Üdv mindenkinek! Audi q5 vagy A4 Allroad vásárlását fontolgatom, 2009-10-es környéki modellekről van szó, 2000es 170 lovas TDI-kel szemezek, de a felhasználási körülmények miatt (évi 10-15 ezer km-nél nem megyek többet) erősen fontolgatom, hogy a 2000-es 211 lovas benzines TFSI-vel vegyem-e valamilyeket, a gond ott van, hogy amennyire tájékozódtam eddig a TDI-k megbízhatóbbak, TFSI-nél gyakran jelentkezik a túlzott olaj fogyasztás, vagy láncszakadás sem kizárható. Mennyire igaz ez, van-e itt valakinek ilyen motorokkal szerelt Audija aki tud tanácsot adni, illetve van tapasztalata?
Én arra az adatbázisra hagyatkozom amit beírtak ide, nekem megfelelnek az ott olvasottak.
8x18 ET 35-ös ill. 8x18-as ET 42 -es felniket használok a 4f-hez, nekem tökéletesen megfelelnek, és az adatbázis mérettáblázata szerint is jók, a többi nem érdekel.
Téli felnit vadászok. Elsősorban 18-as kellene, de ha értelmesen néz ki, akkor 17-es is megfelel. A 19-estől már szívom a fogam, de megnézném azt is. Ha lehet eredeti Audi-felni, ha nem, akkor valami normális replika. A jelenlegi (nyári) gumim 255/35 R 20 97Y, a felnim 8,5J×20 ET43 (vagy 45), 5¤112, agyméret: 66,5.
Audi 2,8 V6 bol épitettem egy rettenetet és olyan bajom van hogy elinditás után kinyomja a tágulási kupaknál a vizet és meg is forralja a vizet ! termosztátot már kiszedtem mi lehet a hiba szerintettek ? És nem is ugy megy ahogy menni kellene elég gyenge! Hengerfejes netalántán ? válaszokat előre is köszönöm!
Audi A4 váráslására szántam el magam, sokat olvasgattam utána, az már körvonalazódott, hogy mindenképp 1,9 PD TDI-s B7-est szeretnék venni, úgy kb szeptember 2. hetében. Amiatt fordulnék hozzátok, hogy esetleg tudtok e ajánlani Audi szerelőt/tuning szakit/lelkes hozzáértőt úgy kb Székesfehérvár-Közép Dunántúl környékén, aki rendelkezik egy laptopos diagnosztikával meg a VCDS szoftverrel, és vállalná egy fél nap keretén belül 3-4 kinézett autót velem együtt megtekinti, leteszteli. Nem akarok teljesen vakon elmenni vásárolni, én meg sajnos nem értek az autókhoz, csak azt tudom, hogy a dízelekkel nagyon könnyű melléfogni, sok a tekert, külföldről behozott, széthajtott darab. A napidíjat szerintem meg tudjuk beszélni. :) Előre is köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek!! Régebben volt már ilyen kérdés, de választ nem találtam. Adott egy 2001-es Audi A4 B6 1.9 pdtdi motorral időszakos problémával. Az autó mindig pöccenésre indul, aztán gondol egyet és csak hosszabb forgatásra indul be. Ha beindult, a motor hibátlanul működik. Van, hogy több hónapig hibátlanul indul, aztán egy nap akár 4-5 indításnál is jelentkezik újra a hiba, utána napokig semmi probléma. Ha esetleg volt már másnak is ilyen probléma, kérem írja már le a megoldást. Előre is köszönöm!