Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GianniVersace66 Creative Commons License 2010.04.02 0 0 3690
erdekesen a Tibiek azok akiket idaig batran mertem ajanlani mindenkinek es sose volt gond es mindenki megvolt elegedve. nem 1 es nem 2 autot vittem hozzatok, es mondtam hogy vigyek nektek. 3 ev alatt egy ilyen szintu panasz meg nem volt.

gstar egy olyan embert es muhelyt fikazol eppen akinek a hozzaertesehez,szakmai felkeszultsegehez,korrektsegehez foghato nem sok masik van az orszagban. ezt tenyek bizonyitjak es az hogy akarmikor arra megy az ember mindig 10-12 smart all naluk. en barmikor ott hagyom naluk barmelyik autom, es azok nem egy 10 eves 600as pure-ok ezt hidd el.

amit te leirsz te is tudod nem igy van es te is tudod miert irod ezt. hagyjuk.
Előzmény: simontibor13 (3685)
petivicc Creative Commons License 2010.04.02 0 0 3689
Szia!

Hol csinálod, illetve csináltatod?
petivicc[kukac]gmail'pont'com
előre is köszi szépen!
Előzmény: simontibor13 (3688)
simontibor13 Creative Commons License 2010.04.02 0 0 3688
Én a turbót fel szoktam újíttatni. Eddig bejött, és nem volt gond.
Előzmény: petivicc (3687)
petivicc Creative Commons License 2010.04.02 0 0 3687
Sziasztok!

Kicsit megszakítanám a vitát, remélem senki nem bánja. :)

Szóval ha emlékeztek, volt szó, hogy nem indul be az autónk, pedig új aksi, szivattyú működik, önindító forog. Aztán szerviz lett, ahol kivették belőle a 3 befecskendezőt, hogy egynek elégett a csúcsfeje, képet is szúrtam be.
Ezek után egy Nyírteleki adagolójavítóhoz vittem le, gyönyörűen felújította a két működőt is, a rosszat pedig teljesen felújította 34ezer Ft-ból!!! Most az ünnep miatt nem dolgozik a szerelőnk, szóval csak a dobozban tudjuk bámulni mily csodás lett. Remélem ilyen jól is működik. Kaptunk hozzá ingyen 3 új tűzkarikát és egy rugót is, ami előzőleg eltört. Mellékelek képet, a régi állapotról is. Hogy tetszik? :) Vélemény? Csere lesz még egy gyári szűrőre, és turbót is nézegetünk... Nem tudtok "olcsón" turbót, de remek állapotban?

Petivicc

VDaNi Creative Commons License 2010.04.02 0 0 3686
hagyd már ezt a sok hülyeséget itt a fórumon, ha nem tetszik valami menj oda és mondd el....
Előzmény: gstar (3684)
simontibor13 Creative Commons License 2010.04.02 0 0 3685
Hello!
Hál Istennek én jól alszom, mert tiszta a lelkiismeretem. A feltételezés is sértő, amiket írtál, de ezzel szerintem magadat minősíted. Szerintem kicsit paranoiás vagy, bár abban igazad van, hogy sajnos itthon ez a helyzet. De annyit elárulok, hogy a Mi műhelyünk azért megy úgy, ahogy, mert van 2-3 alapszabály amit nagyon szigorúan betartok, és betartatok a srácokkal.
A bontós nem a cimborám. Ha akartál volna, itt lehettél volna, mint nagyon sok ügyfelem ezt a megoldást választja.
Az a része egyáltalán nem érdekel a dolognak, amiket rólam, és a hozzáértésemről írtál. Az viszont rettenetesen bánt, hogy azt hiszed, direkt rontottam el a kocsidon valamit.
Ezt bizonyítani nem tudom, és ezek után Neked nem is akarom, de remélem lesz Valaki, aki segíteni tud a megoldásban.
Előzmény: gstar (3684)
gstar Creative Commons License 2010.03.31 0 0 3684

 

Hello

 

Na szóval amióta töled el lett hozva a kocsi azota szar de nem eggyszerüen,és elhiszed hogy nem vagyok kiváncsi ujból az okoskodásodra.Ezért nem volt kontakt mert nem érdekelt a hozzá értésed,amit nem vonok kétségbe.De biztos vagyok benne ha vissza vittem volna ünnepek után,tuti hogy montad volna hogy mi lehet a baja és mennyi.Ez eggyértelü hogy valamit megpiszkáltatok rajta amivel vissza vihettem volna és nektek csak egy kéz mozdulat lett volna mennyiért?????  

És ez a mondat hogy" ha akarod meg tudjuk oldani".mit???a hibádat??amiért fizetnem kéne újból.A gép nem mutat hibát.

4 évig gond mentesen szervizelte egy nem Smart szerelő,csak sajnos eltávozott(meghalt).Te te kis zürödet amit okoztál a kocsival azota se tudták beazonositani, egy helyen se.Mert csak te tudhatod mihez nyultatok mert az autó tökéletes állapotban volt és van is kivétel képez egy kisseb hiba amiről gondolom te sejtésed?De ha szerencsém lessz,az Osztrákoknál lessz egy ismerös aki rátud nézni majd talán kiderül hogy mit okoztál.

Nem lehet arra fogni hogy elöbb utobb minden tönkre megy.Mert pont aznaptól szar amikor töled elhoztam,szerinted????Ja ez véletlen ugye??Mert talán ha rá pár nap hét vagy több akkor azt mondja az ember hogy ok.Tehát ez az eset nem egy véletlen műve.Az egész dec24 vagy 25volt ezután bezártatok jan.2-vagy3-án nyitottál ki.Ekkor én már rég nem voltam ithon,és csak febr.-ban jöttem haza.Vissza is mentem volna hozzád de akkor is azt állitottam volna hogy mihez nyultatok mert az autó motorikus állapota hibátlan volt.25.000km került hozzám és 144.000 után se volt vele baj.Na akkor hogy is van szerinted ez.Egy motorikusan hibátlan szervizelt állapotú rendszeresen nézetve,egyszer csak meghibásodik pont akkor amikor egy új szerelöhöz viszem.Sajnos az én hibám is hogy ott hagytam NEM KELETT VOLNA.A mühelyben nem is tudod végig nézni hogy mit csinálnak a kocsiddal,ahol bármilyen hibát előtudnak állitani.és utána ez a baja az a baja meg stb.Egy kis szurás ide egy kis vágás oda.És sajnos Magyarországon ez a mahináció a szerelő műhelyeknél nem ujdonság.

Ja igen ha vissza vittem volna az alkatrészt és beszéltél volna a cimboráddal az A.S utcában az mondta volna hogy nincs garancia.Természetesen mivel hogy használt,ám máshol vissza viheted.Mert megjelölik.De nem is fontos azota kicseréltettem a te állitásod szerint szinte újjat kapott léptetöt.Igen ezt mondtad" szinte új".Ja és csoda hogy haza jöttem vele kintröl,mert másnap ki se tudtam álni.De kijöttek házhoz és kicserélték 20.000Ft ba került.mindenestöl.De nem ez volt a hiba.Amivel vissza kellett volna vigyem.Egyszerüen nem tudják.

Emlékszel arra is amikor töled rendeltem annak idelyén a teljes kuplung szerkezetet(nem te szerelted) és amikor nálad voltam léptetö hibával felajánlottad a lehetöségeket hogy mik lehetnek a hibák ebbe benne volt a kuplung is de direkt nem szoltam hogy vadi uj, csak utána.Ez a korrekt hozzá állás??Még véletlenül se viném vissza hozzád hogy megint kárt okozz.Szándékosan.

Max elárulhatnád hogy mit cseréltetek ki. :) amit ugyse árusz el mert persze hogy ti nem áááááááá 

Én már nem akarok ezzel foglalkozni és remélem tanulnak sokan ebböl.

 

simontibor13 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 3683
Hello!

Nem tudom kiről beszélhetsz. :-) Felőlem nyugodtan kimondhatod a nevemet is!
Azt gondolom kis hazánkban ez a fő baj az emberekkel. Ha valakinek valamilyen problémája van, nem megy vissza, hogy letisztázza, hanem el kezd mocskolódni, és becsmérelni a másikat(néha pedig érdekes sms-eket írogat, és a válaszra már nem reagál) Mindegy. Amit írtál, nem igaz. Ha bejöttél volna, ahogy ígérted, emberek módjára meg lehetett volna beszélni( mondjuk ezt még most is megteheted. Ha elfelejtetted a számomat: 06703144996, és ez nem reklám, csak azért írom meg, hogy ha akarod meg tudjuk oldani)
Nos, azért hoztuk be az autót, mert először azt mondtad, hogy nem jössz a kocsiért. Nincs ezzel gond, mert őszintén elmondtad, nincs ennyi pénzed, ha lesz behozod. Viszont ha emlékszel, ez volt tavaly az utolsó munkanap. A bontós, aki küldött azt mondta, nem ismer téged, én sem, azt nem akartam, hogy elvigyétek az autót fizetés nélkül.
A 35000.- Ft sem igaz. 25000.-Ft volt az alkatrész, 5000.- Ft a hibakód olvasás, és 4500.- Ft a munkadíj.
Addig nem szereltem be az alkatrészt, amíg nem "bólintottál" az árra.
A garanciás mondatod sem áll teljesen. Az alkatrész bontott. Ha bajod van, hozd vissza, beszélünk a bontóssal, de azért Én nem vállalok garit. A munkáért igen. A hibakód olvasás mindíg tartalmaz egy INGYENES kontroll mérést, de ezt is elmondtam.

Röviden ennyit a kis afférunkról.
Előzmény: gstar (3681)
triker Creative Commons License 2010.03.23 0 0 3682
O.K. Köszönöm, akkor megy bele az 5W-30.
Előzmény: GianniVersace66 (3679)
gstar Creative Commons License 2010.03.23 0 0 3681

Hello

 

Nem foglalkoztat már az ügy.De nem szeretném elárulni a műhelyt.

 

Amit emlitesz intercooler az hozzá férhető helyen van??Ha kinyitom a m.fedelet lehet látni vagyis valami rendellenességet lehet látni vagy csak a váltóná al folyásból derülki?

És még egy lenne:Sokat szivtam mostanában a lépetővel amit 3csavar tart,eredetileg amikor meg vettem ha pl:3-4-5 sebességbe voltam és nem nyomtam féket vissza váltott amennyit kellet ugy hogy lassultam fék nélkül és vissza váltott amenyit kellet 4szer lett betanitva azota és nem ugyanaz mint rég.A váltom csak előre-hátra nincs automat funkció.

És ha most lassitok Pl:4-ben 25-30km sebességnél,nyomom a gázt és marad abban a sebességben,pedig érzékelnie kéne mert 3évig müködött ahogy kell.Mi lehet a baj???Egy szerelöse tudta hogy mi a baja egy ember emlitette hogy egy bizonyos szoftver kell rá.Akkor elvileg müködni fog.

Tehát nem vált vissza terheléskor de ha lelassul teljesen, vissza váltogat magának,de elötte ez nem volt és nagyon nehéz megszokni.lehet ezt orvosolni?Kristok Tamást emlitették de nem lehet útolérni a számán Ö elvileg tud ebben segiteni de ha esetleg van valakinek jobb ötlete jól jönne. 

Előzmény: Quattroman (3680)
Quattroman Creative Commons License 2010.03.23 0 0 3680
nem a szerelő műve, ne láss rémeket.
nagyon sok Smartnál kikopik az intercooler, a műanyag tartója miatt a rezgéstől.
ez egy sustorgó- fujó hangot ad ilyenkor terhelésnél.
plusz kifújja az olajpárát aminek a szagát érezheted, de ezt láni is lehet a váltó alján szokott lecsöpögni.
Előzmény: gstar (3676)
GianniVersace66 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 3679
en nem tennek semmilyen smartba 5w30nal vastagabb olajat.
Előzmény: triker (3677)
GianniVersace66 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 3678
ird mar meg emailben kivolt ez a szerelo. de ide is leirhatod nyugodt szivvel. privatban meg ajanlok vkit akihez vidd el (idaig 100%os a megelegedettsegi mutato veluk).
Előzmény: gstar (3676)
triker Creative Commons License 2010.03.22 0 0 3677

Szevasztok!

2000-es évjáratú 0,8 cdi-be 10W-40 motorolajat írnak.

Megmaradt a ford tdci 5W-30 motorolajat is felhasználhatom olakcserénél a Smarthoz??? Csak rövid (1-2 km-es) utakra van használva, talán még jobb is lenne ez az olaj

üdv.

triker

gstar Creative Commons License 2010.03.22 0 0 3676

Üdv.

 

Benzines 600-as.2002-es és 2005-ben lett forg.helyezve.Hátulról jön amikor jobban oda nyomom neki emelkedőn tehát ha terhelés alatt van akkor halani,de ha elveszem a gázról a lábam egy picit elmarad ha nyomom ismét,és mindegyik sebességben.A kifogó nem lehet mert átnéztük de számos dolog lehet.Van egy kis katalizátor szag ami nem tudjuk mitöl lehet a kifogó egy éves kb,de szabadna ilyen szaga lennie???Nem tudom komolyan de inkább ez a folyás hang vagy levegő hang bosszant de eléggé.Kiprobáltam ugy is hogy levettem a motornál a burkolatot de hihetetlen hangos volt és ugy nem lehetett hallani a zajtól.Csak bent lehet hallani.De szerintem ez biztos az Variálló szerelő müve mivel eddig rendben volt.

Komolyan mondom igy szereltesse az ember az autóját??? hogy az épp alkatrészeket kicserélik és szart raknak bele.Lekéne vágni a kezüket.

Szerencséje van nagyon ennek a mühelynek hogy eddig nem pusztitották el de ami késik nem múlik.......

Egy komolyabb megruházás is rájuk férne.

Na mineggy csak bosszus vagyok az ilyen F....sz....ok miatt.

Ott lenni  szereléskor és nézni mit csinálnak mert nagyobb kárt okoznak.

Ez a lényeg.

 

 

Szóval félre téve ezt a felvilágositást jó lenne tudni mi lehet ez a hang de tudom nehéz igy azonositani de elfogadnék pár tanácsot.

 

Köszönöm.

GianniVersace66 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 3675
benzin vagy diesel?
Előzmény: gstar (3672)
GianniVersace66 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 3674
ird le legyszives privatban ez hol volt:) nem szeretnek tippelni... de tudnek.
Előzmény: gstar (3672)
petivicc Creative Commons License 2010.03.19 0 0 3673
Szia!

Köszi szépen!
Előzmény: GianniVersace0515 (3670)
gstar Creative Commons License 2010.03.19 0 0 3672

Sziasztok.

 

Egy kis segitség kéne.Smart 2002 Pure ha nyomom a gázt hátulról hallok egy halk folyás hangot vagy a levegő áramlás hangját de csak ha emelkedönél jobban nyomom neki a gázt.Ha vissza engedem elmarad ha nyomom megint halatszik bosszantó nagyon.Először kipufogóra gyanakodtunk de nem szelel sehol.Több min 3éve van meg és 2-3 hónapja csinálja.

Mi lehet???

Valamelyik vákum cső esetleg?

Pl ha 4-5 be van és nem nyomok gázt se féket elvileg vissza kell váltson nem????

 

De szeretnék hozzáfüzni pár dolgot ami hasznos lehet föleg egy kiterjedt szervizre de nem irom le a nevüket.Nagyon vigyázni kell velük mert csalnak de nem egyszerüen.Minden szervizelésnél legyünk ott ha tudunk mert súlyos károkat okozhatnak konkrétan alkatrészeket cserélgetnek.

 

Konkrétan elmesélem nagyjából hogy történt,hátha magára ismer az illető.

Tél......stb. váltó léptetö kipurcant.Csere....használtra 35.000.gari nélkül.(persze ha máshol veszel egy használtat vissza viheted kicserlni) ááá itt nincs gari.

Tovább megyek 2óra kicseréli a helyszinen ,emlitem hogy elkellet menjek haza mert kevés pénz volt nálam.Vissza megyek kb 3órával késöbb és elhozom.Este hiv a barátom aki szerelövel szemben lakik a 4-en hogy beáltak a kocsival mégegyszer délután.Minek ha már már kész volt?????

 

Na ezért mondom minden SMARTOSNAK hogy oda figyelni mert vannak sunnyogó szerelök ja és az össze játszásról nem is beszélek.És minden a szemed elött játszodik.

Azota is baszakszik a kocsi és nem tudnak semmit tenni vele mert már mindenen átesett.

 

 

 

 

 

 

 

Quattroman Creative Commons License 2010.03.19 0 0 3671
ez sem direktreklám.....
GianniVersace0515 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 3670
ha szetszeditek a motort keves lesz a gyuruzes.
totalsmart a te baratod. ott nezz utana a dolgoknak. http://www.totalsmart.hu/
Előzmény: petivicc (3669)
petivicc Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3669
Üdv!

Szóval porlasztók... A képen láthatók, nézzétek. A jobb oldali porlasztónak, mint láthatjátok, elégett a csúcsa. Ezt kéne cserélni, újítani, valamint kitisztítani, rendbe tenni a porlasztót. A másik kettőt is át lehetne nézni de azoknak nincs bajuk. Sima tisztítás kellene.
Ezekre javaslat? :)



Valamint érdekelne minket:
-olcsó új turbó
-dugattyú gyűrűsor

Petivicc
Előzmény: petivicc (3668)
petivicc Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3668
Sziasztok!

Diagnosztika nélkül megvan a hiba, most szóltak a szervizből. Az egyik porlasztófej tart ki, a szerelő azt mondta, keressünk porlasztó tisztító-, javító szett-et, stb. Nektek vélemény? Esetleg hallottatok hasonló hibáról, javítási módról?

Köszi!
Petivicc

Ui.: Előzmény lejjebb olvasható
Quattroman Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3667
akkor csinál ilyet ha nem jó valamelyik izzítógyertya, vezérlőelektronika hibával még nem találkoztam.
akkusarud nem laza? izzítógyertyák 10A/db áramfelvételűek általában, holnap ha nem feledem el megmérek egyet.
ez megint csak olyan dolog amit a diag egyértelműen kiír.
Előzmény: vpapp (3666)
vpapp Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3666
Akkor egy javaslat: ird meg priviben:)

Az en kerdesemre nincs valamilyen jo otleted?
Szerintem itt nem gond a direktreklam, en legalabbis ugy gondolom, a segitseg az segitseg, es nem szeretnem megszabni a tobbi kommentelonek hogy mit irjon vagy gondoljon. Mondjuk a tobbi kommentelo kritikaja kevesbe, inkabb a hasznalhato infok, tapasztalatok erdekelnek. Meg persze a porul jart esetek..
Sok sikert a diagnosztikahoz!
Ird meg kerlek, kedves miskolci kollega, hogy mi lett a dolog vege! Lehet hogy teljesen a zavarosban voltunk a hozzaszolasokkal, kivancsi leszek!
Előzmény: Quattroman (3663)
petivicc Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3665
"az injektorok előtti szűrő előtti csöveken"

javítva: az injektorok előtti nyomást fokozó szerkezet előtti gumi/műanyag csöveken
Előzmény: petivicc (3664)
petivicc Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3664
Sziasztok!

Miskolci vagyok, így majd itt helyben próbálom meg a diagnosztikát! Köszönöm a válaszokat, mi is az üzemanyag eljuttatásának akadályát gondoltuk az ügy hibájaként. Csak furcsa volt. Megálltunk vele, nagyiéknál, majd hazafele már nem akart beindulni.
Üzemanyagszűrő most volt benne cserélve, ma a légszűrőt is megpucoltam, ellenőriztük az injektorok csatlakozását, lehúztuk, visszadugtuk, látszólag semmi baj velük, az injektorok előtti szűrő előtti csöveken lehet kicsit érezni, mikor gyújtásnál nyomja a dieselt a tankból. Szóval utána lehet valami.
Köszi szépen még egyszer mindent, megy diagnosztikára... Mást nem tudunk.
Quattroman Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3663
nem kell ehhez smartcentrum, ahol mercedeszt javítanak, és van stardiagnose ugyanúgy kiolvassák.
sőt olyat is tudok aki házhoz megy és ott megcsinálja a diagnosztikát,
de szándékosan nem is írom be ide, mert látod vannak itt olyanok akik ráordítják az emberre hogy direktreklámot csinál majd 10 hsz.el később névvel, címmel teszi ugyanezt.
Előzmény: vpapp (3662)
vpapp Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3662

szokták szivattyúnak hívni a nagynyomású pumpát is. Bár valóban nem precíz a megfogalmazás, igazad van. Indításkor alacsony a motorfordulatszám, ilyenkor előfordulhat hogy a szállított mennyiség elszivárog a  rugóterhelésű nyomáshatároló szelep (ami a 600 bar-t állítja be)  tömítése mellett, akár annak koszos volta miatt. (hiába zár a rugó)

Ha van lehetőség diagnosztikára, nyilvánvalóan azt kell csinálni, viszont nem kell rögtön a legdrágább(an javítható) horror hibákra gondolni.

A diagnosztika egyébként szintén a "találomra" módszer, hiszen ott is bizonyos hibák valószínűségének vagy létének kizárásáról van szó.

Személy szerint nem tartom egyedül üdvözítőnek az elektronikus diagnosztikai rendszereket, mert ha kiír valamit az jó, de ha nem ír ki semmit, attól még lehet hiba, és a szerelő gondolkodását nem helyettesíti, csak segíti. Márkaszervizeknél sokszor injektor hiba jelzésekor injektor cserére gondolnak, célszerűen az összesre, holott lehet hogy csak csatlakozó részleges kontakthibájáról van szó ami miatt a tűlöket visszajelzése nem megfelelő az ECU számára és emiatt nem érzékeli az injektor mozgási állapotát. De ez persze más téma..

A szelepek réseinél elszivárgó üzemanyagot indítási fordulatszámokon semmilyen elektronikus rendszer nem érzékeli, ahhoz már nagyobb szeleplöket kell amit az elektronika érzékelni tud.

Szerintem nem írtam elképesztő hülyeséget, és akkor jogosnak érezném a felháborodásodat ha az általam leírt módszer kárt tenne a motorban, mert annyit a "találomra" módszer nem ér, de személy szerint még az olcsóbb módszerek pártján állok. Nem mindenki tud felugrani az ország egyetlen SmartCentrumába hogy rácsatlakozhasson a diagnosztikai műszerre. Persze ha a panaszosunk mondjuk az osztrák határ mellett él akkor én is ajánlom pl az eisenstadt-i SmartCentrumot ahol 40 EUR ért kiolvassák az ECU-t, és rácsatlakoznak az autóra. De valahogy el is kell jutni odáig és produkálni is kell a hibát, ami nem mindig egyszerű.

Előzmény: Quattroman (3661)
Quattroman Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3661
mint írtam a hibakeresést diagnosztikával érdemes kezdeni, és nem találomra.
lehet hogy egyszerűen csak a fordulatszámszenzor a hibás de a
nyomásszenzor és (vagy) nyomásszabályzó szelep hibája is lehet, de a diag azt is kiírja.
adagoló szivattyú???
a nagynyomású pumpáról beszélsz?
az nem szivattyú, ezért "eteti" egy alapnyomást biztosító elektromos pumpa a tankból.
ha annak tömítéshibája van, akkor folyik orrán száján.
Előzmény: vpapp (3660)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!