Most egy Bosch S3 70ah, 640A haldoklik benne. Egy noname 72ah, 670A mehet bele? Tetszik, mert 4 év garancia van hozzá és nem egetverő az ára. Megfelelőek a paraméterei az autómhoz?
-beindul nyögve a generátor elkezd 15-16v-al tölteni ..... UCH/ECU kuka
-beindul nyögve, de a nagy áram igény miatt a generátor diódahíd elszáll
szóval sok minden előfordulhat
nem véletlen hogy már az MI/SI se indult be ha nem volt meg a megfelelő kraft az aksiba, nem lehetett úgy indítani mint a ladát/skodát hogy amíg bírja az aksi forgatja a motort
nekem az SI-el megálltam egy bolt előtt bementem kijöttem és kampec nem indult
Biztonsági öv magasságállítással volt már valakinek problémája
A vezető oldalit nem lehet leengedni, felfelé egy kicsit mozdul, de lefelé nem, a gombot se lehet benyomni mint a másik oldalt inkább a többi részt lehet hozzá húzni, tehát olyan mintha benyomnád, de mégse
Azt hiszem, most vagyok bajban. Remélem van itt még valaki.
Reggel nehezen indult, majd kiírta, hogy kis battery. Este, hazafelé még nehezebben indult(low battery), majd menet közben elment a kézifék, légzsák, ABS, majd a szervó sem muzsikált szépen. Most a töltőn van az akksi, de csak 11 órát fog töltődni, talán elég lesz.
Az említett hibák lehetnek az öreg, lekerült akksi miatt? Mást is megnézzek? Biztosítékokat esetleg?
nemrég autót néztem ismerősnek keresledésbe ami levetett flottás ott merült fel hogy miért csak 1szett gumi -téli- van az autón, a kereskedő azt mondta ők így vették a flottaüzemeltetőtől
cégnél is flottás autók vannak a gépjárművesnek meséltem ő beszélt a flottakezelővel és az mondta neki, hogy nem mindig a flottakezelőé a kerék
A flotta autókról is keletkezik visszaadáskor egy rahedli gumi+felni, mert nem minden flottakezelő adja a kocsival/mivel ő is bérli/lizingeli gumistól ahová aztán visszakerül
Hm.
Főműsoridőben valami ilyesmivel foglalkozom, de bérelt/lízingelt gumikról nincs tudomásom :-)
A legtöbb operatív lízing/tartós bérlet szerződésben azt kötik ki, hogy az autó gumijának mindenkor 4 - 5 mm felett kell lennie, az autó "gazdája" ennek megfelelően cseréli a gumikat. A flotta szerződések tipikusan hónap/km értékben kerülnek megkötésre, tehát ezek tervezett költségek. A flottáról ledobott gumik - a magyar környezetvédelmi szabályozások legnagyobb dicsőségére - még különböző kiskapukon visszakerülhetnek a másodkéz forgalomba, de sohasem a gumis cégen keresztül.
Azt sem árt tudni, hogy a valóban hibátlan gumik egy része is autó- vagy felnilopásból származik. Magyarországon évente 7-9 ezer autó tűnik el, ez nagyjából ugyanennyi szett gumi megjelenését jelenti a használt piacon
A flotta autókról is keletkezik visszaadáskor egy rahedli gumi+felni, mert nem minden flottakezelő adja a kocsival/mivel ő is bérli/lizingeli gumistól ahová aztán visszakerül
Igazából főként magára a márkára volnék kiváncsi? Ezen kívűl egyébként mit javasoltok, ami jó, de nem megy rá az ember gatyája is, ha mondjuk újat veszek.
Ha már gumi, szerintetek Michelin Alpin a3 jó lehet GSII-re? 7 mm-es profilmélységgel (használtan)?
A használt gumikról inkább mindenkit lebeszélnék, de legalábbis nagyfokú óvatosságra intenék.
Bár vannak normális, korrekt gumik is a piacon, a kínálat nagyobb része sajnos selejtes: vagy eleve kopott és/vagy elöregedett, vagy, ha megvan a mintamélység is és nem is öreg a gumi, felszereléskor derül ki valami dráma: tipikusan deformáció, vízszintes ("nyolcas") vagy függőleges ("tojás"), vagy rendellenes kopás (laikus szemmel nehezen észrevehető, de kibírhatatlan zajt okozó fűrészfog, vagy elfékezés nyomai), de lehet hibás a peremhuzal-karika is (állandóan leeresztő gumi), és akkor a nyomáspróba nélkül nem is feltétlenül látható szálszakadásról (azonnal kuka) nem is beszéltünk...
Használt gumiért csakis és kizárólag úgy adunk pénzt, hogy a saját gumisunk rábiccent.
Azt sem árt tudni, hogy a valóban hibátlan gumik egy része is autó- vagy felnilopásból származik. Magyarországon évente 7-9 ezer autó tűnik el, ez nagyjából ugyanennyi szett gumi megjelenését jelenti a használt piacon.
Nálunk most a legjobb vétel a 205/55R16 méretben a Bridgestone Blizzak LM32 gumi, 21.990 ft egy szett. 2013 év végi gyártásúak.
-hahu alkatész>gumi-felni részlegébe láttam a Kollár gumit egész nagy készletük van a felnik korrekt áron voltak, egy próbát megér ezt beviszed mit adnak érte ha tőlük veszel felnit+gumit
Ha új, és Pesten van, akkor esetleg tudok segíteni, akár cserében is (195/65R15-ben Brigi LM001-et és Misi A5-öt tudok adni.)
Ha használt, akkor a klasszikus apróhirdetési oldalak mellett (olx. jófogás) működik a www.hasznaltauto.hu gumis/felnis szekciója is, illetve a www.racing-bazar.hu.
az ET 43-is jó lehet az 2mm-el van kijjebb mint az én ET45-m
Az RT azt adja meg a felni közepe mennyire van a felfekvő felületétől, ha csökkented kijjebb kerül a felni, ha sokkal akkor ugye a sárvédőbe érhet bele a gumi
ha növeled akkor beljebb kerül doblemezbe, ne adj isten a gólyalábhoz is hozzáérhet a gumi
a 43 szerintem nem okozhat gondot, a gyári 205/55R16 ET49 felnihez képest a 195/65R15 ET43 felni ha jól számoltam akkor belül 6mm-el lesz kijjebb kivül 4mm-el beljjebb ergo a kerék ua. ott van