Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sura_e21 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1057

A 307-ben a kettőstömegűvel nem volt még problémád? Én is most akarok 308-at venni, de emiatt gondolkozom a 90 (92) lovas változatban.

Előzmény: lantibutor (1055)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1056

Neked 130 km/h-nál mennyit forog a motor 5.-ben?

Előzmény: Törölt nick (1053)
lantibutor Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1055

Köszönöm,ez volt a lényeg.

Előzmény: Törölt nick (1053)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1054

A 240 Nm miatt kellett kevesebbet kapcsolni, nem a 110 Le miatt. Ezt nem is vitattam.

Előzmény: Törölt nick (1053)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1053

Nekem volt 307-es 1,6HDi 110Le  2,0Hdi 90Le és most van 308 1,6Hdi 90Le.

Legjobban és élvezetesen a 110Le-s ment ,nem kellett annyit kapcsolgatni (szinte mindig 5.ben lehetett előzni vele) és sokkal nyomatékosabb volt.Ez az Én személyes tapasztalatom és nem képletek nézegetése.Ekkora kaszniba jó ha van 110Le és 240Nm.

Előzmény: Töck Jenő (1052)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1052

Ha nem akar száguldozni akkor minek a 110LE? A motor erejét a nyomaték adja (Nm) NEM a Le. Ha Le adná, akkor 30-40 Le-s traktorral nem lehetne szántani. Leegyszerűsítve nyomaték (Nm) szorozva váltó és differenciál áttétellel, osztva kerékmérettel adja a vonóerőt (N), ezt szorozva az 1 mp alatt megtett úttal (ami lényegében a sebesség m/sec-ban) adja a motor által végzett munkát (Nm). De mivel 1 m/sec úttal számoltam, ezért ez egyben a teljesítmény is (Nm/sec).  Most már csak el kell osztanom 736-al és megvan a teljesítmény Le-ben. Ha valaki utána számol egész egyszerűen (kívánságra leírom) akkor az jön ki, hogy minden személyatónál a súlytól és légellenállástól függően 100km/h sebességhez 25-40 Le tartozik. 120 km/h sebességhez gyakorlatilag ugyanannyi lóerő tartozik mindkét autónál. A 90 Le-höz 210Nm, a 110 Le-höz 230Nm tartozik ha jól tudom. Tehát hegymenetben ennyivel erősebb az autó, gyorsításnál számít még valamennyire. Sorry.

Előzmény: Törölt nick (1051)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1051

Akkor akinek a 110Le-s van az már száguldozni akar?!Ugyanmár...

Előzmény: Töck Jenő (1049)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1050

Kétségtelen hogy egy 6. jól jönne bele...de egy Jenna féle okosításba még egy autó sem halt bele!Sőt..

Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1049

Hiába lesz 110 Le-s motor, ha a váltó marad 5 fokozatú, a motor teljesítményként elég lenne a 90 Le is. A nagy teljesítmény kihasználásához (sebesség) nagy fordulat is tartozik, azt meg nem bírja hosszabb távon, hamar tönkremegy, ha 2300-2400 fordulat fölött hajtják. Aki száguldozni akar az ne dizelt vegyen, mert nem lesz hosszú életű. (az autó)

Előzmény: Törölt nick (1043)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1048

A legujabb SW lehet, hogy nem sokkal nagyobb mint a307SW, de az előző az biztos, hogy nagyobb, 1,74 helyett 1,82m széles, 4,35 helyett 4,50m hosszú és csak 1 cm-el alacsonyabb.

Előzmény: Zolysys (1046)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1047

Köszi! Van olyan külföldi fórum, amit érdemes olvasgatni?

Benzinest már nem szeretnék, egy szerviz sem ajánlotta.

Előzmény: viktorlantos (1040)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1046

Nem vagyok abban bizots hogy nagyobb a 308...

Előzmény: Törölt nick (1044)
olló01 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1045

Nekünk szerencsénk volt a mienkkel (lekopogom :) ) 155 ezer van az autóba (thp) és motorikus baja nem volt. Az előző tulajnál garanciaidő alatt volt lánc cserélve. Azt olvastam, hogy 2010 után sok alkatrészen módosítottak, láncfeszítő,rugók, ami nagyban csökkentette a meghibásodások számát. Így az új alkatrészekkel talán a te gondjaid is megoldódnak. Mit produkált az autó, ami miatt üa. szivattyút kellett cserélni?

Előzmény: viktorlantos (1040)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1044

Belül is nagyobb..és mindhárom hátsó ülés egyforma méretű!

Ha lehet gyári tolatóradarral vedd mert az nagyon fain...

Előzmény: lantibutor (1041)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1043

Rám hallgatsz 92Le-s...nincs részecskeszűrő és nincs kettőstömegű lendkerék!

Aztán egy Jenna okosítás és már 110Le-s

Mi imádjuk!!!

Előzmény: lantibutor (1041)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.20 0 0 1042

Az enyém 90 Le-s. Ezzel a teljesítménnyel négy személlyel, csomagokkal vidáman húzott fölfelé az Alpokban 110-120 km/h-s tempóban. A probléma nem itt van, hanem a fordulattal. 2300-2400 f/p-nél többet nem szeret, ennél magasabb az gyilkolja a dizelt. Ezért jobb a hatfokozatú váltó. Egyébként az erőt a nyomaték adja, a sebességet a lóerő. (leegyszerűsítve). Az enyém csak 90LE-s, de harmadikban vidáman megy úgy, hogy a lábam nincs a gázpedálon. A 308-as SW 15 cm-el hosszabb, nyolc centivel szélesebb és egy centivel alacsonyabb mint a 307. A 308 az a 407 utúdja, nem a 307-é.

Előzmény: lantibutor (1041)
lantibutor Creative Commons License 2015.01.20 0 0 1041

Üdv!

Diesel 308 sw vásárlásán gondolkodom.

A 92 lóeró elég vagy inkább a 110 lóerőset keressem?

Jelenleg 110 lóerős no Fap 307 Breaket használok, jól megy, minden rendben van vele,152000km van benne.

A 308-as van akkora, mint a 307-es?

Megmérné valaki nekem a hátsó doblemezek közti távolságot és a kombi hátsó ajtó nyílását?

Köszönöm a válaszokat

viktorlantos Creative Commons License 2015.01.19 0 0 1040

Nem annyira jellemző. Én most kaptam új szoftvert ez ráadásul mintha toleránsabb lenne a hibákkal szemben. Nem dob anti pollutiont azonnal ha egy szunyog elrepul a szélvédő előtt :)

 

De van egy sereg más probléma elég körbenézni a neten. (külföldi fórumok) Pl a turbósnál Cooper stb.

Franciáknál petíció is volt a tervezési hibás motorra, aminek végül nem tudom mi lett a vége. Talán gari időszakban néhányaknak cseréltek alkatrészeket.

 

Én épp most kínlódik egy benzines 1.6THP-vel. 120 ezer környékén vagyok.

 

Múlt évben turbó csere, most hajtáslánc és üzemanyag-szivattyú. Remélem megoldja az 1 éve zajló szívásokat és nem motorcsere lesz a vége.

 

Zabálja az olajat. 10.000-es szervizintervallum, de már 7 környékén tolnom kell neki az olajat.

 

80 ezerig szinte gondtalan volt. Egy álom :)

Azt az apróságot persze elfeledem, hogy szalonból kihozva új korában egyből turbó alkatrész csere volt (anyag hiba).

 

Előtte 307 2.0 benzines volt. A computer beázási problémákon kívül motorikusan tökéletes volt.

Esőben nem volt jó használni :) Centrál zárt nem csukta stb :)

 

Ezek a turbó csodák (év motorja.... ) nagyon jók addig amíg új az autó.

Használtan pedig nézd meg mert volt 3-4 év amikor új generáció jött és javítottak néhány dolgon.

 

De röhejesnek tartom, hogy egy 120 ezres autóba szinte kötelezően előírt lánc csere van.

 

Volt nemrég egy jó kis cikk totalcar 10 motor amit ne címmel. A fenti THP prince motor is benne volt sajnos.

 

Előzmény: sura_e21 (1031)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1039

9HY

Előzmény: sura_e21 (1038)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1038

Az autód motorjának mi a motorkódja?

Előzmény: Törölt nick (1036)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1037

Köszönöm szépen a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1036

Nagyon jó autók,Én a B6-os Passatomat cseréltem le egy 90le-s no fap no kettőstömegű SW-re.

Nem bántam meg!!!

Előzmény: sura_e21 (1031)
olló01 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1035

Az elmúlt 22 ezer km alatt, egyedül a hűtőventilátor bénázott kicsit, más hibája nem volt.

Előzmény: sura_e21 (1031)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1034

406-nak 140e-ig a folyadék kristályos kijelzője múlt ki, 407-nek 200e-ig szintén nem volt. Nekem Peuget-okkal megbízhatóság terén sokkal jobb a tapasztalatom eddig mint VW-el vagy Audi-val. A VW vadonat új volt, az Audi nem.

Előzmény: sura_e21 (1031)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1033

307 el sem volt elektronika baj....

sztereotipiák....

Előzmény: sura_e21 (1031)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1032

110e-ig nem volt.

Előzmény: sura_e21 (1031)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1031

Köszönöm szépen a válaszokat! A 308-esok is szenvednek elektronikai problémáktól vagy erre a típusra nem jellemző?

Rolidave007 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1030

Így van, mototorkód 9hy...

Előzmény: Törölt nick (1029)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1029

Nem kell félni tőle!Az 1.6HDI 90L-as elvileg gyárilag nem részecskeszűrős és kettőstömegő sincs benne.

Ez az info Jenától van!

Előzmény: sura_e21 (1027)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1028

Azért a szívó benzinesek is befecskendezősek...

Előzmény: sura_e21 (1027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!