Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

simontibor13 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3643
Hello!
Igen, de ne reklámozzuk a céget. Itt magánemberként akarok részt venni.
Mit csináltak a SAM-el? Mi a gond a generállal? Mit csesztek el?
Előzmény: GianniVersace0515 (3641)
franky71 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3642

Köszi mindenkinek...  megnyugodtam.

 

Üdv ! Franky

GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3641
te a vilkos Simon Tibi vagy ugye?

mert ha igen, te voltal az egyetlen akihez vittunk autot szervizre es mindig tokeletes lett a vegeredmeny...

es sose volt olyan,hogy keseru szajizzel hoztam volna el autot.

most szivok a 700as motorgeneraljaval nem alapszinten. valakinek az eredmeny,hogy jar a motor megy az auto. de kb 26 helyen basztak ossze a body paneleket...


Előzmény: simontibor13 (3633)
GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3640
az egy jo auto. nincs minek elromlani rajta.
mitsu motor,nincs turbo. nagyobb kobcenti. csak jo lehet:)
Előzmény: franky71 (3634)
GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3639
pontosan.
a roadster 700as motornak,tobb ponton mas a felepitese.
a diesel is azert birja tovabb mert rajta van az olajhuto.
Előzmény: Quattroman (3638)
Quattroman Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3638
amikor ráépítik az olajhűtő-hőcserélő egységet.
ennyit számít. +a motor injektortérképe is más.
ettől és a nagyobb kipuffogó rendszertől, valamint a "tágasabb" helytől ahová betuszkolták jobb a hőháztartása, aminek ez a tartósabb üzemelés a végeredménye.
Előzmény: VDaNi (3636)
VDaNi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3637
És valóban Mitsubishi motor. Épp ezért nyugi, a japánok nem hibáznak! :)
Előzmény: franky71 (3634)
VDaNi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3636
Szerencsétlen 700as motornak a motorgyártás melyik fázisában szólnak, hogy léci bírd 30ezerrel tovább, mert te Roadsterba fogsz kerülni? :DDDDD
Előzmény: GianniVersace0515 (3631)
VDaNi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3635
Ez akkor már az új Smart, a 71 lovas szívó motorja nagyon jó kis moci!
Előzmény: franky71 (3634)
franky71 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3634

Gianni üdv !

 

Anyukámnak vettem egy  1000 cm3 -es , benzines , nem turbós , Smartot...

 

Erről a fajtáról nem nagyon esik itt szó , úgy tudom ,azt valamiféle Mitsubishi motor ( vagy licensz )  hajtja... 

 

Erről vélemény...?

 

Franky

Előzmény: GianniVersace0515 (3631)
simontibor13 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3633
figyeljenek a 3 vonalasok!
Sajnos ezt a hibajelzést tényleg sok minden okozhatja. Alapvetően a váltó, vagy a kuplung rendszer meghibásodására utal. Ezen belül lehet mechanikus, vagy elektromos hiba.
Most regisztráltam be a fórumba, ás látom, sokan tanácstalanok, mérgesek. Felesleges. Akárki akármit mond, én szerelő fejjel leemelem a kalapom a tervezők előtt. Viszont azt alá kell írnom, hogy nem egyszerű rendszer, és vannak hibái is.
Én a hibakeresést mindenképp műszeres vizsgálattal kezdeném. Ha van hibakód, azt szisztematikusan végig kell vizsgálni. Legtöbbször egyszerű vezeték hiba van. De lehet a kuplung, vagy valamelyik váltóalkatrész hibája is.
Ha ilyen hibával küzdesz, legyél türelmes, mert nem minden szerelő "szemét, lehúzós". Viszont sajnos vannak ilyenek is. Néha ég is a pofám a szakmabéliek trehánysága, és jellemtelensége miatt, de szerintem nincs tévedhetetlen szerelő. Tudom, hogy rólam is mondják néha a véleményüket egyesek, de én inkább azt szeretném, ha itthon is elterjedne, hogy ha valakinek nem tetszik a munka, akkor megmondja a "szakembernek" (szakmától függetlenül)
Most pl. a Jani hozott egy Brabus-t hasonló hibával, csak ott nem 3 vonal van, hanem eltűnik minden a kijelzőről, és nem vált( mondjuk ez mindig 1-ben van). 3szor volt nálam, de elküldtem, mert ezzel a hibával még nem találkoztam, és ha lesz olyan nap, amikor több időm van, visszahívom. Ezt Ö megérti, de lehet hogy ha valaki "beesik" az utcáról, kiakad, hogy miért nem akarom megcsinálni a kocsiját, pedig csak nem akarom hitegetni. Na mindegy. Ha valakinek tudok segíteni, írjon nyugodtan, de nem biztos, hogy azonnal válaszolok, mert kevés időm van.
Előzmény: victoriabright (3608)
simontibor13 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3632
hello!
Én találkoztam már olyan dizel smart-al is, ami 270000 km-t fotott, és nem kellett generálozni.
Előzmény: GianniVersace0515 (3631)
GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 3631
nem nem tevedsz.

600 benzin 60-80 ezer km. es general.
700 benzin 80-100 ezer km general.
800 cdi 120-150 ezer km general.
700 roadster 120 ezer km korul general.
Előzmény: VDaNi (3630)
VDaNi Creative Commons License 2010.02.25 0 0 3630
Azt tudom, hogy a benzinesek nem igazán hosszú életűek.

Én cdi motoroskról beszélek, azoknak szerintem sokkal tartósabb motorjuk van.
Javíts ki, ha nagyban tévedek!
Előzmény: GianniVersace0515 (3628)
victoriabright Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3629

Sajnálom, hogy ilyen rossz véleményed van a smartosokról. Pedig nem mindenki ilyen szerelők réme...

Megvan az okom arra amit írtam, de senkit sem akarok a sztori részleteivel untatni. Félreértések elkerülése végett, nem az a gond hogy mennyibe kerül, vagy hogy mennyi idő alatt készül el... csak akkor legyen tényleg megcsinálva. Ezzel azt hiszem mindenki így van...

 

 

A smartok állapotával egyébként teljesen egyetértek... maga az típus is rossz, a külföldiek meg...

Amennyire vágytam anno egy smartra most legalább annyira várom h eladjam...

 

 

Előzmény: diagnet (3624)
GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3628
nekem volt 5-6 db makulatlan,amit tudom annyit futott amennyit mutatott. mindegyik 80-100nal motorgeneralos lett.
ahoz hogy egy motor tisztessegesen meglegyen csinalva 500 ezer ft kell kb. a tobbi taknyolas.

sot volt zsir uj is,ami uj kora ota van nalam. az a rekorder. 200 ezer km van benne.most fizetek ki ra 800 ezret a generalra... ez 700as., a tobbi 5-6 db 600as volt.
600asok semmit nem birnak 700as egy fokkal jobb.

de en mindig legjobb olajat,gyari gyertyat hasznalom.
Előzmény: VDaNi (3626)
petivicc Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3627
Új akkuval próbálva, nem indul.
Tippünk van az üzemanyag szivattyúra, stb., szervíz lesz a vége. Ha érdekel titeket majd a tapasztalatokat megosztom, ha kész.
Előzmény: VDaNi (3621)
VDaNi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3626

Nekem 1 haveromnak van közel 100ezer kilométerrel, semmi komoly gond nem volt vele.

Én 90ig használtam, utána az ismerősöm aki megvette még vagy 10et, azzal se volt semmi gond...


Teljesen hibátlan autók voltak.


IGaz nem a gagyi visszatekert kintről behozott törött stb... autót kell venni és rendesen kell olajat cserélni, hidegen nem hajtani...

Előzmény: GianniVersace0515 (3623)
GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3625
pontosan.
a smartot 80-100 ezer km-re terveztek es pont.
amit behoznak kintrol az mind 100 ezer felett futott peppe huggya hajtott rommatort fostaliga. aminek az oraja lehet 30 ezret mutat es mesekonyv is van hozza. de ez nem igy van.

a magyar atlag smartra nyugodtan ralehet 3-400at kolteni,hogy napi hasznalatra alkalmas legyen.

nekem volt 5-6 db makulatlan,amit tudom annyit futott amennyit mutatott. mindegyik 80-100nal motorgeneralos lett.
ahoz hogy egy motor tisztessegesen meglegyen csinalva 500 ezer ft kell kb. a tobbi taknyolas.


Felettem pedig már jellemezték a magyar smart autópark állapotát. 90% külföldről behozott törött, lehasznált, szervizeletlen időzített bomba.
Előzmény: diagnet (3624)
diagnet Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3624
A "másik oldalról" vizsgálni a legegyszerűbb: Amíg nem jó az autó nem fizetek egy fillért sem.
Leírtad helyettem amit eddig ide nem mertem. Nem véletlen kerülik a smartosokat, nehéz úgy autót javítani, ha ott lihegnek az ember nyakán és megmondják mi a baja, mit kell csinálni, mennyibe kerülhet és mikorra legyen kész.

Felettem pedig már jellemezték a magyar smart autópark állapotát. 90% külföldről behozott törött, lehasznált, szervizeletlen időzített bomba.
Előzmény: victoriabright (3622)
GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3623
reszben egyetertek reszben nem. nem nyitok vitat.

de a smart egy fostenger. autonak nem nevezheto hibaforras. ez teny. en ennyire beteges autot nem lattam. ezek 80-100 ezer km magassagaban elpusztulnak kivetel nelkul.
Előzmény: diagnet (3620)
victoriabright Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3622
Senki sem fogja úgy felkeresni! De nézd a másik oldalról is. Már elég volt hogy többszázezret gombolt le rólam az "ismerős ismerőse szerelő" és még mindig nem megy az autó. Szóval ilyen helyzetben nagyon örül az ember ha talál valakit aki megjavítja, lehetőleg jól és talán még megfizethető áron is! Ha volt már hasonló problémád, Te is tapasztalhattad hogy a smartokat sok helyen el sem vállalják. Azt hiszem egy fórum pont erre való, hogy ilyen tapasztalatok cseréljenek gazdát... 
Előzmény: diagnet (3620)
VDaNi Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3621
Van, hogy az akku már a töltést se veszi fel! Ne felejtsd!
Előzmény: petivicc (3618)
diagnet Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3620
Bocs, nem akarom újra felkavarni a port, de azért ez a "3 vonalas hiba" stb. műszaki általánosítgatás elég sok problémához vezetett már eddig is. Egyik szervizes sem szereti, ha úgy keresik fel, hogy "üdv ,xy ajánlott, az autómnak ez a baja, máshol n összegért javítják és te mennyiért csinálod?" Aztán a végén kiderül nem is az a probléma a kezdődik a cirkusz. Nem bonyolult autók, de a rendszer sajátosságai miatt vannak buktatók.
Előzmény: GianniVersace0515 (3609)
Quattroman Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3619
karácsonyfa égőket szokták sorba kötni.
de lökesd szét az elektronikát nyugodtan........
petivicc Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3618
Okés, akkor először berakom az eddig is bent levő pót akksit, sorba kötöm őket, és rá a töltőre... Holnap mondom a tapasztalatokat...
Köszi!
Előzmény: VDaNi (3617)
VDaNi Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3617

Simán lehet az akku.


Váltó nagy áramot fogyaszt.

Indító nagy áramot fogyaszt, lehet először még az indító ment, de mellé már nem bírt jól izzítani.


A hirtelen feszültségcsökkenéstől viszont lehet, hogy hibaüzeneket szedett össze....

Előzmény: petivicc (3607)
Quattroman Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3616
próbáld ki 1 kölcsön akksival mielőtt vennél
Előzmény: petivicc (3615)
petivicc Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3615
köszi!
Csak ennyi baja lenne? akkor nem kisebb tünetek lennének?
-Most nem forog az önindtó,
-Villog a műszerfal és csipog ha indítanál
-Nem rakja sebességbe a kocsit
Ezt egy új akksi megoldja? Nem hinném, de veszek bele, hátha igazad lesz... :-)
Előzmény: Quattroman (3614)
Quattroman Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3614
akksi
Előzmény: petivicc (3613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!