2005-ös 1,5 GS, 77e km-rel ugyanígy remeg, 27e km-rel vettem, hidegen, meg dugóban araszoláskor csinálja, de valamikor sose. Nem foglalkozom vele, nem érzek káros hatását. Szétszedetni nincs kedvem, majd ha elfogy a kuplung, akkor teljes szerkezetcsere. ( Úgy 150e km táján. :))
Nekem is lenne tippem ahová vihetném, csak azt mondták, hogy a váltó-rudazatnál valami tipushiba miatt be kell majd vinnem a gépsárkányt.
Egyébként én sem viszem vissza szívesen a szakszervízbe, csakis a gari miatt.
TUDJA VALAKI, HOGY MI LEHET EZ A VÁLTÓ-RUDAZATOS VISSZAHÍVÁS?
EGYÁLTALÁN: HONNAN LEHET MEGTUDNI, HOGY MILYEN KÖTELEZŐ VISSZAHÍVÁSOK VANNAK A SUZUKINÁL?
Miért tartják titokban? Nekem a szerelő azért árulta el, mert pont szét volt kapva egy kétéves gép és rákérdeztem a tulajnál, hogy mi a baja. Ő mondta (ez volt az ügyvéd-féle sztrori), hogy mi is a gond.
Ekkor kérdeztem rá a szerelőnél, nagy nehezen kibökték, hogy majd az enyémre is sor kerül....
Ha nem kérdezek rá, akkor mi lesz?
Elég gáz, ha nem szólnak, pedig kellene. Kihez lehet fordulni, hogy megtudjam: érinti-e bármilyen visszahívás, vagy tipushiba a vasamat?
Lehet, fogom magam és egy ügyvéd ismerősömmel a gyárnak íratok egy levelet, amelyben felteszem a kérdést és írásban megvárom a választ mielőtt a 3 éves szervízre betolom a gépemet. Az mégsem járja, hogy egy szerződött szervizes attól fél, ha elvégez egy hibajavítást gariban, akkor a számára a gyár, vagy a központ nem téríti meg a költségeket. Mert nekem ezt mondták a szervízben.
Nna ugyanezt csinálja nekem is. A szervízben meg pont lexarták:-( Ezért vagyok zabos, de nagyon. Ők nem tapasztalták érdekes módon. Persze. Ilyenkor mi a fenét lehet csinálni szerintetek?
Nem mindíg csinálja a remegést, és együtt lehet vele élni, különösen, hogy csak a reggeli, első indulást követően jelentkezik a probléma. Ha már kicsit is melegszik a kuplung hőmérséklete, nem remeg tovább.
Hát így 36ezer km tájékán azért nem rohannék kuplungot cseréltetni, ha nem muszáj. Remélhetőleg ettől baja nem lesz. 2 hónapja volt amúgy váltóolaj csere, Castrol Syntrans-ra, ami a Taf-X utódja. Tegnap volt még pár hidegen indulás, nem vettem észre remegést. "Megrúgatni" is próbáltam párszor, akkor sem.
Sokunknál előforduló probléma, főleg hűvösebb időben, és csak a hidegen indulást követő első pár, 1-4 kihúzatás alkalmával jelentkezik, majd a remegés megszűnik. A hiba a nem megfelelő frikciós (surlódó, dörzsölő) anyag miatt jelentkezik. Megoldás a kuplungtárcsa/lendkerék cseréje.
De komolyra forditva ez olyan,mintha ütne a kuplungtárcsa.de az ha üt, nem mulik el.Nekem az 1.3 -on anno amikor zárt a tengelykapcsoló időnként sivitott egyet mint az ölni való malac..
Okosabbak tán tudnak megfejtést.
Vannak logikus problémák(pl nekem az e36 on reccsent a 2-es fokozat hidegen.Akitől vettem,mondta,hogy olyan váltó olajat rakott bele ami volt.
raktam bele előirás szerintit és eltünt a probléma)
Ma reggel a következőt tapasztaltam: Első elinduláskor és az utca végén másodszor is beremegett a kupplung pedál. Nem a gumi kapart el, de nagyon hasonló érzés volt. Aztán többször nem ismétlődött.
Háát ha ingyéééér gariba megjavítják és jó is lessz, akkor okés.
amugy meg a "szervizkönyv vezetése(pecsétekkel)" akkor kell igazán ha el akarod adni a kocsit.
Nekem van hálisten 1 bevált jó szerelőm, és inkább neki fizetek.
3éves szervízen 85ezret szerettek volna kérni motor olaj cseréért, légszürő, pollen szürő, féktárcsa, fékpofa, váltóolaj, kézifék utánállításért. Hát mondom köszi de nem.
40böl megvolt minden szereléssel 1 ütt.......... és a mai napig jó most 5éves a kocsi. 90000km-el.
A csomagtér rozsda 1általán nem lett megcsinálva(bár ott relatíve én voltam buta hogy nem ellenőriztem le a tényleges javítást kárpitcserével)hanem csak otthon........... :( , hiába vittem a biztonsági őv miatt az sem lett cserélve.........
sorolhatnám.
A kuplung lett beállítva vagy cserélve még 300Km esen mert mindenhol fogott, csak ott nem ahol kell.
Na ez is azért mert akkor még 1 haver ott melozott.
Nekem sem volt eddig gondom a három szakszervizes olajcserével és a gyorsan cserélhető dolgokkal. Mindvégig ott voltam a kocsi mellett..
Nem ez a bajom: A bajom az, hogy problémák jöttek elő, amelyek Nálatok is jelentkeztek és amíg más szervízben orvosolták a dolgokat, itt nálam lexarták annak ellenére, hogy nyomogattam az ezreseket a szervizesek zsebébe.
A mostani szervíztől meg azért tartok, mert gyakorlatilag gariban szétkapják a váltót. Nna az jópár-napos móka lesz, ki tudja, mit és hogy csinálnak a gépsárkányon.
Ha nem lenne garis, akkor van egy hely Szegeden, ahová a többi off autómat vittem, de ez még garis, így sajna a márkaszervízre vagyok utalva.
Szia! ugynéz ki a dolog találtam szerelöt /ismerös utján/ egész szerviz alatt ott lehetek és korrekt modon átnézi ha meg lessz irok es ha tuti akkor megirom neked !
Dehogy haragszom meg érte, sőt nagyon is hálás vagyok az infóért! Megérdeklődtem, és tényleg én tudom rosszul, szóval köszi az infot, máris javítom a hirdetésben.
Ez a bajom, hogy nem tudok. Nem bízom igazán senkiben. Sajnos most egy olyan garis-visszahívásos szervíz lesz nálam is, amikor napokig bent kell hagynom. Előre is tartok tőle. Szét fogják szedni a váltót állítólag. De hogy mit és hogyan cserélnek, annál nem leszek ott.
Egy síma nagyszervíznél ott szoktam maradni. Összes olaj, szűrők, stb... ez max. 1 óra. De most hosszabb lesz a dolog...
Nagyon igazad van én szervizbe vittem az autot 30000 km vallum olajat cseréltek azaz le eresztették csak nemtöltöttek vissza és sorolhatnám még ha tudnál egy megbizhato emberkét ird meg kössz!!!!
Sziasztok! Tuda valaki olyan normális suzuki szervizt ahol a pénzemért ki is cserélnek dolgokat/nem csak ráfogják/ 45000 szervizröl lenne szo! mivel eddig negativ tapasztalatom volt lehet maszek is . többit itt megbeszéljük ha ir valaki elöre is kössz
A kormány teljesen gyári, újszerű állapotban van! Sehol nincs lekopva, a markolat nincs simára dörzsölve, a kapcsolók is hibátlanok, egyszóval KIFOGÁSTALAN állapotú a kormány, de ez a képeken is látszik.
Akit esetleg érdekel, annak elérhető vagyok a 20/541-6610 telefonszámon, és a larionov2@freemail.hu címen.
Segitsegre lenne szuksgem: a 2002-es switf-unk mostanaban nem visit ha egve felejtettem a vilagitast. Emiatt 2-3 honapon belul mar sokadjara meritettuk le az aksit.
Szerintem valami kontakt problema lehet, mert a mukodes es a jelenlegi allapot kozott volt egy rovid atmenet amikor hol jelzett, hol nem.
Minden erdekelne ezugyben: hogy tudok hozzaferni, ha tartozik hozza biztositek akkor melyik az stb.