Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56430
Szerintem ez nem megy félre, mert ugyanazt gondoljuk, de ha nem lett nagyon megnyomva azért nem hinném, hogy az egész hátulja deformálódna. Annyira azért nem gyenge.
Előzmény: Garfield007 (56429)
Garfield007 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56429

Még mielőtt megint félremenne a dolog :-)

A Thalia durván a hátsó szélvédőig Clio, ez ugye nem titok. Egy tervezőt egy tábla lemezzel bezártak egy műhelybe és amíg meg nem alkotta a Thaliat, nem engedték ki :-) Azt azért szégyellték volna, hogy huppog a lemez doboz, ezért az aljára a Clio váznyúlványt meghosszabbították, de csak szögvas volt olcsón a törököknél.

Na, és eme tanmese után következik KÉT dolog:

- ha hátulról eltalálják a Thaliat, az gyakorlatilag 5 éves kora után GTK is lehet, általánosságba beszélve

- ha egy kicsit is megnyomódik(mint most is!) akkor elviheti a ráaggatott dolgokat milliméterekkel. Van akit ez zavar(engem nem zavarna, két komplett javítás után) és ha meg akarja csináltatni, akkor jön a meglepetés, hogy hoppá ez nem csak annyi, hogy kicsit igazítunk a lökösön, meg a műanyagos befoltozza a lyukat.

Remélem, így már minden tiszta ebben a történetben :-)))

Előzmény: Köhike (56428)
Köhike Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56428

Persze, de egy kis ütétstől azért annyira nem megy el, hogy az egész segge deformálódjon.

Előzmény: Garfield007 (56427)
Garfield007 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56427

Oké, csak ha a fenéklemez gyűrődött, akkor minden kicsit csálén fog állni(hátsó sárvédő, lökhárító, stb) vvak akit ez nem zavar, engem sem, de ha helyre kell hozni, akkor már nem olyan kis meló.

Csak ennyit akartam kihozni belőle.

Előzmény: Köhike (56425)
Köhike Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56426

Mondjuk elég szarul is látni a hátulját a kocsinak. Az a hátsó ablak iszonyatosan kicsi, és döntött. Megnéztem, amikor én már iszonyatosan közel érzem valamihez tolatás közben akkor még van 1-0.5m. Szóval kapott egy 4 szenzoros tolatóradart. :D Már csak az asszony miatt is, mivel ő használja.

Köhike Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56425

Itt egyébként szerintem nincs olyan komoly dolog, hogy az egész gyűrődött, ez inkább egy oszlopra tolatásnak vagy valami hasonló sérülésnek tűnik.

Előzmény: Garfield007 (56422)
Köhike Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56424

A hátsó nyúlvány pl egy sima szögvas, még csak nem is zártszelvény.

Előzmény: Köhike (56423)
Köhike Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56423

Az a baj a thalia seggével, hogy ha alánéz az ember tisztán látszik, hogy a clio meg lett toldva, és a putonynak csak annyi szerepe van, hogy a csomagjaidat elbírja, merevítés nem sok került bele pluszban. Így ha törik az igen csunyán tud kinézni. Persze a biztonságot nem hinném, hoyg befolyásolja, mivel a clioval azonos részek elég erősek.

Előzmény: Garfield007 (56422)
Garfield007 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56422

A ha csomagtartó alja is sérült, akkor kicsit kalandosabb a dolog. Nekem a második hátulról telibetalálás után akartak GTK-t ajánlani, mert annyira gyűrődött a papundekli acél.

Sose tudom merre vagy. Cinkotán tudok karosszériást, aki tud okos megoldásokat :-) 

Előzmény: nagya2 (56420)
Köhike Creative Commons License 2014.04.13 0 0 56421
Ha nem kell telibe fényezni akkor olcsóbban is meg lehet úszni. A lökhárító mögött nem látszik a javítás, meg a csomagtartóban sem, szóval az akkor nem olyan nagy dolog. Így max a lökhárítót kell fényezni illetve javítani. Biztosan egy pár dolog a lökhárító mögött is letört. Ilyen távtartók, műanyag fülek patentok. De egy jó műanyagos meg tudja csinálni. De előtte kérdezd meg mennyiért csinálják, mert a fényezés olyan 25, erre még rájön az esetleges javítás, és lehet ennél olcsóbban kapsz esetleg színben passzoló bontott lökhárítót. Ami persze szintén lehet kicsit deformálódott ha csak úgy összevissza dobálva tárolták, de azért nagy eséllyel jó lesz. Mögötte meg ki kell kalapáltatni egy karosszériással, illetve szintén valamennyire fényezni, hogy ne kezdjen el rohadni. És én nagyon ajánlom a sérült területet amennyire csak lehet üregvédő viasszal kezelni.
Előzmény: nagya2 (56420)
nagya2 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56420

HAli!!

A lökös sarka behorpadt a koptatócsík alatt, és belül a csomagtartóban a sarokban látni, hogy a csomagtartó alja gyürődött.

Sárvédő nem sérült........

Üdv Nagya

UI: köcce az infót.

 

Előzmény: Köhike (56419)
Köhike Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56419
Ha nem törött a lökhárító, lehet elég hőléggel kicsit megmelegíteni belülről, és vissza lehet nyomni a deformációt.
Előzmény: nagya2 (56416)
Köhike Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56418
Ha a lökös javítható, plusz még a hátsó sárvédő is sérült és mindkettőt fényezni kell akkor alaphangon 50-60. Lehet olcsóbban is összecsapja valaki, de egy tisztességes fényezés olyan 25 körül van elemenként.
Előzmény: nagya2 (56416)
Köhike Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56417
Én pont ilyet vettem egy hete. Téliben nem voltam oda érte, de ez a nyári nagyon jónak tűnik. Hihetetlenül csendes. Teszteken is elég jól végzett. Asszony meg odáig van a virágokkal az oldalán.......
Előzmény: killerlaca81 (56415)
nagya2 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56416

HAli!!

Én is a kovács autóalkatrésznél vettem hátsó rugót 3200cáé, a bárdinál 15k.........

Üdv Nagya

UI: Lányom besarkozta a  Thalics jobb sarkát, kicsit a lemez is gyürődött(nem vészes), a Lökös sarkát mennyiért gyógyítják vissza??, +mennyi a festés??

Üdv Nagya

killerlaca81 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56415

Ehhez a nyári gumihoz mit szóltok?

Sajna gumikat is cserélnem kell.

 

http://www.argep.hu/trend/1756/175-65r14-nyari-Hankook-K425.html

Előzmény: killerlaca81 (56414)
killerlaca81 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56414
Előzmény: Köhike (56413)
Köhike Creative Commons License 2014.04.12 0 0 56413
Vagy SKF vagy Gates.
Előzmény: killerlaca81 (56412)
killerlaca81 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56412
Előzmény: Gattling (56411)
Gattling Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56411
Előzmény: killerlaca81 (56410)
killerlaca81 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56410

Sziasztok!

 

 

Tudtok mondani webshopot ahol jó áron vannak alkatrészek?

 

Vezérlést kellene cserélnem 1.4 16V Thálián, meg lehet hogy futómű kopó alkatrészeit is. Mennyiből jön ez most ki?

 

 

Köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56409

KÖSZÖNÖM

Előzmény: Köhike (56405)
Gattling Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56408

A Lemförder ára 3.293,-Ft. De én megbízok a Delphiben is. 5 csillagot kapott minőségre az is, az ára 2.136,-Ft.

 

Szóval az, hogy máshol drágábban adják (ugyanazt), az nem jelenti hogy a drágább a jobb.  :)

Előzmény: Köhike (56403)
pintérlászló Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56407

Helló! Az enyém is megadta magát, kb 1 éve! Simán javítottam, nem kellett semmi spéci szerszám hozzá! Tehát: Kerék kiszed, müanyag burkolat szintén! Úgy emlékszem egy félkör bilincs fogja 2 csavarral a két oldalán! Az egész szervót ki lehet venni, sőt az olajat sem kell leengedni hozzá. Azt nézd meg, hogy a motor kap-e 12V-ot, és tudod-e forgatni! Nekem mázlim volt, mert csak megszorultak a kefeportól a kefék, és nem volt kontakt, így nem tudott leégni. A motor úgy van kis fülekkel összezömítve, de egy kis vágóval simán össze lehet ütni, és így lejön  a motor dekni. Én kifújattam, bezsíroztam a tengelyvégeket, és megcsiszoltam a keféket! Majd összeraktam az egészet, és kalapáccsal visszazömítettem a füleket! Az egész kb 2 órát vett igénybe, azóta hibátlan! 

Előzmény: mynames (56385)
Köhike Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56406
Kicseréltem az első kerékcsapágyat. Ennyit rég szoptam csavarral, mint a féltengely csavarjával. Sosem volt még szétszedve szerintem. Brutálisan össze volt gyógyulva. 2 órán keresztül maszíroztam mire lejött. A csapágy csere onnantól már felüdülés volt... Se légkulccsal se 1m-es hajtószárral nem akart megindulni. Na mindegy a lényeg végül lejött nagy nehezen és kicseréltem a csapágyat most tuti megint. 65-ös kelett bele végül, szóval a katalógus nem tévedett. Érdekes, hogy semmit nem morgott, csak kerékcserekor vettem észre, hogy lóg.
Köhike Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56405
Légszűrőházat le kell szedni. Ott van a tűzfal fele a pillangószelep házán. Egy hengeres fekete alkatrész, két csavar fogja.
Előzmény: Törölt nick (56402)
Köhike Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56404
És az nem 3000ft. Annyiért szerintem sincs túl tartós gömbcsukló.
Előzmény: Köhike (56403)
Köhike Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56403
Azért a lemförder nem nagyon szokott rossz lenni. Sokszor jobb mint a gyári.
Előzmény: Gattling (56401)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56402

Sziasztok. 1.4 8 szelepes thalia  hol találom benne az üresjárati motort??

Gattling Creative Commons License 2014.04.11 0 0 56401

Nem. Körülnéztem a boltokban, és rossz minőségűt adják 4 ezerért, a jobb minőségűt 6 ezerért. Kivéve 1 szuper helyet, Kovács Autóalkatrész Szeged. Itt a rosszabbik kerül 1780,-Ft-ba, a jobbik 2080,-Ft-ba. Nézd meg nyugodtan az árakat és a minőséget. Bevásároltam náluk alkatrészekből, és kiszámoltam, hogy máshol a 20 ezer helyett 40 ezret hagytam volna ott ugyanazért a cuccokért.

Ez a 10 ezer km erős túlzás. Amit megveszel 6 ezerért, arra sincs ráírva, hogy garantáltan 80 ezer km-t ki fog bírni. Német importból beszerzett, garantált minőségben meg jobban megbízok, mint a kereskedőcég által gyártatott kisipari cuccokban.

És csak 1 konkrét példa: Ki akartam cserélni a kiegyenlítő tartályt, mert már nehezen látszik a hűtőfolyadék szintje. Körbenéztem mindenhol, és lemondtam róla, mert 11 ezer volt a legolcsóbb helyen. 

És képzeld el, hogy Szegeden 3 ezer Ft alatt volt valamivel az ára. Már ki is van cserélve. :)

Ma már érdemes tájékozódni jobban az árakban, nem belefutni az első boltba, ami eszünkbe jut. 

Előzmény: Törölt nick (56398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!