az ok,hogy kodlampat,kodlampa racsot,kormanyt,cd radiot,hatso lokost stb kivesznek. ezt mar lassan megszokjuk. de a kuplung motort megis hogyan szedik le egy parkolo autorol? mondjuk logikaja van,iden telen 10bol 6 smart ezzel sziv...
meg szerencse,hogy amiota feltortek a mercit,elvittek a smartbol a kodlampat es racsot azota hazamon elol hatul biztonsagi kamera van ami nagy reszben az utcat is veszi,ugyhogy ha megegyszer eltunik vmi vegig kell csak nezni... ide nem hinnem gyalog jonnek, egy rendszam meg kiindulasnak eleg...
Sajnálattal olvasom, ez rossz hír. az idén már kb. 4.-5. eset ez amiről hallunk, és mind Budán történt. ez az eset hová köthető helyileg? javaslom hogy menj és tegyél feljelentést a kerületi rendőrségen, előbb-utóbb csak foglalkoznak ezzel is.
en annyit szeretnek elerni,hogyha mar ez az egesz smart,smart kozosseg es tarsai ennyire melyre lett 3 ev alatt sullyesztve, akkor legalabb ezt a topicot kimeljuk meg a direkt es indirekt reklamtol. es ne arrol szoljon ez a topic,hogy a smartklubot dicsoitjuk es tarsai. arra ott van a www.smartklub.hu privatban barkit barmerre lehet iranyitani.
sajnos 3 ev alatt ami tortent a smart korul az nagyon szomoru. egy jol mukodo kozosseg lett szetverve,egy uzleti vallalkozas miatt... nincs 2007 augusztusi pappas talalkozo ota normalis talalkozo,normalis smart kozosseg,normalis klub. van par ember es ennyi. ez teny. a tobbit hagyjuk. kimeljuk meg ezt a topicot a felesleges vitatol reklamtol es tarsai. Upe probalkozik rendbehozni. de az, hogy "smartklub" nagyon sok embernel voros poszto.
ahogy sokan mondjak "a smart klubnak a smartosokat kene szolgalni, nem egy uzleti vallalkozast es par ember megelheteset."
rg9 írta: Sziasztok! Még október végén kerestem Smart szervízt itt a fórumon Forfour kuplung hiba miatt, és gondoltam, a tapasztalataim hasznosak lehetnek másnak is.
Első körben a K. u-ban voltam, ahol kaptam egy 120eFt-os árajánlatot x javításra. Ezután beszéltem Janival, aki biztosra állította, hogy a tünetek alapján nem erről a hibáról van szó. Át is vittem hozzá az autót, ahol elvégeztek rajta egy y típusú javítást, 80eFt-ért. Utólag kiderült, hogy ugyanezt a javítást más szervízek 30-35eFt körül végzik (több szervízzel is beszéltem). Ezek után felhívtam Janit, hogy tisztázzam, mi is történt pontosan. (Első körben nem vette fel, csak pár másodperccel később, számtiltással...) A "beszélgetés" eredménye az volt, hogy Jani szerint örüljek, hogy kevesebbet fizettem nekik (y-ért), mint amennyit a K. u-ban számláztak volna (x-ért). Az már teljesen mellékes apróság, hogy az egyik ablaktörlőm nem működött, miután elhoztam az autót tőlük, tehát mehettem vissza, hogy ezt korrigálják...
Hát, ennyit a bizalomról... Részemről ez a szervíz kihúzva a listáról...
ha lehet a direkt reklamot hagyjuk... ha nem gond. es na adjunk olyan tanacsot ami nem biztos,hogy jo lesz az illetonek...
visszaterve a 3 csik problemara. sokan szivnak ezzel mostanaban. idaig egy szervizt tudunk aki gyorsan,hatekonyan,szakszeruen, es nem tul dragan csinalja. privatban irok cimet. akku saru le utana elvileg ha nem azott szet teljesen kis idore valoszinuleg eszhez ter.
lehet ha kiteszi magát üresbe, de ebben az esetben nem biztos. ráadásul ilyen időben nem ajánlom, vagy belecsúszol a téged vontatóba, vagy szénné égeted a féked félelmedben, szóval...... jobb oldalon a lábszőnyeg alatt az akkufedélben kellene lenni egy becsavarható vonószemnek. De ha már itt nyúlkálsz akkor próbáljátok levenni az akksisarut fél percre, ettől időnként helyreáll a rendszer. egyszerűbb ha felhívod a Smart Klubot a szállításban is segítenek.
Ez nagy baj? Vajon meg tudja csinélni egy szerelő a helyszínen, ha odahívom? vagy megint tréler? Elnézést a tudatlanságomért, de nő vagyok és épp nincs férfi, aki segíteni tudna ebben. Nem akarom fölöslegesen elszállíttatni.
de az is lehet hogy a motor melege által megolvadt az összetolt latyak alatta és beszivárgott a csatlakozásba. mindenképpen ott kell keresni a hibát bár ha eleinte még volt sebességfokozat? (a sárga háromszög az egyik kerék túlpörgését jelzi) akkor inkább az előbbi variációra voksolnék.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Tegnapelőtt a munkahelyem környékén még iszonyatosan magas volt a hó, majdnem feladtam, hogy be tudok állni bárhova is, végül „szerencsére” kiállt egy autó előttem, aminek szó szerint beszánkóztam a helyére. Tudtam, hogy hazafelé nehéz lesz kiállni, természetesen nem is sikerült, otthagytam éjszakára. Másnap amikor eltakarítottam körülötte az havat és megpróbáltam kiállni jött a baj... A kocsi beindul ugyan, de folyamatosan világít a sárga felkiáltójel a kijelzőn. Amikor tolatásba vagy egyesbe raktam a kocsi elkezdett „öklendezni” (nem áll le, csak ütemesen felhörög) , majd pár másodperc múlva megjelenik a kijelzőn az „R” helyett a három csík. Megint hagytam aludni egy éjszakát, hátha kiheveri, de sajnos ma este is eljátszotta ugyanezt. Mi lehet a gondja szerintetek?
igen. gyakori hisztijük ez. Váltóhibát jelez. Vedd le az akkusarut fél percre, valószínűleg el fog tűnni, de tárolt hibaként előhívható. ettől még ne nyugodj meg a hiba jelen van és lehet hogy 1x csak nem kapcsolja a sebességet semerre. minél előbb fel kellene rakni diagra, hogy a kiváltó ok kiderüljön és orvosolni.
A családban van egy 2005 évjáratú 698 cm3-is, automata benzines Smart. Egy olyan gondom van vele, hogy a sebesség váltónak a kis visszajelzője nem mutatja a betűket/számokat. Csak 3csik villog állandóan. A váltó működik normálisan, gond nélkül, csak a kijelző nem mutatja az adatokat. Érdekes módon viszont az imobilaisernek a kis kulcsát megjeleníti. Valaki tud segíteni? Vagy valaki találkozott már ilyen gonddal?
Mi is a II. kerületben laktunk, nálunk egy hűtőrács, egy szett visszapillantó és a váltóvezérlés bánta...
Plusz tegnap a bölcsi előtt még fel is törték.
A www.smartbonto.com-tól vettem új oldalsó üveget. Senkinek nem ajánlom a helyet, inkorrekt banda.
Egyébként ahogy nézegetem a II. kerületi 2003 utáni Smartokban általában nincs hűtőrács - én se veszek még egyet, csak azért hogy pár hét múlva lelopják újra.
Hú, ezt a kérdést mi is körbejártuk anno, most 3 éves a kisfiam.
Mi kikapcsoltattuk mindkét légzsákot, külön-külön nem lehetett megoldani. Mikor már tudott ülni a baba biztonsággal (10-12 hónaposan)akkor lecseréltük a hordozót egy 9-18 kg-os gyereklüésre és onnnantól nincs gond!
Egyébként nekünk 3 kerekű Quinny Speedi babakocsink van, a mai napig használjuk és simán befér a Smartba összecsukva, még a kerekeit se kell leszerelni. pedig nem kisdarab. Lapjára csukom és oldalra állítva egyszerűen beemelem a csomagtartóba.
Ha jól tudom az isofix üléseknél van olyan lehetőség, hogy rögzítéskor kikapcsol a légzsák, de szerintem a Smartnál nincs ilyen funkció, ha jól emlékszem ezt is körbekérdeztem anno.
Először is köszi, hogy vetted a fáradságot, és utánanéztél.Monjuk erre utalót már én is találtam igaz német oldalon.De.
Sajnos ez még nekem nem jó.Ez már akkor kell amikor a gyerek ülni tud, szerintem úgy 1-1.5 éves kortól.Addig hova tegyem?Nem igaz hogy a fortwo nem alkalmas pici baba (2-3 hónapos) szállítására.....Hogy a csudába kapcsoljam ki a jobb oldali légzsákot, hogy a kresz szabályai szerint biztonságosan, és szabályszerűen háttal a menetiránynak szállíthassam.??????
Már a csomagtartó méretéből adódóan sem egyszerű babakocsit venni, nem gondoltam, hogy ez is ekkora gondot okoz.De annyira a szívemhez nőt a kis Smart, hogy ezért nem szívesen vállnék meg tőle.Egyébként ez az ülés amiről küldtél elérhetőséget mennyiben másabb, ha másabb mint a szokványos gyerekülések? Ez ugye már menetiránnyal szemben van, ennél már nem követelmény a kikapcsolt légzsák? Vagy most hogyis van ez?
Van köztetetek olyan aki fortwo-val kisbabát szállít?(0évestől)
Hogyan lehet az utasoldali légzsákot inaktívá tenni?Tudja valaki hol kapható direkt fortwo-ba biztonsági gyerekülés, ami automatikusan kapcsolja a légzsákot?
A kocsi "használati könyvében" utal erre, de eddig nem találtam sehol.