Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VChris Creative Commons License 2007.05.02 0 0 25

Mint egykori Stilo tulajnak, mostani GP tulajnak, és mint leendő Bravo II tulajnak :))) itt a helyem :)

 

Én múlt héten láttam először élőben, és nagyon nagy hatást gyakorolt rám az autó. Gyönyörű.

zotty1 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 24
A csomitartó mérete attól függ, hogy a gumijavító készlet, vagy a feláras teljes pótkerék volt-e alatta, mert csak a gumijavító készlettel 400 literes.
Előzmény: Celtis (22)
zotty1 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 23
Itthon mikortól forgalmazzák?
Előzmény: Celtis (22)
Celtis Creative Commons License 2007.04.14 0 0 22

Ma végre közelebbről is megszemléltem. Kívül-belül nagyon szép, nagyon dögös de a beltér szűkösebb mint vártam.

A 173 centimmel nem valami kényelmesen férek be magam mögé, de a legzavaróbb, hogy a kormányoszlop burkolata annyira lelóg, hogy a bal térdemet simán beleverem, hiába állítottam alacsonyra az ülést és magasra a kormányt. A csomagtartó sem néz ki olyan hatalmasnak, mint amit a 400 literes adat alapján várna az ember. Az ajtaja is szűk és a pereme is magas.

Ettől függetlenül nagyon tetszik. Turbós benzinesek csak az év vége felé lesznek.

A sima 1.4-es alapára klímával 3,5 körül lesz.

 

 

Megérkezett az új Bravo

Ezt az autót is az újságírók fogják vallatni.

smith Creative Commons License 2007.03.03 0 0 21
Up!

Öt csillag az NCAP teszten.
http://totalcar.hu/tesztek/tores/bravo07
zotty1 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 20
bemutató itt is:

http://www.vezess.hu/teszt/vezettuk_fiat_bravo_2007/9400
zotty1 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 19
Hát csúcs benzines egyenlőre nincs inkább csak egy vánszorgó. Amúgy a Winklerék általában olaszbuzik, de ettől függetlenül a formát leszámítva a bemutatójuk alapján nem ájultak el tőle. Illetve az ártól attól igen.
Előzmény: Celtis (17)
Varshi Creative Commons License 2007.02.01 0 0 18

> Azért az olaszok is forditva vannak bekötve: a 100LE-re felpöckölt 1.4-es Starjetet

> berakják a Pandába, a lebutitott 90LE-set meg berakják egy 2x akkora Bravóba.

 

Valszeg a nagy súlyt nehezebben cipeli, ezért a 100 lovas talán nem tudná az EURO4-et ebben a kaszniban, de ez csak egy tipp.

 

Sokkal valószínűbb, hogy tiszta modellpolitika, ill. tőlünk nyugatabbra az autóra fizetendő adók nagy része a kW alapján történik.

Most gondolj bele: lehet, hogy az utolsó 500 RPM kivételével ugyanúgy mennek a motorok, de cserébe jóval kevesebbet adózik, és lehet, hogy a fogyi is kihozható kellemesebbre, ami jól mutat a prospektusokban. Meg nemtom, feltűnt-e, de így kijön, hogy minden benzines közt pont 30 LE különbség van. :)

 

Valszeg nem lesz 200 lovas motorja se soha (mint többen "jósolták"), ha kijön majd valami erősebb, hanem szépen az is 180 ló lesz max. Akar valaki fogadni? :o))

Előzmény: zotty1 (9)
Celtis Creative Commons License 2007.02.01 0 0 17

Igen, olvastam a cikket. De tegyük hozzá, hogy általában ott szokott mellette lenni a csúcsbenzines gép is.

A 150LE-s T-JET-tel 8,5s alatt lesz százon.

Viszont nem sikerült rájönnöm, hogy mi az a hokiütő, amiről a Winkler írt.

Előzmény: zotty1 (16)
zotty1 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 16
Mint mindig: a full bőrős, legerősebb dizelbe...
Előzmény: Celtis (15)
Celtis Creative Commons License 2007.01.31 0 0 15
Kíváncsi vagyok, hogy majd a bemutató tesztre meghívott újságírókat mibe ültetik.
Előzmény: zotty1 (13)
Celtis Creative Commons License 2007.01.31 0 0 14
A hasonló Grande Punto árakból átszámolva nekem 3,2-3,3 millióra jön ki. Csodálkoznék, ha nem lenne majd előbb-utóbb belőle 2 millió 990 ezres akciós modell. Viszont a jobb motorizáltsággal és felszereltséggel meredeken emelkedik az ár.
Előzmény: zotty1 (12)
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 13
http://www.fiatbravo.it/

sajna tényleg komolyan gondolták hogy csak 3 motorral nyitnak:

http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_ITALIA/carconfig/carconfig.jsp?BV_SessionID=@@@@1269212016.1170256454@@@@&BV_EngineID=ccceaddkdfhgemicefecejgdfiidgnm.0&modelKey=198

zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12
olasz árlista:
http://www.fiatautopress.com/download/GRUPPO01~LISTINI_FIAT/070201_F_Bravo.pdf

A fapados Bravo felszereltségű kb. 3,8m Ft-ba átszámolva. Kiváncsi vagyok itthon mennyi lesz.
Celtis Creative Commons License 2007.01.31 0 0 11
Nem tudok olaszul, de ebben a cikkben benne vannak a T-JET mocik is. Ebben van, hogy csak ősztől elérhető?
Előzmény: zotty1 (7)
Celtis Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10

Itthon most 2 év. Az 5 év gari nagy durranás lenne.

A Fiat Mo. hozzáállására jellemző, hogy a honlapjukon utalás sincs az új Bravora.

Előzmény: zotty1 (9)
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 9
Az 1.4-es benzines paraméterei: http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp?id=15737

Azért az olaszok is forditva vannak bekötve: a 100LE-re felpöckölt 1.4-es Starjetet berakják a Pandába, a lebutitott 90LE-set meg berakják egy 2x akkora Bravóba.

Amúgy a francia fórumok már 5 éves garit emlegetnek a Bravo kapcsán, de erről még hivatalos cikket nem láttam. Igaz, ha kint annyi is lesz, itthon egyáltalán nem biztos, mert kint már 3 év a gari most is, csak a Fiat Magyarország gondolom itthon nem meri bevállalni. :(
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 8
egy valag új fotó kivülről,belülről:

http://www.km77.com/marcas/fiat/2007/bravo/gama/g01.asp
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 7
jó nagy cirkuszt csináltak a bemutatáshoz:
http://www.repubblica.it/2006/08/gallerie/spettacoliecultura/festa-fiat/festa-fiat.html
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 6
sajnos biztos 29-én volt a Római bemutató, ezekkel a mocikkal jelentették be.
Előzmény: Celtis (3)
rígel Creative Commons License 2007.01.31 0 0 5
Az én GP-m igencsak korai darab, már 1 éves lesz, és nincs vele semmi bajom. Sőt! Szóval jó ötlet volt megvenni:)
Előzmény: zotty1 (2)
rígel Creative Commons License 2007.01.31 0 0 4
Igény még csak lenne, csak fedezet nincs a pénztárcákban..
Előzmény: Celtis (3)
Celtis Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3

Ez biztos? Mert így nem lesz könnyű eladni. Persze Magyarországon nagy az igény az alulmotorizált járgányokra is (Astra 1.2, Octavia 1.4).

 

Előzmény: zotty1 (2)
zotty1 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2
Egy baj van, az első változathoz nem lesz túl sok használható motor.
Lesz egy benzines csökkentett lóerős 1.4 90LE Starjet, meg két 1.9-es 120 és 150 LE-s Multijet. Ez a benzines egy 1.2tonnás kocsihoz még igy látatlanba is kevés, pláne ha ugyanúgy csak 125Nm max. nyomatéka lesz mint a korábbi 95LE-snek. az 1.9-es dizelek meg árban elég durvák lesznek gondolom. Legalább az 1.3 90LE-s Multijet azért nem ártott volna. Az első turbós benzines T-Jet 150LE csak júliustól jön, a 120LE-s meg ősztől. Igaz, olasz kocsiból az első szériát megvenni nem túl jó ötlet.
Előzmény: Celtis (1)
Celtis Creative Commons License 2007.01.30 0 0 1

Az első képek alapján nagyon tetszik. Nagyon kíváncsi leszek a kis turbós benzines motorokra mind viselkedés, mind fogyasztás tekintetében. Nem hinném, hogy magas lehet a feláruk, mert versenyképtelen lenne a konkurensek 1.6-os szívómotorral szerelt modelljeivel.

 

fabris123 Creative Commons License 2006.12.25 0 0 0
Az árképzésére kiváncsi leszek, mert a Grande Punto se olcsó, a kettő között meg kell lenni legalább fél millának, különben kinek adnák el utána a Puntót?
fabris123 Creative Commons License 2006.12.25 0 0 topiknyitó
Végre már nemcsak marketing, hanem normális "utcai" képek is vannak az új Bravóról, elég brutálul néz ki:
http://news.caradisiac.com/La-nouvelle-Fiat-Bravo-comme-vous-ne-l-avez-jamais-vu-591
Igaz, a külső design-nal nem volt sok dolguk: eleje és oldala Grande Punto, a hátulja meg a régi Bravóé, de azért nagyon jól ki, a kategóriatársakhoz képest meg pláne.
Január 29-én mutatják be hivatalosan Rómában.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!