Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

leonel Creative Commons License 2007.11.01 0 0 242

Köszönöm!!!

 

 

Az olajcsrere jövő héten várható 1500km-nél. Azt mondták felesleges, de én konzervatív vagyok. :)

Az amúgy 30.000km-es ciklust is hülyeség!!!! - 15.000-ként megkapja a frisset. (Évekig olajcégnél dolgoztam tanácsadóként -tudom mit beszélek)

Senki ne húzza el addig, ha hosszú távon tervez az autóvgal. (15-20e a max!)

 

Tényleg 60-ként írja a könyv a szűrőket. És tényleg baromság. :))

A koszos levegő miatt én a levegőszűrőt is olajcserénként dobálom ki, sőt - a híresen xar magyar pancs gázolaj miatt az üzemanyag szűrőt is.

Egyedül a pollenszűrőt szoktam minden második olajcserére hagyni.

 

Sokan nem értenek velem egyet és túlzásnak tartják, de szerintem ezek nem nagy összegek, ahhoz képest amekkora előnyük van a motorra nézve.

Előzmény: Barnamaci2 (241)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 241
Remélem sok örömöd lesz benne! Megvolt már az első olajcsere? Tényleg csak 60 ezer km-ként írják elő a levegőszűrő cserét vagy ez csak sajtóhiba?
Előzmény: leonel (239)
hangazoo Creative Commons License 2007.11.01 0 0 240
Nagyon finom! :)
Hátulról hódító:)
Belül is gyönyörű!
Grat!
Előzmény: leonel (239)
leonel Creative Commons License 2007.10.31 0 0 239

Hali.

 

Készült pár kép - sajnos elég koszos állapotában. :(  /folyton esik/

 

 

 

123
hangazoo Creative Commons License 2007.10.31 0 0 238
Az 1.4-es Stilo sincs benne a default Stilo kézikönyvben.
Írtak hozzá egy külön kis manuált majd diszkréten belcsúsztatták a defaultba.
Úgy látszik ez FAM vagy tovább megyek Fiat rutin...:)
Előzmény: Barnamaci2 (236)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 237
Nem csak a FAM nem áll a helyzet magaslatán, az angol kézikönyvben sincs benne a T-jet, de az a netről legalább letölthető.
Előzmény: tjet (234)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 236
hmm... a FAM nem áll a helyzet magaslatán. Neked mit mondtak vagy mi van a szervízfüzetben megadva a szervízperiódusra?

Csak zárójelben, de pl. a kia c'eed-hez pdf-ben IS letölthető a manual...(persze azt IS bölcsészekkel fordíttaták:))
Előzmény: tjet (234)
tboyka Creative Commons License 2007.10.30 0 0 235

Köszi!

Ma voltam tesztvezetni, tanusíthatom ezt a számot...:)

Fülig ér a szám, nagyon nagy élmény az autó, a barátnőm beleszeretett.

Ha elmegy a mostani autóm, 99%, hogy benevezek egyre...:)

Előzmény: tjet (234)
tjet Creative Commons License 2007.10.30 0 0 234

Barnamaci2: nem, a könyvben amit kaptam hozzá sajnos meg sem említik a tjet motorokat.

 

tboyka: kérdeztél korábban egy fordulatszámot, a keresett szám 3800.

 

Előzmény: Barnamaci2 (233)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 233
tjet:
A user manualban, amit kaptál az autóhoz benne vannak a T-Jet motorok?
Előzmény: tjet (208)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.30 0 0 232
Nyári nagy melegben mikort fort az flaszter felett a levegő az JTD is nagyon megérezte a ritkább levegőt. Máskor megindúlt 1700tól most meg 2000-2200tól.
Előzmény: tboyka (223)
hangazoo Creative Commons License 2007.10.30 0 0 231
"Amúgy arra célzol, a tesztautó szándékoltan erősebb volt a "szériánál"?"
Egész pontosan erre gondolok!
Egyszerűen nem hiszem el, hogy így gördül le a futószalagról, +15% Le! heh:)

Ha ez így működik, és a szerencse is melléd pártol, kifoghatsz egy akár 172.5 Le-t teljesítő Bravo-t is.:)))))



Előzmény: Varshi (229)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 230
A Bravónál amúgy a 120-as T-jet kicsit másképp van hangolva, mint a Puntóé: a gyári görbék alapján már 1750-től megjön a 206Nm, mig a Puntó 120-asánál illetve a Bravo 150-esénél csak 2000-től. Igaz, a nyomatékgörbe hamarabb le is konyul.
Előzmény: tboyka (219)
Varshi Creative Commons License 2007.10.29 0 0 229

> Én az 1. elméletben hiszek, gyakorlatilag mért adatokról van szó.
> Meddig tart átírni a motorvezérlő elektronikát?!

 

5 perc? (A programot összeállítani azért hosszabb.)

 

Amúgy arra célzol, a tesztautó szándékoltan erősebb volt a "szériánál"?

Előzmény: hangazoo (225)
smith Creative Commons License 2007.10.29 0 0 228
Annál jobban!
Ilyenkor elérzékenyülve mindig eszembe jut az első autóm, ami egy nemisannyiaraOFF p126 volt. Szegénynek a meleg volt a legnagyobb ellenfele. Nyáron, délidőben mindent akart, csak menni nem, már persze magához képest. Amikor lement a nap, a hűvös párás idő egyből meghozta a kedvét. Ebben mondjuk közrejátszott az is, hogy a hűtése csak jóindulattal volt szabályozottnak mondható, kb úgy, hogy hideg motornál zárt a légcsappantyú, melegnél meg nyitott. :-)
De egyértelműen észrevehető volt már 5-10 °C különbség minden autómon.
Előzmény: tboyka (223)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.10.29 0 0 227
ma megvolt a hitelügyintézés, jövő kedden műszaki, jövő csütörtökön megyek átvenni az autót. de hosszú másfél hét lesz. :)
leonel Creative Commons License 2007.10.29 0 0 226

Sziasztok.

 

Nos pénteken átvettem a gyönyörűséget majd rögtön utána kaptam egy telefont és utaznom kellett.

Most értem vissza Pestre. :(

Fényképet még nem csináltam mert a kigurítás után rögtön zivatarba kerültem - most elég koszos. :(

 

A kocsiról: Fantasztikus, csodálatos és még sorolhatnám a jelzőket.

Az első 300km alatt elég ijesztő volt a teljesítmény és a fék + kicsit hangosabb is volt mint vártam. A fék azóta bekopott és minden ok és a teljesítmény is megjött - bár még nem padlóztam le - de érezhetően fejlődik. A hangja is kellemes lett.

A futómű viselkedése először aggasztó volt - majd próba szerencse alapon megálltam egy kútnál - és láss csodát: 3,1 bar volt minden kerékben.

đ][đ[[ä***grrrrrr

(A kereskedésről majd írok hosszabban, most nincs időm - egyenlőre csak annyi, hogy az ország legkeletibb kereskedéseit mindenki kerülje el jó messzire!!!)

Azóta feszes (225/45R17) de teljesen élvezhető még komfort terén is!

A kocsi rengeteg apró hasznos dolgot tud amelyek csak használat közben derülnek ki: pl. bekapcsolt első ablaktörlőnél a tolatni kezdesz elindul a hátsó ablaktörlő.

Beállítható hogy bizonyos sebesség elérésekor figyelmeztessen valamint, hogy zárja le az ajtókat. stb.stb 

 

Élvezek minden percet amikor benne ülhetek!!!

 

Ami nem tetszik: (ilyen is van)

-badarságnak tartom, hogy a kanyarkövető funkciót nem lehet kikapcsolni!

-Baromi széles oszlopok- zavaróbb a forgalomban mint azt gondoltam . majd hozzá szokom.

-Ami viszont aggaszt mert nem tudom, hogy elmúlik vagy hiba: 1-ből 2-be és 2-ből 3-asba váltásnál amikor kinyomom a kuplungot egy pár másodperces "zakatoló" felmorgás hallatszódik -főleg akkor ha "jobban megpörgetem váltás elött a motort!! (max. 2300-2400-ig!!!)

Esetleg ötlet?

 

Majd megírom a kereskedői élményimet! Tanulságos lesz!

 

Most rohanok. Sziasztok.

 

hangazoo Creative Commons License 2007.10.29 0 0 225
Én az 1. elméletben hiszek, gyakorlatilag mért adatokról van szó.
Meddig tart átírni a motorvezérlő elektronikát?!
És ebben az esetben a legkisebb a lebukás esélye. Gyakorlatilag nincs is. Ki elött?
A többit nem tudom elképzelni a bürokrácia útvesztőinek hála.
Előzmény: Varshi (224)
Varshi Creative Commons License 2007.10.29 0 0 224

Hát persze, érzetre 10% eltérés is megvan az enyémnél is.

Kurva jól húz a gép így 10 °C-ban a nyári kánikulához képest.

Előzmény: tboyka (223)
tboyka Creative Commons License 2007.10.29 0 0 223

De ennyire??? Az, OK, hogy van 3-4-5% eltérés teljesítményben, de ennyi differencia??? Hát nemtom...

Előzmény: Pitbull (222)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.29 0 0 222
Inkább hideg volt és a turós motorokra kifejezetten pozitív hatással van az oxigénben gazdagabb levegő.
Előzmény: tboyka (219)
tboyka Creative Commons License 2007.10.29 0 0 221

tjet!

A futóműről (mennyire kemény, mennyire limbóhintó) és a ülésekről(mennyire tartanak) mondanál vmit? Köszike.:)

Előzmény: tjet (215)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 220
lehet ugyanannyit:)
Előzmény: tboyka (219)
tboyka Creative Commons License 2007.10.29 0 0 219

Anyám...ezt olvassátok!

http://totalcar.hu/tesztek/punticliot/

A Punto(Bravo) 120LE-s T-jet motorja a teljesítménymérésen a követkető értékeket produkálta: 138LE (120LE helyett) és 218Nm (206Nm helyett). Ez nem semmi azért.

Akkor milyen értékeket produkálna a 150LE-s vas?:)

 

zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 218
A Sportos kárpit tényleg gyönyörű, csak Dynamic esetében egy baja van: a 30e feláron kívül meg kell venni hozzá a spoilereket meg a peresebb gumikat alufelnivel.
Na igy már kicsit drága.
Igaz, a Dynamic beltere is már elég jól néz ki.
Előzmény: tjet (215)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 217
valakinek a drágább Sport változatot is el kell adniuk ;)
Előzmény: tjet (215)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 216
120LE-s T-jet tesztautók állítólag november elejétől lesznek a kereskedésekben, én is erre várok.
Előzmény: tjet (215)
tjet Creative Commons License 2007.10.28 0 0 215

Igen, nekem is ezt mondták, aztán amikor rákérdeztem, hogy akkor mégis miért szerepel az árlistában pld. a Dynamic Tjetnél a Sportos kárpitnál egy "-" jel akkor mindenhol rájöttek, hogy nem rendelhető a 150 lovashoz...a 120 lovashoz valóban kérheted a Sport csomagot (Dynamichoz) de szerintem a 150 lovashoz még mindig nem. Lehet, hogy tévedek, de az árlista alapján még mindig ez van...

 

Nem vezettem a 120 lovast.

Előzmény: tboyka (214)
tboyka Creative Commons License 2007.10.28 0 0 214

Van olyan márkakereskedés, ami már akcióban ingyen odaadja a Sport belsőt a Dynamichoz, sőt még egy rakás extrát is ingyen...:) Az ESP-t meg megrendelem külön...:) Lesznek itt még akciók bőven, állítólag a garit is kiterjesztik 3évre Jan 1-étől. Te vezettél 120LE-at probaúton? Kiváncsi lennék, mi a különbség a 120 és a 150LE-s között...

Előzmény: tjet (213)
tjet Creative Commons License 2007.10.28 0 0 213

A 150 lovas Tjethez csak a Sport felszereltséggel kaphatod meg a "Sport" belsőt, legalábbis amikor én rendeltem akkor nem lehetett a Dynamic Tjetet Sport belsővel kérni (érdekes, hogy a sima 1,4-es vagy a Multijet Dynamicot lehetett...). Szerintem megéri a Sport és a Dynamic közötti árkülönbség, a Sport felszereltségben már benne van az ESP csomag, a 17-es felnik, a piros cérnás belső kárpit, függönylégzsák, spoilerek stb.

 

A SPORT gombot egyelőre túl sokat nem használtam, de vagy kétszer kipróbáltam és valóban nem éreztem nagy különbséget. Elvileg közvetlenebb kell legyen tőle  a gázpedál reakciója, megnő a nyomaték 230 NM-re és keményebb a kormány szervó.

 

Nálam a másik lehetőség az 1,8-as Civic lett volna. Annak ellenére, hogy papiron alig van különbség a két autó menetteljesítménye között, a Bravo sokkal jobban megy...na persze ezt nem tudtam biztosra amikor megrendeltem, csak reménykedtem benne:-)

Előzmény: tboyka (212)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!