most meg csak elmeleti! :) nagyon jo, hogy feltetted ezt a kerdest, en had menjek elobbre: a homokszoras tehet valamiben kart, ha a szellozot gondosan levedem? az a k*va homok mindenhova kepes bejutni, a finom szemcsei. en utana szet fogom szedni, de nem teljesen, szimmeringek (estleg porvedok) csereje, csavarok es kulso egyebek a galvanizaloba, a haz csak fujva lesz. persze a szinter lenne a kiraly ide is, de azert nem szedem teljesen az egyebkent egeszseges difit.
a te kerdesedhez: az egeszet szinterezni? csavarok, forgo alkatreszek talalkozasa, minden "egybeontve"? nem tudom elkepzelni. a masik, hogy lehetetlen az olajat teljesen kicsorgatni es a nem eletszeru testhelyzet (a szinterezoben fellogatjak) es a magsabb ho miatt tuti, hogy valahol meg kijut egy kicsi es akkor mar kapufa a feluletvedelem.
Egy szigorúan elméleti kérdés. Szerintetek szétszedés nélkül egy diffi kibírja a szinterezést? A kényes felületeket nyilván lehet védeni, de a kemencében nem károsodnak-e pl. a szimeringek?
Par hete elkezdte azt csinalni az auto hogy joval 6000 alatt "tilt". Neha csinalta, neha nem. Azt sikerult kifigyelnem, hogy hidegen nem csinalja, sot, amikor bemelegszik, de meg nem ment tul sokat, akkor sem. Utana minel tovabb hasznalom egyre alacsonyabbra esik a limit. Mult heten mar fel ora utan 2500-nal kezdett szaggatni. Hibakod semmi. Gyartyakat, kabelek ellenoriztem, minden franko. Kicsereltem hat a fotengely jeladot es egycsapasra megszunt a problema.
Hogy ne legyen teljes a boldogsagom, a szervopumpa - kormanymu kozotti csovon megjelent egy repedes, ahol szep lassan szivarog elfele az olaj, ugyhogy keresek ilyen csovet! E36 kormanymuvem van, de E30 csovezessel. Melyik verziot keressem? Az E36 a pumpa feloli vegen is kompatibilis az E30 pumpaval?
Addigra veszek neked egyet, majd egy nagyszakallu pirosruhas futarral fogom kuldeni! :D Hetvegen megprobalom elokotorni. Ugy emlekszem kettot vettem, amikor az egyik "leesett".
Vagy, ahogy az ismerősöm mondja, feltehetőleg nem 35i-t, hanem 355i-t írt valaki a típusnál a papírra. Szóval dili, de még jó, hogy nem az én autóm! :)
Egyébként a fiam szerint Ausztrália ötcsillagos - lassan négy éve él ott a családjával. ( Na és ott most jön a nyár! )
A rendszerről annyit, hogy a csillagos márka átírásánál nem mindegy, hogy pl. Mercedes, vagy Mercedes-Benz van a forgalmiba írva, és ezen simán heteket csúszik még egy sima magyar autó átírása is. Kitartást az ügyhöz!
Motorszám megoldódott, de a kormányablakban nem adtak rendszámot, mivel az ügyintéző szerint ez a típus nincs benne az adatbankban!!! Felküldték Pestre elbírálásra, az ügyintézés 1 hét és 2 hónap között! Addig áll az autó. Most el tudjátok azt képzelni, hogy BMV Z4 nincs az országban, vagy illegálisan közlekednek?
Igaza volt a fiamnak, ebből az országból le kell lépni! Meg se állt Ausztráliáig.....
Ez sajnos halálosan komoly, a soproni szereldében, ahol a honosítást csinálták volna, ezt a szöveget nyomták az ismerősömnek. ( aki nő ) Hétfőn menjen vissza és akkor megpróbálják valahogy megtalálni a motor számát!!
Fura kérdésem lenne...Ismerősöm behozott Németországból egy BMW-t ( Z4 3000 kcm. kabrio ) de nem tudják honosítani, mert nem találják a motorszámot!! Állítólag a motoron belül van?? ( szerintem elképzelhetetlen ilyesmi ) Tudna valaki segíteni, mert hétfőn lejár a német rendszám!
nekem ezek is szimpatikusak. nem lehet veletlen, hogy az utodba mar gyarilag bekerult, meg az a vasdarab is amit te irsz. neten tobb fele megoldasban megtalalhato.
120 al izgalmas az a kanyar 140felett viszont már figyelni is kell :-)
E30 üöltetésnél az a baj a hátul nagy lesz a kerékdőlés ami miatt a tapadás nem az igazi.
Bőven jó az e30 Mtech magasság valami normális gátlóval. Jó stabrudak, új gumival és pálcákkal.
Szerintem az e30on kötelező lenne a toronymerevítő. Sajnos eszméletlen gyenge a kasztni. Járdáról le fel, szar úton érezni ahogy tekeredik... Ami még sokat számit a cabriókba szerelt "Tunnelstrebe" ami a váltóalagutat merevíti