Igen azt elfelejtettem írni. Ha leállítom az autót és újraindítom akkor megszűnik a hiba és megint jó. Legtöbb esetben még nem üzem meleg motornál jött elő, legalább is ezeket tapasztaltam. Öntöttem bele Wynn's Diesel clean 3 Egr és turbó common rail tisztítót most az utolsó fél tankoláshoz. De ez alatt is előjön a hiba. Igaz nem minden nap.
Az Injection fault hibajelzés ha csak átmeneti gond akkor egy újraindítás után eltűnik.
A javítása ha csak kisebb gond van akkor történhet befecskendező rendszer tisztító adalékkal,( pl Pro-tec Common Rail tisztító üze adalék, vagy más hasonlók), meg ahogy stevie is írta nem árt néha 3.-ban közel leszabályozásig húzatni, (kis emelkedőn még jobb), hogy a kipufogó rendszer is meg tudjon tisztulni.
Nalam is van check injection, de csak ha 3-ba vagy afelett engedem 2500 fölé. Semmt nem veszek eszre, ma is mentem vele hosszabb távon, 6-ba szépen felugrott 100-ról 130-ra egy előzésnél, ha tovább nyomom akkor megjelenik a hiba...
Igen, hát pont ezért kérdeztem, hátha van valakinek, valamilyen tapasztalata. Egyenletesen, esetleg bizonyos részeket políroznak csak stb.
Vagy talán megkérdezik, hogy milyet kérek, távol vagy közellátó vagyok :)
Előjött megint egy hiba: Injection fault amikor intenzíven gyorsítok akkor adja be. Ezzel egyszerre (gondolom én) beállítja magát közepes értékekre és nem megy annyira az autó. Nemrégen (kb 1 éve) is produkálta az autó akkor azt mondta a diag, hogy a közös nyomócsövön levő nyomásérzékelő a rossz. Kicseréltem és utána jó volt eddig. Tanács, tipp, tudom egy diag megint, de a fél fizetésemet erre költöm már. :(
Sziasztok. Megmaradt a másik autóról, csak kerülgetem otthon, újonnan vásároltuk, én jártam vele, kb. 60ekm van benne, nem üt-ráz, tökéletes állapotban van. Ha valakit érdekel.
Az ellopott autónk szervízkönyve nálunk maradt így bármelyik autó szervízkönyve összeállítható lenne belőle, de egyébként is pár ezres egy pecsét a mr minitben. :) A lényeg a Renault számitógépes rendszere, amiben egyébként ugyan úgy kerülhet fals adat, ha a kártyaolvasó helyett manuálisan írják be az adatokat. :-/
Sajnos tényleg kevés a minőségi használtautó a piacon, a miénknek is tudom a hibáit, de őszintén szólva nem vagyok hajlandó egy matricáért illetve 1-1db műanyagért 7000ft-ot fizetni. Darabonként. :)
megvan hozzá a gyári felni is a srácnak 16' de azon is nyári gumi van, ezek 17'-sak rajta
M.o-i az biztos, ott az üzembe helyezési pecsét, de azt mondta 4 hónapja vette Debrecenből ehhez képest már 2 éve is Miskolcon volt szerviz pecsételve..... :S
a lökös jobb oldalon csálén áll rajta és 1 vagy 2 patent feje el is van törve a zárhídnál szóval volt már levéve róla a lökös
Talán így akarta felsrófolni az árát, vagy úgy gondolta, hogy friss műszakival hamarabb elviszik akár annyiért is.
A használt autó mindig zsákbamacska, de azért nem mindegy, hogy miről nem tud az ember. Szerintem.
A három millió totálisan irreális érte, mert picit többért GSIII van fele ennyi idősen.
A második annyira nem földtől elrugaszkodott, mert a mi egykori 4 hónappal fiatalabb nem automata GSII-nk ugyan nem volt full bőr (szerencsére), de 7 személyes Grand volt, igaz "csak" Monaco, de mégis jobban felszerelt volt és 2,7-2,8 között lehetett volna eladni 1,5 éve amikor ellopták. A másik ami miatt nem rossz az ára, hogy 2,2 millióért volt egy 2007/11 havi automata Privilege tavaly nyáron eladó ami viszont nem volt ennyire hibátlan (nem gyári szélvédő, pici tolatásos sérülés a hátulján, az utolsó két szerviz aranykezű mesternél és nem szakszervizben, meg volt még vmi, csak nem emlékszem már rá), illetve nem volt full bőr.
Az a második, takaros darab :) Szép pénzeket kérnek értük, az biztos. Itt kint ennyiért kb 3-4 éveseket lehet venni. Ami ugye nem is lenne rossz, de nehéz dönteni, mert az angolok ütik-vágják az autókat. Szűkek a parkolók is, bevásárló kocsikkal sem vigyáznak közöttük, gyakran rányitják az ajtót a másikra, plusz nekimennek ennek-annak. Az enyémen is van pár plezur. Sokak autójában térdig ér a szemét. Szomorú.
ezt az autót én megnéztem, szépnek szép, DE nem győzött meg, meg nem is ilyen autóra volt szükségünk, a jobb eleje volt sérülve, lehet csak a sárvédő, de elég könnyen megállapítható volt
Azért remélem érzed, hogy erre a kérdésre nem lehet jól válaszolni. :)
A magyarországi, ismert előéletű autókért többet kérnek a piacon és ma már kijelenthető, hogy meg is adják mert eltűntek a minőségi használtautók.
Amikor ellopták a GSII-t és nem találtam itthon normális autót én is elkezdtem külföldön nézelődni. Hamar rájöttem, hogy az EUR/HUF árfolyam miatt drágább lenne külföldről behozni autót, mert ami rendben van kint, az ott sem olcsó, lényegében pont annyi mint itthon. A baj azzal van, hogy mire behozza az ember és kifizeti a regadót és az összes többi költséget máris többe van az autó.
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy Mo-n most kb mennyiért lehet hozzájutni egy 6 éves, 2.0, jól felszerelt(digit klíma, tempomat, ESP, napfénytető) sima Scenichez? Összehasonlítás végett.
Én sem lennék diesel fanatista, de 2.0 benzines is alig van eladó, 2.0T nincs eladó, 2.0 dci még talán van, de már 2 hónapja nézem naponta a ha.hu-t, és nincs olyan, amit megvennék
Pedig az eddig tapasztaltak alapján ez a 3 motor vállalható csak.