Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ééééésss működik ... elég gyászos állapotban vannak arrafelé a kábelek, nem lenne rossz ötlet beiktatni a csomiajtóba egy plusz stekker, hogy ez a szakasz könnyen javítható, krimpelhető lehessen.
Nézem a kábelezési diagrammokat (deo2.pdf, 495. oldal). Nos, a rajz szerint a csatlakozóból megy egy vezeték a 174 és 177-es csatlakozókba, amik lényegében a jobb és bal oldali műanyag egységek, amikben az izzók vannak (tolató és ködzáró).
Nálam mindkét ködzáró működik, viszont egyik tolató sem.
Szerény villamos tudásom szerint (2. gyakIV-n sikerült felrajzolnom egy tökéletes fazorábrát és meglett a ponthatáros 2-es), ezek szerint a H174 és HR177 kábelekben megy az áram, a fények felgyújtása pedig az S n.d illetve a H n.d vezetékek nyitásával-zárásával vezérlik. Valamelyik a kettő közül lesz szakadt, multiméterrel ki tudom mérni (még sose használtam multimétert, úgyhogy a nagyobb kár okozása valószínűbb) :D
Annyira megérte a BMF (azóta OE) melletti kocsmákba járni ...
Nincs elszakadva. Ma este 10h ig X. Kőér utcában, vagy vasárnap 6-18h ig is ott vagyok. Nem kell átbumliznod a városon. Ha még Keresztúron laksz. 20 4723609
Van valakinek használható doksija a gyári riasztóról? Konkrét részletes rajzra lenne szükségem.
A 2,4-es projekt nagyon akadozik. Az új szerelőm mindig a sor végére teszi. Ráadásul elég nagynak tűnik a tanácstalansága is.
Az összes érzékelő jeladó tesztelése után a motorvezérlő is letesztelték. Asztalon hibátlanul működik. Az immo ki lett kapcsolva rajta. Mégis tiltja a gyújtást és a befecskendezést.
Alapos kutakodás és bontás után, most ott tart, hogy a gyári riasztó vezetékkötegét kibontotta. Valaki korábban csúnyán belekontárkodott. Levágták róla a gyári stekkert, és egy sorkapocsban végződtették...
Szóval bármi lehet. Itt viszont a tizen akár hány jelöletlen fekete vezeték nem könnyíti a hibakeresést... :)
Soty márkatárstól kaptam egy ígéretet egy kibontott kábelkötegre. Ami alapján talán van esély beazonosítani a kocsiban lévőket is. Viszont a rajz nagyon nagy segítség lenne ebben a feladatban. Az autodatában nem talál megfelelő rajzot hozzá.
Valakinek valami ötlete? Minden segítséget örömmel fogadok.
Van egy biztosítéktábla a kormány alatt közvetlen négy kis műanyag csavarral. Illetve van egy nagyobb a motorban az ablaktörlőmechanika mellett. Ezeket próbáld ki.
Jól kezdődik a nyaralás. Megérkeztünk, a venti meg megy folyamatosan... Megállás nélkül. Ennyire meleg nincs. A vízhőfok sem indokolná. Klíma lekapcsolva.
Hol van a hűtőventi reléje? Semmi rajz, dok. nincs nálam.
Sziasztok! egy kis segítség, kormány kapcsoló gumi harmonikát keresnék, esetleg valakinek volna felesleges,vagy valami más megoldás, előre is köszi Pepi.
Megvolt az adagolócsere a 2.4 TDS 98' - as kappában. Azóta a fordulatszáma alapjáraton fel-le jár. Kb. 800-1100 között ugrál. Szabályos időközönként. Valami ötlet hogy mi okozza? Talán a számítógéppel kapcsolatos a hiba?
Üdv! Valaki nemtudja hova megy ez a csatlakozó?A baloldali lámpa alatt ficegett.Mivel elég impotensek a környéken az autóvillamosági szerelők magam veszem kézbe a klimaventi 1es fokozat problémáját.