igaz mivel nem vezettem, csak beültem, így nem biztos hogy ez volt a teljesen ideális pozició :))) kényelmetlenül nem éreztem magam. Mondjuk az igaz nem vagyok egy elfekvős fajta :)
rajtam kívül szerintem már kb. mindenki látta az új bravot.
tegnap elszántam magam és elmentem a fiat délpesthez (XVIII. ker). no, ott nem volt egy darab sem! :-/ ezek olyan bénák! van sevroléjuk, kijájuk meg oplejük, de nincs egy tisztességes fiját! :-/
Remélem elég és látszik minden aminek látszani kell :)
Én úgy 174cm magas vagyok és saját magam mögé ültem be, úgy volt olyan 10cm hely :) Nekem egyébként az orra annyira nem tetszik a kocsinak, lehetett volna kicsit "vaddisznósabb", az sem tetszik hogy a Stilohoz képest ilyen kis kitámasztóval kell a motorháztetőt fenntartani. Izzó csere azthiszem ebben sem lesz egyszerű :) Ellenben a hátulja nagyon bejön, a belseje is, sajna nem tudtam benne eleget ülni, vezetni így az ülésről inkább semmit nem mondok, de a kárpit az egész jó volt velúr/anyag keverék. A kezelő szervek egész jól kézre estek, a középső konzol is tetszetős.
A FIAT marketingjét inkább hagyjuk... jópárszor kitárgyaltuk már a másik fórumon.
Engem inkább az keserít el, hogy ha most rendelnék egy 1.9 150 LE MJet-et azokkal az extrákkal, ami most a GP-ben van plusz xenon, akkor közel lennék a 7 millióhoz... :(((
A fiat.hu úgy sz@r ahogy van. Nulla információértékű. Már amikor egyáltalán működik, nekem pl. tegnap elérhetetlen volt hosszabb ideig. Pl. a hónapok óta működő kecskeméti szalon nincs is rajta. Az új Bravoról egyetlen képet láttam összesen. Ezt nevezik marketingnek???
elvileg tegnaptól rendelhető. én tegnap dél körül néztem a FIAT központi honlapját (meg a NeroM5 lapját), de még nem volt erre utaló semmilyen hír / link / árlista / stb.
de a "jobb" szalonokban már ott van, így azt gondolom ott tudnak már rendelést fogadni, stb.
A csomitartó mérete attól függ, hogy a gumijavító készlet, vagy a feláras teljes pótkerék volt-e alatta, mert csak a gumijavító készlettel 400 literes.
Ma végre közelebbről is megszemléltem. Kívül-belül nagyon szép, nagyon dögös de a beltér szűkösebb mint vártam.
A 173 centimmel nem valami kényelmesen férek be magam mögé, de a legzavaróbb, hogy a kormányoszlop burkolata annyira lelóg, hogy a bal térdemet simán beleverem, hiába állítottam alacsonyra az ülést és magasra a kormányt. A csomagtartó sem néz ki olyan hatalmasnak, mint amit a 400 literes adat alapján várna az ember. Az ajtaja is szűk és a pereme is magas.
Ettől függetlenül nagyon tetszik. Turbós benzinesek csak az év vége felé lesznek.
Hát csúcs benzines egyenlőre nincs inkább csak egy vánszorgó. Amúgy a Winklerék általában olaszbuzik, de ettől függetlenül a formát leszámítva a bemutatójuk alapján nem ájultak el tőle. Illetve az ártól attól igen.
> Azért az olaszok is forditva vannak bekötve: a 100LE-re felpöckölt 1.4-es Starjetet
> berakják a Pandába, a lebutitott 90LE-set meg berakják egy 2x akkora Bravóba.
Valszeg a nagy súlyt nehezebben cipeli, ezért a 100 lovas talán nem tudná az EURO4-et ebben a kaszniban, de ez csak egy tipp.
Sokkal valószínűbb, hogy tiszta modellpolitika, ill. tőlünk nyugatabbra az autóra fizetendő adók nagy része a kW alapján történik.
Most gondolj bele: lehet, hogy az utolsó 500 RPM kivételével ugyanúgy mennek a motorok, de cserébe jóval kevesebbet adózik, és lehet, hogy a fogyi is kihozható kellemesebbre, ami jól mutat a prospektusokban. Meg nemtom, feltűnt-e, de így kijön, hogy minden benzines közt pont 30 LE különbség van. :)
Valszeg nem lesz 200 lovas motorja se soha (mint többen "jósolták"), ha kijön majd valami erősebb, hanem szépen az is 180 ló lesz max. Akar valaki fogadni? :o))
A hasonló Grande Punto árakból átszámolva nekem 3,2-3,3 millióra jön ki. Csodálkoznék, ha nem lenne majd előbb-utóbb belőle 2 millió 990 ezres akciós modell. Viszont a jobb motorizáltsággal és felszereltséggel meredeken emelkedik az ár.
Az 1.4-es benzines paraméterei: http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp?id=15737
Azért az olaszok is forditva vannak bekötve: a 100LE-re felpöckölt 1.4-es Starjetet berakják a Pandába, a lebutitott 90LE-set meg berakják egy 2x akkora Bravóba.
Amúgy a francia fórumok már 5 éves garit emlegetnek a Bravo kapcsán, de erről még hivatalos cikket nem láttam. Igaz, ha kint annyi is lesz, itthon egyáltalán nem biztos, mert kint már 3 év a gari most is, csak a Fiat Magyarország gondolom itthon nem meri bevállalni. :(