Az úszó ragasztásán már túl vagyok sajna... De takarítás után kiderült, nálam az alapproblémát nem az úszó okozza, hanem a tűszelep, ami nem zár le rendesen (valószínűleg kopás miatt), és emiatt túlfolyik.
Üdv!!! A gépkönyves weboldalamra szerkesztettem fel, de az oldalról még nem érhető el mint a többi gépkönyvet, így a megadott link alapján érhető el ez a javítási utmutató. Aki ismeri az oldalt az tudja hogy mindig meghirdetem ha új tartalom kerül felszerkesztésre.
Ha kipróbálom majd lefotózom az enyémet de ez a tipus!
Egyébként nekem a Csepel karburátor sokkal jobban tettszett ahogy ment vele a kapa !Kézi szivatós "ilyen lenyomom az úszót és folyik a benzin "fajta az alpjáratot a súberen csavarral alulról lehet állítani szóval szerintem nagyon jó!
Próbálja ki aki teheti!
Erről a motorról van szó a faternak egy szivattyút hajtott!
Engem érdekelne az úszó és tűszelep típusa, sajna úgy néz ki az enyémnek is hasonló lehet a baja. A válasz jöhet ide is, de e-mail is megfelel (cím publikus).
Az van hogy benéztem egy régi motoros boltba itt Nyíregyházán,bevittem az Amal karbit és a srác keresett nekem bele egy tűszelepet ami a Simson Amal úszóhoz jó és jól zár is már ki is próbáltam! Tehát hírtelen lett 2 jól működő(Amal ,Csepel)meg egy beállítandó Mz karbim!Úgy hogy az elkövetkező 100 évre el vagyok látva karburátorral!
Ha valakinek hasonló a baja, tehát úszó ill tűszelep keressen nyugodtan leírom melyik a jó hozzá!
A gép Jászapátiban van. Legutóbb MZ karbival működött, de finom hangolni kell. 2db 12es gumikerék van rajta jelenleg. Esetleg valami rota cuccot is kereshetünk hozzá. Meg oda adom az Abodi Bandi féle tárcsákat is vele, és néhány tartalék alkatrészt is.
Elméletileg a váltója is jó, de ezt én sem próbáltam ki. Amikor megvettem, esküdöztek rá, hogy jó. Első orr kerék is jár a géppel. Van rajta TLT kihajtás is!
Itt megtalálni engem. 06203262897 adingo@invitel.hu Jászapáti.
Volna egy érdeklődő a gépedre. Adnál egy elérhetőséget? Meg mondjál már valamit róla. Működik? Rota kerék jár hozzá? Ár? Első körbe ennyi volna a kérésem.
Szia! Egy kis kotyogásnak a jav.útmutató szerint lennie kell. Gondolom azért, hogy melegen nehogy szoruljon. Ezért lehet jobb lenne 1-1 db a 0,1mm -esből. DE a puding próbája az evés.
ROBI 151 géptulajdonosok FIGYELEM!!! Megszerkesztettem a Robi 151 javítási útmutató című gépkönyvét. Csak itt érhető el ezen a linken. Megnézhető illetve letölthető tömörített rarban de amúgy pdf formátumban van.
Ezeknél a rendszereknél mindig a megtérülés körül folyik a vita. Nincs ilyen vizes rendszerem.
Saját építésű sörkollektorom van.Meleg levegőt nyomatok be a szobába. Kb 100eFt-omban volt, mindent meg kellett vennem a sörös dobozokon kívül. Átmeneti időszakokra építettem, mert a szomszéd ház a délelőtti órákban árnyékolja.
Sose számolgattam, hogy mikorra térül meg! Most 40 Fokos levegőt állít elő, és menni fog kb este 6-ig.
1-2 fokot fog emelni a szobák hőmérsékletén. Komfort érzet sokkal jobb, ráérek begyújtani késő délután.
Tudom ez más rendszer mint amit kérdezel, ezt csak a megtérüléssel kapcsolatban írtam.
Igen nekem van 01 es 3db és 02 es 1 db ,a bontott motorban is volt meg az én mocimban is. De nekem is le esett hogy meg mérem a főtengelyt(73,3)és a mocit (73,6) és a különbség az a hézagoló mérete.Így nekem is került alulra egy 0,2 es fentre meg egy 0,1 es. De köszi a segítséget ! '