Gyorsan kivettem és csináltam kettő képet, talán így érthetőbb lesz. A keret alsó közepénél nyúlj alá, és feszítsd fel annyira, hogy az 1-es számú fül a műszerfal fölé emelkedjen, és kezd el erősen kifelé húzni, úgy hogy a két oldalán található 2-es számú fül kiugorjon mind a két oldalon. Segíthetsz oldalról egy csavarhúzóval hogy kiugorjon. Ha sikerült, a 3-as számú csavarokat kicsavarod, és már a kezedbe is lesz. Sok sikert.
Megtudná valaki mondani,hogy miként lehet kiszerelni fedélzeti computer kijelzőt?Sajna úgynézki egy izzó meghalt,sötétes a közepe a kijelzőnek...Próbáltam feszegetni a műanyag burkolatot,de nem engedett.Nem akartam megkarcolni a műszerfalat,sem eltörni a keretet.Valaki segítsen pls. :) Köszönöm!
Nos nem vagyok benne biztos, de ezeken nem valahol a kimenő tengelyen méri a sebességet? Mert sztem mindegy milyen gumit teszel fel, mutatni azonos fordulathoz azonosat fog, csak lassabban mész max.
Nem nagy különbség amúgy, ha 195/65, vagy 195/60 ról van szó, pláne, ha 205/60 a kapott gumi, az meg szinte ugyanaz.
Próbáltad akku sarut le úgy félórára?Akku levétel után úgyis be kell programozni a becsípődés érzékelést.Lehet az bolondult meg a szoftban.Érdemes kipróbálni! :)
Sziasztok! A kombim pótféklámpája meghalt, tudjátok ledes ott acsomagtérajtó tetején! Ha volna eladó érdekelne. Sümeg környéki vagyok, ha a közelben lenne valakinek az jó lenne! Köszi!!
Szia! Én széles fekete szigetelőszalaggal fedtem le a nyílást, csak a fotózás kedvéért távolítottam el róla ideiglenesen. Egyébként tetszik a gumidugós megoldás is - annál is inkább, mert igényesebbnek tűnik - csak a nyiláshoz igazodó gumidugót lesz nehéz találni.
De a leggyorsabb az, ha lehúzod a második szonda vezetékét,- kb. annyit fog mérni akkor is, ha kivágod a katalizátort-, és rögtön meglátod mit szól hozzá az agy:)
A második pont arra való, hogy a katalizátor teljesítményét mérje, ergo ha kiveszed, akkor sztem az egész rendszer meghülyül, jön az ANTIPOLLUTION FAULT, ez belekever a motorelektronikába, csökkentett módban fog működni az autó, és egyéb kardinális gondok...
Üdv a fórumon! Az ötlet remek és ha megengeded, akkor én már tovább is gondoltam! Keresni kell egy gumis záró fedelet és akkora lyukat kell vágni amekkorába pont bele illik. Így zárható is (nem folyik bele a víz meg nem megy bele a por) és ha kell ki is lehet nyitni.
Mi történne ha a katalizátort kivágnám a kipufogórendszerből?Tennék a helyére egy sima csövet..Az első lambdaszonda semmit sem érzékelne gondolom,de a 2. a katalizátor után helyezkedik el.Van valami tapasztalata valakinek ez ügyben?
Jó ideje olvasgatva benneteket elhatároztam, hogy regisztrálok én is e fórumba, mivel hasznosnak tartom a tapasztalatcserét. Kicsit több, mint éve hajtok egy C5 1.6 HDI-t éjszakás taxi üzemmódban. Eddig, nagyon meg vagyok elégedve vele. (c.c.a 35000 km) Ezt most lekopogtam. Megosztanék Veletek egy tapasztalatot az első fényszórók izzóinak cseréjével kapcsolatban. Egyszerű megoldást javasolnék a kétperces izzócseréhez. Igaz, hogy jár némi barkácsolással, viszont sok időt és pénzt takarít meg az, aki bevállalja ezt a kis átalakítást. A dolog lényege, hogy a fényszóróház műanyag belső burkolatának tetején, ki kell vágni egy kis ablakot, miáltal hozzáférhető lesz a helyzetjelző foglalata, így hátulról és felülről egyszerre lehet illeszteni. További előnye, hogy a kialakított nyíláson beleshetünk a tompított izzó felfogatásához is, így nem kell "vakon" tapogatózva ki/beakasztani a rugót. A beavatkozást egy barkács-gravírozógéppel követtem el, de kellő kézügyességgel egy forrasztópákát is használhattok, lévén hőre lágyuló a műanyag.
Remélem, hogy tényleg az! Én egy Bosch betéttel szívtam hasonlóképpen, illetve más jellegű probléma is volt vele..... Azóta a kukában figyel, 14 rugó huss...... pedig BOSCH....
A helyére Ferodo ment, ezzel szerelik gyárilag, becuppant és kész, teszi a dolgát ugyancsak 14 ezerért.....:-)))
Képzeld megvan a hiba, hogy mi szorult a bal oldali első keréknél. Szerintem mindenkinek megdöbbentő lesz. Most cseréltem nem régen fékbetéteket elöl. A fékbetétek mindkét végén vagy egy kis rugós fül, ami azt hivatott szolgálni, hogy a betét ne zörögjön (vagy valami hasonló) és a helyén maradjon. Na a gyári betéteken ez megfelelően volt hajtva, az új után gyártott betéteknél 3 mm-rel kijjebb állt plusz a betét két vége oldalról nézve nem íves hanem homorú volt. Ez azt eredményezte, hogy ugyan oda szorította a betéteket, de ott is maradtak. Némi hajlítgatás és csiszolás után végre tökéleten bement a helyére. Az után gyártott betétet LPR néven árulják (felhívom mindenki figyelmét, hogy ha meg is veszed, utána még alakítanod kell rajta hogy jó legyen).
Lehet, hogy nekem vannak túl nagy elvárásaim, de ha veszek egy új alkatrészt, akkor elvárom, hogy ne kelljen még otthon alakítgatnom rajta, hogy jó is legyen. Na mindegy, a lényeg hogy most már tökéletes.
Nem fog megzavarodni. Önmagában ha a légmennyiségmérő nagyobb áramlást érzékel akkor több üzemanyagot fog neki adni->jobban fog menni az autó. De valójában ez nem a szűrő miatt fog bekövetkezni hanem a gázpedál potméter állásától. A direktszűrő csak a beáramló levegő ellenállását csökkenti, kevesebb energiát kell a levegő beszívására a motornak fordítani.
Szvsz teljesen felesleges akár direkt akár betétszűrőt használni, annyi lesz az előny, hogy örök darab, többé nem kell cserélni, viszont tisztíthatod és olajozhatod rendszeresen. Nagyon csekély a különbség egy jó állapotú papírszűrő és egy direktszűrő légáteresztésztése között főleg hétköznapi használatban. Nekem volt JR szűrőm a Bravamon, tehát nem a levegőbe beszélek, semmiféle javulást nem érzékeltem sem menetdinamikában sem fogyasztásban. Szóval lehet, de felesleges. Ráadásul sokkal nagyobb az esély egy rosszul karbantartott szűrő esetében, hogy a motorba szennyeződés jut, ezáltal károsodik mint egy papírszűrőnél.
Ha rádió része jó akkor érdemes venni egy transzmittert PEN DRIVÉRŐL LEHET ZENÉT HALLGATNI NEM KELLE CD VÁLTÓ olyant ami teló kihangosító is bluetooth HASZNÁL MOBILHOZ ! EZ KB 5-15EZER FT
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha egy 2001-es 2.2 HDI-be direkt szűrőt rakok, akkor nem zavarodik meg tőle az érzékelője (mármint tud kezdeni valamit a hirtelen nagy levegőmennyiséggel)? Tett már valaki ilyen próbát közületek?
Csatlakozom az előttem szóló Kollégához, mert nem fog működni a kormány kapcsoló része. Ha pedig másik gyárit raksz bele, akkor össze kell párosítani őket (ez szervizben 10000 forint körül mozog).
Csak a gyárival fog működni!Nekem van gyári rádiósmagnóm+clarion cd tár ha érdekel.De csak valami kódolással lehet ezt is megoldani,mert állítólag nem fogadja el másik ugyanolyan rádiót sem.Csipog egyfolytában ha berakod...
Helló Olyan kérdésem lenne, h tönkrement a gyári cd-rádió és ki szeretném cserélni, de a szervizben (Keszthely) azt mondták csak gyárira lehet kicserélni mert különben nem működik a kormány mögötti kapcsoló. Cserélt már valamelyikőtök ki a gyárit másik típusra és működik-e ?
Mennyi lenne a megmaradt mennyiség, illetve mennyi az a bizonyos ár?
Én majd gömbcserét terveznék valamikor, még jók, de van kevesebbet futott, azzal kellene kicserélnem, viszont azt nem tudom mekkora mennyiség folyik ki, mikor a gömböt leveszi az ember, igazából csak azt kellene pótolnom.