Köszönöm a segítségeteket a tűzkarikával kapcsolatban. Utángyártottat vettem mind a 2x,viszont nem egyformát. Sajna egyik sem bírta sokáig. A Picassoénak viszont utánanézek. A flexi cső nekem is eszembe jutott már,ha a citroené nem válik be akkor szerintem ez a megoldás lesz a tuti.
Meg tudnátok mondani nekem, hogy a PSA CDR-100-as típusú gyári fejegységen melyik csatlakozási pontról kapja az áramot a rádióantennában lévő erősítő? Ugyanis széthúztam a csatlakozót ami az antenna alatt található, és gyújtást ráadva sem jött belőle áram. Szeretném visszakövetni, hogy honnan kellene, hogy kapjon áramot az erősítő. :)
( Ha, lényeges ebben, akkor egy 2003-as SW-ről van szó)
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül,mitől lehet az,hogy ha tempomattal megyek,random módra elveszti a fonalat.Van amikor rögtön vissza tudom kapcsolni,viszont olyan is,hogy egyáltalán nem tudom működtetni. Mitől lehet ez?Mind a kettő fékpedál kapcsoló most lett cserélve,lehet a többi kapcsolót is ki kéne? Köszi srácok!
Ilyen első sárfogók vannak eladók újak.Szinre fújhatóak nekem jó volt matt feketén is.Új ára 9600Ft én tudok 6000Ft +posta,vagy személyesen.Teló:adatlapon.
Korábban írtam, hogy kerestem azt az addiktív vezérlő kis dobozkát. Műszerfal alatt találtam meg a nagy panel mögött. Csati le - vissza, pár biztosíték ki - be majd hibakód törlés és most sikerült is törölni mindent. Nem is jött vissza :)
A másik! Elölről hallottam azt a zúgást. Az meg csak a kerékcsapágy volt. Kicseréltem azt is és most rendben van a gép. ( kopp kopp)
Van egy SW-m amin nemrég állították be. Van egy 3 ajtósom amin be kellene állítani. Van egy szerelő haverom aki állította az SW-t és állítani fogja a 3 ajtóst.
Elmondása alapján így:
SW-vel falra világítani, megjelölni, a másikkal ugyanolyan távolságra állni és a jelhez beállítani a fényszórókat.
Szóval lehet otthon is, ha van mihez állítani (azt, hogy hogyan azt nem tudom).
Szívesen világítok Neked a falra ha ez segítség, de szerintem jobban jársz ha elviszed beállítatni. Szerintem egy PUG márkaszervizben akár ingyen is megcsinálják (ha van épp közlekedésbiztonsági akció).
Egy 2007-es 307sw-ről lenne szó (1560 cm3; 80 kw; Budapest). Az elektronika elkezdett bolondozni és most lépte át a problémák össz-kényelmetlensége a saját thresholdomat.
A kérdésem, hogy hol találok szervízt, aki érdemben tud kezdeni a problémákkal valamit és a gatyámat sem fizetem ki rájuk. (Márkaszervízben már kaptam lélekemelő ajánlatot máskor.)
-tolatóradar minden tolatásnál hibát jelez és nem működik (habár egy hónapja random 10-ből 2-szer működik hiba nélkül);
-a hátsó izzók viszonylag gyorsan tönkremennek (volt, mikor MINDEN izzó egyszerre adta meg magát);
-a bal hátsó (ajtóba integrált, gyári) hangszóró nem szól;
-a kétcsatornás "klíma" hőmérséklet-érzékelője megbolondult (fokozatosan lehet állítani a hőmérsékletet, de kb 5-10 fokkal a beállított érték fölé lő; ma pedig a klímát próbáltam és nem nagyon ment neki a hűvös).
Hali! Nekem a tűzkarika problémát úgy javították meg, hogy arra a csőre ami a tűzkarika után van, és megy hátra fele a egy 10 cm-es flexibilis csövet hegesztettek be. Nem gyári megoldás, de hatásos.
Sziasztok! Valaki állított már be fényszórót házilag? Valamiféle otthoni kinormázásra gondolok... Lehetséges az SW-ken ilyen házilag? Valami tippet adhatnátok... Köszi!