A csomitartó mérete attól függ, hogy a gumijavító készlet, vagy a feláras teljes pótkerék volt-e alatta, mert csak a gumijavító készlettel 400 literes.
Ma végre közelebbről is megszemléltem. Kívül-belül nagyon szép, nagyon dögös de a beltér szűkösebb mint vártam.
A 173 centimmel nem valami kényelmesen férek be magam mögé, de a legzavaróbb, hogy a kormányoszlop burkolata annyira lelóg, hogy a bal térdemet simán beleverem, hiába állítottam alacsonyra az ülést és magasra a kormányt. A csomagtartó sem néz ki olyan hatalmasnak, mint amit a 400 literes adat alapján várna az ember. Az ajtaja is szűk és a pereme is magas.
Ettől függetlenül nagyon tetszik. Turbós benzinesek csak az év vége felé lesznek.
Hát csúcs benzines egyenlőre nincs inkább csak egy vánszorgó. Amúgy a Winklerék általában olaszbuzik, de ettől függetlenül a formát leszámítva a bemutatójuk alapján nem ájultak el tőle. Illetve az ártól attól igen.
> Azért az olaszok is forditva vannak bekötve: a 100LE-re felpöckölt 1.4-es Starjetet
> berakják a Pandába, a lebutitott 90LE-set meg berakják egy 2x akkora Bravóba.
Valszeg a nagy súlyt nehezebben cipeli, ezért a 100 lovas talán nem tudná az EURO4-et ebben a kaszniban, de ez csak egy tipp.
Sokkal valószínűbb, hogy tiszta modellpolitika, ill. tőlünk nyugatabbra az autóra fizetendő adók nagy része a kW alapján történik.
Most gondolj bele: lehet, hogy az utolsó 500 RPM kivételével ugyanúgy mennek a motorok, de cserébe jóval kevesebbet adózik, és lehet, hogy a fogyi is kihozható kellemesebbre, ami jól mutat a prospektusokban. Meg nemtom, feltűnt-e, de így kijön, hogy minden benzines közt pont 30 LE különbség van. :)
Valszeg nem lesz 200 lovas motorja se soha (mint többen "jósolták"), ha kijön majd valami erősebb, hanem szépen az is 180 ló lesz max. Akar valaki fogadni? :o))
A hasonló Grande Punto árakból átszámolva nekem 3,2-3,3 millióra jön ki. Csodálkoznék, ha nem lenne majd előbb-utóbb belőle 2 millió 990 ezres akciós modell. Viszont a jobb motorizáltsággal és felszereltséggel meredeken emelkedik az ár.
Az 1.4-es benzines paraméterei: http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp?id=15737
Azért az olaszok is forditva vannak bekötve: a 100LE-re felpöckölt 1.4-es Starjetet berakják a Pandába, a lebutitott 90LE-set meg berakják egy 2x akkora Bravóba.
Amúgy a francia fórumok már 5 éves garit emlegetnek a Bravo kapcsán, de erről még hivatalos cikket nem láttam. Igaz, ha kint annyi is lesz, itthon egyáltalán nem biztos, mert kint már 3 év a gari most is, csak a Fiat Magyarország gondolom itthon nem meri bevállalni. :(
Egy baj van, az első változathoz nem lesz túl sok használható motor. Lesz egy benzines csökkentett lóerős 1.4 90LE Starjet, meg két 1.9-es 120 és 150 LE-s Multijet. Ez a benzines egy 1.2tonnás kocsihoz még igy látatlanba is kevés, pláne ha ugyanúgy csak 125Nm max. nyomatéka lesz mint a korábbi 95LE-snek. az 1.9-es dizelek meg árban elég durvák lesznek gondolom. Legalább az 1.3 90LE-s Multijet azért nem ártott volna. Az első turbós benzines T-Jet 150LE csak júliustól jön, a 120LE-s meg ősztől. Igaz, olasz kocsiból az első szériát megvenni nem túl jó ötlet.
Az első képek alapján nagyon tetszik. Nagyon kíváncsi leszek a kis turbós benzines motorokra mind viselkedés, mind fogyasztás tekintetében. Nem hinném, hogy magas lehet a feláruk, mert versenyképtelen lenne a konkurensek 1.6-os szívómotorral szerelt modelljeivel.
Az árképzésére kiváncsi leszek, mert a Grande Punto se olcsó, a kettő között meg kell lenni legalább fél millának, különben kinek adnák el utána a Puntót?
Végre már nemcsak marketing, hanem normális "utcai" képek is vannak az új Bravóról, elég brutálul néz ki: http://news.caradisiac.com/La-nouvelle-Fiat-Bravo-comme-vous-ne-l-avez-jamais-vu-591 Igaz, a külső design-nal nem volt sok dolguk: eleje és oldala Grande Punto, a hátulja meg a régi Bravóé, de azért nagyon jól ki, a kategóriatársakhoz képest meg pláne. Január 29-én mutatják be hivatalosan Rómában.