Van egy hiba, amit a kocsi motorvezérlője jelez. A problémát kiiktatom. Ebben az esetben, ha tudom, hogy mostmár jól kellene működnie, attól még éghet a hibavisszajelzőm és ha leszabályozott a kocsi, akkor még a kiiktatást követően is leszabályozhat?
Ez addig fennáll míg a hibát nem töröljük a memóriából?
Nekem még a gyári lámpáim vannak elöl. Egy jóbarátomnak meg az egyik TYC a másik pedig DEPO. Ha egymás mellett van a két autó, akkor látványosan matt az enyém. De a világítással semmi gondom, meg vagyok vele elégedve. A barátomé valószínűleg karambolos volt, ezért vannak rajta utángyártott, valószínűleg nem túl régi lámpák. A hűtő is újszerűnek tűnik, egyszer néztük, 2004-es gyártmányú, szintén utángyártott, szóval valószínűleg a lámpák is ilyen korúak.
Ha már pénzt adsz érte, akkor mindenképpen javasolt a B2-es, mert többek szerint sokkal jobb, mint a B1-es. Nem utolsósorban jobban is néz ki. Ezt sajnos tudják a bontók is, és egy hibátlan gyárit közel egy új utángyártott árában adnak.
Most én is azon tökölök, hogy vegyek-e bele két tuti új B2-es fényszórót, a hozzá való motorokkal, vagy inkább cseréljem a B1-eseket. A B2-es nagyon tetszik, viszont a jó az drága. Vagy megnézem a bontóban, hogy jött-e mostanság elfogadható, netán újszerű B2-esek, ha nem, akkor átgondolom a B1-es cserét. Szerintem a baloldali totál kuka, de a jobb sem az igazi. Lehet ám, hogy angol fényszórók ezek, csak amikor belerakták, nem törődtek vele. Igazán nem értem, mert semmi karambolos javítási nyom nincs a kocsi orrán. Lehet, hogy bemattultak és ez volt kéznél az eladás előtt.
Szóval most még keresem a legjobb megoldást. Ha a soproni út benzin- és pályaköltsége több, mint ha itt vennék lámpát, akkor kihagyom az utat. de most elsősorban a pénzforrást kell előteremtenem hozzá.:-/
Jól írtad, igen. Nem működik rendesen a bal oldali zárnak az a mikrokapcsolója, ami a zárnak végállását - az a bacsukott állapotát - érzékeli. Kulccsal azért marad zárva mert akkor fizikailag te fordítod el a pöcköt, nem pedig a zátban lévő motor.
Nálam mikor ilyen hiba volt, akkor az összes zár visszanyitott távirányítóval való becsukás után. Kulccsal csukva jó volt.
Az a gondom, hogy mindkettőnek van valami baja, tul.képpen ugyanazt műveli, mint a topiktársunknak, tehát a jobb oldali kicsit magasabbra ver, a bal pedig a kocsi elé világít. A jobb motor megy, viszont a három állás alig tér el egymástól. A távolságik meg szerintem balra hordanak.
Lehet, hogy a végén veszek két vadi újat.
Még nem igazán döntöttem, mert most komoly tényező az ár...:-(
A bal oldalinak az üvege van bemattulva. Más problémájuk úgy emlékszem nincs. Szal biztos össze lehetne hozni a tieidből meg az enyémből oldalanként 1 jó lámpát.
Mellesleg szedtem már szét, igaz nem vectráét, hanem clioból származó projektoros lámpákat, de mindennek nevezném, csak bonyolult műveletnek nem...
Köszi de korán sem annyira álom mint a fényképen:) Bár mondjuk a felniket sokat kerestem B2 omega sport felnik amúgy, és egy óriási véletlennek köszönhetően kerültek hozzám:)
A vezető oldali a vezérlő zár. Van benne 3 mikrokapcsoló. 2 a végállást nézi egy pedig a gomb állását.
Nekünk mind a kettőnél úgy volt hogy lezártad távirányítóval lezárt mindent de a vezető oldal vissza nyitott, vagy ha kulcsal zártuk akkor lezárt mindent. Viszont akkor nem nyitott távirányítóval. Kicseréltem benne a mikrokapcsolókat azóta semmi bajuk. Ha valamit rosszul írtam javítsatok ki. :)