Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 9
Az 1.4-es benzines paraméterei: http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp?id=15737

Azért az olaszok is forditva vannak bekötve: a 100LE-re felpöckölt 1.4-es Starjetet berakják a Pandába, a lebutitott 90LE-set meg berakják egy 2x akkora Bravóba.

Amúgy a francia fórumok már 5 éves garit emlegetnek a Bravo kapcsán, de erről még hivatalos cikket nem láttam. Igaz, ha kint annyi is lesz, itthon egyáltalán nem biztos, mert kint már 3 év a gari most is, csak a Fiat Magyarország gondolom itthon nem meri bevállalni. :(
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 8
egy valag új fotó kivülről,belülről:

http://www.km77.com/marcas/fiat/2007/bravo/gama/g01.asp
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 7
jó nagy cirkuszt csináltak a bemutatáshoz:
http://www.repubblica.it/2006/08/gallerie/spettacoliecultura/festa-fiat/festa-fiat.html
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 6
sajnos biztos 29-én volt a Római bemutató, ezekkel a mocikkal jelentették be.
Előzmény: Celtis (3)
rígel Creative Commons License 2007.01.31 0 0 5
Az én GP-m igencsak korai darab, már 1 éves lesz, és nincs vele semmi bajom. Sőt! Szóval jó ötlet volt megvenni:)
Előzmény: zotty1 (2)
rígel Creative Commons License 2007.01.31 0 0 4
Igény még csak lenne, csak fedezet nincs a pénztárcákban..
Előzmény: Celtis (3)
Celtis Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3

Ez biztos? Mert így nem lesz könnyű eladni. Persze Magyarországon nagy az igény az alulmotorizált járgányokra is (Astra 1.2, Octavia 1.4).

 

Előzmény: zotty1 (2)
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2
Egy baj van, az első változathoz nem lesz túl sok használható motor.
Lesz egy benzines csökkentett lóerős 1.4 90LE Starjet, meg két 1.9-es 120 és 150 LE-s Multijet. Ez a benzines egy 1.2tonnás kocsihoz még igy látatlanba is kevés, pláne ha ugyanúgy csak 125Nm max. nyomatéka lesz mint a korábbi 95LE-snek. az 1.9-es dizelek meg árban elég durvák lesznek gondolom. Legalább az 1.3 90LE-s Multijet azért nem ártott volna. Az első turbós benzines T-Jet 150LE csak júliustól jön, a 120LE-s meg ősztől. Igaz, olasz kocsiból az első szériát megvenni nem túl jó ötlet.
Előzmény: Celtis (1)
Celtis Creative Commons License 2007.01.30 0 0 1

Az első képek alapján nagyon tetszik. Nagyon kíváncsi leszek a kis turbós benzines motorokra mind viselkedés, mind fogyasztás tekintetében. Nem hinném, hogy magas lehet a feláruk, mert versenyképtelen lenne a konkurensek 1.6-os szívómotorral szerelt modelljeivel.

 

fabris123 Creative Commons License 2006.12.25 0 0 0
Az árképzésére kiváncsi leszek, mert a Grande Punto se olcsó, a kettő között meg kell lenni legalább fél millának, különben kinek adnák el utána a Puntót?
fabris123 Creative Commons License 2006.12.25 0 0 topiknyitó
Végre már nemcsak marketing, hanem normális "utcai" képek is vannak az új Bravóról, elég brutálul néz ki:
http://news.caradisiac.com/La-nouvelle-Fiat-Bravo-comme-vous-ne-l-avez-jamais-vu-591
Igaz, a külső design-nal nem volt sok dolguk: eleje és oldala Grande Punto, a hátulja meg a régi Bravóé, de azért nagyon jól ki, a kategóriatársakhoz képest meg pláne.
Január 29-én mutatják be hivatalosan Rómában.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!