belföldre hálókocsijegyet váltani?
PLACI Creative Commons License 2005.11.16 0 0 103

Szerencsére az Avala egy belföldi vonatszámmal megy, a Bartók is így ment (mehetne).

 

És gyakorlatilag mi alapján van különbség IC és EC között?

Előzmény: HLP (102)
HLP Creative Commons License 2005.11.16 0 0 102
Ez elég nagy szemétdég? A Bartókon is így volt? Avalán hogy van?
PLACI Creative Commons License 2005.11.16 0 0 101

A Lehár átlós vonattal csak az volt a baj (Wien-Ms-(Sr)), hogy Pesttől más volt a száma, 502/3. Ilyenkor még egy pótjegyet kell venni. Úgy, mint most a TRAIANUS-KÁLMÁN IMRE párosításnak.

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.15 0 0 100

 

Nem lenne rossz:)))

Előzmény: maxi mátéé (97)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.15 0 0 99
 ???
Előzmény: maxi mátéé (98)
maxi mátéé Creative Commons License 2005.11.15 0 0 98

ORENT EXPRESSZ

maxi mátéé Creative Commons License 2005.11.15 0 0 97
decemberben debrecenbe már ec vonttal akarok menni
HLP Creative Commons License 2005.11.09 0 0 96

Kvarner+Goldoni+Maestral+Venezia az már egyszerre irreális.

Ha Kvarner lenne, felesleges a Goldoni.

A Maestral menetrendje alapból szerintem jó.

Ha jövőre jobb mozdonyfordát kap, nem leszu semmi gond.

Én esetleg raknék még rá egy közvtelen kocsit Keszthelyre.

Előzmény: Csukacska1991 (95)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 95
"A Goldoni helyett én inkább a Kvarnert indítanám Kaposvár felé 06.45-kor a pécsivel együtt."

A Goldonit én hagynám a 30-ason. A Kvarner lenne esetleg úgy jó, hogy reggel menne a 40/41-esen, de ne legyen az a csatolás, ami Ud-n volt, mert az +10 perc. Inkább lehetne egy Kaposvár-Pécs IC (vagy az túlzás?), ami Ud alsón keresztezne a Kvarnerrel. Csak ennek az lenne a hátránya, hogy nem állna meg Ud-n.

"Azért a Maestral ne legyen IC..."

Csak jó legyen menetrendje.
Előzmény: HLP (92)
HLP Creative Commons License 2005.11.07 0 0 94
Közvetlen Zalaegerszegi kocsikkal!
Előzmény: M471312 (93)
M471312 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 93

Bár csak úgy lenne!!

Én dijjaznám ha ujra lenne olyan átlós vonat mint annak idején a Muntenia volt.

Szombathely Veszprém Budapest Szolnok Békéscsaba útvonalon.

Előzmény: HLP (87)
HLP Creative Commons License 2005.11.06 0 0 92

Szerintem a Maestralt nem fogják mozgatni.

A Goldoni helyett én inkább a Kvarnert indítanám Kaposvár felé 06.45-kor a pécsivel együtt.

Bár a Goldonit nagyon szeretem kulturált, jó vonat.Kicsit sokat késik nyáron.

Azért a Maestral ne legyen IC...

Előzmény: Csukacska1991 (91)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.11.06 0 0 91
Hál'istennek.

Csak nem egyenlő eloszlásban. Lehetne úgy, hogy reggel 8-kor indulna a Goldoni, az lenne az EC, délután 13-kor a Maestral, lehetne IC, és este 18-kor pedig a Venezia, ami pedig EN lehetne. Ez talán jobb lenne, mert így lenne napi 3 vonat Zagrebba, egyenlő eloszlásban.

Nem tudom, hogy vagytok vele, de azért a 40/41-esen újra mehetne a Kvarner IC, délelőtt, mert a fővárosból délelőtt eljutni Kaposvárra, vagy tovább, minőségi módon szinte lehetetlen.
Előzmény: HLP (90)
HLP Creative Commons License 2005.11.04 0 0 90
Venezia EN lesz a 30-ason. Így újból 3 nemzetközi vonat lesz a déli parton.
HLP Creative Commons License 2005.10.12 0 0 89
ha az igaz, amit ott olvastam akkor gondolom ott is meg kell állniuk.Kelenföldön meg minden megáll.
Előzmény: Csukacska1991 (88)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 88
Akkor a Fradin fognak megállni? Vagy Kelenföldön?
Előzmény: HLP (87)
HLP Creative Commons License 2005.10.12 0 0 87
A nagyfórumon talán azt olvastam, hogy az átlós vonatok száma nőni fog, és nem fejpályaudvaron fordulnak, hanem a Fradin keresztül mennek. Nem tudom ennek mennyi a valóságalapja.
Előzmény: Csukacska1991 (86)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 86
Annak én is örülök, méghozzá nagyon. Az átlós vonatokat pedig visszakellene hozni (pl. Bartok EC - menjen Debrecenig, vagy a régi Alutus IC - Szombathely-Bucureşti, stb. lenne ötletem az ilyenekre - csak az a fontos, hogy ne álljon 20-30 percet egy fővárosi fejpályaudvaron (mondjuk máshol se)).
Előzmény: HLP (85)
HLP Creative Commons License 2005.10.11 0 0 85
Én örülök, hogy visszakerül a 30-asra.
Előzmény: Mariazellerbahn (84)
Mariazellerbahn Creative Commons License 2005.10.11 0 0 84
a Venezia nem fog decembertöl a mostani útvonalán közlekedni, ez biztos! :-(
Előzmény: HLP (81)
HLP Creative Commons License 2005.10.11 0 0 83
Állítólag megint lesz több átlós vonat. Hátha ő is....
Előzmény: PLACI (82)
PLACI Creative Commons License 2005.10.11 0 0 82

A Bartók mehetne újra Debrecenig!

Amikor megszüntették, eltörölték az utolsó puccos vonatot is a Tiszántúlról. Utolsó Db-be való érkezésekor kisebb ünnepség is volt, és meg is koszorúzták.

Előzmény: HLP (81)
HLP Creative Commons License 2005.10.09 0 0 81
Van valakinek infója arról, hogy jövőre milyen új nemzetközi vonatok lesznek, és melyek szűnnek meg?
Briko Creative Commons License 2005.10.02 0 0 80

Sziasztok!

 

Kb. másfél órányi videót láthattok a www.briko.hu honlap utazási fényképek részében, ahol egy svájci vonatos kirándulás élményeit tettem közkincsé.

 

Üdv

 

Brikó

Gúnár Nordlúd Creative Commons License 2005.10.02 0 0 79

 M. urat láttam az Andrássy úton amikor jött tárgyalni Bp-re: a feje totál be volt vörösödve, láthatóan ittas állapotban érkezett. No comment....Sokat erőlködtek a nyelvtörvénnyel úgymond a nemzeti nyelv védelmében, miközben a pozsonyi STV egy az egyben átvette a cseh híradót, jó az nekik...ők maguk nem vették komolyan azokat az eszméket amit hirdettek.

 Rövidesen megyek Kassára, Hidason 15 perc van a Rákóczinál gépcserére. Ez pont elég a nemzetközi jegyet megváltani, arra a kb.30 km-re talán olcsóbb mintha Bp-ről vennék nemzetközi jegyet.  

Előzmény: huuooow (75)
HLP Creative Commons License 2005.10.01 0 0 78

Ma a Bartók Béla EC-n elkaptak egy határsértőt, és bilincsbe verve vitték a határőrök.(Ec 62)

Egyébként meglehetősen sok utas volt rajta.

huuooow Creative Commons License 2005.09.29 0 0 77

köszi!

vhogy ez tetszik nekem talán:

 

EC 170 HUNGARIA
--------------------------------------------------------------------------------
km    Station                         Arrival      Departure
--------------------------------------------------------------------------------
 
0      Budapest-Keleti pu.                       10:10 
80    Štúrovo                          11:13      11:17 
124  Nové Zámky                   11:42      11:44 
215  Bratislava hl.st.              12:36      12:40 
279  Kúty                               13:16      13:18 
297  Břeclav                           13:34      13:36 
356  Brno hl.n.                       14:07      14:09 
444  Žďár n.Sázavou             15:10      15:12 
477  Havlíčkův Brod               15:35      15:37 
551  Kolín                              16:39      16:40 
613  Praha-Holešovice          17:20      17:31 
....

 

http://www.kvc.sk   / árat nem nagyon írnak /

 

 a jegyet Pesten megveszem Esztergomig (Párkányig?), majd a vonaton tudok jegyet venni a határ másik oldalán Prágáig?   vagy vmilyen formában elővételben lehet?

vagy egy hamarabbi vonattal Esztergom, átgyaloglás, ott erre fölszállás jegyvétel után?  mit tanácsolsz?

 

 

Előzmény: gw (76)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!