Miből vetted észre, hogy már nem sokáig húzza? Lóg a tengely?
Egyik ismerősöm megane-jában(1,9dci) olyan 200ekm -körül ment el különösebb előjel nélkül. Viszont ő még annyival is ráfaragott, hogy a turbó "felkapta" a motorolajat, és egyszerűen nem tudta leállítani a motort. Hiába rakta sebességbe, nem tudta lefojtani. Addig forgott, amíg be nem sült...
Fogalmam sincs. Lehet, hogy igazad van. Senki nem tudott érdemben hosszászólni akit kérdeztem, pedig elég sok mindent megpróbáltam. A gyári adatbázisban sincs semmi róla, mármint ami a teljes hosszára vonatkozik. Na mindegy majd kiderül. Most rendeltem egyet.
csak kíváncsi vagyok. énnekem ENEOS 5w40 ful syntatic van benne, ezt veszem mindig, 20k cserélem. gondolom nem ettől az olajtól fog megdögleni a motor...:D
külföldi fórumokon sokan vergődnek 10W40 ásványival 8-10k csereperiódussal, hát nem tudom van-e értelme ennyit kínlódani, többe kerül évente 3 szor felmosni utána betont, mint a drágább olaj.
Ha gyári van rajta és gyárit is szeretnél akkor vedd le és cikkszám alapján bármelyik autósbolt tud rendelni neked.Viszont nem olcsó.Kb. 2-3000 ft/darabról indultak kb mikor utoljára nézegettem ilyesmit.Van egy fantázianeve is azt is érdemes feljegyezni.
Szuper dolog. Én sem bántam meg. A legjobb egyébként a nagy parkolókban ténfergő elvarázsolt gyalogosok ellen, akik a legváratlanabb pillanatokban a legkülönfélébb irányokból tudnak a tolató autó mögé lépni. Másik kocsinkban nincs, ott nem éreztem szükségét mivel abból jól kilátni hátra, de már megfordult a fejemben, hogy abba is szerelek egyet. Én Valeot vettem csak ajánlani tudom, es lehet hozzá alkatrészeket is venni, ha esetleg valami tönkremenne rajta.
Én 10 éve úgy vettem át újonnan, hogy belerakattam a négy szenzoros tolató radart. 1,5 méternél kezd el csipogni és 10 cm-nél válik folyamatossá a sípolás. Nem bántam meg. Sokszor segített már.
Az a baj a két bowdennel, hogy teljesen más a szövése a gázbowdennek, és a kerékpár bowdennek. Azért is kell 1.5 évente cserélgetni. Na meg azt a faudi csuklót vagy mit a végére elég bajos lehet átoperálni. Nekem elég barkácsnak tűnik a dolog így belegondolva, de ti tudjátok.
Menj el a kerékpáros boltba vidd a huzalt s vágass le ujjat majd otthon egy kis csiszolással meg tudod oldani nekem ezt Renault Békési szerelő mondta én azóta is igy cserélem kb 1,5 évente kell
Kérlek segítsetek 2004.06 havi 1.4 16v 98 Le renault thaliám van 145 ezer km van benne s szeretnék bordás vezérmű szíjjat cserélni minél olcsobban mivel kerekeszékes vagyok s nincs nagy jövedelmem .mire van szükségem , hogy a motorom ugyan ennyit kibirjon . azt tudom hogy kb 5000 ft a borásszíj azttudom hogy most cseréltek 2 vezető görgöt mert sípot mit kell még cseréltettnem vagy besztettnem . előre is köszönöm a válaszotokat
Ezek a problémáim nekem is megvannak. Voltam márkakereskedésben a gumitömítéssel kapcsolatban, közölték hogy csak légszűrőházzal együtt lehet venni ~22-25 ezer HUF környékén. Az a hővédő lemez nekem meg már csak nyomokban található meg, annyira megette a rozsda. Bontókba szét kell nézni és cserélni ha nagyon zavar a dolog!
Próbálj meg Renault kereskeskedésben szerezni. Máshol biztosan nem lesz. Az a hővédő lemez meg csak idő kérdése mikor, de elreped. Nagy a hőmérséklet különbség, rezonál folyamatosan. Én utoljára amikor leszedtem meghegesztettem a repedéseket, illetve ahonnan indultak a repedések, azóta most egyben van de idő kérdése újra el fog repedni. Eddig még nem láttam belőle olyat ami nem repedt el.