Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LanciAdam Creative Commons License 2016.08.24 0 0 73316

Én úgy tudom a teljesítményt alaposan befolyásolja. Ami nem ártana mert porlasztók nélkül meg egy szar adagolóval a kocsi éppen csak hogy 50 lóerős.

Előzmény: sooty (73313)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73315

Valaki tényleg már...? ;)

TDS motor, generátorral, önindítóval, turbóval, váltóval 49999.-

Hátsó futómű (95-ös TDS ről) felújítási alapnak. ABS jeladók oda lettek, amúgy egyben. Ahogy a képen van 19999.- 

TDS ről a tank, jeladók miatt, sikerült belevágni 3999.- 

Meg van még pár cucc. (vigyétek, téli gumit kell venni) ;)

 

Érden 20 4723609

 

 

 

 

Marklar T ie Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73314

Jövő7 szerda? ....

...

Előzmény: Petrak (73090)
sooty Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73313

Nekem a facelift elötti TDS-nél gyakorlatilag semmit sem csinál a légtömeg mérö. Ha lehúzom a csatit semmi nem változuk. Komolyan, akár ne is volna. Mélyrehatobban nem foglalkoztam még vele, de mintha Theo-nak is hasonló tapasztalata lenne.

Előzmény: LanciAdam (73308)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73312

Rendben köszönöm. Megpróbálom, írok mi lett az eredmény.

Előzmény: granturismo (73310)
granturismo Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73311

Jaj nem, dieselnél nincs szívócső depresszió hanem külön vákuumszivattyú van. Akkor is érdekes, hogy a fék működtetésre változik a dolog.

Előzmény: granturismo (73310)
granturismo Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73310

Lehet falsot szív a fékrásegítőn keresztül. Talán a rásegítő membránja repedt. Húzd le a fékrásegítőre menő csövet és dugózd le valamivel (a szívócső felé) és nézd meg úgy.

Előzmény: LanciAdam (73308)
DonPrego Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73309

Ez úgy néz ki mint az én kábelkötegem a csomagtartónál ...

Előzmény: gyoer (73304)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73308

Légtömegmérő probléma. Mikor rádugom majd beindítom az autót a fordulatszám az egekben. (2-4 ezerig) Benyomom a fékpedált lecsökken 1200-1100-ra, majd ha felengedem a pedált akkor ismét felmegy.

 

Az imént kicseréltem egy másikra és a probléma még mindig fent áll.

 

Valakinek valami ötlet?

 

L. Kappa 98' 2.4 TDS

BmS1 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 73307

Ez egy elég gyakori hiba. Gyakran V motoroknál az "árokban" vezetett kábelkötegnél (pl. MB 124...stb), de bőven van sima soros motoroknál is ilyen, több Jaguár XJ6-ot javítottunk pl. ezzel a hibával. 

Az újrahasznosított műanyag kábelszigetelések különösen kritikusak. 

Előfordul, hogy e miatt nagyon magas kiadás keletkezik, pl. elszáll az ECU, stb.

Előzmény: gyoer (73303)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.22 0 0 73306

Srácok tud valaki egy jó adagolóst? Budapest közelében ha lehet.

hangacsi Creative Commons License 2016.08.22 0 0 73305

Szép. Akkor szükség lesz a forrasztóra meg zsugorcsőre.

Előzmény: gyoer (73304)
gyoer Creative Commons License 2016.08.22 0 0 73304

Előzmény: gyoer (73303)
gyoer Creative Commons License 2016.08.22 0 0 73303

Próbáltam kicsit utána nézni a ventillátor hibámnak,és érdekes dolgokat találtam.

A 16 év a forró motortében megtette hatását,a porlasztók,és a vízhőfok jeladó vezetékei néhol spontán levedlették a szigetelést.....volt,ahol a műanyag védőcső alatt.

Aki titokzatos elektronikus hibával küszködik,ajánlott a vezetékek kibontása,és szemrevételezése.

Aztán,kiderült az is,hogy a korábbi tulaj által lefalazott EGR cső "tömítését"(ami egy sörösdobozból lehetett kivágva)az autó időközben megette,mert másfelé nem távozhatott belőle a hiányzó darab. :-) 

probody Creative Commons License 2016.08.21 0 0 73302

Nem látszik koszosnak a roló....amíg az egyiket le nem töröljük! Itt még csak egyszer töröltem át nagyjából, de már látványos az eredmény. Nem könnyű hozzáférni de megéri.

Marklar T ie Creative Commons License 2016.08.20 0 0 73301

Nekem is...

 

Előzmény: LanciAdam (73290)
Imre.G Creative Commons License 2016.08.20 0 0 73300

Valaki bontott 2,4 benzines Kappát? Motorvezérlőt keresek immo dobozzal és gyári kulccsal.

Esetleg teszt célra is megfelelne egy darab. Tud valaki ebben segíteni?

Egyre inkább úgy tűnik, motorvezérlő a hibás az autóban. A szerelőmet egy hete sikerült rábeszélni, hogy a Sooty-tól kapott multiecuscan programmal is faggassa ki a gépet. A méregdrága saját gépe mindenféle hibát ki írt, és változtatta a hibakódokat is újabb kiolvasáskor. Indítózáskor pedig megszakította a kapcsolatot. Vagyis élő adathoz nem tudott hozzáférni.

A multiecuscan programmal pedig "motorvezérlő belső hiba" üzenetet olvasott ki belőle.

Ezért akár csak egy tesztelés erejéig is megfelelnének a cuccok.

LanciAdam Creative Commons License 2016.08.20 0 0 73299

Srácok egy újabb techinkai kérdés. "munkahelyi keresőlámpa" azaz elől a belső tükörnél lévő "nagy" lámpának (3 izzós) kellene tudnom hogy honnan kapja a feszültséget ugyanis nem világít.

 

Illetve a hátsó üléseknél (jobb és bal oldalt) van kétszer két lámpa. Tegnap kiszedtem és a kisebbik lámpában kiégett az izzó, majd megnéztem a nagyobbikat is és abban meg nem volt. A másik oldalt ugyanez.

A foglalat alapján nem tudom milyen féle izzó kéne bele. Ha valaki esetleg tudná azt nagyon megköszönném.

 

Lancia Kappa 98' TDS

downer Creative Commons License 2016.08.20 0 0 73298

Világos. Én is megvettem az 1.2-hez meg az 1.6-hoz is a szerszámot. Van holtpontmérőm, indikátorórám.

Szeretnék egyszer még egy utolsó évjáratú fullos 20V Mareát, ahhoz is simán megvenném a rögzítőket. Bár a motor ide-oda emelgetése nem lehet kellemes... :)

Előzmény: Lönci (73297)
Lönci Creative Commons License 2016.08.20 0 0 73297

Kappánál a 20V motoroknál mindenképp ajánlott a célszerszám használata, mert nagyon érzékeny a pontos beállításra, pár fok eltérés esetén is tud szarul menni a motor. Oda a kerékfeljelölős módszer édes kevés, nem tanácsos "megúszni" a dolgot. A gyári célszerszám professzionális darab, és nem véletlenül. A használata garantálja a tökéletes pozíciót, úgy, hogy a keréknél mindegy is a jel, mert magát a kereket akkor húzod fixre, ha már a szíj elő van feszítve. Egyszerűbb motoroknál működhet a dolog akár korrektül is az előbb vázolt módszerrel, de a profi hozzáállás azért mindig célravezetőbb.

Előzmény: downer (73296)
downer Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73296

Ha a szíjon és a szíjkerekeken is van jelölés, az elég tuti. Ilyenkor elméletileg csere után minden pozíció ugyanúgy lesz, mint előtte. Ha egyszer le van véve a hengerfej (vagy dízelnél feltételezem, akár csak az adagoló), akkor viszont nyilván kell pontos beállítás. 

Én csak kb. 6 szíjcserét csináltam még hobbistaként, csak benzineseken, de ezzel a jelölős módszerrel szerintem nem lehet elrontani a pozícionálást sima cserénél.

Előzmény: Lönci (73294)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73295

Szia!Van mind a 2. andreas_weaver @hotmail.com 

Előzmény: LanciAdam (73290)
Lönci Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73294

Én szinte csak gyári szettet építettem be ezidáig, esetleg utángyártottban Dayco-t. (ami egy időben gyári beszállító is volt) Ezek a szíjak gyárilag meg vannak jelölve, és tökéletesen passzolnak a kerekeken lévő jelekkel. Tds-en célszerű indikátor órával beállítani az alap-előtöltést, ha a szíjcserét követően esetleg "bedöccen". Ha olyan mint volt előtte, akkor nem szoktam bántani. Érdekességképp, Transporter T4-en (2,5TDI) ez mondjuk kötelező gyakorlat volt, mert szinte tized mm-re érzékeny volt rá. A Kappa ennyire azért nem rigolyás. 

Előzmény: downer (73292)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73293

Üdv!

Múltkor irtam h elrepedt a vizcső és elfolyt a víz.Na ebből következik h ma kiderült h hengerfejes lett sajnos.Habzik és ki is nyomja a vízet(meg a hengerbe is esélyes).Több mint valószinű h a kiegyenlitő kupakja nem engedte el a nyomást ami az autópályatempó és a 40 fok miatt felment.De ez csak az én elméletem.

Amikor rakták össze a vezérlést állt is a projekt mert nem volt rögzitő.Az első probléma miatt nem is tudtam elmenni diagnosztikára.Aki összerakta a vezérlést nyaral.A jövőhéten mesélem neki.Felraktam a ha.hu ra.Nincs időm most ezekre meg házat szeretnénk a közeljövőbe minnél több önerővel.

Kicsit túláraztam nem szivből adnám odav azért is szedett vedett a hirdetés....

 

downer Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73292

Ettől egyszerűbb és biztosabb, ha a fent lévő régi vezérműszíjon egy-egy fogat összejelölsz minden fogaskerék egy-egy fogközével. Irodai fehér hibajavító ecset tökéletes hozzá. Miután levetted a régi szíjat, fogod az újat és a fogakat számolva lemásolod a jelöléseket rá. Még egy ellenőrzés, esetleg a két szíj egymásra illesztésével még egy utolsó és fel lehet rakni, világosan látszik a hajtott kerekeket hova kell forgatni. 

Fogakat blokkhoz, burkolatokhoz, háttérben bármihez sajnos sok hivatásos szerelő is szokott jelölni, a módszerbe meg sajnos bele van kódolva a pontatlanság.

Előzmény: sooty (73291)
sooty Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73291

Ráadásul TDS-nél 2foggal el lehet rakni a vezérlést minkét irányba és úgy is beindul, sőt megy is.

 

Viszont az adagolót lehet rögzíteni két csavarral és akkor tuti nem mozdul el szíj visszarakáskor. Veztengely rögzítő nélkül a szíj felrakásakor és a feszítő ráengedésekor kicsit mindig elfordul a vez tengely. (innen jön a két fog). Sokszor csak két három körbefordítás után lehet látni, hogy mennyire nincs helyen a dolog.

Kicsit kell vele játszani, a veztengelyt nem jelre kell rakni, hanem kicsit visszább, feszítés, és körbeforgatás után lesz az igazi.

Rögzítő szerszámmal ez a molyolás nincs.

 

Előzmény: Lönci (73288)
LanciAdam Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73290

Valakinek van lancia kappához jobb első ködlámpája?

A komplett lámpa test kellene illetve a műanyag keret szürke színben. Ha a keret nincs az se baj.

A lámpa test a lényeg.

 

A másik kérdés hogy bal hátsó BELSŐ lámpa volna e valakinek?

 

GL-SW Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73289

Meggyőztél mindkét állításoddal, marad úgy ahogy van. Köszönjük.

Előzmény: gyoer (73284)
Lönci Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73288

Ha konkrétan a vezérléscsere óta működik így, akkor mindenképp mérnék egy előtöltést, simán benne lehet a pakliban, hogy elrakták az adagolót.

Előzmény: Kappa 5.10 (73287)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 73287

Szia!

Teljesen kizárnám az LMM et sajnos.Lehúztam és úgyanolyan maradt mint volt.Amikor vettem az autót küzdöttem Vele.Lehúzva 80%ba jól müködött.Most nincs változás.

Sokat agyaltam rajta mi lehet .Nem tökéletes az éges az tuti mert büdös illetve melegen is halvány kéket ereget 3-4 sec onként.Realative nehezen indul 4 talán 3 hengerrel.Erre valamelyik jeladó szól h gáz van.Nemrég volt vezérlés cserén.Gondoltam h elugrott de akkor nem indulhatna a főtengelyjeladó miatt.Ha jeladós porlasztó szar akkor feketén eregetne.De nincs ilyen.

Az adagolót nem figyeli az Ecu tehát amiatt nem lenne Check.

Kicsit amúgy más a hangja.Dörmögösebb.De nincs rossz hangja vagy csak beképzelem.

Holnapra van elvileg időpontom h kiolvassák.

Lönci ,Tomsojer köszi a segitséget.

 

 

Előzmény: Lönci (73278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!