a Tópart vendéglőben (Gyomai úton van a város határában) emlékezetem szerint max. 780,- HUF egy menü, ami azért jó, mert 6-7 leves és kb. 10-15 főfogásból lehet kedvedre összeállítani a kajádat, ami mellé automatikusan jár a savanyúság/süti attól függően, mit választasz. Gyümölcs levesük töröl... Menü csak dél időben.
Szintén ezen az úton, de a város közepe felé haladva a bal oldalon van egy lángos sütő, a gazda Bálint névre hallgat. Egyszerű fa bodega, nem úri hely. Emiatt szoktam ott öltönyben burkolni:) A megye legjobb lángosát gyártja Bálint úr. Azt nem tudom, hogy szombaton nyitva van-e, mert már Úr, de érdemes nála bevásárolni. Az "erdőmester" nick névre hallgató találmánya nálam mindent überel ezen a fronton.) Szintén nem pesti árú az áru.
Sziasztok. Ismet egy kerdes. 1.6 benya, 2003as kombi 307. Amikor reggel indulok van egy kis benzin szaga meg fustol picit, de csak a mostani olajcsere utan. A benzinszag akkor is elojon, amikor hosszabb tav utan beerek a varosba es visszaveszem a tempot. A szerelo megnezte, de semmi okat nem talalta, am ettol meg benzinszagu. Van otletetek?
Motor leállításakor/beindításkor illetve gázelvételkor beremeg az autó. Szinte biztos vagyok benne, hogy a csillapító/ bak az ami már elkopott.
Ezen kívül autópályán/ utazó sebességnél elég zajos az autó főleg az utat, a futóművet nagyon hallani. Autópályán például meg tudom állapítani, hogy mikor megyek át egyik keverékű aszfaltról a másikra. Hosszú utakon ez nagyon idegesítő tud lenni. Más 307 nekem sokkal halkabbnak tűnt. Illetve mintha az autó feszesebb is volna a megszokottnál.
Az volna a kérdésem, hogy van-e közöttetek olyan aki a fentiekre rá tudna nézni és esetleg megoldani ezeket ? Lényegében egy jó szerelőre volna szerintem szükségem Budapesten vagy környékén.
Régebben vólt róla szó, hogy problémás a tűzkarika, mert utána újból előjön a hang, nem vagyok benne biztos, de mintha a Picassoba való tűzkarika lenne a jó.
Smíró-Így van sokkal kényelmetlenebb úgy az tuti,de mi max 50km-es körzetben mozgunk és sokszor jól jön a plusz hely.Ha messzebbre megyünk akkor úgy is át van rendezve az egész.
Adott egy 2003-as évjáratú 1.4 8v. Fél évvel ezelőtt tűzkarikát kellett cserélnem. A csere után tökéletes lett az autó,viszont 300km után újból jelentkezett a probléma. Ismételten kicseréltük az alkatrészt,megint jó lett,de 1-2 hónap múlva megint csak visszatért a jelenség.
Valaki tudja mi lehet az a furcsa, tompa, fémesen kerregő hang, mintha két fogaskerék reszelné egymást gyorsítás közben?
A hang csak akkor jelentkezik, ha pl. ötösben mondjuk úgy 60 km/h-nál elkezdek gyorsítani és csak egy bizonyos gázpedál állás után kezdi el. Szóval kb olyankor, ha kis fordulatszám de nagy terhelés van.
Mióta nálam van a kocsi azóta van ez a hang, csak érdekelne, hogy mégis mi lehet ez, mert mostanában mintha egyre hangosabb lenne...
Peugeot 307 2001, 2.0 benzines, 5 ajtós, vonóhorgos autóról van szó.
Nos a bal oldali helyzetjelző elől és hátul sem világít. A rendszámtábla-világítás sem. Ott kezd érdekes lenni a dolog, hogy a hozzájuk tartozó 10A-s biztosíték (22-es számú, http://307kezikonyv.uw.hu/kezikonyv113.php ) kimérve és jó. Az izzók szintén jók.
Ha ráakasztok egy utánfutót, akkor azon meg megy a világítás, de a kocsin sehogy sem.
A hiba úgy keletkezett, hogy az utánfutót kölcsönadtam. Az illető a csatlakozóját eltörte és cserélte. Innentől a vonóhorog elektronikáján a helyzetjelző bekapcsoláskor elkezdett - igen magas frekvencián - kapcsolgatni egy relé. A bekötést helyreraktam, de most a fenti hibával szembesülök.
Tegnap kapott egy új kuplungot az autó (1.6 hdi 90le 9hx) előtte tök simán indult mindig. Kulcs be,gyujtás és indítás. Épp hogy elkelett fordítani a kulcsot. Szebben indult mint egy benzines. Tenap óta meg köszörülni kell kb 3-4 másodpercet ús utána is úgy megy mint egy traktor. Szerelő azt mondta, hogy biztos a gázolaj filter az oka. 18000 van benne csak kúton van tankolva. Volt itthon 1filter és délelőtt kicseréltem a club leírás szerint. de sajnos még mindig ugyan az a helyzet. Mi lehet az oka? A kuplungal együtt lett cserélve féltengely szimering, nyelestengely szimering és egy alsó motortartó bak.
Köszi. Épp bent volt minden ülés, de a középső sor nagyon elől lesz és a háttámla is kényelmetlen szögbe kerül. Így ki is szedtem. Ha kell, majd berakom, mint eddig. Pedig jártam már úgy, hogy jól jött volna, de épp 500 km-rel távolabb volt.